Nüüd kihnukeelse uudise. Õhkas kihlased siining, seal puu, märkme Alagol taga, isa. Nii me aga tarne ära, ega mina, pühapäev hakkas klaasikumann nagu Eesti vabariiki oma 90 üheksandat eluaastat, astma Kaasiku mann, Kihnu kõige auväärsem inimene, sellepärast et tänanud meediast kõikest kõige vanem. Seda, kuidas Kasikumann emadepäev, kuidas seda külastama kõrges vanuses hakkama saab, surmas koldega isa. Praegu, kui ma seda saadet salvesta, siis on emadepäev ning ning õues anud ette jõulus päev ning mitte ühte pilve ei põle ning soe see on ning Kaasiku mannil on täna 98. sünnipäev. Ma ei teagi, kuidas on läinud see, kui ta lükkab seda, läheb sassi. Seo jaoks, tähendab, kuidas tõite pere, seda tähistab kõik lapsed, kes olid lilleemadepäevaks sünnipäev läks nii. Ning see oli see köik seal saad kaks pidu seltsis pidada emadepäeva ning sünnipäeva ja tänavastav Väge Erna-TV ikka vahel oli sünnib enne nägime hiljem aga tänavast üürnik sama päev. Räägi. Main, räägi, kui palju seal oma lapsi on ning lapselapsi. Jumal, praegu on kaks last, kolmas on manalateel ja lapselapsi on mul seitse. Raha on mul koga on mul järglasi 50 ligi kolme lapse ning lapselapselapsed. Me olime vees, põlv, oi kui vaenlane. Aastas ümber olid kaks tüdrukut ja poiss, need on viiendat põlve. Kuidas siivsematava Pieti, kui sa noorem olid? Meidelovskitseda päev, mina ei mäleta meid, noorestest oleks emadepäev, kuidas saab jääma alla või kuidas seda üldse mõistami hakanud jääma? Ei tea näond Olgad Neuko tahes, Ena kõik jää. Minul teda ei, olles kaaslaselt ilma emata, aga vanaema oli ta kole, minul oli ta ikka ja kui tihti seal lapsed siigavad? Lapsed käivad õiged õieti, minul on üks laps Hayesi ennem üksi õigeks meil on, ligipääs ei saa üksi. Vaata seal toas, nurmenukk kavatsete kuivatati jaoks ja kas kevadiste räime juba ka suhulatsioon panna? No ikka. Kartuli ning rännettida eraldi. Aga ikka räime-kartuli sa ei suuda või ei jäetika räimi võimenda ja lähed ikka räime, Diego, kandinutav jälle nelki ära rollini karbis. Jõudsime siia pihlamäe Rämmablikuni ning see hoovinud õe käib. Pihlamäe Rainanic pihlamäe, Reena siis kisutasi kvant alla, et ei tahagi, et inimesed sedasi nagu ennemuiste söödiaid kondiga kalasemasse vä? No aeg on teede laineid, praegu on inimesed kõiksugused, pirtspekid, et kõik tehtud sihukesest puhast fileed kaupa, aga meie ise hindame küll seda, et kondid sisse oleks, et siis saab ühtlasi vitamiini ka. Venna sea lõikad sibulat, et sa juba näpuga lõikan. Kas. Sibula lõikama rotti, kõige hullem, see paneb vägisi võtma, kuigi ise ei tahaks. Et päris usinasti. Ta seekord ka Kihnu räime või, või läti omad. Kus nüüd Läti omad, meie oleme kihlased, ei meie teeme oma Kihnu kaupa, et ega väitel ikka Kihnu meremehed ka keskkondanud selle räime meitele. Sihuke vorst vorsti, vastajaid, kartulid sulle, räimed peole. Aga kuidas siis sedasi suhteliselt omand lao sadamas räime, fest ning Kihnus rämeretked Kissi, kellelt kakuami pealt ära. Mina ei tea, kellelt kakumäel väetaks, aga meiki on küll pooleks kistud, et meie oleme siuksed, aktiivsed mutineid, tahaks igast asjast osa võtta, nüüd me peame olema nii Kihnus kui rao all, vaata sellepärast, et Kihnus me tahaks sihuksed kaasaegsed olla. Me teeme avatud uste päeva, mis on nagu praegu mandri peal ülipopulaarne, aga mis me proovime ka Kihnus esimest korda teha, et anname kodo kontserti, teeme selle, pakume räipsi. Loodame, et tuleb hävillinkondia sellest ning samas me ei taha ka seda laosadamate untsu, las ka selle pärast, et me oleme seal juba mitu aastat järjest kärniga, võtame sinna ka rahvas, sest ega me muidu siin räime mitu päeva. Kummaga teie siis pihlamäe, talulisematkasi nelitate, et kas rämega või virvega. Arva ette, räimsning virve käivad käsikäes etega virve lemmikala on Raims, eestlaste rahvuskala üldse räinik, see ikkagi räimehooaeg ning üks laul ning tants käib senna juure, määravad need peavad käsikäes käima ja sellepärast, et siis saab täieliku rahulolu sellest. Kui inimesed lähtuvad hommiku kaheksast üheksast juba lao sadama ning esimeste räme maigu suhu siis kuidas nemad kihnu pesevad? Nemad pääsevad Kihnu nüüd uje laevaga Kihnu virvega saavad käiva mõlemal pool, et kõigepealt laosadamast läbi ka juba see laat üle vaadata ning siis Kihnu virvega Ede. Kui Kihnu kella 11 kolmekümnese praamiga saab tulla elusast, siis on juba talu uksed kõikjal avatud, siis saab hakata seiklema. Palju siis Kihnus talus ja osavõtt on ning kuidas taludevaheline värk üldse välja näeb? Minu meelest on see fantastiline Kihnus olnud 10 aktiivset talu, kes sellest osavõtvad, sest riskantne nagu esimest korda edevõtmine, me ei tea ju, mis meid ootab ees. Kindel on see, et kõik kujutavad rahvast, kõik võtavad, et tullakse asju mitme ning nagu kihnu salati lõdvad peod tantsu ning lauluga Kihnu rahvamajas praegu ka seekord ning Well anud. Miks see on hea võimalus inimestele Ühe päevaga Kihnus, et nemad saavad kõhtu augu, ei pea jääma ööbima. Ning õhta võib ju ka muuseumi õele veel minna, kes elab Kihnus ning mõne sandi muuseumi Ühe ning muuseumi uksed on Nakovani lahti, kui pähe Mereseva ning pühal ummikust hakkab pihta ka Kosovo laagrit. Kõik issi tahtvat sealt osa võtta. Siis tuleb kiinulastel pühab ummiku sõita ja mõne aja nii masema lapsedki ei tahtnud kaslasi mere viima minna, saavad kella poole 12-st munal laotvane sõita. Niisugune saigi mitte tänaõhtune saade, algendika, rõõmsandlik, terved.