Meie teekond jätkub siis 50 jätkub ainult siin raadio kahe eetris augustikuu vältel minuga sander, varusk, psühhedeelia läbi 50 aasta. Ja tänaseks oleme jõudnud oma neljandasse saatesse, mis käsitleb üheksakümnendaid. Eelmise saate lõpetasime päris 80.-te lõpus Happyman teesiga. Kui psühhedeelne, tume funk. Manchesteris segunes klubikultuuriga. Ning Anderson, klubi klubikultuur oli Briti saartel täies jõus vallutamas noori ja tõusmas mainstream'i. Sissejuhatus. Screen. Haiglannessaaniga ning klubikultuur näitas, et siukseid eile pidanud ainult esinema rokkmuusikas briti mandril. Tehnoassinoussingel leiduvaid saidilt. Lõputud versioon, aga see Pätsiifiks even, even ilmus kuskilt täpselt 89 lõpp 90 algus. Ja isegi enne, kui ta oli ilmunud, lõpetas ta kurikuulsa Smantsiste rehazzy endast pidusid. Endale sedasama, kus Happyman This tegutses jama. Kurikuulsust võitis psühhedeelia tantsumuusikas. Lähme. Vaid steid. Oma vedela happelise Hausiga. Järgmiseks Liverpoolist pärines üks selline naljakas kombo nagu võitjastikaid Eintsinzov Muumu, kellest sai hiljem kurikuulus käijale. Ja nende puhul on hea uudis, öeldi, et tegelikult nad tulid kokku tagasi. Ma just eile lugesin vähemalt uudist, et keele vähemalt ütles, et nad on oma vana nimega tagasi. Muu. Selline vedeltantsumuusika. Seal las Trent Su Chansentral aastast 90, mida kriitikutel oli raske päris lahterdada. Kas on Hauskazenambaiend? Howskust on isegi trans. Aga see on üks nende mitmest versioonist. Lääs twenty transentralist, sellest kuulsamad versioone, mis jõudsid päris edetabelite tippudesse. See oli hetk, kus tantsumuusika Inglismaal lõi mainstream'i läbi. Üks nendest vedajatest olid keele. Aga see, mis me praegu kuuleme, on algne piir Trans võõrsil, see transfer siin oli nimi, mis nad panid tervele reale, ütleme seal kuskil circa 89 90. Ning siin tuleb välja ka algne kontseptsioon. Keeelleff sõnastas, et mis asi on šansentsal, see on nende spirituaalne kodu. Ja lugu on sellest, kuidas sa leiad oma tee selleni. Selle edukam versioon jõudis siis uugas lausa number kaks kohale. ELFi spirituaalne kodu Saate alguses. Kuulasime sissejuhatuseks Raimonds cream'i Hairdandessanni mis nende generatsiooni ühendavad 91. aasta meistri teoselt skrima delikke. Mida lahterdati samuti sedapsi alla, aga ta tuli rock n rollist painas krim tuli ise rock n rollist, need olid suured rock n rolli austajad. Ja üks parim näide, kuidas vana psühhedeelia kohtute tantsumuusikaga on Scremodellika teine palas. Lipin, saatis Hous. See on Seportin floora ele väitrici kaver. Mäletate esimeses saates, kes kuulas? Ma ei oska siiamaani otsustada, kumb on parem versioon, kas originaal või. Parimaid žanre, vähendavaid, kavereid reivi, psühhedeelia. Mees, kes aitas praegult skeemil nii kaugele jõuda, oli Andrugatherhol DJ ja produtsent. Meister oma alal aga suures eelmises loos ei andis laulnud Bobige lesbi fantakt, nendele, kes teavad pimedus kreemi, siis nende laulja oli tollel hetkel stuudios, tundis natuke halvasti ennast, ma ütle, mille pärast. Aga selle laulis nende kitarrist sisse ja ta tegi suurepärase töö väljendamaks oma bändi lauljat. Aga mis seal praegu taga toimub, on üks. Kombo sotimaalt päris ülevalt Averdiinist originaalselt pärit. Heaks näiteks sellest, kuidas psühhedeelia ja tantsumuusika ja indie-rokkmuusika kohtusid, et minna tabelite tippudesse. Suurelt hittilt seina album Postram muidugi tõstšeymen. Üks teine rahvusvahelise edu ja viis briti tantsumuusika üle maailma laiali. Seeman on hea näide sellest, kuidas tantsumuusikamendis just nii tolleaegsetele kahele poolele nii indi kui reivi rahvale. Kes väitis aga siin taga? Seletatakse väga siseteel sel näol. Midagi kosmosest, midagi eneseleidmisest. Riievaluution, kuulake, mida räägib. Ma segan vahele. Siis peale sellist kosmilist monoloogi on mul tunne, et me ei ole enam ise midagi öelda, siis ta nagu ütles kõik ära. Mis asi oli 90.-te alguse psühhedeelia ja tantsumuusika ja. Sotsiaalne ühiskondlik olukord mis olid siga, täielikum, et kõik asjad seletas ära. Need olid Chamaanitesseymen sotimaalt või võlussiniga 92.-st aastast. Praegu aga kasvatab jõudusid veel pikem, veel eepilisem. Psühhedeelne tantsukoletis Chemical Brothers. Läksime natuke ajast edasi, 97.-sse seitsmendasse aastasse liikusime tagasi Manchesteri, sealt nad on pärit. Nemad olid osa sellest niinimetatud bigbitist. Ühes näiteks Prodisi või tahad poiss limiga. See oli päev konkreetsemat tantsupõrandaküte taga Chemical Brothers oskas vahepeal puudutada. Pisemaid külgi. Visandab privet psüühika täielikku riiell nende teiselt albumilt liigi Raun Haul tõenäoliselt nende kõige Hinnatum album. Lõpetas selle tõsiselt võimsa 90.-te keskpaiga tantsualbumi. 27. aastal on ta ka hea lõpulaul. Võimsale briti underground-tantsumuusika. Läksime teele käivikul Padar, siga, privet, Saike deliku pliial. Kui pikk see torm paksult elektrit ja Citarrishampleid täis kemikaal Brothers. Liigume edasi oma psühhedeelsed pool dokumentaaliga, neljas saadasin raadio kahes, kus me oleme üheksakümnendates ja peamiselt oleme briti tandril, nagu ma kuulanud oleme siiamaani ja jääme ka edasi britid andmetele, sest psühhedeelia üheksakümnendatel Ameerikas nii väga teema ei olnud, isegi Anders raundis underground oli selleks ajaks vallutanud grunge Nirvana. Sellepärast jääme. Veel Briti teemadele mõneks ajaks ja Šotimaale, kus on seos mitte ainult tantsumuusika lindi muusikaga, vaid ka Braimas kriimiga praamalt screen, enne kui ta skema teleka tegi, oli pisut teise koosseisuga ja sõja ajal oli kitarrist nimega Timmbeedi, kes varsti asutas siukse bändi nagu viija yks, kelle ainus album oli Fail plats ka täis. Ja see on nüüd hea näide sellest, kuidas tantsupiirid ja indie-muusika ja psühhedeelsed No kui te kuulate skitarredes vanad tuttavad esimeses kaassaates, tehke kohtuvad kõik koos. 90.-te alguses on 91. Nüüd lähme rohkem indi rokilainele. Ja psühhedeelia teise lainesse. Britid armastavad kultusfiguure ükskõik underground või ükskõik kui vähetuntud, nad pole. Üks hea näide sellest on tandri Eisi, kes osutus 70.-te lõpus kohe peale pungi, surma või pungi. Kuidas öelda siis vaikset komistamist 78. aastal bändi nimega televisioon politsei on alates, mis suureks eeskujuks paljudele indie-bändi tele ja on siiamaani tänapäevane just sellistele Loufi bändidele, ehk siis tõestamaks, et Tiieway ehk tee seda ise. Lähenemine asjadele töötab väga hästi. Kui sa täitsa armastusega nad olid suured psühhedeelia armastajad küll nendele meeldis, tähendab, nad jumaldasid näiteks päratit. Ja ise nad nii väga pisike teile, et kaheksakümnendatel ei teinud, võis põhjuseks olla see, et äkki nad lihtsalt väga ei osanud. Londonist pärit. Televisioon põlitsionääletis Salvador Dali Garden Party. Tõsiselt veider lugu ja lähim, kus nad läksid psühhedeelia. Tõsiselt veider unenägu võiks öelda, kui Stevie Harri, Jack Nicholson ja kes seal kõik veel oli praaemmbeeerride, teised käisid Salvador Dali aiapeol, see oli telepressionääletesse, arvad Stahlis Guardian pardi tõeliselt selline seep, päratellit. Frikalt jääme 90.-te algusesse. 91, täpsemalt veel näeme Chefilisse. Selline bänd nagu tillenz ilmselgelt. Meeldib nendele ju kuuekümnendad. Nende debüütplaadilt teine singel lemma nähtun, nõun. Näide, kuidas üheksakümnendatel pöörati tihti pilgud tagasi kuuekümnendatel ja segati neid kaasaegsete biitidega. Tulu 90.-te alguse briti inglise genestuselide Dylan, lähme naftal. Nüüd lähme peapööritava masse psühheteiliasse natukene, mitte just kuigi kaugele. Medingu linnast sukeldume, teater House. Üks olulisemaid albumeid ja bända Chatelehous. Alustas kusjuures esinemist koos ühe teatud Speitsmen friga. Sean feeling. Veering Oxford, ükskõik mis inglise linn igalt poolt tuli huvitavaid noori bände. Pulbitsev 90.-te alguse Britiskiin. Seal raid. Katesse Käisi teemaga see on fantastiliselt ilus Väiber Trail, mis lõpetad nende täispika debüüdi, nõue, mis on tõenäoliselt laialdaselt vaadatud kui suutäisi. Nii-öelda number kaks album peale Mae plaadi välantonil lablassi. Ilusa kerge Peiporthreil Raidilt, mis lasti 91. aastal USA-s eraldi veel singlina välja. Ja lähme natukene kosmilisemaks. Space friist oleme rääkinud kõvasti siin eelmises saates ja ka loomulikult erisaates innovatsioonis, eelmisel aastal. Nüüd aga spiritšilayst bändmis kasvas teismelist välja üks pool sellest seissenspirs. Ausalt öeldes spiritsi listi juba põhimõtteliselt 90. aastal, kui veel Speismann polnud laiali läinud. Kuid. Esimene album sellega ta pidi vähemalt ootame siin 91. aastani, kus päike oli põhimõtteliselt täielikult laiali jagatud kahe mehe vahel. Ja kuulame sellepärast kaverit, et. See on hea näide, kuidas võetakse midagi kuskilt kaugelt ajastust. Ja tahaksin tootul vabandust tohutult ümber. Põhimõtteliselt nagu Pramas kriim enne. Selle portimplareeleweetrici looga. Spiritšelayst teeb siin ühte garaažiroki kurioosumiks. Vaid just maailm näo ühelt selliselt grupilt nimega olnuid Workers. Krõpsay liikmetega Jon Celia lurri. Üritusel kaverdamas enne Velvet Underground-i. Ljuriidijad John Kelly loomingut 65.-st aastast, see oli small näo ja jätkame kosmilist rokkareid, aga jätkame ka väikelinnadega, kuid suurte psühhedeelsed unelmate ka järgmiseks kindlasti tillukene linn kuskil Liverpooli ja Manchesteri vahel kindlasti selle linna suurim bänd, vöör keda enamus inimesed jäävad muidugi hõlben hümsi järgi 97.-st aastast ja selle, see ütleme viimase peastu kõige ütleme siukse suure albumine Albumi järgi. Kuid alguses olid nad üks olulisimaid kosmoserokibänd 90.-te alguses näiteks Peismanni või spetsialistiga. Ja nad avaldasid enne Urban inimesi kaks albumit, mis olid mida enam tagasi minna ajas seda psühhedeelsed nadolid. Enne esimest albumit Stormin Heaven ilmus ülihinnatud EP, mille avas. Kui Avicii siiski kuulame, mitte päritseda kümnemindilist Palatist vaid Gravity kuradi elitit. Tset ilmuisas tormin, häben, nende debüütalbum, mis oli üks unikaalsemaid psühhedeelsed albumid üheksakümnendatel. See on aga 92 aasta Kravitz. Vajub enne suurt ülemaailmset kuulsust päris alguses, kui nad olid veel äärmised, seiklusrikkad ja põnevad. Psühhedeelne. Kravitz ikk, Väim ja Ell, lähme. Tibakene ajas edasi 92. aasta lõpupoole, kui ilmus teleskoop, sil veel üks Kreisin Recordsi bänd tollel ajal nende teine album, mis oli ilma pealkirjata, kutsuti seda alguses, teleskoop sihiks lihtsalt ning hiljem anti sekundiks ka kosmoserokkareid, võiks öelda kelle algus oli selline üsnagi kuidagi petlikult liiga Nuysi liiga mürarikas ja see esimene album ei ole väga ütleme, otsimist väärt, aga teine on kohe kindlasti sarnaselt Võrvile väga õhuline psühhedeelia. Kuid see on üks valjema tipphetki sealt flaing. Sellest kas on ka käinud Tallinnas. Plastiline peadpööritav psühhedeelia aastast 92, see oli selles Kaups lendamas flaing ja jätkame oma psühhedeelsed rännaku neljanda osaga. Liigume tibakene edasi aastast 93, me oleme siin suu käisi puutunud küll üks tulemus psühhodeelsetest mõjutustest ja mida seostatakse niisugesiga, kui ka pigem rohkem triin. Bobbyga on üks. Väga ütleme, et omal ajal alahinnatud bänd tagantjärgi väga hinnatud, kes tuli äsja tagasi kokkusena lauda kes tegi ka ühe kosmilise eepilise saavutuse loonäolise Blacki Space Station. Mis siis oli Nende sama nimel no peaaegu samanimeliselt albumilt Blacki aastast 93, mida nad tahtsid alguses produtseeriks, kusjuures Brie niino, kes tegi nendega vist ainult ühe palasel. Kuid produtseeris lõpuks, et baller, kes oli katsunud Kaspiritsel hästi tööd teiste hulgas näiteks tol ajal populaarseid slaidi ning siin kuulame väga palju erinevaid eelnevaid psühhedeelsed mõjutusi, mida me oleme siin juba eelmises kahes saates vähemalt kuulanud, et mida ka bändi juht Niilhalste on sõnanud, näiteks Stoktook, Donovan turutigolom võiks ka öelda, on üsna mõjutanud neid, isegi kui nad võib-olla seda ei tunnista. Kaja kitarrid, aga samuti. Oli tol ajal väga mõjutatud ambiendist. Sellisest ambient Housi ja assi, tausi. Mõjutustest nagu ähvaks Dunn See on vähemalt sama võimas lugu su blogis päist esin. Tegelik müra, meisterlik produktsioon, plagi teisin Slowdajevilt kestma, tuletan meelde, tuli sel aastal tagasi kokku ja avaldas uue albumi. Täitsa okei. Mõtlesin kusjuures vaatan juba mitme plaadi tagant, et siin on kirjas Cherry need järjest. Väga soovitan seda levelit, kui avastada mitte ainult 90.-te bände, vaid ka Vanapsifereliat. Selline peamiselt ainult riisujariipressi ehk taas pressibänd. Aga vabandust, lehibel, aga soovitan nende kataloogi vaadata, sealt leiab ainult väga head kraami. Nüüd jääme 93.-st aastast, liigume lõpuks Briti saartelt ära Ameerikasse kus, nagu ma enne ütlesin, psühhedeelia oli küll suht out, aga ei olnud täiesti kadunud ja oli bände, kes hoidsid seda ühel või teisel moel elus sellise unistama Bobbyga jätkame mäsi staari kindlasti paljud teavad, kus ma siis staaril oli alati mingisugune psühhedeelne mõjutus olemas, eriti just teisel albumil meistriteosel. Kuidas ta nüüd oli South naite taimed siin, kus on isegi üks arst ehk klaavi kaver laabi kuulasime siin nii esimeses kui teises saates ja nende ehk nadi staari ehk hopsandavali ja David Roobacki David robotit kuulasime, kusjuures eelmises saates ansamblis treinkureid. Nende kahe tõenäoliselt kõige psühhedeelsed pala of Science. Kusjuures enne staari oli veel bändis nimega Opel, mida tasub ka uurida enne kui nad said kokku noore õhukese palliga. Lasi staar pärineb väga sobilikult, Californiast. See oli mesistaari Ameeriazzaelans ja järgmiseks teeme sama, mida me tegime väga palju, just eriti esimeses ja teises siis 50 saates, kus me hüppasime Ameerika lääneranniku ja idaranniku vahepeal kogu aeg ning nüüd jään aastast 90 kolme hüppame idarannikule, siis New Yorki, kus oli üks tõsine friikide kamp, mida ma väga tahan rõhutada siin, et on üks 90.-te alguse ägedamaid Ameerika bände, eriti psühhedeelne bänd nimega Mercury Rev, keda tollest ajast väga ei teata, on alahinnatud, kuid jäetakse siis teatakse tõenäoliselt tänu nende hilisemale perioodile ja seda, mida nad on siin ka hiljuti teinud. Nimelt nendel on ka kaks perioodi, eriti tänu sellele, et nendel vahetus laulja ning varasem periood, esimese kahe albumiperiood oli just see kõige friigim, kõige seiklusrikkam, kus oli nende liidriks lauljaks David Baker, kuigi ütleme nii, et bändi olemust tol ajal oli selline, nendel väga liidrit ei olnud ja nii nagu me kohe kuulama, siis igaüks, kui nad tahtsid midagi mingisse loosse sisse tuua, see oli üsna suur bänd, ka kuus liiget ei tohtinud keegi teine seda keelatega varjata, ehk siis mida müra rohkemaks ta läks, seda enam oli seal kihte, mida ei tohtinud keegi enam ära võtta, see oli nende tollaaegne mõtlemine. Ja eriti kuna seal oli kuus liiget, siis seal oli ka näiteks munale psühhedeelia ajastule truuks jäävalt. Flööt ka ning see üritas võistelda kitarri tega ning siis kitarrid üritasid teineteist mata feedback'i ja kõige muuga. Ning ja samamoodi nagu Pille visati sinna teineteise hulka üle ja ümber, siis visati ka mõjutusi, seal on liikmed koos, kellel olid Igalühel oma arusaam sellest, mida peaks tegema üks folki üksnes jäädi. Ja mida kõike veel. Psühhedeilat, aga tahtsid nad kõik teha, see on Mercury läbi teine album, mida me nüüd hakkame kuulama veel võimsam kui esimene, mõlemad väga soovitan. Teine album kannab nime vussis ning selle avab võib-olla kõige psühhodeelsem frikalt üheksakümnendates. Abarbloked klik. Missugused pillid asjad siia kokku visatud on oioi? Tulge ainult kaasa. See läheb kindlasti kõik ära kuulama, see oli Mercury läbi eepiline metsa Rockets kik, mis on tõenäoliselt meie saatesarja erisaatesarja psühhedeelia saatesarja neljanda osa, kõige psüühim lugu. Ja kuna me oleme nüüd siin lõpusirgel juba jõudmas, tähendab, kuna ma juba oleme Ameerikas, siis ei saa Ameerika üheksakümnendates psühhedeelsed muusikast rääkides mööda vaadata. Johnston mässakkeris, keda ma juba korraks mainisin teises saates. Tänu sellele, et me kuulasime seal Rolling Stonesi Nende Jaanika Rikko hästi albumit kriitikuid ja fänne lõhestanud ainsat täis psühhedeelsed Rolling Stonesi albumit. Ja enne Priend Johnston mässaker oli bänd, kes tuli loomulikult sobivalt San Franciscost jälle ja võttis põhimõtteliselt kogu oma sellise olemuse Rolling Stones i just sellest psühhiad eelsest rännakust ning kui nad olid jõudnud oma teise albumini aastal 96 panid nad selle nimeks Teeessethanigmaatilistis sekendrid quest, ehk siis teine nii-öelda või siis nagu järg sellele Rolling Stonesi albumile. Bänd Johnson, mässaker. Ütleme oli, algus oli nendel selline üsna suvaline ja natuke selline noisin. Aga uskumatuna tegid nad 96. aastal mitu albumit, kolm tükki, kõik olid tunni ajased ja selline nii-öelda selline lakkamatu Töötamise võime, mis oli Antonio kombel sellel bändi liidril, on jätkunud siiamaani. Ta annab siiamaani kas või vabalt kaks plaati aastas välja või teeb vähemalt kolm kõrvalprojekti. Ning ütleme nii, et see tempo balla siiamaani raugenud andis selle aasta alguses plaadi välja, samas kui ta andis eelmisel aastal kaks plaati välja. Aga mida me kuulame, oli nagu lubatud ees vabandust, teine album. Sekendrid quest, mille juhatab sisse pool around you ehk ool. Teise. Teise pealkirjaga lihtsalt intro. Mõlvaid kolm tunniajast plaati ühe aastanumbri sees. José märssecker oli üks kõige kuuekümnendatel Truviks jäänumaid bänd üheksakümnendatel. Aula raundi on nagu selline suurepärane sissejuhatus mingisugusele meeli ülendavale tripile, mida ongi nende 96. aasta albumit kõik. Lõbus pidulik sissejuhatus albumile. Kutse kaasa hoola raundi. Randia sekreilt. Ning kuna ütlesin, et brändiounter mässakkerist ei saa mööda vaadata, kui rääkida Ameerikas toimunu toimunud siseneljast üheksakümnendatel. Samamoodi ei saa mööda vaadata. Väike-pris on nende Softbulateni albumit, alustab LUGU. Üheksas album oli see juba nendele Oklahomas pärit eksperimentaalpop psühhedeelia eestvedajatele. Aasta 99. Meie saade hakkab 90.-tega läbi saama. Kuuluma Leningradi. Mõnusalt vaba olekuga, plärin kleeps ja hakkab läbi saama see meie erisaatesarja neljas osa psühhiekümnest, kus me olime ainult üheksakümnendates, kus toimus väga palju ja rääkisime siukse teel ja nii-öelda teise laine tulekust, mis oli 90.-te lõpuks võib-olla läbi. Selles mõttes, et välja, mida me täna kuulasime nii tantsumuusikas kui indi rockis, oli peamiselt kõik 90.-te esimese poolest esimeses pooles, 90.-te lõpuks hakkasid igasugused liikumised genet kui sellised, et mis ühendasid generatsioone läbi saama iidolite aastase läbi internet hakkas peale tulema. Ei olnud selliseid lokaalseid psühhedeelsed, see Skiine, nagu me enne rääkisime vaid hakkas tulema järgmine Mil lenium, kui võis olla psühhedeelia igal pool ja mitte, et see üldse halb oleks, sest et nagu me järgmises ja viimases saates hakkame kuulama oli psühhedeelia juba vaikselt tagasi tulemas ameerika bändidesse üle terve Ameerika ning nagu me oleme tänapäeval palju kuulnud igal pool mujal maailmas, samuti umbes nagu kolmas saada eelmine saade, meil psühhedeelia nii-öelda oli oma liikumisena läbi, aga nüüd ta võis hakata, pulbitseb igal pool mujal maailmas, kuulame järgmises saates. Kindlasti ka Brasiilia IRL, et me kuulama Austraalia psühhedeelia, et mida kindlasti paljud peavad taimi pala näol. Ja me kuulame loomulikult nii-öelda moodi tagasi tulnud Ameerika Britiivsega Teelet. Ma tahaks öelda, et järgmises saates ehk kaasaegset tühjad eile saates viimases saates saame vist kinnitada või vähemalt uurida, kas Me saame nimetada ka sellist asja nagu kolmaxise teele laine. Praegu aga. Üheksakümnendates oli läbi saanud pikk popp, mis põhimõtteliselt tegelikult lükkas psühhedeelia kõrvale Inglismaal. Pipopi kannul tuli selline bänd, nagu kuulas Jagger. Kes mäletame, me rääkisime kõvasti India mõjutustest esimeses saates. Olid nemad, India, Panatid. Esimene album oli veel väga edukas, esimene album kandis lihtsalt pealkirja ka või siis täht täht ka. Ja hetkel me kuulame nende teise albumilt. Ma arvan kõige paremat lugu. Teine album oli present spiilse nässu nats. Ja seal Mystic messing on Bayer otsene retro psühhedeelia Prikoppigeerisest Londonis. Aitäh, et kuulasite näeme viimases saates.