Firenze Särak kui Queen ja lõhnab kui väävel. Linna hooned on massiivsed, hiilgavad jutustavad oma lugusid. Tohutute sammas, eeskodadega määratud paleed oleksid ehitatud otsekui hiiglastele, kuid ferentselased on väikest kasvu ning sibavad hiigelhoonete ümber nagu järel erinevates riietes kääbused. Ainsad kodanikud, kes tõesti siia linna sobivad, on kivist vormitud kujud. Senjoor ja väljakul. Firenze on kaunis julm, tema ilu on õhkõrn otsekui nahk, mille all pinnale väga lähedal voolav veri. Võrratute palee teie kabelite kõrval seisab vääritšellova tungla paik, mis on hullem kui põrgu. Iga kiriku seintel on taevas ja põrgu kõrvuti. Inglid ja deemonid keerlevad koos taevaliku õnneratel. Paradiis ja hukatus on teineteisele nii lõpmata lähedal. Jumal ja saatan võitlevad Firenze laste hingede pärast ja mõnikord mulle tundub, et On võidab. Nii, kirjutab Marina feoraator romaanis potid shelli saladus, mille tegevus algab juunis 1482, Berged ja muuga. Viieteistkümnenda sajandi Firenze oli meedidžite linn. See rikas pankurite suguvõsa tõusis kiirelt ühiskonna kõrgeimasse tippu ja püsis seal pikalt. Ehitati hulk meeditšide kabeleid ja losse, kuhu koguti väärtuslikku kunsti. Üksineeritsitele kuulunud kõige uhkemaid paleesid on Palazza Medici, Ricardi mis muud kui väga ilusat pühapäeva vikerraadio Helgi Erilaid. Ja taas üks. Palazza Medici, Ricardi meeridžite paleeferencess on eematu kivine renessanssehitis, kus 15. ja 16. sajandil Firenze ajalugu tehti. Siin on Lorenzo ilmagniffica Lorenzo toreda ference vääramatu valitseja, pea residents. Siia Norensoni meeridži skulptuuriaeda tuli 1489. aastal õppima 14 aastane Michelangelo. Sedasama paleed rüüstasid 1494. aastal ferentsee elanikud, kui meditsiin ajutiselt Tallinnast lahkuma sunniti. Meie tulid Lorenzo pojad Giovanni süljana 1512. aastal tagasi, et asuda taas Wirenset valitsema. Selles samas palees elas lapsena tulevane Prantsusmaa kuninganna Caterina dimeenitši. Tõusev päike ujutas linna üle safrankollase ja roosa valgusega Palazzot ümbritsevatel tänavatel lehkas õhkalle seistes Fummelongides. Mul oli suur tahtmine vahepeal seisatada ja imetleda skulptuure teeäärsete majadega reanishides vahtide ammuli sui ristimiskabeli vaskreljeef ja tooma fassaadi müüritist, kuid tädi vedas mind edasi, hoidudes turuplatsi saginas ja minnes kõrvaltänavaid pidi. Vanad majad olid längus nagu poolkõdunenud puud ja varjasid päikesevalgust. Nii kirjeldab ajalooliste romaanide autor essiiv kortneri raamatus Katerina dineeridži pihtimused mina kangelasena kujutatud Katerina lapsepõlve linna Firenze, et nüüdseks on linnas muidugi väga palju muutunud, kuid meeridžite võimas palee tollasel Vialargal seisab vankumatult, jutustab oma tuhandeid lugusid. Lillusioonetellas. Jonathan chaceczipaatiewerson. Maestro taskud. Meditšiteesi sead olid tavalised Toskaana põllumehed, nende järglased kolisid linna ja neist said kaupmehed hiljem pankurid. Ferentsemeditsite dünastia sai alguse Kurseimade imeditši vanemast aastal 1434 ja umbkaudu 1445. aastal alustati tema soovil meedidžite palee ehitamist tollase via laega ja viietegoori nurgale, meeditšidega kaitse all seisvate kirikutesse Lorenzo San Marco ning kuulsa tooma marjadel feoore katedraal Dali lähedale. Seda osa linnast kutsutigi meeditsite piirkonnaks. Kosiima vanem oli alguses soovinud, et meedidžite palee plaanid teeks tollane hinnatud ehitusmeister oma vägeva kopli looja Filippo Bruner leski kuid brone leski kavandid tundusid kosiimale liiga uhked ja suursugused ning targa, riigimehe ja poliitikuna ei tahtnud Tallinna rahvast kadedaks teha ja otsustas uue tagasihoidlikuma meistri otsida. Selleks sai arhitekt ja skulptor Mikkel Otson Tibar dalame oomika lotsi, kes oli kuulsa Cyberti õpilane ja töötanud ka koostanatelloga nikkel otsa materjalid olid marmor, pronks ja hõbe. Ninkozyymadi Medici oli tema heas Mikkel Otsa kavand oligi tagasihoidlikum kui Brunelleski oma. Ometi tuli sellest väga mõjuv, massiivne, suursugune, rangelt lihtne, vaoshoitud tunnistustega palee Korintose sammastega nelinurkse siseõue ümber siseõue igast küljest ümbritsevaga avatud sammastik oli arhitektuuriajaloos välja kujunenud kloostrite ristikäikudest, mis omakorda olid arenenud vanakreeka ja roomaehitiste peris töölist sammastega ümbritsetud siseõuest. Mikkel Otsa palee kavandis on arhitektuuri ajaloolased avastanud nii klassikaliste rooma ehitiste kui Brunel leski mõjusid ning parasjagu valitseva renessansiajastu mõistuspärasust korda ja humanismi Medici, Ricardi Palazzat näiteks 109 Itaalia 15. sajandi arhitektuuri kõige suursuguse maks, näiteks, milles arhitekt on oskuslikult ja maitsekalt osanud ühendada varase Itaalia gootika ilmingud. Klassikalise stiili massiivse suursuguse. See Oliference esimene renessanss ehitus niimoodi ütleb arhitektuuriajalugu Mikkel Otsa kavandas kosemad imeditšile veel mitmeid teisi Residence ja villasid ka väljas Folferentset kuid meeditsite palee Firenzes tema tähtsaima tööna arhitektuurilukku jäänud. Medici Ricardi palee fassaad tundub esimesel hetkel ootamatult lihtne isegi karm ja pisut kindlusetaoline. See on Rustika tehnik, asi hambuliste karniisid ega horisontaalselt kolmeks jaotatud fassaadi alumine kõige madalam korrus tundub lausa karedatest erikujulistest tugevatest kividest laotuna, mis paiknevad väga korrapärastes ridades. Kaunis sümmeetrias seisab siin vaheldumisi kaks tänavatasemelt algavad toredate Rustik kaartega kroonitud ust ja kolm akent. Aknad on nelinurksed kergelt esiletungivate viilude ja niinimetatud pikkade jalgadega, mille ümaralt väljaulatuvad ülaosad sarnanevad põlvedega. Niisiis hakati selliseid aknaid põlvedega akendiks kutsuma, aga see on juba hilisem detail palee fassaadil. Nii suured alumised kui ka tänavakorruse ülemises osas paiknevad väiksemad ruudukujulised aknad on tugevasti trellitatud, aga korrus kõrgemal on meedićyPalazzu fassaadi pind juba hoopis siledam. Koosneb hoopis väiksematest, õieti stucco tehnikas kividest alumise korrusega. Karm kindluse ilme on kadunud. Ümar kaareliste kitsesambaga poolitatud kaksikakende rida on pikk. Akna kohal on kividest laotud korrapärane kaar, mis on arvatavalt renessanssarhitektuuri jõudnud Antiik-Roomas nii levinud amfikaarte mõjul. Niisiis 17 kaksikakent pikas reas Medici, Ricardi palee teisel korrusel. Ja täpselt sama palju on neid ka taaskord hambulisegarniisiga eraldatud viimase kolmanda korruse fassaadi osas, aga siin pole jälgegi põhikorruse Rustika tehnikast. Teise korruse kiviseinast. Viimase korruse sein on päris lihvitult sile. Akende kohal on lihtsad ümar kaared. Pik sakiline karniis kaunistab hoone ülaosa selle kohal olla Megadus. Mida kõrgemale palee tõuseb, seda kergemaks tundub ta muutuvat. Umbes kolm aastakümmet pärast seda, kui imikel otsa meedidžite palee valmis oli saanud ja Kuiferentsed valitseja Lorenzo de Medici jalutas noor, parasjagu meeditši skulptuuri aias õppinud Michelangelo liia Largale ja jäi imetlema meeditsite tohutut Palazzat. Kivi sein veetles Michelangelot, kuigi ta oli näinud seda paleed sadu kordi neisse alati uus ja värske, kui suurepärased ametimehed, olid ometi need Kiviraiujad iga alakorruse Rustika seina nurgelisena esiletungiv kivi oli töödeldud peitlejabil nagu kunstiteos. Pind oli leidlikult kujundatud ääred kanditud lüüriliselt kaarjalt. Suured kivirahnud näisid laulvat ja kogu ehitises ei olnud kaht kivi, mis oleksid meenutanud teineteist rasketesse kivi mürakatesse müüritud rida raudrõngaid, mille külge kinnitati külaliste hobused. Nurkadel olid suured pronkspidemed, millesse pisteti öötõrvikud. Paleed ääristas kummalgi tänaval. Kivipink, millel seltskonda armastavad sellased, võisid juteldaja päikese käes peesitada. Veeellarga ja viietegoori nurk, oli lahtine Loodža, kus meeditsite perekond pidustusi korraldas. Seal olid suurejoonelised, 30 jalaga kõrgus, edu võlvkaared, mis olid raiutud kõvast kivist. Siia tulid linna elanikud, kaupmehed ja poliitikud, Lorenzo ka nõu pidama. Kunstnikud ja üliõpilased oma kavatsustest kõnelema. Kõigile pakuti siin taas magusat valget veini, ideaalset härrasmehe jooki ja tervituskooki. Winston Michelangelo agoonia ja ekstaas. Astugem veelgi edasi koos Michelangelo ka massiivsest väravast sisse, nelinurksele õuele. Selle igas küljes oli kolm täielikku võlvkaart, mida kandsid 12 dekoratiivsete kapiteelidega Herovilist sammast. See on mihkel otsa loodud meedidžite paleesis õu, Korintose, sammaste ja võlvitud sammaskäikudega ümbritsetud lahtine ruum keset tohutut paleed, kus meeridžite ajal palju põnevat toimus. Siin kuulas Kozyymaference kodanike muresid. Siin peeti suuri perekondlikke kohtumisi, pulmi ja pidustusi. Lõõtsapeasissekäigust vaadates paistab läbi suure skulptuuride ja õitsvate potitaimede ning kivise põrandaga sisse õue kaunis vaade palee taga laiuvasse rohelisse aeda otsekui külalislahke, kutse siseõue ümbritsevaid sambaid, ühendavate kaarte. Kohal kulgeb katkematu Laifriis, mida kaunistavad vanikutega ühendatud meedidžite Pegandvad medaljonid ja mütoloogiliste kujude reljeefid. Friisi kohal seisval helehallidest siledatest kividest laotud seinal on taas ümarate kaartega kaksikaknad. Kõrgel boostamendil halli avaneva Kaaruks ees seisab. Pandi Nelly kaunis kivine Orpheus, mis paigutati oma kohale umbes aastal 1515. Arvatakse, et üksuks, mille ülaääre trapeeringuid hoiavad väikesed prisket keerubid viis kunagi Lorenzo Medici magamiskambrisse. Tänapäeval on selle ruumi seintele avatud, uhked ja peened kaunistused. Priid reljeefiedja marmor, püstid, mis vastavalt 1492.-st aastast säilinud joonistustele tõepoolest kunagi Lorenzo toredam magamistuba ehtisid. Alustagem ka Firenze Medici palee siseruumide uurimist 15. sajandi viimasel kümnendil koos noore Michelangelo põõna rotiga. Nagu kirjeldab err Winston oma Michelangelo raamatus. Kabeli konsooli freskodega värvid olid nii heledad, et Michelangelo pidi hämmastusest hüüatama. Ühest ruumist teise kõndides hakkas tal pea ringi käima. Siin oli tõeline raidkujude mets ja maalide galerii. Tal ei olnud küllalt silmi ega jõudu jalgades, et oleks suutnud liikuda ühe eseme juurest teise juurde võluda oma tunde erutust. Ükski hea itaalia kunstnik alates džiotost õnnikolapizanost ei olnud sellest kogust välja jäänud. Siin oli tonatella ja sätiniano Lukkadel aroomi ja, ja veeerrotsia marmorkujusid. Maale rippus kõikide eesruumide, koridoride, salongide, kabinettide ja magamistubade seintel. Ta silitas antiikset Marciase marmorkuju. Savstiinaja aafrikaanuse püste, uuris rikkalikult Kalareeritud Veneetsia jooniseid, veetis vinni kabelis, tundes rõõmu vennatsokotsooli freskodest, millel kolm hommikumaa tarka tulid Allafiesoole künkast. Kuni ta pea muutus nii kergeks, et ta arvas end und nägevat. 1421 kuni 1497 elanud Firenze meistri penotsokatsiooni maale leidub Pariisi, Londoni, Viini tiitroidi ja Washingtoni muuseumides. Kuid kõige rohkem on tema töid peaasjalikult freeskosid nalja kirikutes ja valedes. Katsoolialifraan, seelik, õpilane ning töötas koos oma õpet ja ka Roomas, hiljem juba üksi Umbria kloostrites ja kirikutes. Ja pöördus tagasi kodulinna ferentsesse, kus maalis paljude asjatundjate meelest oma kõige tähtsama töö hommikuma tark, kade freskod, meedidžite palad Sagabelis. Väike perekonna kabel on palee keskmisel korrusel, mida kutsuti peana Mobile ja kolm ruumi seina on kaetud Kotsooli fantastiliselt säravates värvitoonides freskodega. Hommikumaa tarkade uhke teekond Petlemma äsja sündinud Jeesus-last külastama. Kulgeb läbi fantastiliste kujutatud Toskaana maastikke lookleb mägistel teedel valgete kaljude vahel läbi muinasjutulist emetsadukade mööda vanades sakiliste tornidega lossidest uhkelt ehitud valgetel hobustel istuvaid hommikum. Maa tarku saadab hulk ratsutavaid kaaskondlase, kellest enamus kannab toredaid erepunaseid mütse. Odadega kannupoisid, kõnnivad ratsanike kõrval uskumatult palju puhtaid, säravaid toone. Lugematu hulk Daile, mida esimesel hetkel tähelegi ei pane. Aga siis avastad pildi sisse looklevad mägiteel rikkalike kingitus kirssidega koormatud kaameleid ja hobuseid. Kaugeid künkaid, mille tippudesse ehitatud lossidesse viivad käänulised teed. Kõrgete tumedate küpressides alusid taevalaotuses lendlevaid, fantastilisi linde ja üha rohkem tegelasi, inimeste päid ja nägusid, mis polnud 15. sajandi ference lastele hoopiski mitte tundmatud. 1438. aastal kutsus kõrsi modi meeditsi omal kulul kokku suureference nõukogu et ida ja lääne usukilpkonnad saaksid arutada oma erinevusi ja vastuolusid. Linn võttis vastu mitmeid kõrgeid eri rahvustest kirikutegelasi lääne poolt kui eksootilisest idast 1459. aastal meedidžite palee kabeli seintele jäädvustatud selgete bütsantsi mõjutustega peen otsa konsooli fresko pidigi tegelikult meenutama seda ka kõrgete usutegelaste kokkutulekut jämeditsite osa sellest tähtsast sündmusest. Seetõttu portreteeris kunstnik oma mitmeid nõukogul viibinud Firenze külalisi ja muidugi ei puudunud pildilt ka meeditšidise sarnasus olnud kohati vääri. Istuge. Niisiis, kolm hommikumaa tarkade ll Petlemma või pigem meeditsid teel kuulsus maalikunsti ajaloos. Rongkäiku juhib valgel hobusel istuv kõige noorem hommikuma tärkaspar tema näojoontes, mis asjatundjate meelest ära tunda noore Lorenzo toreda kes oli fresko valmimise ajal umbes kümmekond aastat vana, uhke hoiaku, rikkalikult kaunistatud peakate ja kindlameelse ilmega noorukit. Odavad rongkäigus kohe tema kannul. Parasjagu perekonna peaks olev Beurodymeditši taas uhkel valgel hobusel ning meditsite dünastiale aluse pannud ja siit ilmast juba lahkunud Korsima vane kelle kunstnik tagasihoidlikku, kuid uhkelt kaunistatud ratsmetega eesli selga istuma pannud. Mõlemal mehel on peas toredad erepunased, mütsid. Seis järgnevad Firenze meditsiinilugupeetud külalised teistest Itaalia linnadest. Riimini valitseja Sigismund on alates Tahjumile. Nad ei võtnud osa Firenze nõukogust, kuid viibisid linnas siis, kui penotsokotsooli parasjagu oma freeskot maalis. Rongkäik jätkub hulga tuntud Firenze laste port reedega. Nende seas on kunstnike gildi liikmeid ja teiste nägude keskel muidugi ka fresko loojabennod söise täpildi vaatlejale otsa jääd. Mingit kahtlust ei tekiks, on tema nimi Natsovotsooli selgesti tema punase mütsi äärele kirjutatud. Meedidžite Palazzo kabeli lõunaseinal ratsutab fantaasiamaastiku taustal väärikalt kuldsete ratsmetega uhkel valgel hobusel keskmine hommikumaa tark habemik Waltazar, keda on kujutatud Bütsantsi keisri Johan, minnes kaheksanda Palaioloogosena. Viimane otsis lääneriikidelt abi Bütsantsi ründavate Türgi Ottomani vägede vastu. Keiser on eriti uhkes rohelises kuldkaunistustega rüüs peas kuldne külgedel turbanit meenutav kroon, temale järgnebkolmu rahadega varustatud paaži. Ja kolmas kõige vanem hommikumaa tark Melchior kabeli läänepoolsel seinal meenutab asjatundjate arvates pika halli habemega antinoopoli patriarhi Joosepit, kes Firenze nõukogu ajal suri nagu kosiima. Vanem istub kunagi tagasihoidlikult eesli seljas. Joosepi ees ratsutab helesinises rüüs noor paaž. Tema hobuse seljas istub ka väike tähniline leopard, kelle toonud kingituseks ferentsesse Bütsantsi esindajad. Noortaaži on aga peetud Lorenzo de Medici vanemaks vennaks. Süljanax. Men otsaga Tsooli säravalt uhked fresko pole ferentsemeditsite palee kabeli ainus kaunistus. Absiidil palvetavad pühakud ja põlvitab inglikoor. Altari kohale maalis Filippo lippi kõige esimese kabelit kaunistava pildi Jeesuslapse jumaldamine, kus laps ja tema ees põlvitab ema On üksi hämaras metsas peaaegu üksi, kui välja arvata mõned valvavad inglid tagaplaanil jalast õnnistav isa kõrgel üleval. 40 aastasel Lorenzo Timeditšil oli kare, otse tumedast mägi, kaljust välja raiutud nägu päevakorrapärane ja hoopiski mitte ilus. Silmad olid suured ja tumedad, tihedad tumedad juuksed olid keskelt kahele poole laupa alla lahku kammitud. Üll oli tal piks Jenna värviline Bourbon punaste käistega rüü. Ta oli pisut üle keskmise kasvu tugeva kehaga, mida hoidis tormis päevadepikkuse kirglikku ratsuta olemise ja jahilindude küttimise abil daaliga vilunud klassikauurija, poeet tunnistatud suurimaks kirjanduse ja kunstikaitsjaks kõigi aegade vürstide hulgas. Tal olid raidkujude maalide, joonistuste ja lihvitud kalliskivide kollektsioon konid, mis olid avatud kõigile kunstnikele ja uurijatele, õppimiseks ja innustuseks. Ta oli absoluutne autoriteet poliitika küsimustes ses Firendset, sellise otsusekindluse ja sünnipärase viisakuse ning väärikusega. Et inimesed, kes oleksid muidu olnud ta vaenlased, töötasid temaga üksmeelselt koos. Vorming, ston, Michelangelo agoonia ja ekstaas. 1469. aastal 20 inimesena Firenze valitsejaks saanud Lorenzo Timmeeditsi Lorenzo toreda, 23 aastat kestnud valitsemisaega on Medici tegulseks ajastuks kutsutud. Meelitsite palatsusse toodi noil aastatel uskumatult palju hindamatult väärtuslikku kunsti. Kolm Paolo otsel žanrama lahingumaali kaunistasid Lorenzo toredam magamistuba. Kõikjal ruumides võis näha tolle aja kuulsaimad kunstnike töid. Motitšell kevad, fraan, seeliku madonna seata ristilöömine. Siin olid nirlandaia Touch ja Filippo lippi ja sadade teiste kunstnike tööd. Veneetsiast prügeni. Lorenzo Ta naise Claritsi arseeni ostetud suures Marko Aias. Palatsast põhja pool seisid Roomast toodud klassikalised skulptuurid ja skulptor Bert Tolda juhtimisel loodi meeditsi skulptuuriaed, kus noored kunstnikud said uurida klassikalisi kunstiteoseid ja õppida erinevaid tehnikaid. Kuulsaim õpilane selles vaadete esimeses kunstide akadeemias oli muidugi Andžellofone rooti kelle esimest kohtumist skulptor tonatello meistri töötaavetiga meeditsite palee siseõues kirjeldab Kingston järgmiselt. Michelangelo vaatas ammuli sui tonatella taavetit, kes oli nii noor ja pehme. Uuri sbeki juuksekiharaid saledat käsivart, mis kandis hiigelmõõka vasakut jalga, mis kaardus nii graatsiliselt, kuidas, kuidas selle kolijati maharaiutud pea peale kuju on kahekordne ime mõtles Michelangelo sellepärast, et pronksivalu on õnnestunud nii täiuslikult siitsile täna ja sellepärast, et nii õrn olend on suutnud Koljati surmata. Lorenzo Medici surmaga aastal 1492 lõppes üks ajajärk Firenze ajaloos. Valitsema hakkas Lorenzo poeg Piero teine kuid just siis tungisid Põhja-Itaaliasse Prantsusmaa kuninga Sharel. Kaheksanda väed otsustas prantslastele vastu astuda, kuid nähes piisa väravate all, kui tohutult suur ja hästi varustatud on prantslaste sõjavägi pidi ta Prantsusmaa kuninga alandavad rahu tingimused vastu võtma. Firenze lastele see ei meeldinud, tekkisid mässud ja Piero, teine aeti maapakku. Tema lahkumisega lõppes meedidžite esimene valitsemisaeg. Firenzes kehtestati lühikeseks ajaks vabariik, dominikaani munk, laama savana rolla kasutas võimalust ja teatas, et meeditsite väljasaatmine oli jumala tahe. Neli aastat pidas munk oma vihaseid jutlusi ja Firenze peaväljakul peatsadel. Orjal leegitsevatest tuleriitades põletati kalleid rõivaid, haruldasi käsikirju ja kunstiteoseid. Kuid kui savaneroola hakkas avalikult paavst Aleksander Kuuendat ründama, teatas, et jumal on just emast Rolast oma maapealse asemiku teinud, lõpetas ka tema ise tuleriidal. Meditsiin tulid tagasi, olid 1527. aastal taas kord sunnitud ferendusest lahkuma ja tulid uuesti. 1537 asus Firenze valitsema järgmine kuulus meeditši kosima esimene, kelle ema oli Lorenzo toreda tütretütar oma, purustas lahinguväljal oma vaenlased ja kuulutas ennast ainuvalitsejaks Firenze Hertsog. Yks hiljem sai temast kogu Toskaana suurvürst, kes pärast segaseid aegu Firenzes korra majja lõi, arendas majandust, sõjaväge ja soosis kunsti ning kunstnikke. Firenze Herzog koseima esimene Medici kolis 1540. aastal koos oma naise Toledo Eleonora Teekonna ja kaaskonnaga peatsadelasiniori ääres seisvasse palad Slovakkiasse. Uhkemeditšitte palee. Tollasel via Largal jäi noorematele sugulastele ja vahetas mitu korda omanikku. Teiste hulgas oli ka suurhertsog Ferdinand teine, kes otsustas 1642. aastal vananenud perekonna residentsi rikale Ricardi pankurite soole maha müüa. Sellest peale muutus ka hoone nimi. Nüüdsest seisis via Largal Palazza Medici Ricardi. Uued omanikud ehitasid palee pisut suuremaks, nii et endisest kuubikujulisest hoonest sai ristkülik. Viiel ärganud. Avanev fassaad oli nüüd hoopis piike koidik kadutavas Mikkel Otsa originaalstiilis. Keskmine korrus Yana naabile sai 1600 kaheksakümnendatel uue kauni galerii, mida asjatundjad Firenze barokimusternäidiseks peavad. Ruumile õuna külge avanevad suured säravad aknad, nende vastaskülge on paigutatud sama suured peeglid. Akende ja peeglite kohal lae all kulgeb lai kuldselt särav friis Maroko ornamendid, Voluudid, reljeef, püstid, otsaseina akna kohal askeldavad toredat keerubid, kelleta ükski barokne ruum hakkama ei saa. Kuid kõige intestilisem pilt avaneb galerii poolümara laes. Local'i sardaano oli Napolist pärit barokkmaalikunstnik, keda kutsuti luuka Fapresto luuka maalib kiiresti mõtted luuka peas ja käed, maalib Nad liikusidki imekiiresti. Nii et ta teenis oma kaasaegsetelt Velde isegi hüüdnime piksenool. 1684.-st 86. aastani töötas Jordaania Firenze Medici Ricardi palees ning tegi galerii võlvitud lake suure ja särava meedidžitele pühendatud maali. Pardid avasid pärast Palazzo ümberehitust uues tiivas karikardi raamatukogu ruumid ja peasaali. Laemaali tegi siin kiluga Chardana. Meedidžite triumf Olümpose mäepilvedest oli üks jadana maale Medici Ricardi palees. Võimukas ja rikas Firenze Ricardi pankurite perekond elas Medici Ricardi Palazzos peaaegu kaks sajandit kuid alles 1988. 89. aastal palees tehtud mõõtmistööde ajal avastati üks kummaline ruum, mis paiknes esimese ja teise korruse vahel asuval lisa korrusel ning oli üleni täidetud reljeefidega ilustatud freskodega. See ruum leiti vanast palee osast ühe vastuvõtusaali kohalt, mille lagi oli madalam kui teistel ruumidel. Kes teab, milliseid saladusi see iidne Palazza praegune hindamatut vana kunsti sisaldav muuseum eneses veelgi peita võib?