Tuttavad viisid, eks ole. Taas proovile Estonia teatris. Seda puhkan külalisi koguni kaks. Homsel Carmeni etendusel esineb nimiosas Moskva suure teatrilauljana Renato Baback. Don Foseid laulab Aga Leningradi kiiru nimelise ooperi- ja balletiteatri solist Vladimir Atlanta. Praegu muidugi lauljad ei pinguta, ei laula täiel häälel, ei ole kostüüme, dekoratsioone, puudub orkester. Sest on ju proov. Puudub etenduse-eelne ärevus, mis tihti jutuajamistega mässanud järjepääsla paka algusesse kadu terveerul, madala kirumine, isegi otsese Ambeda, umbes suure teatri solist sai minust 1963. aastal. Laulsin konkursil Siibelit, kuna ooperis August koosseisulise artisti oli esimene osa Rubina Figaro pulmas seejärel Marina Boriss kodunowis amineeriza idas ja lõpuks Karmen rääkis enesest proovi vaheajal Renato Baback. Iga rull rahuldust pakkunud, kinnitas ta edasi. Praegu valmistab lauljana ette evolini, osad on Carlases samuti kaastegelikult, Britteni ooperis suveunenägu seoses viimasena mainitu ka, kinnitas külaline. Kaasaegne helikeel talle väga meeldib huvitavana laulda. Vaba aega. Seda on vähe, kuid mis jääb, see kulub inglise keele õppimisele. Renata Babakile meeldi tagasi ekspir ning ta sooviks on tema teoseid lugeda originaalis. Otse meeletult armastan Dostojevski samuti Tikenesid lausus kiirustades Renata Baback, sest taas ootas lava. Kuigi Vladimir Atlantovi lauljakarjäär ei ole eriti pikk, on Toivo saavutanud üldise tunnustuse. Paljud asjatundjad peavad teda Nõukogude Liidu tenoriks number üks. Seda kinnitas omamoodi ka tänavune esikoht vokalistide osas Tšaikovski nimelisel konkursil. Kõik see tundub nagu loomulik. Kuna kuna Vladimir Atlantovonju sündinud lauljate perekonnas kui isa laulsid Leningradi Kirovi teatris ooperilauljat kutsele, aga meie tänane külaline nooruses ei mõelnud. Õppinud kuus aastat Glinka nimelises koorijuhtide koolis otsustas ta pärast lõpetamist astuda Leningradi konservatooriumi koorijuhtimise erialale. Sõbrad soovitasid aga minna konservatooriumi juures asuvasse laulu fakulteeti. Sinna võetigi ta vastu. Seitse Vladimir Atlantas julgust ning kohe proovistaga konservatooriumi konkursil. Siis oli ta seitsmeteistkümne aastane. Kaks aastat käis ta ettevalmistuskursustel ning seejärel oli ta juba Leningradi konservatism Tormi üliõpilane. Üliõpilaspäevil laulis Vladimir Atlantas Klenskit al-Quaedat. Siis tuli Don hose osa. Praegu on ettevalmistusel järgmine osa Bademandas. Ning seejärel juba vale Dmitri, Boris Kodonovis taganes aidas, jutustas tulevikuplaanidest Vladimir Atlantas meeldib laulda nii lüürilisi kui ka dramaatilisi osi. Lemmikroll on praegu kolm. Hose Herman radanes Kaksessiooninan laulja, viibinud Itaalias La Scala teatris. Väga mõjutatud Tenuritest Franco korallist jamaaridel. Monacust naudib samuti baritoni Guelfid ja passige uurorit. Soolokontsert on Vladimir Atlanta vannud 15.. Meelepärasemad on Rahmaninovi Tšaikovski Brahms. Schumanni Prodin ei ütle samuti ära kergest muusikast eriti võlutud anna Germany laulust. Meil on meie külalisel eriline kirg. Nagu kuulsime, olid Vladimir Atlantroll jahimehena hiljaaegu õnne olnud metsajahil. See on hoopis teine ooper, naeratas külaline. Mis puutub veel laulmisesse, siis tunnistan, et mul on iga etendusel suur hirm. Kuid alati sunnin end rahulikuks selle mõttega, et olen julge poiss. Eks neid ole mõelda ka oma õhtul enne Carmenit ja pühapäeval enne Travjaata etendust lõpetas Vladimir Atlantas.