No. Ilus aastal 67. See oli ilus aasta, sest siis sündis vikerraadio. Aga see oli ka aasta, mil esimese lennu tegi Boeing seitse, kolm, seitse. Täpsemalt oli üheksandal aprillil õhku tõusnud lennuki näol tegu mudeliga Boeing seitse kolm 700 mille väljatöötamist oli alustatud juba kolm aastat varem, 1964. aastal. Boeing seitse, kolm, seitsme esimeseks kasutajaks sai Lufthansa. Aja jooksul lisandusid 100. seeria Boeingutele järgmised 200. 300. 400. ja nii edasi seeriad. Kõige uuem Boeing seitse, kolm seitsme seeria kannab hoopis nime Next Generation ehk järgmine põlvkond mis viitab sellele, et kõigi aegade edukaimat reisilennukit pole kavas ajaloo prügikasti saata. Boeing seitse, kolm, seitse on eriline ka eestlastele. Ilmselt mäletavad paljud seda tunnet, mis valdas Estonian Airi tellimusel ehitatud ja 1995. aasta juulis lendu alustanud koitu või tema 1996. aastal kasutusse võetud hämariku sisenedes. Uue naha lõhn, logisevad istmed, eestikeelsed kirjad. See oli ikka äge tunne, mis asetas Eesti ühele pulgale kõigi nende riikidega, kelle rahvuslike lennukompaniide kirevaid lennukeid oli vahva jälgida Frankfurdi või Kopenhaageni lennujaamas. Paljud neist teistest, mis siin salata, mõjusid toona kulunute ja väsinutena meie uhiuute sinimustrealiste Boeingute kõrval. Ehk olid ajad? Nüüd on need ajad igatahes möödas, Eesti värvides Boeingu taevas ei kohta. Meie Nordica lendab hoopis saledat pumba tiiridega. Eesti esimese Boeing seitse, kolm seitsme saatus oli aga nukker, kuid ootuspärane. Estonian Air müüs Koidu 2008. aastal Ukraina lennukompaniile Aeroflot kellelt selle omakorda päris Krimmis lendu teinud Eeerr ooniks. Kui firma 2013. aastal pankrotistus suundust Koit USAsse Arizonasse ning roostetab nüüd lennukite surnuaial Phoenixi lähedal.