Ühtäkki sink seal märgmäega, see käib ning tänanud suuri jääde ning tuli siia lohulama mammale õiestki-le. Ning mamma mäe. Tahtsin küsida, et kui suur Alt suuri riiede Suure reede kallis püheson Jeesus Kristusega seotud, et ennem ei kärbi juba suuri neljeva kiriku siniste riietega ning, ning suuri reede me käime siniste riietega, siis kiriku nagu leinaaeg tuleb Jeesus Kristus risti ning laupa siis matmise pähe ning see on ettekallis pühe. Kas kõik kiitiliselt jäävates asja pärast siis Jeesus Kristus risti volveti? Ju ikka tihedad Jentses taast kõikjal seedida. Aga palun räägi, mina nagu asja üle peale natuke kuuline, aga mina täpselt ei tea. Jeesus Kristus ütles, et tema jumala poeg ning teised seda usus, mitte neid rahvas oli kõik sihukat kurjaks ained kuulutab ennast jumala pojaks, et see pole Õigamptomeid. Ning siis oligi sedasi khatiga harima, et lööge risti, lööge risti ning veidigi risti. Ning siis, kui Jesu risti löödud oli, siis said aru, et tikalid onud jumala poeg siis läksid, kui nende silmad lahti, aga siis oli hilja juba olin juba ristilöödud. Jeesus suri risti peale. Miale kummelisakest, et Jeesus olla just õpetan neid elussi, kombes ning asju, et need valitsejad seal arvasid, et tema hakkab varsti seda maailma juhtma, et seda ei juhtuks ning siis löödi risti, et kuningad kartsid, et võtab nende käest võimu üle. Ju see jeerum siis, nendel on ju, kui Jeesus alles laps olles taheti tappa mäe suuruks kuumengaks saabunek, need need kuninga pahasse tähendab, tegid seal kuningad olid, et keegi teene valitsema hakkama tahtsid ise valitseda ning sellepärast olidki siis kurjad inimesed olid pimedad. Hammakas säutsud neid Kristuse ime tegusi, et kui tema vee peal kõndis ning tegi pimedad nägijaks ning Ja ususõda usu mõnesid asju, mis teised ei usu näosu, seda kohe, kui inimesi Leingvelle läheb, et siis hing rändab ning ning käib minu juures kogel inime südašett andis märku ning siis järgmise päeva kuused, tema juht suri ja et me usu seda, et kui inimene sureb, siis hing läheb kehast jälle ning käib need kõik kohad läbi, kus ta veel tahab käive siiralt ususõda. Kas teha seda ka usud, et et meie pärast surma kusagil line kohe-kohe elame? Ma ei arva, et end läheb kusagil teatud A järgi L1 teise kehasse ning hakkab hullem, aga sellest meie dientegi kihes meie enne onul oma biofis näeb kohe korrad linna minna, siis päämisson. Aga siis, kui jälle mäletad, ningulides elus oled siis jälle keegi ei usu seda. Ei mäleta, ei mäleta äge ja tihe, kedagi. Ei luvatagemist kedagi tiheda hamba. Aga kas seda võsudetiainim säng läheb käega ning rämba inimese end läheb maa alla? Noh, mina ei tea, miuke jää, inimene on kõik, inimesed on patused ning imestan seda öelda, et mu nina ja on väga noh, ikka kurje inimesi kohaga. Jah, me ei soovi seda kellelegi halba, ei soovi kõik nägendise, mis kellelegiga juhtub. Mina laguun need Kihnus surn kala, mähetus Kihnu surnuaiast süles ning minna laupäeva rändaja jooma ning juttu ajama ning see kõik anud veesiti. Ja nägesi sigalast ühes nimi, ühesed, sel tarvis käive, porsuv, vallammasime enne kahteteist Minovi jõrmudelsii tarbel käisime kartsi tekist, nendega kogu aeg rehve. Kui märksid tantsuteed laugule lehtedega perest, kuulsid, nendel oli hoopis teine. Teed läksid sealt Ansu küla juures põhiliselt läbi. Kartus oli ilmaasjata, aga peale kahtude kaldasse enne kahteteist tõsiselt kartsin. Kartsid tekkisid, no näe, mõnda vaimu vaimu kallale, muidugi tuleb ta aga. Aga inima Nabele. Kes seal ainult juhtinud ka mõnikord sedasi, et sa tunned, et sealjuures on mõni vaim või et keegi hoiatab sind. Mina olen niisugune inimene, karda surnuga, Lembitut oma meest, naba elu ei kardaste, mäe võttis nagu paelused, kartust vähem, eks, aga. Aga me oleme nüüd juba üle 10 aasta surneing ikka tunnelise tegur. Situks Stella kojas lähed ikka nagu lähme kahenduste, meil on niisugune tunne, et talona loll inime Aga kas on mõned korrast sedasi ka õhtul, et mingi asi, liigu seda asja, keegi ei liiguta või, või mingi asi läheb isenesest veese? Ei, me aru, fon, mõjusi sedasi üles käib või mõnda tiib äge imetle, isegi et me origina julged. Kui meie sääsuri säng viiski Velle nimele, eksisin sängu magama ka. Kui mina tahtsin ees pardal magama jääda, ütleme, suri ees, pardal sihima magatud suvastusega määrulsinast Taabul on need, seal sai magatud. Kas seal pühapäeva hommikuks ikka sibula korjati munad valmis pandud, et värgile. Ikkagi ta muna, siis kohab, läheb omanikukojas keegi elusana, munad, toad, kõige ilusamad tulevad siis kui mõnda seod, aga mina ei viisi kedagi siduda. Anneli on ikka see tunne ilmiksismioloogaasude elust munas Jon massi seotud numbrit, mina. Mina olen laisk, et näiv isi kedagi. Mäe pole nüüd naa mugavat lassi jumalapoest need munad tõuamis, kollased on linna vahel, siis olekski tarvis Vervi. Kas ülestõusmispüha on sama tähtis kui Juulsastumik esimene tissi ukse peale koputamine ikka sisse. Lastesse on mees. Ja seda kuntsi me peame siin küll jah, et ikka kaon die, kui on meesterahvas esimene ning siis tahaks kõu minna, vaata kas näe seda kohaga, Spee mängib aga mütsi ees, et siit ei näe noh, ninaviisi nagu see Napologaaminnalt vaatama teist kullametsa. Seda tõusmist, näe. Kuidas pääses, mängeb? Nakkis seda näinud, mina vist ikka pole eriti näinudki, kuidas mängib, aga nüüd metrodeekujad, et teeb seal käsugusel, vigurusin neid valguse ning mis seal ümber peale neid nagu ei sanud vist ise ei blogi näin. Hoiame siis pöialt, et dünamumid, kõht pääsiscenedast, väidab. Sate säigemaid täna telesaadak õied, uudised juba ülestõusmispüha hommiku, algede kärevuse ning tervet siig seal lumel.