Tere, tegullede mulgi uudiseid. Karksi valla kultuurikeskuses on septembrikuu lõpuni üleve nüüdispõnev näitus mokalaada veimevakk vaatamises on välja toodu hulka vanaaegset käsitööd, aga seekord mitte rahva röövit. Karksi kandi mulgi keele ja kultuurihuviliste naiste punt mokalaat oma oma söand asjas võtan meede pärimuskultuuri alla hoidmise pääle keele, laulu, tantsu ja söökio müüd selle kultuuri tähtis osakaal naiste näputöö, mis ongi seekord välja pannud Mess pärast memme oma emade ja vanaemade detu asja kigile vaatamises välja Tõive kõneleve nüüd palu Olga Elmingu maimu ja rüüsacelmi. Just sellepärast, et nii inimese, kes kunagi oli pere ja oli palju tööd, aga ka mõistsivideta seda ilusat käsitööd, kus oli nõnda palju raamat Titia Essole ilusaid lõngu agana mõtlive välja ja ehtivi enditi jalatsi ja mõistsiveedite ja mõistsivaid etega lambi valgel petrooleumilambi valgel ja tähendab me näeme, kui ilusam, las noori elatseja kik, vaatame, märgide valisite, mis ja välja tuleb panna, valisime mis ilusti hoitu ja päris ei ole, kui ära sööno Hegel oli midagi võtta ligi. No mis nii, kige, vanem asja siin võib-olla paneb asja omme linnase ise kutu, põhiliselt oli ju vanasti ainult see oma tulinaneri, selle tehti kõik voodilinad, laudlinad, aknakardinad, tehti ammed selgel linasest rööbast, paneb päris imestama, et siin oma asja 100 aastat ja rohkemgi vana ja no ilusa terve ja õitski ei ole värvi andan, siis olid kõik loodusliku värvi. Meil kodunt värviti seda bella päris ja siis koguti seda kõigi uriini, muude vahendite salehapet, midagi siis sellega hääldati seda villa ja sisse Vilviti veskile ja siis tehti lõnga ja siis oli ilus niuke rohekas värv, kahe olemen selle silmakiviga värviti kooti kangast sellest ja siis saadeti sellest meil röövid ka, selgasin kobia koolile, et siis siis see ei ole veel ju mitte midagi võtta kuskilt, kas siis sai vararahvastest ettur ümber, Eva rõvastati pallita ümber ja siis veel käis veel päris kodun poodilina kuduja, meil oli kah seal lina, lina, teie see asi ja siis ei mäleta, kuidas seda niitideti, aga vana inimene käis, meil kudub, on siis kooti seda linast ja puuvillast, seda me seal sai, nõnda ilus kangas, et kui tol ajal läits selle tegemise pääle ju nõnda palju haiga ja päeva, kas inimesega mõistsime paremini hoida neid asju, inimese õitsiv asja asi anti edasi põlvest põlve, näiteks ongi need tekid ja päeva tikid jäini etendusse ju põlvest põlve ja neid toites iga päev. Me ei kasutagi panti sedasi põhiliselt pühade Aegi sedasi päevases asjas oli teise asja nagu lihtsamas ja ka pisike oli tehtud ja tikitud ei toiti nagu mitme põlve, nagu ongi minul neljas põlv tuleb juba ja ma saan veel edasi pärandada kudunud miilits, lina, ilus pitsigi lina voodilina ja siin mõnda peenelt ära tarandit, mitme kotuse päält tykki alle oles, sest ega siis asju nõnda palju, kas ole, hoiti ega tassi hoiti. Vaata siin oma igatsuguseid, padjapüüre ja sängu röövit ja, ja päevatekke ja rabalinasid pääle nende käsitööde on teil siin ka vana asju, raasike, mis, mis neist väljanum, kohviveski Mõsunoy, see tampi ja, või see on eraldi ja pesunui või see, millega Kolgiti pesu pakub, linas linale läks nende ilusti sirgu, läheb selle koltimise pääl pehmes triikrauad on no pressraud eraldi pressraud oli põhipaks ja panti pliitaraua pääle ja pliita pääl hoitida, kuu, aga triikraud panti sees siis. Sess kõrrassam uudise otsan saatexe saed kokku Kristi Ilves. Uve uudise jälle tulevad õisi pää ilust, vananaistesuve kigile.