Värskeski, Siim märg näele käse käin ning pere Mea tuli külasi ja lohule oma majeure kihjanud Kihnu kiriku jest laule ja kinkisid jääb paelu kirikuelust. Selle aasta on ju sedasi, et maarjapähe ning palmipuudepüha ühe pääle mamma, räägi palun, et kas jõelus Coverjamistes juhtun. Mina küll ei mõista, seda öelda pole tähele pannud, mitte aga see, et ülestõusmispühad on ju liikuvad pühad. Maarjapäev on nagu kindlapäevaga, et selle pärast nad võivad kogu juhtuda. Vahel. Aga me ei tea seda, kas enne on juhtunud, ilmselt ikka on, et kaua ju neid juba peetud. Maarjapäev ju ikka maarjakuu 25. kuupäeval sa äsja pärast naelaga sedasi tindi lülikeldunud. See on ju sellega seotud, et ingel kuulutas Maarjale, et meie jääb rasedaks ühest vaimust ning, ning siis jõuluümber tema laps ning see ongi see Neitsi Maarja rõõmukuulutamise pühend nüüd, mis tuleb 25. Maarja kui jõululaupäevani jäänudki ju üheksa kuud, siis, et nii laps sünnib. Jah, see ongi sedasi, kuidas maarjapäeva yin olema teab, inimpeab ikka rõõmus olla ning maarjamäe jõudsiis jõuas punast viina siis naistel elusad, punased palud ju siis kasse aasta ringi võib-olla on tõesti? Kas punast marssiga võite? Morsi võib ikka lapsed jõuavad morssi ning siis täiskasvanud siis seda punast õhinat. Aga kui selle aasta maarjapäev ühtlasi juba palmipuudepüha, et see siis tegema peab? Palmipuudepüha juures Kohavel kurb, ent siis Jeesus Kristus, tulin, eks seal rõõmu juurde läks Jeruusalemma, kus ta lõksmi Jaani rahvas võttis suur rõõmugani köiskamisega vasta ning see on kohe nagu rõõmu põhjases. Aga anna, kas sa tead sa pärast siis palmipuude tehanud? Sellepärast et siis palmioksad oln inimestel käe siis kui tsellu selges Jeesus Kristus tuli. Mis asja pärassis, kihnlased, paa tibude maaga juurde võtvad, kui kiriku lähted? Jegi islased ei võta omale juurde kedagi Paabibušiiaga. Vaata sedasi, et meitel palmid kasvanud ning meetel siis Paurned haaval tibud külge selleks ajaks, kui see püheda Logneksis Nixis kirikust jagatakse, kõikjale seda mitte ei võta kodant juuraga kirikust, nagu kõik saavad, siis need õnnistati paooksad humala tibudega praegundi välgaks jääd ning üks paat arvab, jääb hommikuks siiski puud laht lahtuda. Loodame siis ikka, et lähtun lähtud sisi ikkagi hiljemini lahti, kui küll hambasse need oksad perest tulevad ikka need tibutsena külge, kui küll looduse perest jäävad hiljaks, et külm, aegunud alles. Sessi sea sellest küladest üldse arvad, et kui kavamaidelise tali kestapsi? Gaasiotsa lõpeb juba ju kõrgelt ning hakkab soojendama ning ning lumikellukesed juba maast jälle pihtnama nimed ning ikkagi vedada tuleb. Ennem oli sedasi Kihnu naistel ikka küünla, kus juba telledena ja kuidas seal on, et kas siis Maire skeikerdid maha kujutide? Bioloog selline seis, et kui enne jõulus jogurti maha lõikasin ning teil seisab täpselt seda samuti melon, et küll mees toas ning Talvama ja sinna ei lähe ning mõtled juri kuus, siis see on need niidid ühte ning hakka mõnda kuduma vasel, kui soojemaks läheb ning valgemaks läheb nime taha iiliti kulutanud, ta tahabki päevavalgusega hakkamasaaja. Ning enne maa oli sedasi, et kuueti ju neid linaseid kangu ning kevade ange peale viidi need kangad liitma. Oksaga, nagu praegu on, päev vastab ning on ka veel on, eksis, liigitati Lenasi kangu hangete peal, enneme, kes jäähangete pääl ma Teppa. Taputi Lumos, Kihnu Pertti tekki, käin Klaip mor summa peale seda tolmu sealt veel, mis nagu veel olnud, aga körtimine, küla selle pealetungi vasta lund tapma. Et siis puhtamaks läheb, kindlasti läheb puhtamaks jah. Sesse põlvest maarjapäev veel lootuses, et lähtisenud. Kas sa oled kuulnud sesse Koerne vises juhtube? Ahah, see võib-olla jah, et siis paneb esimesele selle oksa Rove ning hakkab ise tegime kas siis hiljaks juba jää, kuningesimene, muna täpsus juba olema ja syda nema usku ja et ise põlvi sõlluma neegrid munavjotmisesse tuluma. Ashekvad Shaudma. Mineva aasta olid maarjapäeva juba Cassandra, mu näeb, aga selle aasta vist tuleb ikka üüri kuunjuuta. Selle aasta olnud jah, külm alles praegu ei Blowelguslu linn veel liiga varasulavett või noh, pole ju ka ikka jää peal ning kellel maarjapäev mõistest tahad, oled sina jääd ja ei tee seda. Et kui, kui ennem teadsin mõnesid asju, me, need on täheonu. Meil on väga kahju, et me ei tea seda, millas pandi meres ei, kuum kivi mis vähese oli enne mäe tirdsi, aga näed, enam ei tee kellelegi, kes seda teada ei saa. Kas kalamehed põlentigi seale, reetmine, Kell mõistes maarjapäev pähe tuleb? Ja nende käest perimees skeemil sihukese suhtusi kalamees, tegelen väga mõtlesid seda kuuma kivi panekut võiks naabrimehe käest küsima minna, et mäegtjev see piinab mind juba mitu mitu aastat ennem teadsin ning ennem ei Diana kahju. Kas naabrimees käib seda kuuma kivi sinna mere tattumise? Ei usu, et kuumal hiigelviimes mere, aga see on loodusest, Aldaga Viet, sööme teatud Haaganeks siis nagu anud sedasi öeldud, et kuum kivi pärast meresid mamma. Mina lugesin ühest ajakirjast, et mingite teaduslike testide ning asjade saab meenute veel siukseid asju. Sa sead oma eest nagu mälust täitsa kadunud, sa pead siis nende teadlaste juure minema ju. Ma või ju küla pealt vällja uuri ning siis läheb hommikuses saates Nava teda. Aga ikkagi, et issand, see, kellele Maria kummiku mõistus pähe tulla. Ja väikest julge mina ei mõista öelda, seda ei olnud siis me asukoha teada, kui teie räägite uudistesse. Täitsa õige vastus. Hülgepoja tuleb maarjapäeva ummiku mõistus pähe ning jätkab maailmast aru saama. Seaks häigi midgi ära teine saade, kui uudised juba selle habe, algede kärev ning tervet siinse summer.