Tere, väe rukkirääk. Võida teie pere, paha. Kõrge rohi on tema kodu ja kindlus kus ta õhtus varaste hommikutundideni väsimatult oma käriseva häält püüab. Tõstaks laupäev. Ja põhimõtteks olla esimene poiss külas. Lokaalseid võistlejaid. Ja oma ümbruses ei salli. Püüdke neid jääks järele teha ja kohe lööb temas välja uudishimu ja konkurentsivaim. Järjest lähemale tuleb ta oma lauluga, et vaadata, kes jultunud võist Leon. Ega rukkirääk tule selle peale, et tema võistleja laul pole originaalile lähedane. Tema võtab asja ikka tõsiselt. Karta on, et antud juhul on tegemist huumorimeele puudumisega. Nagu tihti eluski, kui originaali arvel püütakse mõnusat nalja teha. Inimene on oma muusikajanu kustutamise algusest peale leidlik olnud teiste sõnadega ta on osanud ka luuavarrest pauku teha. Kasetuhtu tarvitame meie enamasti siis, kui lõkkele on tule hakastist vaja. Üks musikaalselt leidlik mees aga tõmbab kasetohu pealt ühe peenikese riba ja petab ööbikugi ära. Mängis Orissaare mees Vassili Sepp. Ja mitte ainult mooduslikelt materjalidelt ei saa viise välja võluda. Viljandlane Juhan Teetamm mängiks ka harilikult kõrvel kuid pole siiani leidnud sellist musikaalsed seppa, kes ühe väärkirve valmistaks. Seniks tuleb parema puudusel leppida saega. Paar aastat tagasi andis meil kontserte Ladina-Ameerika artistide kontsertbrigaad Melody iesti, verano suvemeloodiaid. Selline oli programmi pealkiri. Kindlasti üheks huvi pakkuvamaks oli Trinidadi stiil, bändi esinemine. Stiil, bändid ei esita mitte ainult Ladina-Ameerika rahvaste meloodiaid vaid haaravad jäägitult ka klassikalise muusika esitamisega. Katkenud Beethoveni kuupaiste sonaalist. Kui nüüd lisada, et stiil, bänd, see on orkester, mille instrumentide enamiku moodustavad tühjad bensiinipaagid siis ei jää muud üle kui imestada. Kõrgemate häälte jaoks lühemad madalamate toolide tarvis, pikemat bensiinivaadid alt lahtised Pealt aga mitmest kohast lõbusaks tehtud. Pleki erinevate osade pinge annabki erinevaid helikõrgusi. Mängitakse nuiakestega nagu ksülofoni või vibrofoni juurde veel rütm, Pongot, tamm, tammid, marakad, ja ongi suurepärane orkester. Ja Trinidadi son selliseid orkestreid rohkesti. Kuulsite treiki pala alltila ja v1 meloodia stiil bändilt. Hozeebadilia, Valencia. Kõik eelnev oli nagu sissejuhatuseks tänase muusikalise tunni põhitemale Barruudjaid tõsisemast ja kergemast muusikast. Võõrsõnade leksikon annab järgmise seletuse. Paroodia. Esimene tähendus mõnitas järele ahvimine koomiline järele, aimamine pilkab ümber moonutus. Ja teiseks vilets järele aimamine, algkujust kaugele jääv järeletegemine. Nii et variante kui palju. Olgu kuidas on, kuid paroodia on kõigepealt hea nali. Paroodia esitaja leidlikkuse ja vaimikuse peegeldaja. Ja sellest vaatevinklist lähtununa on paroodiat enestele elujõu saanud. Paroodiastuudio avab spaik Johns. Kuulake ja te veendute, et see on omapärane segu viisi katkenditest heliefektidest ja kõige selle taga spaid, Johnsi sädelev huumorimeel ja muusikatunnetus. Avamängrossini ooperile Wilhelm Tell. Space Johnsoni muusikaline talent on sädelenud paljudes paroodiate mitmekümne aasta jooksul. Suri spaik Johns 1965. aastal. Ja nüüd Havai sõjalaul. Paljud muusikalised võtted korduvad kuid vastavalt palale on neil erinev värvinud erinev lahendus mis teeb spaik Johnsi paroodiat alati nauditavaks. Kuuletes paing Jonsilt ja tema ansamblilt Cityslykers veel Johnsoni kokteili kahele. No nii Üks paroodiaalaliike on tuntud artistide erinevate esinemismaneeride parodeerimine. Siin on eriti nõutav hea muusikaline tunnetus ja muusikaline vaist. Suure populaarsuse on meie maal saavutanud kiiras mirnoova. Tema trumbiks on suur hääleulatus. Isanda paroodiate tegemist iseloomustanud. Nii. Võtke kaasaegne populaarne laul, oletame, näiteks metsas sirgus kuuseke või ühel bobil oli peri mõne tuntud artisti esinemismaneer. Segage tema esinemismaneer poole klaasi veega, lisage teelusikatäis soola, veidi pipart ja paroodia ongi valmis. Kuulete kiiresti loovalt. Suure teatri solist. Vene rahvalaulude esitaja Kiilas mirnova vokaalsed võimet pääsevad kõige enam maksvusele viima Sumaki jäljendamises. Paroodiastuudio järgmine esineja on Soomest. Mauri Auderonoominen. 28 aastat tagasi Soomeros sündinud noormees õppis algul Helsingi ülikoolis sotsioloogiat ja ajaloo-keeleteaduskonnas filosoofiat. Hiljem siirdus keeleteadusesse. 1966. aastal tuli koos oma sõbra Pekka kroonoviga mõttele hakata uurima, kuidas ühed või teised lindistused nende erinevad serveerimised kuulajatele erinevalt mõjuvad. Ta on esitanud muusika saatel mitmesuguseid tekstilise materjale. Tähelepanu äratas numine oma elektriinstrumentide kvartetiga 1968. aastal Bulgaarias noorsoofestivalil. Enam vaidlusi on tekitanud tema Schuberti laulude esitused. Seda just vokaalse serveeringu poolest on sellest Schubert kannatada saanud või mitte, otsustage ise. Aabeeenn, Nõukogude Liit, Soome ühingu, ajakirja maailma ja mee 1969. aasta esimeses numbris toodud artiklis nummisest on kirjas tema soovid katsetada uusi poole teaduslike süsteemide kaasabil, uurida meie tunnete skaalat. Oma maailmatunnetusest, räägib ta ise, huumorimeelel. Oleksin ma koer, oleksin toberman, oleksin maja, siis kallan kaldele, muuseum, mööblina oleksin tavaline rool linnuna albatross valitsejana Soome, Rootsi kuningas ja taevatähena Saturn. Järgnevalt Mauri Audru Nummi esituses Schuberti nõmmeroos. R vil bee pra laen. Laen Verdi ei unusta. Keerdo kandi. EPL. Meie viimane esineja, muusikalise paroodia stuudios ei vaja pikki kommentaare. Mees, kes väikese esinejana sai hellitusnime Kuuba ja kes nüüd aastates mehena kogub elektrilisi laste mänguasju. Vladimir Sappoosnen ja tema puhkpilliorkester Läbime sabornen jäljendab samuti toredalt mitmeid meie lauljaid kuid kahjuks pole neid salvestatud. Seepärast leppige vana grammofoniga. Ja lõpuks kuuleme, kuidas kõlavad Vladimir Sapposhini esituses džunglihääled.