Tõstabki siingi seal märg peale käsia käiviljast. Lase mark majast. Saade läheb eetri küll reede õhta aga jutu ame naistepäeva ühtlasi Pärnu linnas kai, räägi kas koolis ka täna tundaali, et naiste päevand. Eks mõnes mõttes sitta, et kooliprogramm on ikka sama, aga no näha oli kyll, kuidas rõvelsanin tulpa ning käsugusi lill jäli käes ning ning sooviti ka õpetajatele ilusat naistepäeva ning. Praegu oleme mesi kihnu instituudi pealiku koldeleheda juubelil et asja tema käest küsima peaks. Täna naiste puhul? Mina eest peksa, siis tema käest küsima, et me hakkab ekslema õige Kihnu naine. Kolde reeta ette paelu, õnne seal, nüüd oled täiskasvanud meeste ning naiste seltskonda. Et kuidas siis tunned? Tunne anud kõikele meeldib olla väärikas kodanik. Sa oled kenadast riide, Vantkeltsitsi, Jakondlik selgas kördil ikka Põlva ja siis on kaugelt juba näha, et oled abielus. Kail on üks küsimus jale. Kont, Reet, räägi, palun, hakka peaks olema süldi kihnu naine. Mõttet rõõmsat meelt ei tohi kaotada. Ei ole mitte ühtegi põhjust tegelikult ju kurb olla, ikka rõõmus tuleb olla. Minu arust, kui naine on kurb, siis sises vaba mees rõõmus olla ning lapsed rõõmsad olla. Sihuke jää olemine, see hakkab naise rõõmsast näost pihta minu eest. Ma olen tsükkamatel. Kes ei ole kõige suurem eeskuju Kihnus on naiste hulkas. No vaagi siis kohe otsa, ikka Roberti Marta tuleb praegu mehele ikka nägu särab ees aga eeskuju, eeskuju ikka oma õde tänadi, sihuke töökas ning tubli inimene. Külli on tore inime, et Küllist võib küll eeskuju võtta. Kai sea käel, nüüd linnas koolis, aga see on niikaua, kui sa Kihnu koolis käisid, et kuidas siis Külli oligi õpetaja. Külli oli väge jääõpetaja ning hoidis korra majas, aga samas ei ole liiga range ning ikali rõõmus ning tihti käis kihnu Verdiga ning ning me oleme vägem eeldistama. Tema õpetab jo kihnu keelt Kihnu koolis, aga kui see nüüd Pärnus Mai koolis käid, kus siis seda hirmu põlenteet, kihnu, keele, Aunud. No eks mõnes mõttes ikka, et rohkem tuleb nüüd eesti keelt, aga aga ma praegu ikka ka kui sõprade suhtlemist asjad ikka tleb kihnukeelsed sõnad vahel ning kodu majev räägi ikka kihnu keelt ning. Isaga ning emaga ning ning oma venna Jakobiga ning Jakob hästi ei taha küll kihnu keelt, rääki, aga vist ikka võtab, hakkab vedu võtma. Ja oma perega ma räägiga kogu äkki hingelt. Seal on teine küsimus veel Reedale. Aga Leok peaks tänama Kihnu mees. No ikka pikka närvi tuleb soovi Kihnu mehele, minu arust peab olema kihnu mees. Täpselt sama kannatlikud peab olema Kihnu naine. No loodus nõuab nagu seda, et oleks nagu jää, pikk närv peab olema elusalt. Tegelikult pidi tuleb kasuks, kui mehel on pikk närv ning jää kannatus ning kannatab natuke naljalt naise tujude ning mõistab teda lohutama ning ning ausalt öelda üks torts julgust kuluks kohe julge, peab ka üks mees olema, et sellest sünnib kasu kõikjale. Aga kelle sukasääres peks pereräha haiglas, kas mehe käpletasin jäse vastlas? Vaata, kelle käest sa küsid, no muidugi mina ikas jälle naise pastlas, hoia küll oma vastas kõik. Küsimisemaga tilli neli käest, et hakatakse tüksaka, käge köök, õigem Kihnu naine olema. Aga see kõige teeb asja nagu raskemaks pea mõtle, geen on asjal, peab ette mälu kannatust olema. Esiteks juba sellepärast, et Kihnu peredes on aisa pääl suurem vastutus, siis see mure veel, et kui mehed mere peal anud ning ootad, kodo ei tea kell juba lavaelu ikka veel ei tule, kas on midagi juhtunud või või neid siis nende töödega. Eks mehed ikka rohkem nagu, nagu öeldakse, et mehed saavad korraga ühte tööd teha. Nemad tegelevad oma püünistega, neid puhastavad neil aga naine peab ju kõik need põllutööd, niisiis ühel lapsed, üks õige naine Perryst mehe ülal pidada. Ning mitu last ka veel. Et lastel kõik hästi läheb nagu õlidega tehtud on, neil, see on tohutu suur vastutus. Mida vanemaks saad, seda rohkem saad aru, et et, et kui tahad, et kõik korda selleks, et tohutult palju, pead ikka muretsema neid vastutama. SotsiaalKihnu naine siis peab Ede võtma, kui tema mees hakkab naabrinaise akna peale tapma. Vaata, see nüüd jälle igaühe oma südametunnistuse asi, et kes kannatab ning kes tüli ei taha, see, see püüab oma tarkusega kuidagi sellest üle olema. Aga see keskmine, ega see ka ei aita. Aga võib-olla siis peab võtma Hillary Clintoni pealt, et kui temal see probleem tekkis pilliga, siis oli küll kannatust ette paljudega kanti andes. Aga nad andeks, toda öeldakse, et kui korrase taldrik pragunenud, et siis ikka siga läheb katki, ei liimika seda kogu küll. Läks see kõik, see õigem Kihnu mees Ants. Milline see õige mees on, noh kindlasti see Kihnu saare elu juba anud oled, mandrist lahutad ning palju asju otse oksi, mis söök, see töid, tegemisi, mis mis mandril nagu, nagu lihtsam teha and või, või miks ma seda sellegi, et me tööjõudu olnud seal oli ka ikka taris kui, kui noh, et mees üldse ei aita oma kodutöödes, et naine on ikka väga väga mures ning võib murduda, et see on ikka üks õige mees, kes, kes teeb neid füüsilist tööd teeb ning kes oma naisest lugu peab, näeb, et naisel on raske, neid paneb oma toetava õla alla. Seal töötavad Sindi koolis kasvanud seokkisi märke, koha juba näha, et poisse ning tüdrikusi enam ei tohi nimetada, et kõik peavad ühesugused inimesed olema. Mina olen küll ikka räägin poisina, tüdrukud ei praegu ei põlaseks, ei märka, et meid, meie läheme ikka eelkõige sedasi. Ei tohex kohe otsa muutust muutus ei kasutusele võtma võtta, et ükskõik milline riik, seda vein, ikka poisid, oldiga, poisid-tüdrukud, tüdrukud vähemalt kõõnis olnud küll. Tööd siis alles kõik alla inimesed. Kõik inimesed, aga mina tean, poisid-tüdrukud ju ka inimesed ei tea, mis pärast need muudatusena paelunud. Kas kihnovic seal esinenud sfäär, kus nääset võtvad juhtmise käbeni ning hakkavad kihnu valitsema? Ei tea, me arva, et ikkagi peaks olema enam-vähem võrdselt, et naised arvavad mõnda asja hoopis teistmoodi kui mehed. Mina ikka ära, et, et see kaineid otsuseid vastu võetakse, ikka peaks tublid mehed ka olema. Hannu Sõrve ei hakanud õige Lääne Nina eest on õige kihnu naine väga rahulik, töökas, seltskondlik. Kui rahvamaa sealt pidu võtab, osa kannab Kihnu riidi, siis kui vanaks saab, siis hoolitseb ette oma lastelaste eest. Aga kui kihnu naised elus viltu väärtuna, mees läheb teise Randonegi, võtab uija naises asja, siis kihnu naine tegema peab. Tegema pea kedagi peab eluga edega minema, lapsed suureks kasvatama ning jääme ise selle juures rahulikuks ning siis Narvat elu edega nautima, nii leidma võib-olla omale õige kinno mehe veel kõrva, Ani hakkas seegi Kihnu. Kihnu mees oli vanasti oli niisugune, sama, läks ummiku mere peale ning tuli mere pealt õhta taha, kohe läbi poe nüüd aateised. Nüüd on palju noori mehi, kes on ka samamoodi etet ühekad ning kuuelvad oma perest, nii käivad igal pool juba välismäel ringi ning mõtlevad, et kõikjal oleks jää heleda kodo. Urve aga sääsiamia oma Vilmega tegema pean kiino naine ning innu mees, sellepärast et kui soodeeaa kaduvad, siis ei tohi enam nii sihukesi filme ka olla, oli mu naine ning mees, siis peab filmele Uiad need nimed välja mõtlema või. Minu eest need filmid ei kao kuskile ning uusi nimesid ei pea nendele välja mõtlema. Et ikka eesti mees ning Eesti naine peab jääma siia Eestimaale. See hakkas häigi mingi telesaade uid, uudised juba pühelumikul, algendika, rõõmsad, terved ning seal ümber.