Tere eetris on portaal, tehnoloogia kommentaari esitab Kristjan Port. Elusolendeid iseloomustab kohanemisvõime. Oskus muuta eluprotsesside talitlust juhul kui keskkonnas või siis elusas. Hollandis endas leiab aset muutus. Muutus on aga uut optimumi. Otsime ülemineku protsess. See võtab raekoja sisaldab vigu ning kulutab energiat. Otsitava optimum on omakorda elusolendile kulutõhusat jätkusuutlikkust tagav asjade seis. Kulutõhusust võib siin vaadata kui võimalikult väikeste energiakulu kohanemiseks. Protsessi võib täheldada näiteks reaktsioonina kliimamuutusele haiguste puhul seoses sportliku treeningu ja õppimisega aga isegi seoses prillide kandmise alustamisega ja nii edasi. Esialgses faasis tajub keha ebamugavust, aga see aja jooksul tähendab ja uus olukord muutub tasahilju uueks normiks. Tegevused muutuvad automaatseteks, keha saab jagu haigusest ning inimene hakkab otsima prille. Sest kui märka, et on unustanud need ninale. Uus olukord ei põhjusta siis enam erilist stressi. Kusjuures just stressireaktsioon koordineerimaks mehhanismiks, millega orkester. Treeritakse keerulise elusorganismi tervikliku ülemineku protsessi juhtimist. Sarnast protsessi võib märgata seoses eluga meie reklaamirikkas keskkonnas kui veebiruumis oli vähe reklaame, sest selles ei nähtud konkurenti traditsioonilistele reklaami edastavatele meediatele. Olukord muutus ja maailma suurimad veebiteenuste pakkujad saavad põhiliselt. Tuleku täna just reklaamide vahendamisest noh ja tänu millele siis inimeste tähelepanu sattus kriisi ja hakati kurtma töötavatele raamide pärast veebilehele lugema vaatama tuldud materjal hakkas muutuma kognitiivselt liiga kalliks ja tuju rikkuvaks. Sellest piisas kohanemisprotsessi käivitamiseks. Et kasvanud energiakulust. Diaviimasega kaasnenud ebamugavustundest lahti saada. Aega kulus ja vahepeal muutus olukord veebireklaamidega aina tüütavaks. Kuni inimestes hakkas kujunema uus optimum ja nad muutusid reklaami pimedate eks jaam oli küll ekraanil olemas, aga kui küsida pärast veebilehelt lahkumist, mida seal reklaamiti hakkas selguma, et 10-st umbes kaheksa inimest ei mäletanud, mida neile oli näidatud. Nähtusele Antiga nimi, bänneri pimedus või reklaamipimedus. Webi kasutajad olid õppinud sulgema vabaduse signaalidele, mida nad ei soovinud. Ja turundusspetsialistid hakkasid rääkima tahtelisest pimedusest. Need on kui süsteemi omanikel tekib omakorda stressiseisund ja nad peavad mõtlema uusi meetodeid kuidas pimedaks jäänud klientidega ikkagi reklaamiraha teenida. Tegemist. Paljude veebiteenuste jaoks olgu liisima sissetulekuallikaga püüdlused kasvatada reklaamide arvu suurust intensiivsust, pakkuda rohkem videoid ja muud taolist aitavat nüüd pigem pimedaks, jäämisele kaasa või siis sunnivad kliendid põgenema, lootuseta neid lähiajal uuesti kohata. Nii on hakanud ka Facebook arusaamad seniseid reklaamide esitamiseks meetodid on muutumas, tagaks ja võib-olla üheks põhjuseks kasutajate arvu kasvu pidurdumisele. Reklaamidega vähendamine kahjustab hirmud majandamist sama palju kui klientide kadu. Seega peab leidma meetmeid, kuidas reklaame kasutajani toimetada mõnel täiesti uuel moel. Facebook proovibki nüüd kliente mõjutada, sõpradega suhtlemiseks loodud isikliku ja isegi võib öelda, et intiimse sõnumivahetuskeskkonnad messengeri kaudu kus hakkavad tööle Suhtlusaltid robotid. Esialgu müüakse siis jutumärkides juturobotite ideed, kuid kliendi küsimustele vastata oskavat teenindajaid. Ja vaat siis lahendada näiteks müüdavate toodete kasutusega seotud küsimusi. Samas juturobotid ei suuda ju vaiki olla, kui tekib võimalus pakkuda mõnd Teislikus arusaamast, tema arvates. Kliendile vajalikku kaupa, aga kõige huvitavamaks võimaluseks võib pidada olukorda, kui robot. Märkab, et sa ei ole viimasel ajal midagi ostnud. Siis saad temalt sõbralikke ja tujutõstvaid ideid, kuidas uute asjade ostmisega elukvaliteeti edendada. Ja on täiesti võimalik, et robot oskab järele laimata mõne hea sõbra häält. Seega jääb siis nüüd oodata, kuni inimestes hakkab kujunema sõbra pimedus.