Meile helistas, eks ole, Toomas, ning küsis, miks on reklaamid TV3 ja Kanal2 stalliga mõttes, eks ole, kommertskanalitel samal kellaajal? Surfasime natukene veebis selle kohta ja vastus tuli umbes selline, nagu arvasime ning helistasin ka Kanal2 programmidirektorile Olle Mirme lähem, kellel oli küll pisut kiiret eetrisse tulla, aga vastus on selles mõttes jah, tervest mõistusest lähtuv siin mingisugust. On hoiatuse selle taga ei ole. Et see tuleneb reklaamiseadusest. Reklaami tohib olla igas tunnis 12 minutit maksimaalselt, see tähendab siis seda, et see tuleb ära jagada kahe reklaamipausi vahel ja arvestades, et saated ja algavad reeglina ikka samadel aegadel täistunnist ja poolest on kõige tavalisem. Sa oled algusaeg ja isiku te saate algab, eks, 140 15 algab ikkagi nagu hästi korrapäraselt. Ja need reklaamipausid lihtsalt hakkavad kattuma tänu sellele, et et saadete kellaaegade alguse ja lõpurütm on lihtsalt sama, samas kui nagu vaadata, eks ole, mis siin kommertskanalitel on, on hakanud, viimasel viimastel aastatel on toimunudki väiksed muutused, näit eks. Kanal2 eest ma tean rääkida TV3, mul ei tule praegu silmad ette ka. Kaks, näiteks ei näita sageli saadete vahel reklaami, näiteks kui tantsud tähtedega läheb üle ärapanijaks, siis seal vahel ei ole reklaami plokki ja ei ole olnud juba mõnda aega. Küll näidatakse seal, eks ole, need sponsorid ära noh, kes on toetanud siis tantsu, olete, kes on ärapanijat, aga seal ei ole enam reklaami plokki, nii et natukene juba telekanalid proovivad seda. Seda, kuidas siis öeldagi nüüd eesti keeles sõna flow, seda voogu muuta, et inimesed ei, ei pööraks oma teljega. Ma arvan, et nüüd hakkab, ei hakkaks pulti näppima, vaid nad hakkaksid ikkagi vaatama juba uut, sa oled ka ja siis 600 käib siis lülitavad nagu reklaami peale. Aga siin väikeseid muutusi Toomase tuleb sulle öelda on juba toimunud, kuid põhimõte on ikkagi sama, et 12 minutit reklaami tuleb jagada kuidagi sinna saatetunni sisse. Ja paraku see on, et TV3-le ja kanal kahel siis kattuvad saate alguses ja lõpus ja niimoodi see juhtubki. Et päriselt ei vasta, see ei seleta seda ära, kuidas satuvad kokku pikkade mängufilmide ajal, kui võimalusi teda tunnis jaotada rohkem? Iseenesest aga ma arvan, ta läheb inertsist ikkagi. Ikkagi selline rütm, et sa ei pane kõiki kahteteist minutit ühte, pool tundi, vaid on mingisugune Hollywoodi filmide peal, muidugi seletab juba Hollywoodi ise Haapsalus kõik asjad ära, ma usun, et seal on ka ära formateeritud sees, mis hetkel on reklaamipausi auk ja mis hetkel ei ole. Selles mõttes, et nad ju teavad, et kui reeglina Hollywoodi film on nii pikk siis kuni selle hetkeni tuleb film ära näidata, siis see hetk reklaamipausi siin jälle natukene filmi jälle reklaamipaus. Nii et ühesõnaga, et, et mis, mis on kõige tähtsam info siit edasi anda, et siin mingisugust kokkumängu ei ole, vähemalt niimoodi väidab Tele2 kanalid võib-olla Nelli Teataja või mõni muu uuriv ajakirjandusvälja selle asja ette ja loodame jah, et äkki sealt tuleb välja, et midagi seal taga ikkagi on, kuid antud juhul igaviku sellele küsimusele ja tõesti küsimusele, mis on inimeste huulil olnud. Vastus on muidugi äärmiselt lihtne.