Ja aeg on minna edasi ja minna lennukikabiinidesse. Siseneda sinna tambiti ja meie teenäitajaks. Kokpiti on Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskeline, tere hommikust. Tere hommikust. Kuidas tuju on, täna hommikul Estonian Airi töökal kollektiivile. Ka kõige parem täis energiat. Täis energiat, seda on hea kuulda ja raadio kahest me helistame teile põhjusel, et meil on siin igavikuliste küsimuste rubriik parasjagu käimas ning helistas meile täna Mart, kes küll sellist asja, et miks küll ütlevad piloodid selliseid noh, nagu justkui pealtnäha mittevajalikke fakte ja mõnes mõttes äkki isegi hirmutavad natukene oma oma kaasreisijaid seal siis sellega, et ütlevad näiteks, et akna taga on praegu miinus 55 kraadi või et me lendame praegu 10 kilomeetri kõrgusel ja, ja igasuguseid muid asju, et mis selle asja nagu praktiline väärtus on. Sa oled praktiline väärtus, on eelkõige infot, keerida. Lendajad, kes murdub lennukis, kuna inimene on juba loomult uudishimulik ja tahab teada, mis tema ümber toimub. Ja ma võin ka siin näiteks ära tuua sellise näite, et mõned aastad tagasi me tegime oma reisijate hulgas Hargla uuringut kus me siis selgitasime välja, et mida inimesed tahavad täpsemalt teada meeskonna käest lennu ajal ja tuli välja, et inimesed sooviksid väga hea meelega kuulda, kus täpset lennatakse, mille kohal lennuk on. Need, mis on all. Temperatuurid on, mis on peal. Sest just kaugel ollakse jumalast. Noh, neid parameetreid ei oska kahjuks öelda. Aga mina kui Estonian Airi klient, mina soovin, ma tahan kirjutada, aga avaldas ja ma tahan teda alati teada, nii, aga okei, see selleks. Ja ühesõnaga on, aga kas teile endale ei tundu, et see just konkreetne info, eritise, temperatuuri, info, võib-olla isegi inimestel kuidagi hirmutav? Ei, ma ei arva seda, ma arvan, et teadmatus on pigem palju suurem igasuguste hirmude tekitajate tegur kui see, kui inimene täpselt teab, kus ta on ja. Ja ja kui külm oli ikkagi jaak, nädaga. No see tähendab seda, et ei maksa lahti teha lennuki aken üldse käimla? Ei, ei, need on ikka tehtud nii et, et reisija näppimise peale need ikka nii lihtsalt ei avane. Ja täiesti arusaadav, et ühesõnaga ka vastus tegelikult on imelihtne ja mardile siin teadmiseks, et seal lihtsalt puhas info, võta seda mart, kui fakte ära ära ole emotsionaalne, seda infot vastu võtta ja veel ja veel, kui kui sulle seda ei öeldaks seal siis oleks lennukis vähemalt 30 protsenti inimesi, kes hakkaksid seda ükshaaval küsima. On uudishimulik, muudkui väikseid, täiesti Vardessi juures ja, ja pinniksid seda infot. Vaesed söövad lihtsalt peavad seda muudkui vastava, nii suur tänu teile vastuse eest, Ilona Eskelinen, Estonian Airi pressiesindaja.