Nonii taas saatejuhil suur rõõm teha üks pühapäevakooli saadi muusikast ja sedapuhku tahaks rääkida ühest kooslusest mida siinkõneleja kaldub nimetama pigem sääraseks koosluseks, kes tegeles rohkem Pifoomensiga. Kuigi kui tõsiseltvõetava muusika loomise interpreteerimise ka tekib küsimus, miks on huviorbiiti jõudnud täna Londonis 1987. aastal moodustunud duo Key L? F? No nagu lihtne matemaatiline tehe meile teada anna said sündmused alguse 30 aastat tagasi, kuid mitte ainult kollektiiv lagunes 25 aastat tagasi tegi põgusa kamp äkki 20 aastat tagasi ja üllatus-üllatus, tänavu väidetavalt augustikuus isegi kuupäev on teada 23. kuupäev, niisiis taas uue kamm bäkki. Olgu mainitud, et KEI LF-i puhul on numeroloogia tüks saladuslik komponent, aga sellest räägime tänases saates pisut hiljem. Kes siis moodustasid Tuua Key, Eller, Pill rannanud, sündinud Lõuna-Aafrika vabariigis 29. aprillil 1953. aastal, niisiis on meil põhjust sellele mehele noh, tagantjärele ka palju õnne sünnipäevaks soovida see tagantjärele tähendab seda, et sünnipäev toimus eile, võib-olla käib pidu praegugi edasi, ka mina ei oska öelda. Ning teine keelephi liiget SIM-i kaudu siis tema on sündinud Inglismaal 19. detsembril 1956. aastal. Sageli kasutasid, et nad, see tähendab siis rannanud ja tiga lava nimesid vastavalt king Poindee ja rokk. Rokk olgu veel üks asi siinkohal lahti räägitud ja rõhutatud, et see duo on esitlenud n kogu oma eksistentsi jooksul väga mitmeid nimedega. Palun väga täitsiastifaid, Ensens off Muumu WC taim, lord Key Founteis van World ookestra kaks k ehk inglise keeles siis okei. Nüüd selguse mõttes, aga ka põhjusel, kui need õppis tundma nii-öelda peavoolumuusika skeene esitlesid end Nad Key Ellephina ja kui ma kasutangi täna domineerivalt seda kõige tundma tuntumat nime, siis ma ikka pean silmas dramandit ja kautik. Nüüd räägime sellest, kuidas sai asi nagu alguse. 1986. aasta paiku oli Pill Raimond briti muusikatööstuse territooriumil üsna tuntud nimi. Nii, ja mis annab mulle selle, sellele väitele ka nii-öelda õigustuse niimoodi väita? Esiteks ta oli Ansambli eco ajanud, panime on agaga tihe tropp, eks ploders mänedžer. Ta oli plaadifirma luu Records üks asutajatest ja ta oli ka kitarrist bändis nimega Live in Chab bänd. See oli üsna lühikest aega tegutsev loominguline kollektiiv, kuid tuleb rõhutada ka seda Pill, Ramand on üsna varastel aegadel, tähendab enne 1980 kuuendat aastat hetkel ei ole meeles, millisel konkreetsel aastal üllitanud ka oma esimese ainukese ja minu teada seni viimase sooloalbumi, millel nimeks on Männa inimene. See on peaasjalikult folkmuusikapõhine plaat ja eriti see Inglismaal väga suure soosinguga muusikaentusiastide poolt vastu. Nüüd juba mainitud 1986. aastal. Täpselt 21. juulil deklareeris dramand. Ta loobub kõrgest positsioonist laadi firmas ning alustab just Nabur revolutsiooni iseeneses. Nii ja kõrgest kohast loobumine oli pill remondil ajastatud sääraselt. Parajasti sellel 21. juulil oli Pill trammanud, nagu ta ise väidab, siis elanud 33 ja üks kolmandikku aastat. Nüüd 33, üks kolmandikku pööret teeb tavapärane vinüülplaat, kui ta plaadimängijasse panna tähendab 33, üks kolmandiku pööret. Kui mu mälu ei peta, siis minutis? Jaa jaa, tramond lausus ma tsiteerin, ma tahan jõuda mäe tippu ja vaadata maailma sealt Konkreetse mäe tipust. Osunduse lõpp. Simmi kauti oli 1986. aastal kitarrist ebaedukas bändis, millel nimeks purju jäänud ja ansamblid purju jäänud, mida rammanud muuseas ka manetseeris. Nii kautiigoiga tramm anti. Suur huviorbiit Võigemi mõlemad mehed fännasid terilist romaani illuminaadid. Triloogia. See teos on üles ehitatud postmodernse anarhismiks käsitlusele. Ni ja draamad oli selle teosega teinud sinasõprust muuseas juba 1976. aastal ma kohe seletan, millega ja mis seoses, aga minu uurimuste kohaselt kasse illuminaatide teose ilmunud juba 60.-te aastate lõpus ja 70.-te aastate alguses või kusagil sealkandis hüva halvasti tehtud kodudel. Jätkame. Niisiis, 1976. aastal sattus Raymondi kätte juba nimetit raamat. Ja seda ennekõike just seetõttu plaaniti teha 12 tunni pikkune Befooments, mis oli samanimeline ja tramondil oli au ja õnn olla sele Befoomentsi üks kunstnikest. Nüüd, 1986. aastal tegid Ramon tutvust hiphopi ka kui ühe muusikažanriga ja nagu asjaosaline ise on väitnud, tekkis tal spontaanselt idee teha plaat hip muusikaga. Vaatamata sellele draamandamas kitarrimänguoskust ning oskas mingil määral ka klaverit mängida, jäi tal vajak ka helitehnika ja ütleme siis laiemas plaanis stuudiotehnika teadmistest. Küll aga oli tal nii-öelda taganttaskust võtta Ta abimees hea kamraad, mõttekaaslane Chimmi kauti, kellel olid olemas juba need omadused, mida tramondil parasjagu nappis. Ühel hommikul Pill Ramontu ärkas üles ja tuli ideele ja helistas Simmile ja sõnas. Osundame. Teeme ansambli ja paneme sellele nimeks Vetšarstifaid, Einchents Off, muu. Chimmi hoomas viivad viivitamatult, millele tramond viitas charstifaid, Eidženzov, muu oli konspiraatorite Cru teosest illuminaadid. Nüüd, kui ajaloos tagasi pisut minna, siis ajaloost on teada, et illuminaadid asutati 1776. aastal, kui nüüd mälu ei peta, samal aastal, kui toimus prantsuse kodanlik revolutsioon ja moodustati maipühade aegu, nii et meie tänane saade on seetõttu väga ilusti ajastatud. Niisiis maipühade ajal Baierimaal ja illuminaadid oli kui anarhistide vabamõtlejate klubi. No see algne klubi on väidetavalt oma tegevuse lõpetanud ning sellest on edasi siis arenenud ja väljakasvanud vabamüürlaste klubilt, aga see on juba teine teema. Mis oli siis trammandi ja kauti peamine siht. Kuna mõlemal mehel oli suuremal või vähemal määral kogemust, meelelahutust, tõus maailmaga, konkreetselt muusikamaailmaga peaasjalikult selle hallima ja pahupoolega digieesmärgiks muusikatööstuse disk, krediteerimine isikupärasel tollel ajal täiesti tundmatul ja ebatavalisel moel. Džässi Fay Ensens of Muu. Mõnikord nad kutsusid ennast ka tšansiks. Chanci peamiseks muusikaliseks instrumendiks oli kõigepealt digitaalne sämpleri masin, mis võimaldas varem salvestatud helilõike, täpsemini siis helindeid nii lõikuda, koguda, süstematiseerida, modifitseerida ja seda kõike selleks, et neid oleks saanud siis hiljem interpreteerida täiesti uues sisus ja kontekstis. Nüüd iseenesest oli tegemist kõige ehedama plageerimisega. Lisaks oli tramondil ja kautil kasutada ka rütmimasin ning nad ei põlanud ära ka niinimetatud biitboksi. Mis see on? Ma ma võin meie kuulajatele demonstreerida, ütleme, et meil on konkreetselt vaja teha Ühte trummi. Saundi. Ja siis, kui on näiteks selline trummikomplekti osa nagu hai hätt, siis. Vaatasin praegu arvutil olevat helisagedusriba ja mulle tundus, et minu loodud biit box mängis ilusti kenasti ja ei läinud. Ei läinud nagu lappama möelda. Nii, ja lisaks veel sellisele julgen öelda tarkvarale. Oli tramondil ja kautil kasutada võimalus siis oma üllitis pikkida räpiosaga. Nüüd üheksandal märtsil 1987. aastal saigi valmis Chamsi esimene singel nimega ool ju need islami teada ja tuntud muide ka kui Piitelsi laule ja no laulust selle Chamsi üllitise puhul ei saa üle ega ümber õige pea ka meie kuulaja veendub selles nüüd olnud siis nimetatud üllitise reserveerinud helikandjale, no pean silmas Oolioneedis lammi ning üritanud seda ka läbi levitajate muusikaturule paisata, ilmnes esimene tõrge, mitte ükski plaadi müüa ei julgenud säärast helikandjat müüa, kuna viimane kui üks helinud oli virutatud näpatud juba varem salvestatud teiste artistide loomingust. Kuid tramond ja kauti mõtlesid vastureaktsioonina välja järgmise taktika. Nimelt saatsid oma esiksingli muusika mitmesuguste muusikaväljaannete toimetustesse ja seal oldi vaatamata tõsiasjale tooliunyyd islavon pelgalt vaid muusika kolaas, mis on loodud nii et selles ei musitseeriv mitte keegi ei süntesaatoril Egaagita Darryl, ma pean silmas, ei, mitte kumbki asjaosaline ei draamandega kauti. Ja kõik on kokku pandud siis eelsalvestatud helilõikudest, aga vot muusikaväljaannete toimetajad olid sellisest lähenemisest sõna otseses mõttes des ülivaimustuses. Nüüd samal ajal tõusid tagajalgadele ja Mui arvan ka, et õigustatult tõusid tagajalgadele kõik need muusikud ja heliloojad ja plaaditöösturid, kes tundsid end antud kontekstis puudutatuna. See on vargus, see on otsene solvang ja rünnak meie vastu. Sellised olid peamised reaktsioonid ja vaatamata sellele, et esik, singlimüüginäitajad olid väga-väga tagasihoidlikud, oli sensatsioon ja meedia tähelepanu Sämsidele täiega garanteeritud. Nüüd kuulakse õige head raadiokuulajad hooliuniidis lavi ära, ma ette rutates pean siinkohal lisama, et ega ega ta nüüd väga raadiopärane üllitis ei ole, aga ega raadiost ei peagi alati puhast kulda mängima. Pühapäevakool. Nüüd säärase muusikaga plaadi jätkusuutlikkus ja plaat nagu üldse langes sanktsioonide ohvriks. 1987. aasta hilissuvel rakendus Sis tšanside debüüt, albumimüügi keeld ning saadaolevad koopiad. Plaadist koguti kokku, kui eesmärgil need hävitada. Nüüd ülitähtis Tšassifay Einsenud of muu debüütalbumil on meeldejääv nimi. Üks väga oluline episood veel siia juurde, see lugu, mida me nüüd näitena kuulasime, on on ka selle debüütalbumi orgaaniline osa, aga meeldejääv nimi? 1987 ja sulgudes vottwe fakt. Is Go hing on nüüd kõige suuremaks Chamcide vaenlaseks kujunes juba noh, tollel ajal lagunenud ansambli ABBA mänedžer, vend ja abalugude õiguste hoidjad oli ka põhjust, sest sellel Chamcide debüütalbumil oli üks lugu nimega kuninganna ja mina Queenan, tai mille selgroo moodustab õigupoolest abapala Dancing Queen. Ja loomulikult solgitud kujul, mitte mitte ilusas võtmes. Nüüd edasi tramon, diakauti hoomasid, et olid oma tegevusega enam kui üle võlli läinud ning otsustasid siis asja veidikene ka siluma hakata. Ja selleks otsustati võtta Te reis Stockholmi, et siis saba tegelastega mäleskmendiga lugude õiguste hoidjatega ka kohtuda ja tähelepanu, tähelepanu, et selles ka suur meediamull saaks, võeti reisile kaasa New Musicale, Ekspressi, muusikaajakirjanik ja loomulikult ka fotograaf. Nii ja üks niisugune kontseptsioon või üks lähenemine, et kuidas siis nagu oleks võimalik, kui seda asja siluda. Tee kaasa ka alles jäänud koopiad esimesest albumist ja loomulikult selle esimese albumimüügi. Müügi tõttu saadud kuldplaat. Eesmärk oli, et no et kinkida mõningad koopiad apa tsemendile ja, ja võib-olla saaks nagu asja kuidagi natuke ilusti kenasti siluda ja ehk on võimalus gaasia koostööd tulevikus teha, kõik oli, kõik oli. Nagu valmistatud nüüd kahjuks ei õnnestunud abaliikmetega kohtuda ja mis siis edasi? Edasi tehti niimoodi, et tramond võttis selle oma kuldplaadi ja kinkis ühele suvalise Stockholmi blondile litsile seda ennekõike just seepärast Chamsi mehed arvasid, et ta oli väga sarnane apas solisti akna taga. Siis tagasilööke sellelt sõidult tuli veelgi. Nüüd kui nad sõitsid Stockholmi ajasid nad kogemata ühe põdra alla. Ja ei, no ma mõtlen ikkagi looma, ma võtan ikka looma. Nii ajasid ühe põdra alla, auto sai ka nagu vigastada ja kaasas olnud koop pead mis, millega ainult siis nagu mitte midagi teha. Esimene esimene läheneme oli need pilluti praami pardal merre osa koopiaid muide põletati tagasiteel kes, et täpsustada ja selgitada, kuidas sõit neil toimus, siis olgu öeldud, et Inglismaal tõenäoliselt sõideti praamiga kas Norrasse või Taani ja sealt edasi autoga. Edasi Stockholmi. Nüüd aasta lõpuks said Chamcid kaubale Arista rekortsiga. See on Ameerikamaal, kus nende plaate tulevikus siis ka turustama hakati. Ameerika turg väga oluline. Nüüd uus Chamcide plaat aastast 1988 nimega huugildeid Sämms polnud enam nii suur sensatsioon kui esimene kauamängiv, ent eksperdid ja vaatlejad nimetasid seda plaani jumalikuks nihilismiks. Taas moodustasid plaadi selgroo sämplerid sedapuhku muide Välgi teevalikute tegemisel reaalseid riske, mis see tähendab, see tähendab seda, et nende artistide sämplereid, kes ei tahtnud või kes oma loomingus nagu väga lugu pidasid, neid üritati tee siis vältida. Nüüd 1988. lõpus ilmutas paarisrakend draamand kauti enda nime all siis ka sellise sellise üllitise, mida me kohega kuulama hakkame pealkirjaga doktor in in tardis, sedapuhku tuldi uue nime all välja muide taim Lords. Ja olgu siinkohal öeldud, et neil õnnestus sellise üllitise ka saada, koguni tähelepanu, tähelepanu. Singliedetabelis kõrgeim positsioon nüüd Baylor sealt anti välja ka kas raamat, aga sellest räägime juba peale doktorin tardise osasaamist või nautimist, õigemini. Nüüd tainlortsi nime Alt dramand ja kauti rohkem muusikat ei, ei üllitanud ainult seesama pala, mida me siis ka kuulsime. Küll aga üritasid nad raamatut täpsemini õpiku pealkirjaga manuaal, milles, et see raamat ka koosneb. Ja olgu siinkohal öeldud, et see raamat oli täpne instruktsioon ja juhend nendele inimestele, kellel ei ole muusikalisi andeid just kõige, kõige enam või, või tähendab, kes ei ole andekad muusikalises võtmes ja kes ometigi tahavad jõuda muusikani ka maailma ja meelelahutusmaailma territooriumile. Tehke manuaal valmis, kuidas siis kauti ja, ja trummar tegid sellest asjaga täpsemalt, et siis instruktsioone andsid nüüd see raamatu muide tõlgitud ka saksa ja tšehhi keelde ja olgu siinkohal öeldud, et Ramon, ta oli väga vaimustatud ennekõike just seetõttu. Ta kirjutas minu teada spetsiaalse järelsõnaga saksakeelsele tõlkele. Sest teada on, et ansambel Edelways diskoansambel 90.-te aastate algusest disselle manuaali. D ja võttis selle kui ees kui ette ja tegi vastavalt institutsioonidele oma surematu hiti pringmi edel vais tramonsis kirjutas sellele raamatule järelsõna ja see on üsna-üsna huvitav lugemine ja Need inimesed, kellel pole probleemi, ei saksa tšehhiga inglise keelega võiksid, et selle raamatuga endale soetada. Nüüd vaatame diskograafia põhiselt edasi. Kee levi kolmas stuudioalbum kannab pealkirja chill out on õigupoolest selline album, mida võiks nimetada ühest esiüheks esimeseks padu ambient-Hausi kontseptuaalse eksteoseks kontseptaarseks albumiks ja sellel albumil ole muusika kujutab endast tegelikult meeleolukat Rõud trippi Ameerikamaal Texasest kuni Luisa näol nii välja ja mulle jääb mulje kuulajale. Loodetavasti ka jääb mulje, et tegemist on justkui ühe tervikliku muusikapalaga ja loomulikult on seegi teos täis pikitud mitmesuguseid samme pläreid, no alates Elvis Presley laulu katketest ja Flyitvud mäki laulu katkeb. Ja lõpetades koguni tuva kurgulaulutehnikainterpreetide ka. Nüüd. Huvitav on siinjuures märkida, milline on selle albumi esikülje kujundus. Vaat ma olen uurinud esi, küljekujunduste ja üldse plaadikujunduste ajalugu ja mitmesugused jõujooni, mis sellega ka seoses on. Kui me nüüd muusikaentusiastid teavad, pink Floydi album, aatom haat Mave aastast 1970 kujutab nii mitte midagi muud kui esiküljel aasal einestavaid lehmakesi, kes on nii ilusad, armsad ja, ja, ja mõnusad. Ja Teie lehvi seltskond otsustas siis parodeerida seda plaadiümbrist ja asendas lehmad lammastega ja lambad olid siuksed, nagu öeldakse, kui neil käpad kõhu all, siis ma olen kuulnud, et kui loom sellises asendis on, siis see on nagu perverdi asend. Tundub natuke kummaline, mul näiteks kassid tõmbavad ka käppade nii-öelda kõhu alla ja siis siis abikaasa ütleb, et kassid on perverdi aset. Nii see selleks ja lambad on esiküljekujunduses. Nii tuleb märkida, et nii selle kui ka muide järgmise plaadiga esitlevad tramong kauti end nüüdki juba KEI-l Efina no me seletame lahti, mis asi see tähendab? See on nimi, mille järgi neid ehk kõige rohkem ka tuntakse, aga mis on gei LF? See on lühend sõnade triost Peeerrait, Libération, fran. Muide, kui te loete kokku, mitu tähte on selles selles sõnade trios, see arv on 23, jätke see 23 meelde, see on väga vajalik. Ennekõike selleks, et mõista, mis asi see 23 gei LF-i kontekstis tähendama son. Keijelephi arvult neljas album nimega vait, ruum kujunes muide väga edukaks. Sellelt pärinevad kolm singlit kujunesid samuti üliedukaks, eks, ja seda ka muide rahvusvahelises plaanis pean silmas siis muud Euroopat, Ameerikat ja nii edasi ja nii edasi. Muide teie levi seltskond Taanis ka üllitada samanimelise filmi. Vait ruum, kuid see plaan kahjuks ei realiseerinud ja ilma igasuguste reservatsioonidega, ta on vait. Trummi kolm singlit Vodsainis laam laas treidud Fransentral ja Sri ei Itjanal Key LF üks hetk nende lugudega omandas duo rahvusvahelise tuntuse ja mis siin salata, ka soosingu. Tramond ja koodi pidasid prioriteetseks illuminaatide teoses olevat nii-öelda maagilist arvu 23. Vahemärkusena ma tahan siinkohal rõhutada, et tehtud selle saate teha nädal varem kui oli jüripäev, mis toimub teadupärast 23. aprillil, aga aga otsustasin viimasel minutil ümber teha, seda just, et täna seda ennekõike just seetõttu tramondil oli eile sünnipäev ja jaa jaa, kee lehvil on 2000 seitsmeteistkümnes aasta planeeritaval, et päris huvitav ja põnev tulemas. Niisiis 23 on nende tegemistest ja toimetamistest leidnud ulatuslikku kajastust ja see pole sugugi juhus, toome näiteid. Esiteks esimesel albumil loos Pealkiri Next fraas 23 aastat pole pikka aega edasi nende 1997. aasta kambaki sooritus kestis 23 minutit. Nende esiksingli katalooginumber on 23 ja neid näiteid on veelgi ja veelgi, kui draamandi käest küsiti, miks just nimelt 23 vastas ta Te ei vasta sellele küsimusele, kuna on oht, et fännid hakkavad 23-ga seoses olevaid spekulatsioone tegema ja. Teatud mõttes ka siis selle ansambli nii-öelda tuleviku 20 kolmepõhiselt ette arvama. Õigupoolest oli vait ruum Key lehvid tipphetk ja loogikareeglite järgi oleks pidanud paarisrakend, tramm anud kauti jätkama meelelahutusmuusikamaailmas navigeerimist veelgi suuremat ja ahvatlus küllasemate perspektiivide suunas. Kuid asi nii ei läinud. Nüüd briti muusikaauhinnad Britta voor see auhinna galal otsustasid nad, et nad lahkuvad meelelahutusmaailmast nii-öelda oma hetkel ja selleks, et ennast preserveerida. Sensatsioonide maailma oli esialgu plaanis siis pihustada või õigemini pritsida lamba verd publiku hulka. Nüüd korraldajad ei kiitnud seda ideed päris päris atraktiivseks ja, ja heaks ja seetõttu loobuti sellest küll, aga seevastu tulistati publiku suunas pauk padrunitega ning hiljem toodi auhinna kaala peopaika surnud lamba rümp. See pidi olema justkui märk ohverdamisest ja mis iseenesest tegelikult on nagu ohverdamine. Nüüd kee levi mehed otsustasid meelelahutusmaailmaga lõplikult, et lõpparve teha ilma igasuguste reservatsiooni rätta. Vaatamata sellele, et neil anti auhinnaskaalal tunnustus, kui 1992. aasta parim ja edukam briti bänd tramond ja kauti otsustas siis siis protesti märgiks võtta müügist maha kogu oma diskograafia. Õnneks õnneks Ameerikas pole seda juhtunud ja võib-olla ehk tänu sellelegi ongi meil täna võimalus kuulata keeellephi muusikat plaatidelt, mis on soetatud saatejuhi erakogus just viimastel aastatel. Nüüd oldi Ada veel, et peale peale seda auhinnaskaalat noh, auhinnaskaalale antakse tunnustuse märgiks ka sihuke kujukene selle kujukese matsid nad maa sisse. Seda Key LF-i või teie left muusikamaailmas distantseerus ei uskunud meid mitte keegi ei muusikaajakirjandus, ei muusikafännid ja peale loobumist organiseerisid ja lõi tramondi kauti fondi. Peale muusikategevusest loobumist loodi siis fond, mis tegutses eesmärgil anda aastapreemia kõige kehvemale kunstnikule. Noortefondi stardikapital pärines, nagu oletada võib keel kee lehvi meeste plaadimüügist kasutuses ja käsutuses oli orienteeruvalt rahasumma üks miljon naelsterling vot jaa. Olgu siinkohal öeldud, et mis selle rahaga siis nagu taheti teha, esmalt püüti seda suurt hulka sularaha eksponeerida, kunstinäituse võtmes entorida kunstikuraatoreid lõid põnnama, vot seal oli see tramondi kauti. Tegevus või asiotaaž briti muusikaauhindade jagamisel, noh, millest ma juba rääkisin ja seetõttu noh, ei soovitud erinevatel põhjustel sellise mänguga kaasa minna, kus siis on kunstimuuseumis eksponeeritud miljon naelsterlingit In cache. Siis taheti teha rändnäitus, mis külastaks toonase NSV Liidu suurimaid linnasid, aga mitte ükski kindlustuskompanii ei olnud nõus pakkuma kindlustuskaitset sellisele rahale ja kujutage ja mis oli kuskil 1994. aastal NSV Liit või Venemaa, eks ole, see raha oleks piiri peal juba tänna pandud, rotti pandud, oli pandud ja ühtäkki tulid tramondile ja kautile idee põle Ta ta ära üks miljon naelsterlingit ja see sündmus leidis aset. Ühel Šotimaa saarel nimega juura ja seda sündmus muidugi ka filmiti ning muide filmiti ka seda sündmust, mille raha põlemisel tekkinud tuhast valmistati kiivi. Telliskivi ma pean silmas nagu üldse, nõnda, vot selline selline šokk. Ja saadet jääb meil täna lõpetama osake Key LF-i 1997. aasta kambakist. Siinkohal veel üks oluline remark palve lastevanematele, palun selgitada lastele laulus esinevate fraaside ja rumalate sõnade tekstikuuluvuse vajadust.