Millal ja kuidas maalne uudiga tutvusin, seda mu vana pea enam ei mäleta. 1947. aasta kevadel läks kuldne seitse laiali, kuna tompi nimeline kultuurihoone ei jõudnud enam 18 liikmelist kollektiivi ülal pidada. Meie tund aega tantsu või ka kontserti läks maksma 1000 rubla. Seda peeti liiaks. Mängisime kõik raadio džässi sümfooniaorkestris, niisiis polnud see meile majanduslik katastroof, ehkki kahju oli hea orkestri lagunemise pärast küll. Suvel otsis mind üles üks kullas või kellassepp või oli ta kullased kellassepp. Mõlemad ta mängis viiulit ja trumme ning kutsus restorani. Too Nordi peenemalt dünoori mängima. Sinna oli akordioniissiks kutsutud Aarne Oit. Klaverimängija oli volli tammel suurepärane restorani pillimees, endisest ansamblist Six Swingers. Ott oli siis alles algaja ja ega see kullas past ansambli juht ka mingi paganiini polnud. Saime mängida paar nädalat, kui raadiopillimehed saadeti Kohilas asuvasse abimajandisse kartulid võtma. Kui tagasi tulin, selgus, et Nordis oli uusorkester. Tammel oli teinud koja revolutsioonini, kutsunud mängima oma vanad kaaslased Six Swingers-ist. Meie hoidigaga hakkasime paar kuud hiljem koos mängimas disrütmikud ja võin öelda, et siis me alles näitasime, kuidas tulushingida. Meis kuuest oli kõige suurem helilooja Gennadi Bodelski hoidi talent avanes aeglaselt, aga siis juba mõjuvalt ja akordenistina oli ta ka juba ületamatu svingi improviseerija. Sirvides ükskord tema laulude loetelu leidsin mulle täiesti tundmatu vestlus tütrega kirjutatud Juta Kayla tekstile. Tahtsin väga seda kuulda ja miks siis mitte teha seda koos raadiokuulajatega. Laulavad Georg Ots ja Marika Tomberg.