Vaim tõuseb üles, tervist, hääd mulle ja ma olen nuut ja vot sääne naisi, sumin, tule välja, kui kohale saabus siinse koguduse preestri Esa Victorgia. Ole õnne mitte Põlvamaal kähris koguduse juhist, vaid ka setomaal, Obinitsas on kõik Dima hallata ja tule välja vill, Kihnuga käit, esielad siin Põlvamaal tämbe nakas suur paast pääle ja too puhul mõtled olnu hääl kõneldaid püha isaga, et kulleldad nüüd täpsemaid nõuandeid kuiseks suure pastavaigu. Mida silmas pidada, mida detajaga, et sinuga lähkumbalt tutvas saia, et kui sa jätkad oma elani moodu mitme suurekodusse vahet. Ma arvan, et elu ei hakka Menno, et vastupidi, et jumal on juhatanud ja ma olen väga rõõmus selle üle, et mul on šansse kogudus, et jah, et alguses oli kääri, selle väike kogudus sai üles ehitatud, siis tuli Kihnu ja siis need on Obinitsa ka, et, et need on kats võimsalt kultuuri. Näiteks seto kultuuri kihnu kultuur, et jumala mu vastu armuline olnud, ma olen saanud nende koguduste olla. Obinitsa Homsin tõks, õige sage tahe näda kutilt sinna kihnu maale jõuad. Kihnu maal mage kõrre kuu teinekord tule ots, kõrv paar kohtule kihnukeelne. Metropoliit Stefanos on ütelnud ka, et õigeusu koguduste hame setomaal kõige suurem pelu jõulisem kõge võimsampet seal Obinitsas, sul tüüd jagus? No seal ja kus ta sinna alasse mitut linnu vaja, et peas kloonma et siis asi nagu noh, inimesi on palju ja Kaberlasse rohkem tunduvad, et mul on nagu mõtled taas rohkem. Aga noh päivam 24 tundi, et tulla ka ei saa ka, nii et tere ja head haige, vaid seal tuleks inimesega olla, aga niikaua kui sa kutsed Tööülesanded on erinevad, kui sa siia Kärli jälle tuled, siis siin ka, et pead võib-olla midagi kütma ja kõrge säädumaga. Obinitsa hommikvõimlemine tugele võetav. Obinitsa on suurem kogudus ja siin kährikmaale ollu kütja kui preestriga korista, aga noh, siis tul aare sillakivi tal nagu noh, nagu kiriku vaimeta kiusasin maja, kütsin majja kas kirikut ja hoolitses tolle eest, et arem kullatükke, et nii nagu Obinitsa kuuri ja aare jälle tänare Hõrnared ja seal balled tasand enemisemad, kes hävitasid eta janu. Kihnu on ka Hanno, see, kes teevad kino tollest eriline lases ateenlased kõkke, et ei mehe oma merel siis naaseb, pead kõike tegema, et no ja kui minna saare peal, siis nakkamatvenemised tuusane. Voli on anda, et siis kui ma tule siis saarele, siis on nagu nõndanimetatud hauapealt matus, siis. Töötaja mõistad sa hästi, et kui mehe oma merele tule välja, et see esialgu ka tegelikult endine meremees te olete laevaelektriku, stopp. No ja puha, mere pääl sõitsed kalatraalerite pääl Agunane Järlatse uutel, et siis otsustati, et üks kuu tegu olnud ette siis tule vastutada. Hea meelega muidugi olla seal merele tolas igavesti parem ja mugavam olla, aga, aga noh, kui ikka kattekeski oleme, Te olete ikkagi hakkama saama, siis ikka Kattakest tule ka nagu nende eest hoolitseda, et noh, ütelda lats last kasvatama, aga ma arvan, et lats kasvas esiaga. Ladze eest tuleb hoolt kanda, toom nagu too puhul, et mis me tegema peame. Oleks küll siin Põlvamaal sündinud, no vahepeal kale Terr sõjaväe ja kõik suure ilma hea merd mööda, siis tulid siia tagasi, aga ega sisust ville preestri saa, siis sa olid hoopis ütlen ettevõtteni juhistikaid. Jaan Pa tuli põlva, kõigepealt tuli Põlva piima siis piimamageveega kõik ameti pidaja seeläbi, et mul oli see haigusmatkamise haigused, Magaied kosmatult, ta saab majandusameti peal säält Salma, oled seal maali, automaatik, elektrik, külmutusseadmete peal ja palju muid asju seal viljas istuli puhastusseadmete ehitamine ja seal siis seal üteldi, et nad, et saad matkama küll kui tahad ja siis ma tulin vastus seadmete peale ja seal malli siis 25 aastat kuskil oli seal ja siis ma tuli siis juba õigeusu kiriku pühakoda, Ramsay kirikute remont. Ja nüüd ma olen siis ainult ainult papsis. Aga nüüd, kui sa ka, et oma koguduste ja tutid, mida koguduse liigne Astwana toom ju vana jutt, eks ole, et nurinat tuli nii palju omano ja vanagi Ammnama jäänuga koguduse Kuiasse kokku tämbad, see tähendab alanud taastuvvalguse Hed paljazonoomil, nai Tinemisid ja tõemeeli võtva, et nüüd ongi paastuhaige ja lai õnnet süü süüli Havai piimatoote heidavad pantassegiga padi hindajanase vahele. Paastupuul olla väga lihtne on, kõige lihtsam on, et ma ei söö loomseid toiduained, liha ja muna ja piimjad, katoom, sääne, väline asi, tegelikult paast on ikka nagu enda sisekaemus, võib-olla ta on, ta on tunduvalt sügavam, netu, toitum, sajane, too avitas meid, ainult et ta on abivahend, mitte eesmärk. Et ma arvan, et too, too arusaamine sellest paastust on küllaltki küllaltki nagu väga tagasihoidlikult arusaamine, et kus need baastammed, kui nüüd ma liha ei söö, siis ma õndsas, et aga kui ma täiesti enemist, siis siis ma siis ei ole midagi, aga, aga noh, eks, et sisu on ikka enda enda seesmine selline paastumine ja enda kaemine enda Sõjamäe kaeme kaeda, mis seal on ja mis on seal ülearust ja mis on seal siis säänest, mis on nagu täiesti loomulik asi. Sealt armastajate, mis vähemalt nii palju kui ma Tiia Obinitsa poole pealt, siis Esa Viktoram talleliselt Umainemine. Meie omalt poolt surnu mainemistele seos pikas paastu vaos, kuni siis Edimetse maini välja kui tuleliha mõõde ja on veel suur püha setomaad. Noh, võib-olla mõtlengi, et enda sisse rohkem kaija ja enda, see toda inventuurid ette võib-olla tubaastama tollesse ese endaga tuttavassaazi, et me ega me ennast ei tunne, et me arvame ennast tundvat, aga kui me tegelikult Soomest KMÜ siis ega me ei tunne ennast kedagi palju, et me arvame, et me oleme säätse võimelemetada, teist muudu, aga, aga eelkõige me peas jah, nagu see paastuaeg siis mas vähemalt puhastama ja endaga tuttavat rohkem tuttavaks saama siis et me ISE, kes me oleme, kus me oleme ja mille me oleme siin. Aitüma sulle ja vastuhaigu.