Tere õda, kus sa raadio kulla ja ole Voltri, Valdo ja kõneleja tsipakene tuust, mida Miiko Andyntetes iis päeva Rõugen kokku mahetalunikku märgodi tuust, kuis mahepõllumajandusAavitas väikul talul Ummanishi lööda ja tuugaaerrele mahetootja kokku kutsunud Alt-Lauri talu berna ja mahepõllumajanduse nõuandja Kesküla kaja ütel, et mahepõllumajandusläterveni ilmand mugu kimendas vanal Võromaal majandus juba pealt kolme saama. Aheduudia Kesküla kaja. Asi on edenenud Uustmiselda võib-olla 20 aastat tagasi homsaalne eksane kaasaegne tootmissuund päris proovitas, siis ta ütles niimoodi, et lihtsalt oleks jätkusuutlik ja ei ole seda loodusele ja hindele ja latsile tervislik ja kasulik. No eks kõik Ojala mahelamba ja lehmekese võivassur maheda olla või võid sea või mine diamisele viil seal kõik, mis põllu peal kasustased, lihtsalt pead mõistma teda niimodi kasuma, pandetest saaki saada ja praegu esialgu, aga miks niimoodi, et kes on kasvatanu ja mõistma häste, toda etet Usaga müü, kui sul rüügiga homme kohedu, mahe süük, teine plat põhiline inemine, kes osta taht, algas kuskil suurem pan linnal Tartu on Tallinn on või metsik isand restorani või siis ka suuremba poodi oma nüüd juba võtva pris sääste mahedat, vasta lõunast, hästi toiduvõrgustik, mis on juba omal ajal kaits, tahad katesse alustatu? Skats kolm viimast aastat on ikkagi väga pika sammuga edasi länna belgia Setumaa papra Mailbatu rasse ja too pärast ei võtatud ette, kui stuubam. Ta võib-olla mõne inimese jaoks, võib-olla ta ongi rasse, aga no mul ei ole ta kunagi rasse Anno, et tulge, küsige nõbu, saad, saad abi kähku vaja. Nüüd märtsikuu omava põllumajandusameti tähendas saatadeldatud avaldust esitada, et saad mahedas min papre esitamise haig muidugi no naisterahva seal omava isiku väga abivalmis alati on ökom õige haiged, kui selle mõte on, et vesiaedades nakata sisemaip ohvrite ja siis ongi vaja nakata just tuubele mõtlema ja, ja esimese julge sammu Ardede. Võromaa väiku kandlemängija ja Oppaja Lepassoni Kadri Soone Kati ja Piho Ann Maria Ani välja oma kandleansambli Edi metsaplaadi trios tsoon Piho Lepasson näide plaadist kõneles Lepassoni Kadri. Me oleme ikoon juba kate 1010.-st aastast ja nüüd siis jõudsime nii. Caven, tehe, esimene plaat ei lähe välja, Lady nimi on tempodywals, ansidempon tähendab itaalia keeli ja määne muusika seal. Praegu ma ütlesin nii muusika kutada tahta väheke, kuigi mingi lahtri jääb anda siis teda või, või olla väheke sinna folgi lahtri panda, tun, mõtlen, et eks me kõik olemeerimis muusikataustaga nii maaga kati olemi päält 10 aastat juba Opanud pilli väikekannelt ja Ann Maria ja võrul, kui avati pärimusmuusikaosakond, muusika, koolin ses ökovalt esimesel aastal Anvar ja Tull Apma väikest kannelt. Nüüd hoopis Viljandi kultuuriakadeemia. Muusika pole nagu päris traditsiooniline eesti kandlemuusika, aga tamme tõuke gimme saanud olles kast ilu oma rohkem nisu rõõmsa aerakendiga Lucravi näha. Kui ma mõtle talle plaadi esimese ja viimase Luubel, siis no ma küll aega rõõmulise, aga eks seal on mõni sääne, väheke mõtlik on ka vahepeal seke, aga mulle tundus tiksamisene vast rõõmsalt, sa pead disi kullema, con saadid kollelda vanal Võromaal ja saamid kullelda. Meil on kontsert võrol 11. märtsil, aga enne on ka Mooste ja siis katteteistkümnendal märtsil olemi Sulbin ja see sondil kontsert Viljandi ja Tarton ja tall on siin vana, Saaremaal on siis kõige rohkem kontserte, sest et siin on meil sõbra tutva ja siin on meil oodami vähkajaid väraval, mängi. Xio kandle trio, Wõro kontsert, mütine Tõse Uma muudu pärimusmuusika pundiga, mille nimi on Lepasere ka tuul pundil tull vällja esimene plaat. Plaadi nimi on pärajan, kontsert detaili pärast striidi õda, kui kell seitse võrols Tedingu majan Kreutzwaldi hoolits 15. Ja ongi selleks korraks kõik, saates aedse kokku Harju Ülle lugi valt pri valdo vahtlane võrokeelne saade tulejal nädala pärast, neljapäev kell viis läbi viis minutit.