Tervist hea kulla ja ma olen uute Vimiria ja seadvoorile elas setomaal mikrofoniga tagasi puldava ühe ööd ka anda teile võimalus osa saia, öö jumalateenistusest, Obinitsa kerkoko, esimest korda kaalu, hõigate seto keele suurt rõõmusõnumit. On pool päeva, mitte heina Põdak, vaid ö. Kel nakas katse teist saama ja Inemise tulevasi Obinitsa kergkahe. Kleidis Ihammeooria, vannu põhjust Upham lihtsa kätteni, õudne, siis ülestõusmispüha haigne öine jumalateenistus jäi muutku, kergus vallale ja Killid ostma. Küünlaid neli tükki. No me ikka raha ennem üle kaardimaksetel nii päevistega. Ja siis oli niimoodi, et oh jummal küll, do hoia ükse õrnade, sa tahad euroseid vä siis on, siis, on nagu niimoodi mõtlen, kui ma saan suureks, saad küll, jah. Pole suurt küllatud, mis neil tähesuuruse vahe, ammed, sure väikel, mis ta vahepalaks lihtsalt kaugelt. Parevusele sa kiriku kukk roheveel rohkem raha. Nagu külla Mastetu rahvas, sam kergkahe kogevnenu, siis kella lüüa lätt kerka torni, kuna tegemist rõõmupühaga, siis dub puhul alastades kokatseremooniat kellamänguga või kui muundu ta täpselt Homsis. Obinitsa kerka Kelami, Sõrna arel. Killa, mis kile, mis meil tükk haigoga, lihtsalt manöö kella, kuna tõsi, lülitolai. Rahulikult Kristus on üles lasena ja rahvasse ütelnud, sellest otsis, hakkame rõõmsat lööma. Ja niimoodi, nüüd meil siin järsust trepist Aarel oma korvikesega munaka, üten, enneteti kõike kerko kellatorni, akna vallale, et kella Heljaks kaugele kostma, nii et rahvas nakas siis kerkopaga välja minema ja samal ajal me hakkame, kellel ei ole. Son kõkke jämed, Kell müüdokuna heidukene väheneb. See on väike ja siis alguses löömises nii-ütelda. Mis siis nagu rahulikult, nii bimbom, bimbom. Ja siis kui Marco rõnga hõigatud Kristo sum ülessõnana või surnute tildildildil tuvastaja. Kogercoceut teenistus läbi mingites Kodoetuses ja Hummaku koguneda, munaloom ka virde munne veeritama ja kui vanaste olla värvid, munne veeretamine, Hinampsane, Michi mäng, siis Joil maikondust saanu, Hinanud lats ettevõtmine ja nii siis ollagi, et see nagu Ladze mängse kõlguti ma Obinitsa seltsimaja Lämmi müürol jalgu ja Kai Hõrna äärega vil kõrrast tagasi. Jumalateenistusele. Setomaal ütlete ka, lausa kolme on keeleneet, Kristus on üles tõusnud, nüüd tule välja tuuelgi Obinitsa kerkoderis esimest voori kui ka seto kilkasottide sa õrna Aare kui ka kerkopa ja nii-öelda parem käsi. Kristo lugu Homsis. Ma muidugi pead tuttavam toodete Victoria hüveges jaam pühalase kuurimale kurakäsi, aga meil ka Obinitsa Homsiss, kui hõigata, et Kristus on surnust üles tõusnud, nii vinne keeli on üteldud soome keeli omitterlid kreeka keeli. Kui ma ütlen prantsuskeele hom üteldu inglise keele ja Dima haava, siis Verska noorem moledki raadio helistas ja küsis, et kas on ka, kui seto keele Kristus on surnust üles tõusnud. Kristus on üles tõusnud. Ja siis ma ei saa sa kaariasse, kas küsse, et ütleme nii, et et võib-olla tõkke Parevam ütelda, et lihavõttekus surma ei tuleta meelde vaid üteldagi. Et Kristus on üles nõsana. Ja siis ma küsin, et kui seal vastu ütelda, ütelda, et peas vastutanud tõkestame üles tasena jätab luterlased, pole seto keeli ütleme, Kristos või krõstus Magaiselt panna inimeste käest, mis on üles kirjutatud ja mis leppe isa Viktoriga, kui on, nii et ta hõikas ka seto keeli. Et hõikaski, et Kristus on üles ja mina siis hõika talle vastu kõva hiljuga, tutvusta mälest Nasena sõda, kui mitut õiget, kui isa, Viktor hõikas Sis seto keeli, Kristus on üles, siis ma eksi, vastatatas sellest Nasena. Aga Yahobinsa kergkonserimis suuri, kui kui tahad ütelus, siis seto keeli hõigati terve öö läbi. Ja see on väga illas märke, arvestades, et Timo haavalang Obinitsa kerkol suur tähtpäev, et 60 viisaastak müüdus kui kergsisse õnnistatud. Jah, vaatasime Kärku tõusel juulil tule, metropoliit, oleme Karjala sõbrad tuleva jaa, sismi tuleda meelde, et kuis mooduse vastane kergkehtedi, kes nagu tegija ja Dust Bristitest hom, Kasena erake õnnistama Mesa, Jevgeni ja Parsile kutsunud ilma siis ka külla ja ta lubanud tulla, aga nuite, Inemise, Kessel tuut, pühitsemise mannikud tammikumaidi, muidu meil Elo ja Balsi kette kamaidioolsist Today kool või marja olüternu, siis seal tervitus sõnani Balzigi Timohaava siis kui meil ta 65 aastat Maidi ütles, ega siis mu tervitussõna nagu 65 aastat tagasi olnud. Tema õrna arene, jäid tema ka sulle kulle ja kõnely tämba jumalateenistusest. Obinitsa kerko. Ma olen uutel imeeria ja seda me oleme jälle eetris nagu üks medali pärast päält viie tsituudisid.