Tere õhtust, täna pakume teile kuulamiseks muusikalisi paroodiaid juriifilimonomy ja victarentsistjakovi esituses. Kommentaarid on edita Pihlilt ja Georg otsalt Teile ka, lugupeetud kuule, selline märkus. Paroodiate kuulamisel pidage pidevalt meeles, et esinevad saate algul juriifilimonov ja pärast teda Viktor Jakov. Ja teiseks, ärge jääge imetlema ainult nimetatud artistide võimeid, vaid kuulake teraselt ka laulude tekste. Kuigi kraes Nižni hääbutške Ja need Ruuske shows. Jää värvuvad. Tškeepa jääb õue. Ma pean, kuuled neid hoiatama, et edasi lähe paroodia vaimus minu kõrval istub päris Georg Ots ise ja minu näol on suur küsimärk. Kuidas oli? Mulle meeldis parodeerinud toredasti kokku säetud mõnusa huumoriga ja kõik need Barrodeeritavad olid äratuntavad. Ja Ma usun, et siin ei olegi kremli solvumiseks mingisugust põhjust, vaid peaks olema vastupidi, hea meedet kasutatakse. See näitab, et esinejaid, keda parodeeridatakse, on niivõrd populaarsed rahva hulgas, et neid võib ära tunda ja ma leian mulle suure auget. Pandi seal nii-ütelda etendust juhtima. Kuivõrd te leidsite sealt iseend ja kuivõrd ei? Ma ei oska täpselt öelda, aga minu arvates karakter oli tabatud ja ma imetlen kunstniku võimet niimoodi järele aimata kellelegi häält, niivõrd erinevaid hääli ja niivõrd hästi. Peaaegu et üheaegselt siin on ju kontsertesinemine ja, ja üleminekuid just. Üleminekud on niisugused sekundi murdosalised selles mõttes inimese hääleaparaat, tema häälepaelad on lihtsalt imetus imetlusväärselt kaks väikest paelakest ja kui palju erinevaid tämbrid võimetest välja võluda. Lauluõpetajatel oleks väga tähtis uurida seda, kuidas võimalik järele aimata. Nii laulu õpetamise juures oleks minu arvates väga tähtis, et häid lauljaid näiteks kuulata ja siis õpilane idele laimaks seal kindlasti siinse laulu õpetamiseks põhialus ikka peidus. Isegi niikaugele, mina mõtlesin seda puhtast traadi naljana siin, aga teie tõite nüüd lausa teadvuse mängu. Ühendasin niisugune sügavam tagapõhi sellel asjal, et kuidas on võimalik, et kuidas üks inimene saab niimoodi järelaimate teise häält. Kas teil endal on ka kunagi olnud tahtmist olla keegi teine? Jäljendamise mõttes matki paroodia mõttes olete te püüdnud kedagi jäljendada? Barrodistinaa. Paradiisi nagu üks olen külvad. Ma mäletan korra, parodeerisin lihtsalt restoranist kuuldud laulmist. Ma mäletan, see laul oli seal õige ammu-ammu juba. Kunagi Tartus Miss Estonia teatriga esinesime pärast. Rongi oodates meistrist restorani, seal kuulasime laule, seal oli parajasti moes, oli Muhumaal selle restorani laulja laulis seda väga naljakas, sest pärast seda ma tahtsin teda järel peale. Öeldi, et seal oleks välja tulnud, pole kurbideks, maga, majev. Ma ise ükskord kuulasin ühte maga linti, varvasin Tito, kobi laulab finantsmonopolid, siis ta on oma ala väga suurt meistrit. Nendega kontsertiteks koos esinenud küll ei ole alati väga suurt. Naudingut mulle pakkunud. Meie eilses keskekavas kommenteeris muusikalisi paroodidki argats. Pärast seda palusime temalt vastust küsimusele, mis sobib tänasesse mosaiikkavasse. Küsimust nagu iseenesest ei olegi, on lihtsalt Georg Ots ja aasta 1975, mis olnud, mis tulemas. Ma olin vahepeal haige ja pärast haigust esimene esinemine oli Sümfooniaorkestriga Peeter Sauli juhatusel, see oli juba ammu lubatud üle aasta tagasi. Nii et ma tulin välja veel, ei olnud veel päris terve tulemus, no eks ma hakkan esinema Estoniat kontsertides ja. Estonias käsil Mozarti ooperi turvaette valmistada. Jaanuari algul tegin ka ette kanta sellest lavastusest ja kuidas me lavastuse, kunstniku Ellrenteriga kavatseme seda lavale tuua. Praegu lauljad õpivad Ozini kui ratt osad selgeks saavad, siis Neeme Järvi, kui sellelt ooperidirigent kuulab nad üle ja Napetega mad märkused ja siis hakkame seda seade tööte peale. Kuulu järgi pidi Don Shan olema pärast remonti Estonia avaetenduseks. Ja me ei oska praegu täpselt öelda, millal remont valmis saama, aga meil on plaanis igatahes praegusel hetkel, 26. aprill. Iga lavastaja püüab läheneda pisut oma mina, lisades sellele Jah, kindlasti selle lavastuse ettevalmistuse ajal maal kaunis põhjalikult uurinud selle ooperi saamislugu ja varasemaid lavastusi selle kohta on nii, nii palju materjali seda juba oma eluajal enam kõiki läbi uuri tegi, see on niivõrd hea ooper, niivõrd palju lavastatud ooper. Ja väga huvitav ooper. Seal on palju probleemi, mis siiamaani on üldse lahendamata või ripub õhus. Kuidas seda üldse varem tehti? Näiteks kasvõi niisugune probleem, et Prahas esietendusel aastal 1787 esitas komptuurijama seto osa, üks näitleja. Ja siiamaani ei teata, kuidas see asi oli lahedad, kuna komtuur kaob lavalt ära ja juba mõni hetk hiljem ilmub Mazett olevale. Siin isegi kaheldakse, kas üldse oli seda epiloodium, mis tihtipeale ära jäetakse. Kas seda tol korral lavastuses esines? Minagi uurisin, arvan siiski, et see pilu oli olemas ja katsun omas lavastus seda väga lihtsalt põhjendada ja ka panna ühte näitlejat laulma. Kultuuri osa ja Mazett osa. Kuidas õnnestub, ehk siis seda vaatajad peavad hindama. Võite te reeta, kas siis selle laulja nime? Neid on seal kolm, koguni masendav ja kultuuri laulab kärbete siis onu Creed, jahti Männik, Don Juan'i, laulaksid, Voldemar Kuslap, Hillar Orav, Teo Maiste.