Ühte kihlasid siin-sealpool merd nõelaga käi minge, täna teen ja esimest korda käsitöölaulupeol Saku Suurhalli. Kui saade eetri läheb sisend juba mardilaat ammu läbi. Jaa, aga ütleme ausalt välja, et see jääb küll pea ringi käima raapaelu jõlgusi, asju, käsugust, käsitööd ning tšellist lõiget Leala juba ringi natuke vaatan ning mina nägin juba ette mälupuu ning käsi tühjaks. See käsitööpoed ning klaasi käsugus käsitööd ning siiani Pärnus kindla Maarja-Magdaleena gild Malaisia letti paeluv känning. Me alanne nätustavat, nendega me siis vahepeal asi ning rääkisin nendega. Aga praegu on kihjaste juures ning Roberti Martale anud multiärksi müstjate sassi seaded. Ja lõige aastal Siienemiste tein ühte ning sama ikka näidata inimestele, kuidas neid kiinu vana eksid, paelu, kunutaksoni, mõned loovad ise, tõmba nendele paelad üles ning ise siis põimivad kohe seda samuti ette huvitavat inimesed vahestandiga hulka rahvast ümber, meie teeme kõiki paelu, tunu paelu ning, ning ige sugusi nagu kördi Kihnu kördi paelunud kördi alla paela ning üldi sõdumiseni põllu paelunud. Kas mõni mässakas on selle ametiga omal selgeks saanud? Kindlas saavadki, suvitud on sellepärast, et möödunud aasta kärssi üks vanem naine ning tänavast ta tõi nüüd näha, ütles, et kas on täiesti tehtud jah, oli õieti ning inimesed on tõesti huvitav ning ikka aastaid rohkem. Silavadelanud Kihnu lambavillast lõngatokid, et kas mõni mässakal kostab omaga, Jurn tulevaste näitab juba omatehtud paelast. Ma täpsustaks, et see lõng on, mis praegu siin laua peal on, hoopis nõialammastele ning siiani pole Kihnu lammastele Kihnu lammaste Lõnkond otsas, praegu nemad kutsuvad ikkagi ennast ning siukest, nagu meiegi kuumapael tahab värviliste lõng asuaiapaela lu peavad olema värvilised, siis andi elusad. See on täitsa võib kollavusedasini teisiti, sellepärast et looduse värvide tuleb kohe elusad. Väga ilusad suveniirpaelad tulevad Kihnu ainetel tehtud, aga kui ka tehe paela mõttega seal peavad olema ikka kirjavad lõngad ning punane nagu Põhe ikka nagu viinu värv on punane, roosa, roheline, valge. Käsi mardilaadal, mõni on, tulgu asjaks, ütleme siis ka, et see roosa, see elus. Minul ja siia Vihte üks viht roosat lõnga, nendest mina tõmbasin nagu paelu üles ning selle kohta jah, Anson siis juttu teha, aga nämed mitte tihe sellest kedagi Tseevee kihnu keeles elus on, et roosa värvielus on. Kas sa tead, kus lause päritanud see kihnu naisast pärit sellest filmist, kus seal Marina ning lõngale värvime, tungi Riiate ütleb siis jah, et see see roosas ei elus, aga mina teadsin seda juba ennem, et öeldi, kid selle roosa kohta ei elus. Värvi nimi ongi elus vene keeles punane ja elus jää Krasnaja onudki. Eks ta ju Kihnus ka elus punane, aga kuidas Kuda värvitud on? Kysisin, käsid hinnastel naabrika täitelanud. Siin taga on setud meedial eluajal, mil te nüüd juba viis aastat järjest ning nendel on siin sepised ning siis need saua kausid, need kuulsad laulvad saue kausid, mis saab praeahjus, küpsetame söömisteha kausi sisse otsa paralleeltavadele. Teispool andmetel hiidlased on ta käijad suhtlevad, nendege meid kasutama ühte peeglit, kuid sealt proovi metsa proovi või minge ning vahest lähme piirist üle teineteisele poole oma tooliga. Kõik on väga tore, toredad vastutulelikud ning kõik vaatavad kihklase ikka meelega. Lähme siis nüüd kahesedade ning hiidlaste juurde. Mina jõudsingi need siia hiidlaste juured peal, aga see sai, aga kes siis jalad minu rulli sõltlast kohvilaker, kuidas kaup läheb siis? Mul on siin müügis mänguasjad ja heegeldatud nukud, õmmeldud nukud ja mõned asjad on ostetud, ma olen väga rahul. Aga lähme siis vaatame, kus need mänguasja tantsis, igaüks on isesugune, valikuvõimalus on suur ja kõik rassid on esindatud paikadeks jäänud pagulasi, Gauces Etkas täis pagulasi, kaeba Hiiumaale tulnud. Ametlikult ei ole, aga ma tean, saab mõningaid. Paistab, et mõned sihuksed kohvipruunid, pruunid lukud ka, et kas mõni asi hakkas värvima kollisi, kaeba Hiiumaale tul nende ma tean, et kuulu järgi, üks on tubal, teda kutsutakse tubale tolmuks, aga see on keegi noormees, teda ise ei tunne, aga ma olen kuulnud, et on olemas seal kuskil prügi peale, kes siin ei teki, eluliselt riik, suvised kaputab kodus kaputada, on eesti keeles sokid. Väga huvitav sõna, need on ühe väärika daami kootud, aga neid ostetakse ja need on väga populaarsed ja väga soojad ja maavillase lambalõngast kootud ja väga head näitel anud kihnul on ta väga hästi. Heitelen Tiiu lambad siis, jah, ma arvan küll, et rahvusel tunud hiidlased, kuidas hiiu lambad siis ka välja näevad, osa on musta peaga ja osa on päris mustad ja siis musta lamba villast valgega kokku tehes saab halli lõnga ja relvi saab varieerida Meickelbetesse Vilniuses sillega rest must ja seal seal vete söe kapeta lõnga. Väga tubli, ma olen Kihnus käinud ükskord ammu, keegi ei teadnud, et on mustad lambad olemas, aga seal olid ka seal jätka nihukest värvi, musta aute piin. Ei tea, kas sa ütled roosa siiani elus? Vau. Huvitav nud, näe, nüüd olen jälle targem. Mina tulin siia valges riides pusa, agariaadi käsise. Tere minule taimi ja minul on Kaala õpe, kõrgkalakõrt ja keerukett ja õppekaela kõrda pidi kandma tegelikult Väini tüüvinemine ku Pidoinemine vaip, toda, mis mina käse käi Kihnust, aga kus ja siis elad, mina ole taimi ja mina ole setomaal minule sündinu kasunu ja olidki aunu setomaal käske kine käsianessigafisid jaganud nendel aladel andekas, tantsi oma kätega tehtud ja näe omava kõik mu hindade asja male uma laol Kudanu palju kirivöösid ja nüüd Matuunineid ümbre ja see om sääne omaloominguline töö, et kõik lipsu ja kalaehte ja randmepaela ja kõrvarõnga ja kõka, mida võis teda kirivöö tehnika otne omava kõik minul need hinded ette käskkirjad ning ka tähendajad mõnda. Ja eks vanaste deti kirivööd ja kiri Lüübidi kaitsma ei näe neist hinnast sõgal sellel mustri loll kavastuma tähendus, aga minagi kõiki noid tähendusi, nii õnne, ma tea, Namava kõik kaitsva loomuga ja alati oli pidi olema sinine, punane kind, lahen ööse ja, ja Kõllast ja, ja rohelistki veere pääl, mis on siis pervest ja kaits kurja silma naiski, kas Edumale mõnedel Curiese silmas ka siis vehkleja, eks neid purjede ilmimolnu aasta haigu ja, aga siis duey paistuki välja, aga vaat kus hullama üks midagi müügi reali, skaalaga mäe või ümber teha, siis küll tõusis kaitsta kurja silma, aga kätši kaelas. Kas see tähendab, et seal tõbe? Ei, ma ei ole, hõbesepad on nii vana osta ost mulle ära anda, et ei maid. Kese Septjuma laul on olnud nii, et Soomaks, vana Õppa Mardidel negi vägevned ka värsside kadrikäte, kuidas setomaal kaadrisi peetesse? Eks nüüd noorelad, Juusk, maga Kadrite eks miit jumala laul, mängisime. Käveme Katri. Aga nüüd on meil olen ju nii palju edelijatekstungi haigum, jään pääst säsi, vähe diagneesiala suvine hääd, näed ja tervest, kui tervist on, siis on kõik olemas, sismi Obama töötetatismi, jõuame edese jälle siis tuleva mõtte pääaial. Tervise ongi peamine. Äsjale saimegi ning jääd kadrile köikele. Aitüma ja teele kilosad kaadri, väida.