Tünga muut, kuid vidin kalda meie selja taga minevik, meist endist sõltub see, kuidas me minevikupärandi eest hoolitseme. Ja kas me üldse hoolits, Harjumaa on ju ka helilooja, ei moodusta eraldi temagi selja tagant. Traditsioonid, mida tuleb arvesse võtta. Ungari muusikas ennekõike partak ja Ungari koorimuusikas koodi looming. Valkas nüüdisUngari heliloojad järgivat minevikku, traditsioone või eitavad neid või püüavad nad traditsiooniliste uute ühendada, selle üle võib kuulaja otsustada nelja a cappella kooriteose järgi nende autoritele. Šandorbološa, tilla otile, paasoi Janostetšini ja Mitlus Gonsiori arvamuste põhjal. Sõna on žanrPodošele, madu, väärniend, jamadiga, kes tahab kirjutada Ungari pärast kuriteost, ei saa jätta kahe silma vahele isiksust ükskõik mis temaatika vallastega töötaksijateni kuid sellest ei tule aru saada, nagu oleks vaja üle võtta kõik tema kasutatud tehnilised vahendid ja sama materjal vaid nii nagu. Madjorsanid lähed Ungari pärast muusikat ei saa komponeerida lihtsalt partaki kodei vahendite ülevõtmisega või nende harmoonia meloodika rütmika jäljendamisega. Rahvuslik karakter peitub minu arvates kusagil sügavamal. Muusika sisemises struktuuris, Hingluses, väljendusviisi, Prütmis, mundani, valvurid. Agara Hadjumanna ei traditsiooni järgimine, kasele purustamine pole minu jaoks pea. Meid huvitab alati eelkõige teos, mille kallale ma parajasti töötanud ja palju vähem asjaolul, millises seoses on see eeltantsijate või kaasaegsete loominguga kosja armik, luus. Tsükli aastaajad, muusika loomiseks, andsetele, tõuk, laius, aprilli luuletused või otsisite teatud muusikalisele mõtetele sobivat teksti. Tarab Mägi. Ado kirjutamise impulss tekkis soovist leida elukese maalilise koorifaktuuri juurde selline tekst, mis väljendaks vene keele kõla elu ja kus ei leiduks, näid stereotüüpseid klišeesid mis seda zhanri tihtipeale risustavad. Suureks abi käsitsi selles püüdluses olid mulle tajus aprilli lakoonilised meeleolukad, mõtterikad, värsid, šai, šokownelt kokku kõlavad sõnad andsid teose kirjutamise käigus sageli ikka uusi ja uusi muusikalisi ideesid. Kõige suuremat tähelepanu pöörasin muusikalisele konstruktsioonile osade vormilise ülesehituse linnahallis ja seda enam lühikesi, enamasti neljarealisi luuletusi kasutades. Tuli leida võimalusi vaheldusrikkuse loomiseks. Artiklis nõudjad araabia kuuleme nüüd kaheksaosalise tsükli kolme viimast osa oktoobri novembri ja detsembrikuu pilte. Sädelev närbumine. Anija siin minu teosesse puutub, siis võin kindlalt öelda, et just luuletus andis tõuke muusika loomiseks siis tegelikult nen, lisage meetmete tavaline luuletusi. Jaanus täidženi valis seisuguse illushi luuletuse, millel on omapärane väliskuju. Ka pealkiri on sümboolne, uus aste, aken. Pealkiri viitab sellele, et trükitehniliselt luuletus püstise, telliskivi või aknakujuline. Kui arvestada seda, kuidas interpreteerida seda eriskummalist luuletust. Viis rida igas reas 10 korda korduv sõna huuma, lumi ulmekas, oodest kujundatud ridades, ise peete küllalt ohtevad männi muud sõnad on otsekui oode vahele peitu pugev valu Minni Holaadis lasu. Ahodian uni lume ja jääga kaetud aken on peaaegu läbipaistmatu. Kuid toasoojus ja ühtlasi ka inimhingesoojus pääseb sealt alati läbi. Kiirgama. Viienda Neine, kuidas, kuidas sa lahendasid ülemineku looduspildilt inimesele muusikalisest küljest? Looduspildi moodustavad lumi, jää millega teosalgatki. Järk-järgult toimub kuumenemine, üleminek meloodikelemisenadest edasi ka inimlikku soojust. Kotšarmid Lous Kurzervalis luuletuse Ma eelnevalt olemasolevatele muusikalisele mõtetele. Janastajaidzeni sain inspiratsiooni luuletusest vuti lõbusaid, missuguseid luuletusi peate teie viisistamise jaoks sobivateks? Ainuüksi teksti musikaalsus sellest ei piisa, et mul tekiks tahtmine hakata sellele muusikat looma. Peale selle on tarvis veel mõnda ühist seisukohta, milles meie, luuletajad ühel meelel oleme imeluks Pärbi tuua. Aga siin on luk sperteetva sellise üksmeeletulemus oomika hari seitsmest luuletusest on sündinud viieosaline teos neist keskmine osa kaanon kirjutatud oomika haril luuletusele, punkt, selle punkti taolised teravad Stad kaotate vastavad kajale üksteisele nikaanoni ees. Kui rel paikneb osa kannab nime forism, needki on mõlemad Polifoonilised. Vannake uje, kas Luxper Peters on kasutatud mingeid uusi väljendusvahendeid, valuban Uiace. Kas nad ka üldiselt uued on, seda ma küll ei tea. Pigem ehk minu praktikas uued. Üritasin ka seelikuid rohkem kõlama panna, nagu põrisevad r-i. Või pikemalt kinni peetud enni jõell. Luxpert peetud oli lihtsalt katse. Pärast seda olen hakanud keelt veel palju julgemini kasutama. Paljudel juhtudel sõltub sellest meloodiaga. Näiteks ühes mu hilisemas teoses määrab täishäälikute kõrgus meloodiad. Niisiis häälikud on alati kõrge uuena alati madal on mõnevõrra vähem madal ja hüüan iis allpool. Olen püüdnud seda grammatikaga järgida. Sünteerigi kuuldud luuletus, mis kajastab venelasi, kannan emmega läbi aastate, tean teda juba peast. Ühesõnaga kuuri teos sünnib teksti teenimisest vaid kooskõlas luuletuse jõuga. Käsitleme igasuguseid värsse laulutekstidena kui vaja lühenda midagi, kui pea kordama mõnda rida lisanud sõnu kuid siiani pole elavat luuletajat minu peale veel vihastanud Miikse Miililt. Siiski ei valinud zhanri Poolas elava luuletaja tekst, vaid noorelt 31 aasta vanuselt 1938 surnud jänes jido luuletuse kaameli legendi järgi. Legend autori 12. oopus on viiehäälne segakoorilaul. Kas sisaldab see tänapäeva kuulaja jaoks mingeid erilisi üllatusi? Nii-öelda ajalugu enne midagi enneolematut pole ma eales taotlenud nagu k kodellite. Minu meelest pole vajadust pakkuda iga päev välja ikka uusi nõkse. Teose olemuse edasiandmiseks jäägu väljendusvahendite sobivus, rikkus ja sügavus.