Ja nüüd tegeleme Jaani küsimusega Järvamaamees ja tema, Jaan, Järva, Jaan ja, ja temal oli selline mure, et ta paneb eksime teleka vaiksemaks ja paneb juba lapse magama. Siis äkitselt tulevad reklaamid ja reklaamid on tema arvates palju kõvemini telekas, kõik muud asjad, laps ärkab üles ja ja üldse on siis maja palju paksu pahandust täis. Oleme helistanud TV3 tegevdirektorile Toomas varale, tere hommikust. Tere hommikust. Kas see vastab tõele, et siis tõesti reklaamid ongi valjemini kui muud saated ja, ja, ja kõik muu televisioonis. Oi ei, kindlasti mitte, et, et selleks selleks põnev küsimus, mida meie käest küsitakse väga tihti tegelikult ja ja seda küsivad mitte ainult siis televaatajad, vaid küsivad ka kurjad ametnikud aeg-ajalt, kellel on siis omakordadele vaatelt kurje kirju. Nende ametnikel ka lapsed ärkavad üleski. Või, või jah, et siis nad viitavad, et nad ise ei julge öelda, toimu laps ärkas üles, nad ütlevad, et oi, meile tuli kiri, eks ju. Aga, aga, aga selles mõttes see on keeruline vastata sesse see pikk ja pikk ja selline tehniliselt korrektne vastus sisaldaks selliseid keerulisi termineid nagu tekkidellidel, nivood ja ja kõiksugu muud asjad, mida ma kindlasti ei suuda nagu taasedastada. Ehk. Need on nagu veidi hätta, aga, aga lihtsustatult seletades tähendab seda, et see kõik on tegelikult kinni kinni paaris väikses sellises asjas, mis, kui me nüüd mõtleme järgi, siis me tegelikult tunneme ära. Muidugi me oleme seda, märkan ise ka, et põhimõtteliselt põhimõtteliselt on ju lugu, eks ju, et et tavaliselt, kui reklaamipausile minnakse edasi filmis või mis iganes seal parajasti poolel on, ega seal ei käi parajasti mingi hull, mingi sõda või tulistamine või karjumine ja, ja muusika. Üldjuhul on seal mingi suvaline situatsioon vabalt ka täiesti vaikus, mis tähendab ka seda, et et alati üle minnes nendele reklaamiklippidele, mil tegemisse on ju on ju keegi panustanud hulga raha ja keegi nende tegi, on sinna hulga aegse oma sellist kreatiivsust ja üritab siis saare inimeste tähelepanu, millega sa tahad tähelepanu, tähelepanu saadakse efektsete piltidega ja efektse muusika teksti, millega iganes ja mida valjemini seda paneks, seda parem, ehk reklaamklippides on ilmselgelt helinivoo pandud maksimumi peale mida ta samal ajal eksju filmis ei pruugi absoluutselt olla. Nii jah, et, et kui nüüd kui nüüd inimesed kujutavad ette, et seal kuskil TV3 ja Kanal2 ja, ja, ja võib-olla ka ETV-s kuskil pultides istuvad mehed, kes vaatavad stopper pealt, ohoo reklaamipaus hakkab, et lükkame seda heeblit natuke peale siis noh, päris nii see ikka ei käi. Jah, ma võin omalt poolt tegelikult kinnitada seda, olles näinud ka graafiliselt, milline näeb välja reklaamihelinivoo siis kui seda kujuta nüüd ette sellise vorsti nagu võiksid sikk-sakid ja võrreldes näiteks mõne telesaatesikk sakkidega, siis see vorst ongi selline nagu paks ja tummine. Kõik otsad on täis, et heli on nii nagu üles kompresseeritud, pressitud, et ilmselt on, võib-olla tõesti on siiani koer maetud, et ta on lihtsalt nii-öelda profimalt tehtud paljud tele ja lisaks sellele ta siis tuleb niivõrd terava kontrastina sellisel vaiksemas kohas, muust. Just nimelt, see on märksõna, kontrast on täiesti õige just nimelt see, et kui sa nüüd mõtled, et reklaamitegija, see tublim mees pidi pidi koguma sõnumi, paneme, eks ju 30 sekundi sisse üldjuhul. Ja kui ta seda kohe ei lajatata sekundist üks kuni 30, eks ju noh, siis ta on ilmselt nagu ülearu või, või võib-olla osa raha niisama saanud, eks ju. Jah, täitsa päri, selge, suur tänu TV3 tegevdirektor Toomas Vara edukat hooaja algust. Jah, ja aitäh ja selle reklaami harase väikese kommentaari eest, ma loodan, et Jaan jäi vastusega rahule ja ja tegelikult, eks ole, kui nüüd inimkeeli korra veel ära tõlkida, siis võib öelda, et on küll kõvemini, daamid, aga nad ei ole selles mõttes kõvemini, et keegi ei tee seda telekanalis niimoodi jõuga ja nimelt ja kavalalt või nad lihtsalt on toodetud niimoodi, et natuke kõlaksid kõver, et nad täidavad nagu selle helinivoo maksimumini, kuhu telekanalis Me võime tegelikult tegelikult teha hästi näitliku näite Jaanile, see on niimoodi, et kui me näiteks räägime praegu räägime sellist teksti, nagu me, eksju, räägime praegu ja muusika siin alla niimoodi, kui, kui üldse on kuulda seal niimoodi ekstihane ühistus, Maknades, ilm, sinine, nokk kollane just nimelt eks ole, teeme sellist nagu väikest dialooge küll, eks ole, kui me hakkame rääkima niimoodi, et jou, jou, rahvas üles nahknivoo ei lähe ju oluliselt vähemaks, eks ole, lihtsalt kindlat taust juurde, meie hääled joonistuvad selgemini välja ja nii edasi. Ühesõnaga sellised väikesed tehnilised nüansid ja ilmselt sinna, nagu juba öeldud, ongi see koer maetud.