Tervist härra külla ja ma olen Ootovi Maryam ja seadvory ole, elas setomaal mikrofoniga Verska gümnaasiumis jale siin do Perasted, sihamme, natsivanem pilt, te eestvõtmisel ja ka kooli kaasabile kõrbed, etu, puhkenukakene algklassi latsile ja nüüd olegi siin puhkeNuka kohangik Saina oma ilusasti heledast värvi, too paar diivanit mõnus kaltsuvaiba Võrmandul sääne puidust male ja kabelava kenam siia pandud ja siis on ka nirtelgi on siis Verska Edi metsaklassi õpilane ja Kats aastakene. Mis sulle siin kõige rohkem meeldis teda mängida. Mis mänge sa mängid, kabek kui sinna pall, kui puhkenokaviile sole, siis me mängisime siin vahel kulli. Siis homme 10 aastakene Rena ka, et kõnelen, mis nüüd teistmoodi angu kooli homseni. Uhke nukk, sina saad malet mängida, siis siin on diivanid, kus saab vahetunni istuda ja uute värvi seinad, mis sulle kõige rohkem meeldis? Siin saab malet mängida, mängib ka malet, oli, ja kellega sa mängiksid? Enda klassikaaslastega? No mis te ennem tõite, kuvad säänest nukas ole, mängisime telefonides ja. Mille jaoks on vaja väikestel lastel nälg olnu seal puhkekodus eksi mängida? Aitüma sulle. Ja nüüd akva saaki edesi kõnelda valgu Toomasega ja üts Naidlatsi vanem paid kinga eestvõtmisel, kõik see sein kõrge sai. Kas ta üldse tolle, et võtame lapsevanem paja sõbrakokokija tahtva panuse anda ja teeme midagi ära? Alguse sai asi tuustid, meil oma poiglets esimesse klassi sügise ja siis nagu kokkupuutumist tale kooliga toll, nagu ta nagu rohkem siis Kaimi Lazzylale säänest kodust, kus nagu võisi, vahetunni haigu, noh, nii vabalt olla olla vä? Vesatada, et õpetajatel on säärekodus oma õpetajate tuba ja ja aga vot platsil vesiniku kaallasena kodus, et kool, kus ma esikäe noorena loll nagu noh, gümnaasiumi osas oll sääne kodus, kus nagu diivanid tähendab puhkepuhkenurgake. Et mõtlesime, et vesinikuplatsil käsene Värska koolis ka nagu seal kodus olla ja siis sealt mõte nagu peale nakasse siis kõnelemi kooli juhtkonnaga ja tuli välja, et too mõte on direktoril endal ka juba-olnu siis nagu võti Duda asja eest ja siis sõiduasi nagu ettevõtet. Kui asi ette sai võetud, mis te systeiti ja kuistersaid No kõigepealt küssi meeli, latsikest tiimis, ankeedi latsile, algklasside latsile, et mina esiarvas, et mis seal koolis nagu vahetonni haigu võisid etta ja mis seal võis olla, ja siis Kaiminuid ankeete siis kõnelimi Oppajatega, et mis nagu mõtles, et kus, kuis võis asi olla lahendatu ja no siis võiksimegi välja, et, et kõigepealt, et, et äkki mõnel lapsevanemal või hom Kotoff sääne korralikku mööblit, mida võisi diivan või, või sääne ladvakene, mida või sinna tuua. Et mida maha pandud, et oleks nagu parem ei pea seal külma põranda peal olema, sõitsime dolla välja ja, ja siis sama laul hakkasimegi planeerima värvimistalguid kevadise koolivahehaigumi, siis võtsime Ladze vanem paja aga mõne hüppaja oli seal ja saame kokku ja siis teedeemisensed, talgud, väärsemi, tolle puhkepuhkenud ka, nagu vähe Helend hammast siis Kaimi ka, et Värmini koll ja kooli juhtkond ütlevad või, või ka mana aastaga vaja ja siis on üldse tegelikult Tõne teemal ka tuua, et kooli koridori oli vaja, on see väga 10 Discord. Leski sääne juhus, et ma läksin pojale pere koolja direktori härra esituli vastu, tunned märgi. Nii palju 10 koridoris ei mõtle ka, et noh, et või sina koridori ka nagu heleda past värvida, et, et siis võtsime ka tolle, et tegelikult lisas ta lõpu puhkenud Kalle sai ka terve koridor nagu vähe rõõmsamast, töötu. Tumenegi vinna Ostrist jäänu, et kõik peaks olema sääste, hall. Tume, ja et kedagi ärkki ei tunne koridori peale. Küttida küsitluse täiti Latsükli, mis neil kõik soovi allivad, mis nima, tähtsaid sinna puhkenud tule. No neil seal säänse plaani, et tahtsin nagu diivani peal istuja tahtsid kott-tooli peal istuja tahtis midagi, mängi kas siis kabet või malet ja tantse, lukke, vaenlaski raamatuid või koomikseid, et siis noh, tollest nagu lähtuse mingi. Nüüd vahetund olnu mõnus muidu, mis nad üldse tegevad Josvasel, nii samad sõõri nügisse siis oma apaiaga häda ja hädaldas, et laps ei püsi paigal. Jah, ongi, et noh, et neli, 45 mintsa tunni aegu on istuse seal koolitare ja siis vahetunni haigule muiste jällegi istuma, kuna ei ole mujal nagu istuda ei ole, siis jäämegi sinna klassiruumi istuma ja siis noh, mõne siis raamatukogu või või kuskil kohvikus, aga, aga noh, seal on nagu vaba olemise kodust vähe tõstetud vahetunni haigu, aga noh, algklassilapse, neil on toopikapäeva rühma ka seal mitu tundi, teinekord Udva koolibussi, et siis nad too toda haiguniga ka seal Nesotadasel puhkenuga. Nüüd enam seal uhke malelaua kabelava, kus naasis, valmis sai too. Pudinaid oleidu moone näppude, Titseitsene Ladze vanem pari Ahti, kellel on siin puutöökoda, et toodangu vaid see toda asja eest ja nicer säänse uhke lavakese valmis. Ja tuleva nagu lapsevanem kõik üten ja tahtvat Edda jam Nov panustama. Kaduda ei saa öelda, et end kõik tahtva ja kõik tulevad, et eks see mõne aktiivsema ja mõne ei ole nii aktiivse ja mõtlevad et küll teised teevad, aga no ma ise ei ole, see on see noh, mõtteviisiga, et kui, et kui saab ise, mida kärbete, siis talletaja. Nüüd saad sealhulgas ka või et tuu asi sai häste detu ja kas on väänegi vahtsene plaan ka, et mida veel vaja? Plaan eksam aga ka enne, kuid ette on, siis jäi naka kõnelema. Aga aitüma sulle ja aitüma hea ettevõtmise eest. Ja temaga sulle, kulla ja tämbatse Helas setomaal te juttu valgu toomas segage ja vot see istet Verske gümnaasiumi algklassiõpilase saanu hindale kõrvalid seal puhkenud ka. Ma olin mootori Mirjam ja elas, et omal on jälle eetris nagu üks nädali pärast päält. Vjatsituudisid.