Aa nüüd oma kõrvu kikki ja tule, kuula muu, uudistasime. Tehtut leiva sai ta syyula latt taida, juu Sir sai ta siia kõrge Kivi saida siia kohta, mina võtan mulgu ja terit maole metsavahi, Reena. Ja maha istub Aergus ühtes Turu uude saa molkus. Liiva suure kirgu taga on nüüd üks jutt, vanad ida pöördud ja suur tuline vägeva Molco kohevel sisse võetud. Täna siia vaikne, natuke tuult too, aga seep te valju lärmi mitte. Sihuke kena jõulude eelne tunne. Aga veel mõne nädala eest oli masu pool liivad seda hirmsat kivikolinat ja karniga lõhkumist täis. Ja maaköisi siis kura uudistamas mis rahvas sedaviisi lõhub. Ja see tulemine tasus ennast. Sest ma sain abi Reinud ja Voka Imre natuke matist kingi ja segasin nende töö puha seal. Mehega Aabüürmist põle, üht seisab antud mu pärast, mitte aga mõne sõna tulisena tarka ja tarbilist juttu madika teise suupoolega moleri jääksid. Niuke tarkade ütlemise pärast ühtse jõhvikakivid haiglapitsega mõni kindel Aga see oli enne haid kirjede hulliamisepäraste uija sihite uut vanal abiturient keeras renti sihukest ütlemist, kuulnud jah, et klapitsa riiki keerata, vinti keerad seal riiki, aga mille pärast? Eelmine pöörlemine pöörlemine. Aga miks see dharma teada? Sellepärast, et vana õiduja laguun ja nüüd tuleb tüvest, võiks ka kena vaadata, Kivitsaks kenasti põhist haiged lambad päris aeda, Natali pärast saad aga nad teinud. Lambot see vist ikka päriselt tulemusi. Teine kindel põle, siia taha pole, võib-olla pannakse sirgu ümber liiva kiriku juures ained, pahad vaimud ei saaks üle. Nojah, ja neid on nii palju siia kokku korjamas ja paras aeg ümber pöörda vä? Aga ma usun, et need tuleb siin, loomad, seedime. Siis okas läheb peale, essi, loomad enne sees on isegi 90.-test loomad seestunud. Lamp kellelegi lambad silindris. Selle, kelle omadega hästi kooli aeglaseid, kooli aiaääre k siga, sobileetidesse. Sodil vaja käe võtlesid. Lehed ja muld, mis hakitud kiviaeda. Noa alla jää on juba kohati. Eks neid kohendati vanasti iga aasta-aastalt hakad siia nad ikka algusest saadik tegemata kohedamate ja noh, ei anna, kuna teansi, aeg see oli kirikupõllud, kui nüüd sellepärast. Aatsioon, eks kirikupõld põldude peatne Kivitsed assotsiatsioon. No ja kivid olid käekäik väike põllul. Näete, hobusetallide asjad, mis seal kõrval oleks need loomad allide teeks need muist kiriku loomad olid sibulaaedades käe lahti. Ennevanasti ikka üteldi sedasi, kui sihukest sobi only misse Põdumi hääd A. Kuuma joogi tead siis, siis iga kultuuri tuleb seda aukudest välja, eksid ümbert aedadesse. Sõjasõjaaegseid kraami topitud aedu sisse, Sigolümbot mitmest kohast välja tulnud, seda siit tasemel on välja tulnud. Väga ohtlik, mäda põle, aga. Identsed sõjaaegsed raketiraketid olid, mis väljaga, mõned, et kahjuks väga vara sepis tuli, siis tehakse ja ka need lähevad ära. Pastoraadi majas ülese kuskile need asjad, mis huvitavamad asjad, sisuaalsest naljad lähevad. Kirik või selle üldse selle koha lugusid erinevatest aegadest, mänguasju ja muid asju ka. Oma poole Muhu ajalugu baasil käsitleme igasugus lugu. Eks need aiad õudselt palju lugusid proovikiviaedade sees topitud. Aedade ümber lapitsi tudengitest seda lugu välja nii igasuguseid sobib ka seda kivilugusid vaid, mis givesin, paistab kuskilt üle kirgureid mingeid detaile, kõik nende gaaside topised. Mismoodi see haalappimise kunstsioon, ostimanni tarkus ka, et mida siis peab õppima, et siukseid ei oska taevased, pigem see pole ikka sedasi, et ma võtan kivi ja paktsionaa peale. Üheksa tuleviku koondisesse laduda, kui ta seda algatage, vundament vundamendist hakkab pihta nagu muiste. Kui ema inimestele inimesed klapivad, maapealne kohe laiali, aga liialdab nagu majaliselt vundament all olemas, siis aga suuremad kivid pandlike alla ja siis vähemalt siin üles. Ühe kõrvuni jääma, umbes sai seani piltsile olema, kui võib-olla elumajade ümber kodus. Ilmselt, ega ta on alati ka nööri järgi need aedu klapitud, need lapid ikka tarvis pärast, et mitte sellepärast, et nad nii ilusad peavad olema. Nüüdsel ajal asjade ilu võib-olla rohkem taga, kui seda praktilisust kive kuskile panna. Aga nüüd on nii palju lihtsam on tehnika olemas, et ta selle lolli loomasöödana. On tegema suuri kive Gigeldamasi käsitsi, et mõne mõned pidi nimelt looma tööl, sest vanasti olid hobustega ei võetud suuremat, vaid Carlos. Järg oli hobustega, millel õlgadel hobune algul ikka kõva miinusega. Käsitsi aeti käsityali, need kivitalgud olid talvelapid, kiviaed isegi muid töid seal teha, külaliseks pehmemad talved. Talvel eelkõige kivid kokku allikatesse. Kui lappimise aega all eksis lappidenad Aadwalmisel põldudelt korjatud kivid kokku ja siis talvekülma, aga sain regede ja kivi. Kivivankrid olid kaasaegsed, madalad kivivedamise vangerdused 40-st riigist, salgu. Selle tööga pole naljanatukest on kui seda külma. Rahvast rahvast on nii palju ja mis sa ikka põle Facebooki all sedaaegu ja muid toas pine ka aknad, pisikesed, et õues valgem. Terve valge maa sai ka õues rohkem hooldusi, niiviisi, et mis sa seal toas pimedas ikka kükitada, siis põle seimis aega. Vanasti töötasid inimestega. Vatsu uksed, lood ja laulud pommheitel nende kivi, Saisadega kenasid pühasid teitele siis juu tuleva puhasta orjaagib juba tükis teistest haidest ja tükis teistest asidest. Olge Munukesed.