Kõlas ka vot Johann Sebastian Bachi prantsuse süüdist keetuur Susanna ruudiks kava esituses. 1700 seitsmeteistkümnendal aastal asub Bach kapellmeistrina Kanhaltketeni hertsogi Leopoldi teenistus. See väikene hertsogiriik, kus elas 3100 hinge oli tihedate sidemete spreisi maaga. Noor hertsog Leopold oli külastanud omal ajal Berliini Kuningliku akadeemiat. Tema õuekapell koosnes 18-st mängijast ja oli mõeldud põhiliselt instrumentaalmuusika viljelemisega. Kuna küttenis valitses reformeeritud kirik, siis oli kunst muusika kasutamine jumalateenistustel välistatud mistõttu Bach seal põhiliselt instrumentaalmuusikat lõi. Oma eluõhtul meenutab Bach hertsogit kui muusikast väga lugupidavat valitsejat. Leopold osales ta ise oma õukonnamuusikasündmustel. Tali gamba mängija sai hakkama klavessiini ja riiuliga ning teda peeti heaks passi lauljaks. See kõik oli kahtlemata heaks pinnaseks hertsogi ja kapellmeistrivahelistele soojadele sõbrasuhetele. Leopoldi õukonna hierarhias asus kapellmeister väga kõrgel positsioonil. Õuemarssali ka ühel pulgal. Kuulame purreed prantsuse süüdist keetuur Susanna ruudiskuva esituses. Omaketteni perioodil võttis Bach ette ka mitmeid reise. 1719. aasta varasuvel ulatusid Bachi kõrvu kuuldused, et oma sünnilinna Hallesse on tulnud ema külastama Georg Friedrich Endel. Olles huvitatud kohtumisest maailmakuulsa kaasmaalasega, sõitis Bach Hallesse kuid jõudis kohale. Selgus, et Endel oli juba lahkunud. Ka hiljem. Laitsegi perioodil otsis pahk kontakti Henryga, kuid edutult. Tundub, et Endel kui üle euroopalile kuulsus ei tundnud lihtsalt huvi kohtumise vastu mitte niisama suurt kuulsust omava pahiga. Getheli perioodil oli Bachi võimalus koos kab pilliga viibida Karl spaadi kuurordis. Seal kohtasid, puhkasid ja ravisid, ent tolle aja maailma valitsejad ja rikkad. Selles seltskonnas oli väikesel küttel Anhaldi Ertsakil võimalik silma paista ja tähelepanu äratada. Just oma kõrgetasemelise kapelli ja väljapaistva kapellmeistrina. Naasnud ühelt järjekordselt kars paadireisilt leidis Bach oma esimese abikaasa Maria Barbara igaveseks lahkunud. Maha jäid liitlast. Kuulame Sarabandi süüdist, keetuur sus ana ruudiskava esituses. Pooleteise aasta pärast abiellus pahteis kordselt naaber õukonna asjand Fieldsi trumpetisti 20 aastase tütre Anna-Magdaleena vilkega. Õnnelik abielu põhines ka muusikaliselt teineteise mõistmisel. Nimelt oli Anna-Magdaleena all imeilus soprani hääl. Oma noore abikaasa klavessiinimänguoskuste arendamiseks pühendas Bach talle nõndanimetatud Anna-Magdaleena noodivihiku. Selle noodivihiku 1722. aastal kirjutatud esimene osa sisaldab kõige muuhulgas ka viis prantsuse sõiti. Hilisemates käsikirjades on lisatud veel üks ja nii kujuneski tsükkel kuus prantsuse sõiti. Nimetuse prantsuse Konsüütidele andnud järgnevad põlvkonnad. Bach ise nimetas neid lihtsalt klavessiini süütideks. Vastandina suurtele inglise süütidele nimetatakse neid mõnikord ka väikesteks. Miniatuursus, Filideaansus ja intiimsus iseloomustavad dance. Se muusika oli ennekõike mõeldud vaikseks koduseks musitseerimiseks kuid külas kindlasti ka kütteni hertsogi muusikaüritustel. Kõiksüüdid algavad kolme standardtantsuga. Allemaand ehk saksatants on alati rahulik nelja peale taktimõõdus, eellöögiga algav 16 kümnendikes liikumisega tants. Matthias Ani järgi peegeldab ta pilti rahulolevast ja hea tõelisest mugavusest, mis end kauni korra ja rahuga lõbustab. Kuulame Allemaandi süüdist, h-moll esitab mäki Gol. Kontrastiks Allemaandile on prantsuse tants, kuna rahutus ja liikuvas kolmeosalises taktimõõdus. Mathersoni järgi peab kurant väljendama magusat unistust. Kuulame kuranti süüdist, haamoll. Sarabaad on aeglases kolmeosalises taktimõõdus Hispaania tants mille kahetaktiline, fraas, pompöösne ja pateetiline iseloom pärinevad kuningas Filipp teise õukonnast. Bach oma Sarabandides eemaldub sageli sellest mudelist ja pakub asemele aeglast lüürilist pala. Nii ka süüdis h-moll. Pärast Sarabani Konsüüdis koht, kus kasutati nõndanimetatud moes olevaid tantse. Juba kuuldud Kavot Keedusest süüdist, rahulik kaheosalises taktimõõdus, neljataktilise fraasidega, lõbusalt tuline prantsuse rahvatants. Murre on liikuvam ja temperamentsem kui tema nõndanimetatud blon tõde kavat mille järel ta tavaliselt esineb. Anglees erineb Kavotist ainult selle poolest, et ta eeldakti asemel tähistaktiga peale hakkab. Kuulame Angleesi haamoll. Meil wet on tants, mida Louis 14. iga päev üks tund harjutas, et teda täiusliku kraatiaga tantsida. Selles rahulikus kolmeosalises taktimõõdus tantsus ei tohtinud mängijat kaunistusi kasutada, kuna lihtsuses ja hellimuses peitub selle tantsu peenus. Kuulame Meinueti h-moll. Süüdi lõpetab tants vanalt lõbusalt Inglismaalt siig. See on kiire kolmeosalises taktimõõdus tants, mida Prantsusmaal ja Saksamaal Polifooneliselt arendati. Tantsu teine pool algab tavaliselt ümberpööratud teemaga. Kuulame saate lõpetuseks riigi prantsuse süüdist h-moll, mille esitab Mägituul.