Köik ta asinakassi muias tuust pääle, tüts kõrt 1000 üldse sa üldse 10 Katsanda aastaga suve lõpul oli Marek Strandberg Mupul liivakingul. Oi, pulbeda õdak. Nii oli juba sarnane märke Pääle Sanna kõdu, Davis isse medil niisama vahe taren lamba, Peeerren ja Aimi juttu. Ja muu jutu hulgan ütlima Marekile maole oma elakesega parasjagu sealmaal, et kulunud ümbre ilma reis äärt ette. Marek sele tubele tüts, seltskond nakkas Varssi purjelaevaga minema ja muhe tutva Tiit Pruuli olla Kadan asjaline mallases tuud hindele kats kõrda ütelda lätsi tõesti tarre telefoni manu, kõlisti kõrrega Pruulile küsse, et nii ja naa, kas töötestiks mindi asja kui nendes, et kas siis pera pääle ka võetas pruuli tehkse jupi haigu Tõsen otsa on ja kui siis viimati Helu vallale sai siis ütel õnne, et lääni Kaido läänik. Ja niidab ärksis edesi minema nakassi. Kui ma järgmist korda Tallinn on, käbe systeti minu tutvaslaiva kapten Mart Saarsoga voli muidugi väega mere võõras jäämine ja purjetamisest diez palju midagi. Martitelgi kõrrega märg. Et üts, madrus, kotus, Omdil vallaline küll. Ja Tiloside silmis kedagi pääle ei võeta ja Dima hinne midagi Kymmest ütlema ei nakka kua Muka üten mere pääl ärke, ta merele minek inimesi suures ja küll see pääle hinnangu perekõrt sai kokku kõneldus. Tuu-aegne lennuk põrrele kantsio pruuli ja Riisalo väiku, jaht, laevakene vesilennuki nimme tull Saaremaale Nasva jahisadamale talve kortile viia ja üts riidine päid missistas lohusalust minema nakassi. Ja jaos solda kõge Edinane purjelaevaga sõitmine üldse. Ilm oli sääne, nagu ta meil septembri lõpul oktoobri Alostuse Niksam laine Lillos ja sarjas sil Laivate risk, Õppa. Ööse Pümmega sõitsime läbi voosi kurgu, päevanesemise haigu, olime ju Kessu Laival välen ja õdagu Hilda ja õudseminasva Mulleda sõid Hermsale meelde Mere haigessess jää ja Peravad, seal lasti mulle veidikese haigu tüüripuud vaimikeeli Saps nagu hoita Nasval ütel sis mart, et ma olen niiskunda, vasta, võetu ja et küll ta jõud minnu vil madruses vällopada. Kaugpurjetamine olla töist muudu kaagu Väinamere pääl sõitmine, tandet kõge Nukeldama ja ega täiduaavdakas kurssi muutma. Mere pääl olev asi nii mudu, et Hummaga tule, kapten kohist välla haigutas süüd Hadenud ja arvasse tule paut teete siis mõtlesid veidikese aeg ütlesid, ah põra ei viitsi ekseemi üle, human. Nii vai teiste, aga mul kästi uma Elo ja asja niimude säädi, et aastaga pärast saanu ümber maailma reisi pääle vällja sõita. Ilma sõidu ettevalmistuse olli jo pääle nanohulka haiguhinne tuud tahkaa monulises sai näide asja Kaljo pakats aastaka vaiba nätu ja Pärnitsa vaeva nägija olli olnu Mart Saarso, Tiit Riisalo, Tiit Pruuli, valmis kirjutatud põhjalik projekt ja eelarve välja rehkendet marsruut jaokava, et kostma asja määnsed laulkongi Holdas är roll, otsustati, et Läänes ju ümbre ilma sõidu Liv peate olema ja laevaehitusega päälenaatu, vällja mõteldu, viis kuimuudu Natastad sõitu aukirjandis ja nii edasi andma ja seoman rahastaid Kitma ja reklaama. Kogu sõitjatele laevaehitisega masse kuus ja pool miljonit tuust viis miljonit Laiva hind. Nii suurt sponsorprojekt ei ole, see Eesti ninnepit etu ja säänest raha kokku sai, oledki niisama lihtsa. Aukirjandusega oli kokkulepped ette ja papre pääle pantu, et nima nakasse samma reisi päält, kõge vaht sepateedust ja uudistasid ja näide asju avaldamise mann tegedena ilma rahalda reklaami, nii ümbre ilma sõidu rahastaile. Projektin olgi rän, kui palju oma sponsorfirma nimi, ütlevaid, ese purje pääl ku Pallo laiba kõledal pääsponsorile ja terve miljoni vällegev antu, õigus Laivale nimi, panda, säänest, pääs sponsorit, mis äkki teisi bittenolda muidugi yhe Antsak olnu sõita laevaga minge nimi olnu Saku Originaal pain, näpi vorst ja nii oli ju ennegi mõtelnud lennuk olnud Aale laibale parentnini. Kui nüüd takka perre ta aastaga peale mõtled, siis kõgepealt tulebki meelde kuismi umma, vahest pääd, näide rahaasju, vahivassi. Nii hädas õnnetuses oli just parasjagu majanduse langemise haige ja ettevõtja loiva Ekatsenti. Kui kõrrest muudkui tull ja tull äraütlemisi näide ette võttide käest kosmi kindral oli luutneriks midagi saia siis tull Vaihhabel poole talve haigus, säändeni tunne peale, et mis saaki eitaat rahakoko uma vaiksel arvati. Meesike võimalust, et tulesõit aastake tõdesid Augada. Asja oli juba aukirjandusel välja hõigatud pääsemist Olesinanud koheki taoll Vastriisalogi hävitajal, et kui nüüd kõge, seo suure jutu peale minema jääs eksistina tead küll, Eestis tärt pagema. Ja ega meil tõsils asi palju tõistes ole. Appike mööda vaibad, seltsi asigi edesi läts, laevakere oli Soomel, Valmis Detütas tärtuuduja Saaremaale viidi ja seal laevaehitus jo pagede aukirjandi sõnul sõidus külanud ball, hoiutu kuivõrd lödiks raha andsid ka. Siis laenasime raha manu, tuu kaubakätt Livoll esilainu pandis. Ega säänest hetke päriselt Esttulek, et nii võin ütelda, et nüüd rahakene koon ja võit naad rahuliga südamega tõelisi ettevalmistusi tegema. Laevaehitus, käbe ja nõudse ega taiber raha manu ja mis kroonikene manu tull korraga laeva sisse paika panti. Raha murret jagus meil viil kuni viimetseni, so tähendas väljasõiduni ja päält väljasõitu ka. Kerajas oli selge, et kuigi kõkke projekte rahabil koone ei ole sa live siiski valmis ja sügise sõidame välja ka. Isegi siis, kui peramist rahabjad, film, mere päält, manus antama meeskonna arbol välja rehkendatud, nii et igal mehel tulnu Laiva pääl Katsa tunnine tüübäida Katzmi spedi kõrvaga vahin. Saisma üits naistüürimisse. Madrus ööpäeval on kokku 24 tonni soo tegecis niiskonna arvus kuus meest pluss kapten seomissi Arbandumagaridel paikal aiva suurse säidze meest, peata laiba, kuigi järv mahtuma vääga suurt laiba jällegi deta essa siis ta ainuke istumalda kallis juba algusest pääle mõteldu, et üte madrust naatesse etappe viisi vahistama. Et niimoodi saavad ust sõidust osaga, mis sponsori, jättese häinemise. Laevaehitusega on nii, kuis näide asjuga yks tükisse oleme ta võsa rohkem paigu kummi Edimelt mõistlemi rehkendada. Edemalt toll plaanin ju Kedaja varra vahtsane live ette, laske perekördi outi vettelaskmise viil mai lõpul kahtekümne õitsenud kuupäeval Jes joogivettelaskmine pooles patuga sisemised süü Laiva pääl olli vill poolele. Haiglitsemeid Takast üritas olla vällja ärkuulutati vetes jo live lasti, näid pooleli töid saiva saare paadimehe siis ka edesid, etta, kullad juba viibe, loll, duoaegne piirivalvet, häälik kõuts ja välisministri Ilves saiva diil viimase minuti pääl piirivalve helikopteriga Nasva ja tseremoonia põhisypäälenada. Hilinemisi hulga koon elasid Sõnnu, kõneldi palju piiskop Soone õnnist leiva ja illos Saaremaa Ladscene leib, vurtsu veini, põtlevasta Laivanenna katski, Butle kaal Olperan lennuki salongi Saina pääl, ütlen Latskese pildiga. Ja niimuudu, eks viimetse pääl rabelemisega läts kõik see asi edesiga plaaninoll lennukiga Muhu väina regati sõita. Päris regati algus, aus liva yks sõiduk kõrda Essaya mass panti pääle neljandal juulil taglas manu viiendal kuuendal deti lennuki esimene meresõit Nasvast roomassaarde ja seitsmendal kuupäeval mindi juba Muhu väina regatti Roomassaare Virtsu juppi sõitma. Ja Perand regatti tull live yks vil Nasva tagasi viia, et tüürimehe saanu, kumma poolele tüüd Ede sidet. Juuli lõpu otsandeimisis lennuki Edimest, kõrda Pirita jahisadamale kondetimi rahastaile ja toetaile Tallinna lähedal sõitu jäinemises aiva teda niisama kaevan ja uudistama. Augusti alustusen läksime lennukiga Saaremaale tagasi, kui on siis Nasva paadiehitaja anni pahtse Laiva neile pidulikult üle. Sama laul peeti Kuressaare merepäevi, Eesti lapitöö selts andmiskuna igale mehele Umadet lapiteki, näide tekke, Almi magasi kõges ümbreina sõidu haa ja Saaremaa enemise Kingse Laivale kotermanni Tuuious Solvile erale, Rotermanni konkurss välja kuulutada. Kui kõik ta tingeltangel läbisaie Solmeil yin esimene tõte proomis sõit mättale haigu Vii pääl olemist, con tuli Sist viimets asja selgeks teete, et mine vii laiba man puudum Palmida tulnud tõisted ette. Bornholmi sõidu pääl deti Sis kõkke juba niimoodi kuist peris suure sõiduhaigu olema beat panti käima ööpäeva tseb ahi kõrra nelja tunni kaupa Katsnist vits, tüürimees, suits, madrus kõrrega rooli vahin ja sama mõõduk köögitoimkonna. Mu jaos oli kõik purjetamise värki viil külanud, vahtsene ja võõras. Kõigepealt tuli muidugi rooli hoidmine hindajale korralikult selgest etta ja siis nad haigu bitten tuska aru saada. Et kui muutub purje üles tõmmates Kuimud rehvites, mida pead tegema paudi jaol ja mida halsi jaol. Halsis õnna pruugita Slivan katten tähendusena. Kõigepealt sõit live kõge kas vasaku vai parem pahalisi pääl. Vasak Haylsom do kui tuul puhkpurje sisse, kuradile päält ja parem palsam to kohe aeg üle päält. Ja lisas, nimetades halsmises viil tuud Kulaywlat üteld halsilt Tõsele allatuult. Tuul lastest purje sisse Tõselt puult. Nii et Laiva pera tuulest läbi ja paut Homsis vastab hidden lible vastutuult ja ütelda halsilt Tõsele minnes, nii et laiba nõna käe tuulest läbi. Esimehelt oli küll niimoodi, et kui mäenegi Kippe sebimine, näide taglasse otstega nii mudu kutsutas kapla köötsi Laiva pääle vallale läts siis sääne tunnet hoia ainult õisi liist. Et vähemalt jalgu ei jää ja töise seke esi niikuinii sealmann midagi tarkade etapist mõista. Tõne häda, Olsio hiina keel, mida lahiva peal kõneldi, säänsid Sõnnuniku ahter ja vöör Vaivandi ja saalingu olid vähemalt hinnepi kuulnud, esimene kui päris täpselt seda, mida on tähendase. Aga kunagisi tulemas Taagi ja partuuni Fally Topen, andi leid, vaagen ja Nagdous, siis võtsin eri, meeldiks suudme haigutama küll. Al pääses koheki Tullumale Aajosolutsioogi ka selgest ette. Ja tuustoli häädopaja oli ikka ülejäänud rahuliku ja kannatliku hinemis. Milady kõgepealt Kura kurgust läbi ja siis sõdagu märpitaja edasi lõuna poole. Nii oli lennukiga Edimest kõrda suure mere pääl, väelan maadest, näe, mitu päeva tuult andberis parralt live ei kipet, sõitujad, Tuio lähe. Esimene sihtpunkt oli väikusse Emrišammni sadam, lõunat rootsin Konol juma laul, elan veesti, kaluri näid eestlaisimides külinampess lõuda või olla, et mõista korralikult, otsi õnne surnuaia pääl näimi mõnda eesti nimega matust. Simrihhanis lätsime edesi Taanile kuuluva bornholmi saare peale ja ta on teeme siis juba veidikese pikembasaistuse. Nii et saime saare pääl ümbrisega Kärduja Cayessiood esimuude saart, üten kõigi Dima heeringas, suitsetamise tarede, et sõõrikide kants kerikidega Tansaimasis pära kõrt tuust maigu suhte mäensid võimaluysida uma Laivaga Meritend sõitmine yks anud. Meil oli väljasõit plaanitud tõsest oktoobris Esidki televisiooni haige juba kokku lepitud kummi augusti lõpul lennuki vahtsest Piritale tõimi kõkke seotüüde tegemist, Kainimine tulli enne väljasõitu viil Laivama närt ette. Siis võtsime raske südamega vastu otsus, vällja sõit, kats nädalit, edesi toogada. Ja ta peramine ots Olliks paraSully maja ja haigu tulliks puudu. Tööl Michel ärgi aed. Igal mehel oli uma pikk nimekiri naiste asjast detatul ja tüügele Laiva man Hummagus Tõdaguni. Tal oli säänse asja, mida said esi ja oma jõuga äärt ette. Ja siis on veel terve rida säänsid, mida saivad ette õnne tuu jaostall, opad, meistrimehe. Taad haigu pantivil, Laiva pääle tähtsas side- ja navigeerimisriista satelliitsidesüsteem Ilmarssat see kehalask satelliidi kaudu kirju edasi-tagasi saata. Radar ken arvates ekraani pääl maa piirt, pasta, tuleid, Laivujad õisi takis tuisi ja GPS global position ning system jää võt satelliidi pealt andmeütles sulle ega laol Su täpse koordinaadi. Sess nõstati live will kõrras veest välja ja kaeti ja Värmiteetima kõtu alune üle ses panti paika päästeparvi ankru siis Värmiti ja kleebiti nii rahastaid embleemi purjelaeva parda pääle. Siis kääneti rõiva, konksik ajutisaina ja pandi paika koi põlle. Oma tuvi Ausid, kui sangväega nõlv, jaam, sistast, vällarrest, sadanu, stuudi, varustust ja provi, anti Laiva pääle Jeteti veel 100 muud asja. Nii oli enne mõtelnud, tolku ta, ilm lääneda, hom, kas või meri, pistueen pool päeva, 16. oktoobri 1999. aastaga lõunahaigu tule Pirita sadamast välja sõita. Pool naljaga kõneldi manu, et kui muu Eavida siis lärmi Naissaare taade Kaidi silme alt ära jäätormivarju. Naissaare taade oleks vaja minna mäleski tormimi väljasõidu haiguessole, õnne vihme tull ja kõik nii ärasaatja, olli, vesilik, kõgesseost, halvast ilmast, ta oli kokku tulnud uskumalda palju rahvast. President Meri, Pedi kõned, Matvere ja Tätte laulsid meremehelaule ja kõik ta ärasaatmine oli nii palju uhke ja illos, et pall, tull, säändene, tunne nagu oleks ümberilma reisi päält ju tagasi jõudma. Micheutset assaceiste päkke, et vällja sõidumann, kõik hästi lännu ja meie esimäeneski Budaustesten teinekord või väiku pabistamisega sääne asi juhtu küll. Martsaise roolin jagub purje üles aiva siis üteldi väidukese pettesaanu, helge. Ei, oledki määne sky tõest, muudu, esijärelist tunnet. Ja ta oli vist tõi sil ka nii, et kui üldse mäenegi tunne roll, siis õnne, suur kergendus, et Joe ette valmis tuisi haig läbi hull ja sõit ütskord Ummete pääle nakassi. Veel kõneldi uma, vahiall säänest juttu, et nüüd tuu joba ega läbi sõidetu miil neid vahtsest kodule lähemale. Ja veel tahtsada kõik hinnast korralikult välja maada. Üts, Jago saatsid purjekid, sõitsime ikka üten kuni Naissaare ala Pälle säält edesi kongi lohusaluga andin tull üts kaatri meile manu kost suurt sinimustvalget lehviteedi. Ja siis tulvil öösine lühki Beatis. Lehtma sadam on Hiiumaal. Ta oli ju ette teede, et ega tõiste ei saak, kui tuleviil katten, suuren mere riigin Hiiumaal ja Saaremaal kah ärkanud. Hiiu kalur, olütsmi, sponsor, timaanduse, meile hulga kontsert, terve tee peale ütlen ja Hiiu kaluri päälik, palu Peeter Palotsismi hambus, Lehtna sadam on ilutulestiku ja suitse, meil kõtuk, kõmbate hävis. Ja esiOlde kestumalda, uhke, et ümberilma reisi esimene peatus sol Hiiumaal ja Saaremaal tulevilt õnne. Joadcioodinanudki äkki ja kuigi muude arm muuta ja ümber teda ei saa, et nii hom ja nii jääs ja niimudelatsio asi kõigi papperite pääle kirja pühada, aga Hiiumaalt Saaremaale sõitev, tulvil igalt poolt tervisi külg õlistati Vormsilt ja kõneldi Etna nägedal lennukit. Küll võrdsa raadio sidend, Hiiumaa praami kapten ja ütel meile kõkke hääd pikka reisi pääle. Roomassaare sadam Saaremaal oli siis lähenemine Beatis eestin aine taha jõudmist juhtumeilso reisi esimene tõtt äpardis käbemi Abrukal kibe seene ära. Roomas saarde tule sõita, müüdakat liitsihti liitsihiga tähistada, staadiuti mere pääl con võitjulgele sõita ei ole vaja pelada madala pääle minekit. Üts hom suunaga Abrukale ja tas tule siis ärke Tõzelid sihi pääle ja lätt õtvalt Roomassaare sadama lävel. Meie oli õdagu Pümmega Abruka liitsihi pääl ja mõistvast õige laul Tõsabele ärk, käände Roomassaarel palase õdagutse laul, nii palju tulli, liitsihid tulekese paistus tõesi hulgast välle niiks uudsemi uudsemaid, Kunane oliidseisi, tule ütskord paistma nakasse, kui tull ütles kõva kollin Laiva kiilgele vastackiv. Nii oli juba taas tõsest liitsihist üleja Abrukal madala pääl välen. Live õnnes kinni ess jääda, tuli Tassaceiste ja täpsele samma tiit tagasi kostmi võltsi oli lännu siis Heines GPS-i ja kaardi perratsioon Tõse liitsihi pääle paika ja võtsime kursi Roomassaare sadamale. Ja mis Aini veel hulga maad sõita, hinne kuinio liitsisi, tule pere kord töisi seast paistma, nakassi, muud hätta olles midagi kuuetüts Päste poi tulda raputamisega laeva küljest valla, satab ette naksi verevad saabuval laama tuute peadki tegema siis, kui üle parda sadanud meest on vaja päästa. Omaszarendul vaht Boy asemele otsi. Ja Saaremaa enemisegi oli tulnud meid vasta võtma. Saivad kettad kauba uuta. Saaremaal saime siis viimest kõrda osta Eesti raha eest varustust Laiva pääle ja deta viimetsid, häda, peretsid töid. Roomassaares sõitsime vällja iis päeva õdagu täpsele, keskööl läksime eesti viidi irist üle.