Tervist hea kulla ja ma olen Ootovi Mirjam ja seadvariale oma mikrofoniga tulnu Obinitsa jale küllatulnu ploomi Silvile pärast, et tegelikult ju loetud päevi pärast. Täpsemalt siis 10. märtsil. Paavo Brasniku haig, Silvia Vilbadcio üleminegu Pabrasnikkolliks, väga korge moe ja ilma too pidata, ole seal, on võimalik, et kõneleja kõne päält kulle lärm istub paabu praasnika üldse on, mis asi, tooamme sääne. Tuleva KOKO Paaba praednik tõmm, käändeni pühe, et kõik kõik naised tulevad kokku ja laulva ja tantsiva ja, ja kõneleja ega ükski, et nagu midagi seal ütleme, või laulma või tantsima. Vanasti ma olin taoline lei tantsu ja, ja lausuja, millena naase koka tulliva, mõne tähtsa ju ka nõuded, mis, mis Mydenega võimelisema degene kummutegi suupärast tuldi nagu kokku ja üts pandi seal siis oma oma noh, kõige parema Tiidmise ja, ja laulmise ja hakkama ja ja niidu, Elo Kerese. Kui mõni, mis peale tull, mis siis sai nuttegist pitsi tädi pudeleid välja vaba ja siis hakkan maiseid, pagesid, peris taheti naistele välja teesi ja loo kogu vaid käituma selle Blumi Silvia Ale terve. Nüüd on hea võimalus ka noorengi Tinemiste käest küsis, kui sissio ilma haigu tuubabraasnikuga amme, sisame mokarnulga leelokoori, liikmekene Toomeid, nii et no sõlt kõvendus paga pärasnikul käia võib, kui sul lamda asjaga suhe, ega ma ütlen kõrvale päeva trastikul tallu minema aastakal, et siis Talzettaseltsima ja ta väega vahva üritus veel, et siis õdaku siis minti kokku, sinna sedda seltsimajja, meil oli külalised Udmurtiast ja siis naisiga seal siis kõnelevi ja nii siis sai kõneldus, mida muidu kõnelda ja siis egas võistlusi sõidetes ja napsi sai, võetusia süütis saia kõkkeseid, ütles Ta mõnes aine naisi, pühe, naisi püha ja sinna johtla sain laste ainissimana kollesse, mõni mees tullu sinna, siis oleks ta nii Juka selge tõmmatu ja järvenitatuda, mis ta Juka ham Jukal seelik Paabrasnikule minna siis pead Ladza Kalama või? Jah, jah, siis pätiks ehk siis meie noore olema, et sinna säänse säänse ei saa ja mehel ei ole petiks niisiis midagi, Tiidme kah, kes noh, Baba üldsumma setomaal. Ma arvan, et ma pole Baba selle, et ole poidne nuh, kolm kõrda mul on, mis ma sain muidu põhineda, et siis maale papa jama võib vaba Brassikule minna, abi Eluhket olema või vähemalt Tolluk tänapäeval elatas ütelda miljonid homseto naisi seal ja kokkusaamine, kus siis sinna mälest lase kõgedeks tüüt, kuumakus, sõda lasksevad Lätwarbini pidiks saama säänse puhkepäeva kah tütar pidutseda, et kas siis jäädi kodo mehe tööd tegema, hea küll, kui mehe hästi siis jäivad tegemaldada, üts päib juttu, ei midagi, kooleidjak, jäär. Aga naisel oli võimalus küla naisi linna vanasti kokku saia kassis mindi, ütled alla või töise ja siis lauldi ja, ja ei, ei tee töö ei olnud säänest kohustust, võeti vabalt, võeti napsi ja lauti kas või lorilaule ja tunti hinnastasta ja oli platsis ka vaba Tulatsist vaba nagunii ja kas siis vana ime Vaisis mehe vai Kellolsa mehekene, et kaevalatsi, soo ei latsi võtete õnne abielu naaseb Nende tähendab mängu Paabrasnikust peeklaselt hapnikuga sääne meenutusiks vannule haigule tuberastega haiga meile palju muutunud, nüüd kiirem tööd, nii et Aitwarbini ja oleilatsi kohe käkijamise. Ta ei ehkki tänapäeval kah oleida, nii lihtne, et nüüd see aastaga tuleb vaba pärast, 10. märtsil ja siis me mõtleme koomile labori naisega, millede õdaku alles kogunema, et võin hammaka võrra alustada, et võib-olla teine ühte matka siis lähen Sanna ja siis klopnu kinnast lattu ja siis söönu võtnud pitsi Lainevee küljed siis kooledi, aga võidud nagu juba kindlasti 40 kraadi peale ära jääda ja siis võib ütelda veel eraldi niimoodi Paabrasliku õdakule minna. Nii et seal võiks kirjeldada Tallinna kulla, jällegi sai midagi arvutistamaksane seto naisi vallata, no püha jumal hoidku, Mäelegi Miisbed sinna sattuma, milleta pidajast hiljem Maasleni, sa pead olema töö pärast, et nüüd täpselt mõni päi vildab juba suur moslemid ja siis Vilbar päiva võid liha võtta ja is päevast nakas Surbast pääle. Tolle ongi niimoodi pinne särbidutseda, napsu võtta ja lorilaulu laulda ja siis tule 13 Masleid ja 14 hakkas taas pihta, et siis pead korralik olema, seitse medalit siis bet väega rangelt kinni pidama jäin, tähendab hoidma ja, ja siis pühapäeval kirikusse minema ja, ja kas lähed jumala armu võtma siis kui südametunnistus ütles sulle ja et siis enne pidutse tõrje, siis oled kõrrelik seitse nädalat, siis esimesest mõistvad ja juba lihavõttepühad pida. Ja see nädal oli neljapäeval siis mehed bet ette kaemagi setomaale tules ja naase oma pidulauda. Kui kinki ette tule meile mõni, mis tänavanuka pääl, siis tõmbame Juka selga. Aitüma selle iti. Ja aitüma ka sul lähe kulla ja ma olin Nuuteri meeria Jõelas setomaa, oleme jälle eetris nagu üks nädala pärast päält. Pliiatseid uudistasid.