Järgmine küsimus on meil nina ees sellegi siis Martin ja kõlas see niimoodi, et kui ta nüüd sõidab, eks ole, valguse kiirusel oma autoga, nagu ta ikka tihti sõidab ja lülitab siis tuled põlema oma autol. Mis siis juhtub. Ja kui kiiresti hakkab, siis valgus liikuma tema ees, kas tulesid on näha üldse just? Ma helistan Marek Strandbergi tere hommikust. Tere hommikust. Mida siis kosta Martinile, kes tahab valguse kiirusel sõita? Lohh kui Martin kulgeb valguse kiirusel, siis ega ta ju ise ei saa sellest aru, kui ta ühtlaselt liigub valguse kiirusel. Ja, ja lihtsalt Välise vaatleja jaoks on Martin Valgamaa valguse kiirusega liikuva autoga samasugune edge viivatus, nagu, nagu tema poolt autos käivitatavad, tulebki. Et, et et selles mõttes nii-öelda selle relatiivsusteooria olemus paljuski selles ongi, et et sõltub, sõltub vaatleja asukohast. Martini puhul on muidugi palju keerukam küsimus see, et kuidas ta oma autoga niukse kiiruseni jõuab. Ja tal on ilmselt ilmselt on tal hea auto mootoriga kallis auto. Küsimus on selles, et selline talutav kiirendus mis äärmisel juhul saab olla umbes 45 meetrit sekundi ruudu kohta, või selline kiirendus, kus inimene veel enam-vähem vastu peab et sellega läheb talle ikkagi Aga Marek, mina ei kahtleks siinkohal praegu Martinis, jah. Mul on küsimus ikka füüsikas, mis ei suuda Marttiline järgi tulla, aga, aga kui veel kord vastava ära nüüd. Ühesõnaga see tulede küsimus, ehk siis tegelikult vahet ei ole, kui ta need tööle lülitab. Valguse kiirus on valguse kiirus, seda näha ei ole niikuinii, eks ole, niimoodi otseselt Judith noh, ei ole ju, et keegi nagu sõidakski autoga tuleb valguse kiirusel või mis? Valguse kiirusel üldiselt liikuva objekti mõõde peaks olema suhteliselt nullilähedane. Selles mõttes selles mõttes see küsimus on, küsimus on, ütleme niimoodi, et valguse kiirusel liikuvalt objektilt kiirgub valgus peaks jääma selle selle objekti objekti pinnale ehk nii-öelda sisuliselt. Ei peaks Martin nägema nii-öelda kimpu enda ees, kui ta ükskord sellise kiiruseni oma autoga jõuab. Suur tänu, Marek Strandberg, ilusat hommiku jätku. Martine ära parem sõida nii kiiresti, siis ei ole sa tulesid näha ja meil on, tegelikult on siis paraku Eesti vabariigis kehtivad liikluspiirangud üldjuhul talve ajal 90 kilomeetrit tunnis, mitte 300000 meetrit sekundis. Hoia ennast tagasi.