EOS? Tervist hea küll ja ma olen nootilineerijam ja Dima haavatuses peramise Helossettomaldi jutu folkloristid, kalkuni Andresega keham just tagasi jõudnu Prantsusmaalt Pariisist, kohv, Unesco korteri haavatima seto naisi, katetest, Andrest, kõneleski, need edasi määnsed seto naase päägate, mida ta meile kõnelase kost tule ja Minka pärast säänse nähtuse üldse kokku Pance. Et vanasti oli, et laanes tohi ületare minna Esidki Kotohku linikud, olles abielu naaservel toliinikaga tähtsad näiodel muidugi olla vaba melo, et neil oli vaja Lätti ja piduaalses vaniku võib ära. Aga siis pulma muidugi oliva kasugus rituaalse päägata, mõrsja kübar pandi mõrsjale pähe ja Kaali pantidelevil pääle, nii et otseline välja ja aga näituse idee tull tuusteta aastake tagasi olid, sa näed diskussioon Eestis keelustada Assis sans nägu varjama pääkate ja siis veel selline mõte, et noh, tegelikult ta ei ole nasele moslemite asi, aga ka kristlik kultuur on nõudnud Uuded, naase päeval Lugaetum. Ja kuigi ta tõesti illos ja seda asja mani Ilozaguneil kaetu, seal põhjus on tõesti religioonis oma uskuma, et püha maarjapäeval ka kaetu ja et pühapäeval sama linik nagu seto naistel pähe vanasta, et seal selge seostu õigeusuga, et, et see on seto asja uskuma, et näide rõiva säärast muuta nagu jumala nimel Püha Maarja rolli või väga tõesti väga arhailine komme, et et seda oli väga konservatiivsena, oli Koto kui mehe juba ammu Unactiva rahvarõivalaksiva Wynne eesti röövid kandmas aseks kantseb oma rõivid Kotohja ja niisama nad päägata oli vahet ungarlane identiteedi asi, et et meil on ilusa rõivaeestlase windlasel oma hoora Hamm nagu, nagu rahva rahvaluule hom üteldu, et. Aga no rõiva nagu kõge loomulikult seto rõiva kui kõik kultuur nagu põliskultuur, Jõksam täiuse, märgilisi tähendusi, miski Oloy seal niisama. No päägate Ants, väga selge signaali, et kuis Kinkaga määne Saisam. Nojah, 1000 info kätte, et kas sa oled abielu või kassalt noorik või sealt vana ime või et või sa olnud meheleminek jah, et sa juba võit mehele minema. Kuidas siis aru saia, kas nad mehele minegija? Noh, siis kui näivad juba ainult hea, et ta võid sa juba mehele minnes, siis ta hakkas käima Kirmas kyll ja nii edasi ja siis suureba ehtekomplekt plekti tulivas siis Ilose vaniku ja vanikut Akassiidis siidi, seal rahvalaul ütleski, et Opasna ei ole, et kui sa tahad kippuste mehele minna, siis panen ilusa siidi, aga kui sa tahad kapast kodu ees, pane vana siidi, et siis keegi pane sinna tähele. Muidugi vana Inemise ja tüüman alatest jõutatud leinikud Kantar kliinikust oli ka olemas tööversiooni, mis oli, oli ühe päeva ja Illatseb olla, olgu oga päeviliiniku Dynapesconta siis üks jäidu soengu tallad sellel asjal oli vanasti täpselt, ei suuda soengu tütarlapsele Lütškoss Spats takka, aga naaservercadsk alati tabelilaadsel katse, Kossa panti siis ees niimoodi kokku ja kellel oma juustu, niipalju siis panime lina manu viil linasse Kossa esike siis kui näeb päevi linikuid kantas siis üks kanti näit kosse räti all vanast Olgad, uued kah kultuuri hu tuumida, peida silosasse, mida iludust seto kultuuri peeti, ilusast naasial on seal suur kandiline päev. Edu linik muutse tabelikud minemise päev, kuju all teivassepa ülevalt siis sillast tuppa ja seal on suur kandiline, aga noh muidugi tuliiniku sättimine ja tuul suur teadvusse targazetonaalse kaivad õhku alt, et kas, kas linikommutvalt kulmu oma see ja kas kas tamp väed ligi vaid vai on kuigi viltu ja nendel see tuli väga tähtsa kaija ja hoita. Folklaristina Andreas oled ka uurinud paljo leelo sõnu ja tegelikkuse hommilos ahe näitusekirjeldusega üteldu etnonase Sisvil kiratada mõistas laulse oma tunde. Mis neil loll seos katmisega. Laulusõnad ehe, mis säält lälla tule, et kas siis näile ta suur vilja tülin tahastut, et ta ei, mis laulusena tuust kõnelese läbin. Näide hindaja kaemisel. Laulusõnade poeetiline, et alati kõik ei saa võtta nagu päris kullana, mis seal on, aga agrolaulu sõnast vähemalt tule välja, et tunne asjakest tegelikult Tõga, Päivi kantse volinikud ja kes kunagi ilmalinikute kohekkes lääs, et nimed tegelikult küll vantseva toodetes näed, kus oli hull, et tahtsin mehele olles saanuid Elo Elle, silosud vanikut saanud kandaja kiusalas olles saanud päivena ette, aga nüüd ole laane nüüd kabeli linikud kandma, jussi läheb, valgus näi. Ja nii edasi. Et säänse motiiv oma, muidugi me teame ju, et seto kultuuri tegelikult on väga oluline mehele saia, et edu too naine, kes mehele saastad, Dima positsioon seal külal väga õel. Aga noh, laulu laulu hommi jah, et vastandatud layo Ello ja lase Ello ja siis autometafoor. Neiu pää vanem naaseb. Ja ma arvan muidugi ka ta Kogol linikute mail üten päevailoya kõgega alga siis näitamises jälle kui peene oskuse sul oma käsitöö jaguga rikas sa oled, kui palju värvi sa paned, kui illas kõik või olla. Muidugi, et ütlemine, et, et kõik liniku ja vaniku näelivega ju me ütlesime, et kui rikas kui ülakäsitöötegija, Tuinemine, hom ja linikul, kas väga traditsiooniline pulmakingitus, saajufolju säädvusteta. Et mõrsja pidi siis oma mehe imele Kinkmalini oma koetajanides ja ja vanastas ole ju poodi kangast, vaid olid tabelikult koetu ja ta pidi eks peenocene ja illas olema ja mõnikord laulus vabandadestki, et näed, meil hakkas juba latsena Kudamalaid linikuid ja siis tal oli künniäärel vill lühikene, et linik pidi olema seitse või ütles Gunnar, pikk ja vabandades kliinik võib-olla sai lühikene sele, et näe nii noorelt kutijatel olge vil lühkide, kõik. Nii Pariisi sõbra kõiks ja Asta võti. Ta oli muidugi suur au, Uuetav sai sinna Unesco pähu nähe. Unesco peahoone on muidugi, seal on tuhandeid inimesi, inimesi, kes seal tööl ja väga palju riike seal esindatud ja tuumutatu näitus TV2 kodusse, paletame. Ökold ütles, on see koridori peal, ükskõik kust kaudu sinna majja lähete, et sa pead sealt näituselt läbi minema. Ta juba näituse üles pandmise haigul nätaka Tinemise jäi sinna seisma ja hakkas seda lugema ta prantsuskeelne ja kõigil võimalik lugeda. Nii et nüüd on väika seto kultuuriga jälle ütle sammas, no suurde ilmarahvale kaija. Aitüma tolle yhe kalkuni, Andreas. Aitüma. Aitüma sulle, kulla ja ma olen Nuutovi Mirjam ja Elost setomaal on jälle eetris vaht, saastaka tõusel iis päeval nagu üks pealt viiet situudisid senissa Ilosad pühade haigu.