Morris on eelkõige partner kõigepealt Wayodeeris. Siis manitses ja ooperipallis ja hea kolleeg sõber. Escort kirja pandud, et operett on nagu võlujook, mis uimastab, aga ei toida. Hakatud, armastatakse siiski. Igasugused statistilised andmed on needsamad, et opereti siiski kõige rohkem inimesi. Nähtavasti siiski on vaja kõige töö ja, ja, ja oma elumurede ja kõige kõrval kõige tõsise ilusa kunsti kõrval on aega natuke kergemat. Ega te ei taha öelda, et operett on siis, ega see kerge? Ei, ma ei ütle kõige kergem kunst tavaliste loetakse, et ta on kõige kergem, kujutan ette võtta niikui tööna, siis operett on väga raske, sellepärast seal on kokku koondunud kõik alad selle vastu. Ma arvan, et see, et see säraga ja see ilu ja ja, ja see rõõm ja, ja, ja kõik hea tuju, mis sinna on kokku viidud mõtlete teet näitlejale endale on ta aa seda ka. Ja opereti kallal on hea tööd teha. Ja, ja raske Jädakisuk ka primadonnat, nagu te ütlesite, peab olema sära, aga see, mis ta annab, siis ta laulab seda põlema kõrgendatud. Kui nii, et see laul on niisugune kergem nagu operetilaulud, nad on ikka natukene kergemad valsitaktis ja niisugused siis siis ma tunnen, et ma lähen sellega, kas see tõmbab? On ka nisukesi primadonna osi, mida näiteks mina ei armastanud näiteks Kornevili kellades, seal oli väga ilus muusika ja kõik noaga, ta käis ringi justkui kogu see aeg käsilmi, otsay siin seda modi toetadesse ohatis. See oli üks niisugune uhke ja ja et mina seda osa ei armastanud. Aga teised on nii rohkem eluliselt nendes tantsu nendes on, on laulu, neid on nii palju, et nad on kõik omamoodi kas või nahkhiireroosa linn. Sealsamas summards artist hõngu on, nendes üks on ikka suur ta teinud tõusitliku seltskonna ta aga näiteks saad hektari maad kätte, mis ma pean ütlema, et kui ma kunagi tegin esimest korda, tegin Onytärmooni. Ma ei armastanud. Ma ei tea, nähtavasti massisi mõistnud teda, olime liiga noor selleks. Nüüd teist korda, kui ma tegin, siis ma väga armastan seda, mis võlus kõik terviklikult, see osa võlus on ikka väga sügava hingega, ta ei olegi nii Kerge ja nii kergemeelne, nagu inimesed ütlevad operetliku. Ma tuleksin tagasi nüüd selle esimese lause juurde, millest me nagu oma vestlust alustasime selle lause lõpupoole. Ooperit tehtavaid küll joovastav, aga ta ei toida. Ma vast mina kui opereti näitleja ise olen selle koha peal natukene solvunud, kui nii öeldakse, sellepärast et inimesed teevad tohutu töö ära ja on teinud ja täika midagi midagi annab, nähtavasti mõeldakse, ta toidab näiteks ooperit vaatama, nad elavad hing on nii nii tulvil, kõigest sellest lähed ja nutab veel kodus pea teie ja ja ikka mõtleb, sellega, on see toit ja aga eks operett toidab sel määral, et ta on sulle hea meel. On olnud, ta on siin natukene kurvastanud, aga need pisarad on jälle läinud pärast, siis on neid leevendatud, on ta hästi lõppenud ja ja eks ta toidab oma muudiga. Minu silm ei ole juhtunud kirjastuses lugu operetis, kus ei oleks kirjas olnud see, et operett on siiski midagi teisejärgulist. Kirjatükk hakkas isegi niimoodi, et mis operett, muud anneta, käändubki ju nagu sõna vot tühi katse kukub pikali ja nii edasi ja nii edasi. Oletame nüüd teie selja taga on olnud üks väga hästi läinud etendus täissaalile aplaus sidele ja tänan, lähete koju, võtate päevas lehed ja hakkate lugema lugu, mis algab vot just nimelt. Nii et mul on kahju inimesed, kes kõigepealt ei mõista seda, et inimestel on vaja seda peale päevatööd, nad tahavad naerda ja olla, olla natukene lõbusad ja on kahju endast kõigest südamest seda tüüpi. Sa oled sellepärast pisaraid valanud, sa oled sellepärast murepäevinäinud, sa oled nii palju tööd teinud. Ja kurb, lisatakse see niisugune niisugune kivi näkku, et see ei ole mitte midagi. Aga siiski, aga armastan ooperit, ma üldse väga armastan lava. Ja, ja ma olen kogu hingega see, kui ma midagi teen, kas ma teen hästi või halvasti või, aga ma püüan teha ja, ja võib-olla ma ei ole seal õisi peale sattunud või, või kuidagi nii, aga madin kogu hingest, tema elan hingest ka, kui opereti inimesed tulevad kokku, siis nad räägivad, räägivad, räägivad ja kui te siis kuulete, siis mõtlete ka maailmas teist kunsti olegi niisugust olnud. Mina Magnus, palavalt armastatud valge. Daam oodetarrimooni. Aga kohe oled. Ma ilusti Haa toonesa sinuga. Siin mere. Siis näeme Koorda metsailmeid, maa, kogu. Ta aegub algust. Antsukese. Suu paari liigud. Ena.