Ning nüüd kihnukeelse uudise. Tehke kihia siin-seal Grünberg Mialagase Väi ning Tene alamsinodi õues juba lumi maas ning külmad ilmad käe vaatasid aknast salleni, näed õmbu otsesunud õmbu õunas noodirida, kelle jaoks seal need õmbu õunad selle otsa jätsid? Ege lennud Nicullidega pääsevad Nadali väed küll sallideks, kuldnoka suurem on näidanud jätu kümmendaja söövedat särke saada mana talu harrus veel läbirändel seisust. Kas kadakakullid põhjamaal tseeristamatul? Kadakakull olla nähe lennuse, aga näidamis kulinentserid, tern, alli värvini, mis margilennud on, ma ei tea, nõndanimetatud. Vikerraadiokuulajatele ütlema, et tegelikult anud Kihnu kodaku võllid mässamonsiidisevad mardi aeganud juba käeni räägitakse siis, kui Märt Külter siis Kadriorg usub, et kuidas Kadri seda teeks. Siis öeldakse, et mardipäeva paiku Kültab külm ja siis kadrisula ning vihmasadu. Kadri kuus võrreldes seda öeldi vanasti. Ei tea, eks seda naermas. Aga me, Jakko tali tuleb, et oled seapõrna pealt vaatan ka juba vä? Ei tea, seapõrna pole võtta ülalt sigu, ei peeta enam neid metsi, kus ei mõista öelda, kuid ainuke tal ei tule ju näeme. Aga viinud voodis sea konserve kõik riiulitäide. Konservi järgi ennust, aga ta peab ikka korralik seapõrn olema neil maakonnalise mõõdeni riideid ja imesta öelda. Lady Maiekas Sillaste kihlases ka Tallinna mardilaada, lähtede tee hakkab selgeks saama juba ikka lähme käsitööd, võtavad kõik tuulutamist, müümist ning teised inimesed vaatamist maisa mainimised Tallinna inimestega tahaks ka koos vaja, vahepeal äsja käsis massemoni pealine inimesi küllatud tähti ka sellega, et Kihnust jälle seda peenikest elust, käsitööd tuleb vôtta ning meetilanud selle aasta noorem generatsioon juures Tulata sireli. Eve on uus nagu ning hiljem tuleb juure Annika endine käsitööõpetaja kõik tegelikult ette ilusat käsitööd, nii mitte ainult oma jaos, vaid Kihnu muuseumipoe kaudu. Vanemad müüvad, et tema elu muidugi Pärna, Veronika Guagis kõiki mõista, kas kohal Talldeesel Saku Suurhallis, siis olete, kuidas mees täitiselt üles lävel meetilantsugejate soodne vaht otsa sisse tulles, Raamat kätt. Esimesed seal Hiiumaa kõrvus juba aastate viisi selle koha peal ning suiv võõrad käisid, ütlesid, et praegu veel müts, söja sõrm, Jend osta ei taha. Aga et kui tulete mardilaadale, siis sealt astama. Meie käisime eelmine aastakonverentsile talguid, mee külgeti hästi sealt ülesile, äss, kuidas sedasi sai olla? Ei tea, metel olid ikka suured plagud koju, las need kõik, et oleks pidanud nägema, aga kas teie käte seal laulma ning tantsima ka vä? Vaata metel oleneda minevast ka ma mõtlesin, et me võiks ka seal esineda ning natuke lauluga natuke suuremalt Jelt välk aga nüüd taastateisuka maakonnapäev ning selle aasta antsu haarama ning nendele on põhitähelepanu, et ega meie siis sedasi trügida ei saa, et selleaastases Muhu ning saarlased on rohkem, saavad esinemist ning laulmist, aga muidugi nii haputööde meetril kõikkal juures. Kas seenele ka neid, kelle nimi, jaokid, Mart Märt plus A tuleb juura küll. Marta tulemus ning tema andeks Jemmüügina Ena küll minelast õpetaja Roberti Märt mässakatele ju kiilu näputööd ka tegema. Sessi seda õpetab, vaatan, ma teagi, aga ainult Marta õpputas, seal oli meid. Muti, ärka, oli hulga homne kõik load käes ümber ning sedasi tänavastava määravad ikka sõrmkindlam ning säärepaelad, siuksed lihtsamad asjad. Massakad, naerutu, keerulisema asjast õppust, võtangi, et ühed ei maksa seal lõputa tegema. Aga kas teie mõne ajal vaesema näputeesiga juurevetatel? Jah, Siion sobilik tänada, jääk kasvas vea mõnuiast ka, kes jumet sõidutama tuleb ning loomulikult totaka manoiannaste käsitööd, juura ning Pärnu kihlastega kamandab ju nüüd koldõret. Täna tuleb ka nagu kõik neli päeval, kas peale näpud ka veel mõnda Jürlade meie võttama raamatuseni kiinugaalendrid näiteks ning, ning kostiks vennasema Pakmiseks leiba-saiamaa. Aga meie seal söömist müü ei taha, siis peaks hoopis teine plats olema, need on eraldat käsitsi line pääsuga meelitati niiviisi juurde vehkleja maiku ka mitte ainult lõhna nuusuta, aga nati selle vasakräägitakse ju, et see Tallinn Märdile Talle käsitöölaulupidu, et kas olnud koha vähk? Sedasi sünnib öelda täpselt, et seaduslikku suhtlemise koht, selle ala inimesed saavad saab atrieki oma kordaminekutest neil oma probleemest ning seal tutvustakse, kus saab õppi, käsitööd ning kõik kõik valdkonnad selle käsitööalalt arutas seal läbi ning nüüd viisa vastad, kestis rahvarõivaprogramm Eestis ning selle lõpukonverentsile näiteks olla näoga kutsutud ning seal käiakse haavata, see internetileheküljed tegime koos, et siis kõik anud pildid, mingi jutud on üles internetti näiteks ning kõik tehakse plaane tulevikuks ning võetas koga mineku, et siis kui seal on, aga tahate asjate rehis esimesele bräns vil näed saarlased, vee, setod või mõtled ikka siit oma naabreid, et tõstama Anu Randma. Euro tahaks minna ning tahaks küsida, kas nemad Antein uusi suuri lepikusi lubasid ammu kihnu kasvab taga ei põle veel nähe. Ning tõstama need roositudki endagandi olid sealt imelised, neid tahaks näha mas ilmegena tänavastaneid kudusid mardilaata skeikele. Selle ummiku Evar Nea ise koolinge kõrvad kikki eset puraka, siis asja meie seal temaga räägile oldi püha ihadele õlgendika rõõmsalt ning terved.