Tere, õdagust raadiokulle Olev Alply, Valdo ja kõneled Sipakas MIG kandi asjast. Urvaste on kelm, uma küla raadio tegemine, ettevõtmise nimi on, ajan roitmine kontraga. Do ütles, et saadeti juht Cyranis Konnula Margus ehk kontro. Esimene saade oli mineva kuu ja õtvalt nädal tagasi. Lääne Urvaste küla raadiotuust kõneles kontraht. Tom seal Aalu raadio, kus siis veidikese vanem Tinemisi, kes oma varrsündinu ja kes mäletas sihukesi põnevaid asju, mida minu repa sugugi nännu ei ole ja siis proovime naid kõnelema saia ja Teedasayanaidest haigadest, mida me ei ole, tähendab latsiust, kõnesaade rohkem ei ole veel jõudnud mõne saate yks proovissise aasta jooskul, Viildeta oleme enam-vähem Imudu A joon, bitten lännu õed kõiguvad kõnel tsiviilveidikese Dust esimese vabariigi jaos, kuid siin seltsi elugev siiruse seltsist ja siis tämbo jõudsemi otsaga. No ütleme, 40. aasta olivad tähendab suuremalt jaolt oligo küll A hüppe kah sinna-tänna nagu yks kui kõnelejatega sütekodusse. Tal ei püsivat yks titt, kõrvalepõikeid keeessis kõnel meil oma siiamaani Konnula Peep Kõller, Alvar meiks mõtlemine, ravistami ajusid, et yks mitmekesistada seot seltskonda ja anda ja ka teist vaatenurka ja noh, eks liigume tasapisi edesi ja siis kaevu. Aga kas Nooma säänse fakti saate Vaisis, no auväärt vanem painemise avaldas oma arvamust Eesti Elo katsele vahepeal tule yks lohini jutuseen veidikese etet ütelda siis nii muuseas ka, et kus siis tegelikult tolle kost näide raadiosaateid kulleldasad Tootsil Urvaste seltsimaja leheküljel on link olema on ja neitsaga Aqva kullelda kuin Ma just laava, kui me siin kõneleni läed Urvaste seltsimaja kodulehekülje peale püramiks tuud ka teda anda puhastussaade on, aga häda on tollane, et me esika väga pikalt ette ei, Tiia, on teil ka tagasisidet olnud, Kulla ja oma midagi ütelda ei ole olnud tagasisidet, Acasti oodati tagasisidet nooresburnaliks või Oladki, äkki taht vastagi, vaielda mõnele asjale või midagi monuvil ütelda. Seo nädali lõpp oma munapüha ehk lihavõttemida ta püha-i kinemise jaos tähendas märgatas kanepi kirikuõpetaja Laili Margit. No inimese jaoks tähendas seda hinda sisse kaevamist Marvaja üleskaevamist ja loodu poole kaemist, kuismi siin maailm on oma elu kõrraldami, millega toime saami ja kosmi abi tarvitami ja noh, Väiga tulevast tule lootus on, et uus elu ja kõik tule nagu uuesti välja mulla seest ja äkki inemises ühenest, kus hinda perre tahad püha veetes, meil on vist nii, et majoose oma ameti poolest ja pere siis kaest, kes kuisse mõne Juuskoitannia mõne toimetuse Cotton, ega seal jahmunud, kui värvimi munne ja käime siis kõikne vaiksel nädalal sündmuse neljapäeva õdakkuja riidi Hummaku ja riigi on pysti Kälkmi, olemegi Tartule Witte masinaga oleme siit sõitnud ja noh siis jah, veidikese pühadesööki ja munne ja liha ja paremat kraami ja siis pühapäeva hommiku on suurteenistus ja, ja nii ta Lätia lastel osadel lastel on koolin, inspla, Hummuku siis pühadeteenistus ja ega seal midagi väga erilist ei ole, palju rahvast oodata pühapäeva kanepi kiriku moodassi kõiki, aga kõik ei tule paari-kolmekümne ringi. Ma usu tulevast olenes vahel tuleva kaugem pastega meil kogudus, tom liin on palju nüüd juba Tallinnast tuleva, küll osa todama Tiia ja Tartust ka tavaliselt ja noh, koha pealt ka, mõni vast tulesid ümberringi rohkem kui muidu olemine on lännu cavem, pahe, Aguma, kodo kerikam, miks jah, nii tamm ja suurte pühade haigus istutas ikka oma kodukiriku surnuaida kah küünla põlema ja kui ei saa siis juba sätiga midagi seal pääl ikka tuttas tagasi noore tuleva siis ka kui tahtva abielluda ei tuleva üten siia tagasi, et siin on mu kodu ja siin ma taha toda asja. Ja siis läti eluma eluga linna peal, et kust leiba sa ütled, sillast pühadesoov lõpetuses kaege tollele otsakesti kõrval on siis oma elu ilusam. Tiit õige otsusega. Ja ongi selleks korraks kõik saate saatuse kokku. Harju Ülle lugi, Valtri Valdo vahtisime võrokeelne saadet tulejal nädali pärast tuleva neljapäeva kell viis läbi viis minutit.