Helistas meile siia, Marek küsis väga spetsiifilise, sellise autovaldkonda langeva küsimuse ja küsimus puudutas rehvitemperatuure ja lõhkemist ja seda eriti ennekõike veoautode puhul. Ja me oleme helistanud selle küsimusega. Tuhandekordsel Eesti rallimeistrile, rehvide maaletoojale ja ennekõike veoautorehvidele spetsialiseerunud Margus Murakal, tere hommikust, Margus. Tere hommikust. 1000 korda läks küll natuke kraavi, praegu 2003. Kui palju tegelikult siis võib-olla siin veel mingi viis kordaki komm. Faili suurusjärk on ikka sama ja nii, aga kuulame igatahes teie vastust, et millisel temperatuuril lähevad siis kummid põlema ja juttu oli eelkõige veoauto kui mitte isegi ainult põlema, vaid lihtsalt pauguga katki. Jah, eks me kõik oleme näinud ju veod rehvide, rehvide või lõhki läinud rehve, nende osi tee ääres mandri vedelemas ja tõesti võib tekkida tekitab mulje temperatuuridest johtuvalt, et seda tuleb tõesti tõdeda, et rubla rohkem kui talvel tegelikult tegelikult rehvid ikkagi temperatuuris paljalt temperatuurist johtuvalt ei lõhkegi. Et no ma võin näiteks seda öelda, et sõltuvalt rehvide taastamise projekteerimise tehnoloog, loogias toimub nende projekteerimine temperatuurides ajast kuni 160-ni temperatuurid, kus siis mida, mida refi karkassid siis peavad nagu taluma. Ja, ja, ja lühidalt öeldes on ikkagi kõige suurema rehvi mõelane seal või selle lõhkumise tekitajaks ikkagi seal olev rõhk ehk õhk. Et kui veod rehve pumbatakse, pumbatakse rõhku seal olenevalt siis rehvimõõdust koormusest kuuest kuni üheksa paarini ja kui rehvis mingisugune vigastus, siis selle vigastuse tagajärjel läheb, tungib see rõhk rehvikihtide vahele põhjustab nende plahvatamised. Et küsimus ei ole ainult kuumuses ja ei olegi See see tähelepanek on küll õige, et näiteks kui nüüd on mingi väikse veaga rehve talveperioodi elab üle kevadel-suvel, läheb asfalt soojemaks. Rehvide katutes loomulikult temperatuur, temperatuuri tõustes ka rõhk rehvi seest tõuseb ja, ja siis vigastatud lihtsalt annab järele, ta ei suuda seda rehve enam koos hoida. Aga oskate te öelda ikkagi, kui inimene küsis temperatuuri, et no öelge mingi number esimese numbri siis ikkagi. Läänemaailma energia oleks kui meil oleks botares, mis on paigaldatud veljele sinna löödud sisse mingisugune seitse-kaheksa paari rõhku ja siis meil oleks teoreetiliselt võimalik lõpmatuseni temperatuuri tõsta, kuskil ma arvan tsereff süttib ennem. Tuleb ennem lihtsalt põlema aga ta ei plahvata niimoodi iseenesest kui on täiesti korras. Jah, et kui korras rehv ja korralikult paigaldatud, siis temperatuuri tõttu ta küll ei lõhkejah. Selge, suur tänu.