Te teate küll, taloobur räägitakse tihti kohvikutes, tuletab sulle veel Talva Berg, Aedkoplikutu. Saatejuhid Rein ja Jarek on sisse seadnud, et Tartu kohvikus maalienditega saadet. Vot mis, mis saadet. No terekest siis kõigile rullub teie, kas see tähendab siis kallite kuulajate ees lahti kohvik-klubi kirev kangas. Me oleme järekiga juba siin poolteist tundi maailmakohvikus leeklampidega oma külmunud lõualuid lahti sulatanud ja ja, ja meil on külaline, mees, kes oli saate alguses mures murelikult ütles, et tema kõrvaklappides on keegi mees sees ja räägib ja ma soovitasin tal kutsuda suguharu šamaani appi, et ehk saab välja sellel ehedalt klappidest jaht läbi tuisu ja mööda seda kitsast. Ja ütleks lausa, et eluohtlikult libedat Tartu-Tallinna maanteed läbi raiesmiku raiesmiku, see on meile tulnud meiega juttu vestma Eesti üks vaieldamatult parimaid režissööre ja võiks juba öelda, et ka filmitegijaid ei kuule, kui sa saate alguses, ütled kohe, et vaieldamatult parimaid vaieldavalt vaieldavalt vaidlema, las see selgub nagu saate lõpus, muidu ei ole mingit draamat. Okei. Ove Musting, niisugune mees on meil täna külas. Tere, Ove. Tere. Ove. Tere. Ma mõtlesin, et ma teen ennast huvitavaks, on terve, saate vait. Ja see teeb meid jällegi seda ebahuvitavamaks härra liinile. Ja pääle muusikapala Me alustamegi oma Ove oma vaikusega meie oma jutuga. Nonii tagasi kohvikklubis male Malaisias Malayst Malaid peale laulu sellest, kuidas kõik armastavad päikesepaistet, folkski Downine Sanšain, praegu ongi selline sansain väljas, millega folksid, taunivad surnult taun. Klaas on meil lapse isa ja filmirežissöör Ove Musting. Üle-eelmise aasta Ekspressi kultuurilisas arter. Ei areen vabandust, oo-oo räägiti, et Owessaab eelmise aasta suurim tegija, mõtlesin. Filmi alal siis ja ega ta ei polnudki mööda, tuli sinu film, Vanameeste paradiis, kuna ta täpselt tuli välja tuli, tuli, tuli, novembrikuus tuli vennale Malaid kust ta tuli välja novembrikuus, pealegi telekas kordus juba või? Ei, see oli juba ammuse Tallinna kinos ära jooksnud kinos ja meil oli see, meil oli see nali, et meil kinno no sai ainult ainult selle esika teha, kuna kuna tundus, et siin kellelegi või kuidagi või millalgi ei olnud huvi meie selle filminäitamise vastu. Ja, ja kuna me tegime natuke pahal ajal nagu enne PÖFFi, selle, siis eks ta jäi igasugu suurte kuuluda ja varju. Ja, ja kui pikk see film oli pool tundi, vot räägi siis mõne sõnaga, et Mes film, Thom võib-olla sisu ümber jutustada või midagi siin detailselt illos film kõneles katest vanast mehest ja töölt kinga saama ja laeva kuskile maale oma tööd jätkama. See oli sinu väljamõeldud film või olid ainult üks ühine režissöör, seal olin jah, tühine režissöör ja stsenarist ka. No ütleme, need stsenaariumile lõplikult, tegime koos Urmas Lennukiga, kirjutasime sellest nagu, ütleme linaloo lugu ise sai alguse sellest, et kui ma olen vennaga, olen hirmus veefänn ja kala oma fänn ja siis me käisime Võõpsus, käisime kalal mingisugune paar aastat tagasi. Ja siis sattusime tervitused Leole, kui ta peaks kuulma. Sattusime kohalike sihukeste väga naljakate meeste otsa, kes meid võtsid oma paati, õigemini Leo võttis oma paati ja kuna ta oli lendist naisega tülli olid öösel kaotanud võõra mehega võrgud ära, siis juhtub ikka juhtub. Muidugi noh, ja siis me leidsime juhuslikult vennaga need võrgud ülesse, siis siis kogu see trall, mis selle päeva jooksul toimus, sai nagu selle selle. Aga noh, ütleme aluseks, et see oli väga sürr päev ja ja need sündmused, mis seal toimusid, olid meil, on nagu vennaga juhtunud niimoodi, et mõnikord mõnikord päeva jooksul rohkem juhtub, kui mõnel võib terve elu juhtuda. Aga need on niisugused sündmused, mida nagu ütleme suu suusõnal rahaliselt väljendades ei ole nii head, siis ma võin filmilinale. Kaua te seda filmi tegite? Ja see võtteperiood pikali taas, tegelikult me tegime seda filmi, võiks öelda, et isegi kolm aastat, sellepärast et ettevalmistuse stsenaariumiga töö oli, oli hästi-hästi pikk tegelikult ja, ja ma hakkasin, ma hakkasin tegelikult kevadel ette valmistama nagu valmistuma võtteks. Kui meil selge, olid me selle nagu riigi riigilt natukene toetust saame filmi peale ja siis me hakkasime ette valmistama ja võttesse läksime, augustikuus oli kaks nädalat oli võtteperiood ja üle kuu aja Monteerisime. Kuna meil oma oma stuudionisime, võime monteerida kas või lõhki ennast, me tahame ja siis tegime täpselt nii palju kui vaja. Ma ma arvan, et tänu sellele sihuke kena asi sai ka. Ma täpselt ei teagi tegelikult, et millest see režissööritöö seisneb. Mis režissöör teeb, näitab, kus kaamera peab minema või? Sedasi seal näitasid olles kah seal filmis väiksest statisti rollis. Kalamehena tead, seda on seda nagu üheselt Ta oli jube nagu keeruline ütelda, vaata sest tegelikult ma isegi ma isegi ei oska öelda, kust, nagu piirid lähevad. Noh, ühest küljest on, režissöör on eksole, on tegelikult lavastaja, tegeleb näitlejatega, kes tegeleb kogu selle loo jutustamiseks, ütleme, režissöör ongi suur jutupaunik, kes valib vahendeid, kuidas mingit lugu jutustada ja karjub seda rooparisse näitlejatele. Mõele Ruuburit endale veel ostan, nii kõva vend ei ole, ma arvan, millest enne, kui me montaaž on roopaid, enne kui me seda kõrvaklapis sättisime, siis ma ütlesin, et jah, et Ovel Rooperitele, et tal on lihtsalt kõva hääl, et kõigile näitlejatele selgeks teha. Ja nüüd ma olen tegema, peab maalaps ja siis on nagu karja ajamisest on kõva heli ikka vissi vissi vaata siis nagu hääldad, treenid sellega, vaata nii nagu igasugu armeenlaste grusiinide tänalist kuulasime meil meil kunstilise ansambli Winny Puhhi trummariga, kuulasime süste, maksu, Downi arutasime selle üle, et küll küll ikka mägi rahvastel on, ikka on ikka hääl segi sellest karja ajamisest karjaajamised mägede vahel, sa pead kõva häält kasutama. Loomulikult tuleb ilus ja kõva hääl, et võib-olla järgmine film tuleb karjapoisist. Mine tea, mine sa tea, ka meie oleme Reinuga kuulanud, süstemuste Downi saates vist ei olegi? Ei ole, aga jah, autosse oleme kuulanud ja kodus olema ja siis paneme järgmise loo peale ja härra lugu rääkimisega edasi. Nii vaikset. Tik klubi käib ja Rein ja Jarek on eetris, Rein laulis just väikestest vaikseteste rahu isale, kes arugi, meiega vestleb Ove Musting sove olete olnud sellise ETV kalambuure sarja nagu TV jahutaja režissöör ka, milles see töö erineb lühifilmi vene kahest surm märke näitab teada. Ove Ove tahtis, et me ei räägiks ka ongi koberalistavalt Atoveeringuid ringi siselt. Ah et oled siis vanglas millennonis tsoonina. Aga küsimuse juurde kus, et kus, kuidas teletöö sisserest filmidest erineb ja mida üks või teine sulle pakub ja ei paku ja sest nad on, ütleme, et 30 minutit on see film pikk ja 30 minutit on üks saade, pikk saade pikk, et mis, milles see erineb? Eks teletöö on, on selles mõttes ikkagi erinev ikka jõhkralt teles on, režissöör on rohkem see, kes tegeleb ütleme, alaoperaatoril ütlemisplaani võtta, mida nagu teha, eks ole. See noh, eks televisioon on natukene nüri mon küll, kui võtta nüüd ütleme filme, mis on palju rikkalikum keel ja sõlmisel ikka vist võimalik oma visiooni rohkem ellu viia ka teles on see ikka rohkem palgase teles on, tihtilugu on see, et on kuna teles on kiire nagu sihukene tootmisvorm, eks ole, sa pead kõik kiiresti-kiiresti ära tegema ja sellel aega ei anta aega, ütleme selliseks ettevalmistuseks, isegi kui ettevalmistus on, siis ütleme, teostus, vahendid ja võimalused on ikkagi väga-väga väikesed. Ja, ja see ongi nagu see probleem, et et keegi meist ei taha ju teha halba tööd ja, ja tihti lugudele telenagu asjaga kaasneda. Võib-olla keegimatab teisiti, aga teine asi on jällegi ütleme niisugust nagu mingisuguste kontserdite ja muusika usute või mitte, väga meeldib siis igasugu, ütleme kontserdite ja selliste sõude üles võtta, see on noh, see on hoopis midagi muud, et see on, see on ka selline, et saab ennast teostada. Võib-olla ongi see, et kus saab ennast teostada rohkem, see huvitab et kontserdid ja muusikavideol niukesi asjadega, pat, patemmuunsliku, paneksite pilti. Jah, vot see on, see on nagu teine asi, vaata kui sa musavideo, eks ole, on hoopis jällegi kolmas asi, sest et muusikavideol noh, mingis mõttes ka reklaam tegelikult on nagu on nagu film, vaata, sa pead rääkima, leidma vahendid, kuidas võimalikult lühikese aja jooksul jutustada mingit lugu ja see, mis vahenditega seda räägid ja kuidas seda teha, et see on iseenesest päris hea väljakutset on võimalik, on võimalik erinevaid lugusid üles ehitada ja ja ka selle poolest seal huvitavam. Puder, kuidas sa leidsid üldse enda jaoks filmid, sellepärast et sinu isa Raivo Musting riigis neid ka olemust ning on ju hoopis talumehed. Sa ise oledki perest pärit, oledki perest pärit talumehed, kuidas sina otsustasid minna õppima filmirežiid või tegelikult oli, söödas, õppisin, mõtlesin telerežiid, aga ma tahtsin lavakasse lavastajaks saada, aga kuna ma sinna ei saanud, siis ma valisin selle. Pikema tee ja läksin, läksin, läksin, telerežiid õppinud, vedas, aga miks miks vaata sellega nagu see asi, et mitut ja maatööd ja seda maaelamist nagu ei salliks kaugele sellest ma tahan väga, väga nagu linnast, ütleme, linnast väljas olla või elada, et mitte kesklinnas sees, aga aga võib-olla sellepärast, et vaata, mu isa oli filmiamatöör ja ta tegi noorena siukse filmi nagu mitte ainult leivast ja ta on sellega igasuguse auhindu võitnud. Eks seal mingi pisik tuli, sest meil kodus oli kaamera videokaamera, mida ei tohtinud mitte mingi hinnast puutuda. Ma arvan, et isegi isegi baarikapist ütleme, mingisugune alkoholi ära juua poole leerimisesse maksis mingeid jõhkralt jõhkralt raha ja siis me naabripoisiga, kes meil on bassimees bändis, siis temaga võtsime selle kaamera ja siis tegime siukesi väga hulle sketše. Noh, lavastasime ala selline, tegime Monty Pythoni modesse, me tegime väga, väga loll asju ja siis ju siis mulle tundus, et selle lollusega on võimalik veel ära elada ka, miks? Miks, miks, miks mitte äraelamisest, et kui sulle pakutakse suure raha eest mingit hästi nõmeda stsenaariumiga filmi teha, et kas sa hooratööd ka teeksid? Pornofilmi seda nii-öelda ei aga kas või pornofilmist kunstilise pornofilmiga tegevust, ei, mitte kunstilise bornholmi, täiesti labase, mõttetu pornofilmi tegemise rämedalt raha ja võtta, kas sa müüksid ennast enda nime alt, ma mõtlen, et see ei ole mingi ikka kogemust ning vaata, ma ei taha olla oma kirjalik öelda, et modell ainult tyypi kunsti abil raha üldse ei huvita, raha on vaja selleks, et ära elada, kõik oleneb sellest, kui mul on, ütleme, kui ma peaksin olema sügavalt omadega. Ühes kohas, onju ja mul ei ole tööd ja kõik on pahast ja pakutakse neile võimalus et nagu perele nagu leib lauale teenida. Loomulikult, aga ma arvan, et ma teeks, püüaksin ringi ringi oma nurga alt, noh mis filmitakse Eestis üldse tegema, et ära elada sellega? Parlament, pornofilmid ongi nende väidetavalt nende tootlus ja sellistele suurt keelt vaja langi eksootiline kui mina kõik, ka veel kõik vaatajanumbreid, mis Eesti turult on võimalik kokku korjata. Isegi kui kõik eestlased käiksid ära mängufilmi vaatamas üht eesti mängufilmi, Margus kolm korda kinos oma rahvast ikka ei saaks seda raha tagasi. Et järelikult Kristidega film, mida keegi teine peale, kui saladus Pole siis palju selle vanameeste paradiisi eelarve oli, selle eelarve, ütleme, see ei ole saladus, see on kõik, on Epsa kodulehel on väljas, et tegelik eelarve oli üle miljoni. Aga mis me saime nagu, ütleme Kulkalt ja Eesti filmi sihtasutuselt kokku oli jäädina pool miljonit ja kus te siis ülejäänud? Mis seal ikka, käisime sadamas kotte tassima seal siis pudeleid ja ja noh, tähendab, et enda enda raha eest, kus valetab, valetab ei, me tegime, pidime kardinaalselt nagu asju ümber tegema, et noh, me ei saanud seda tselluloos seal tselluloosi dile teha ja ja ei saanud kahjuks filmi endale teha ja siis pidime oma välja, kuidas videost võimalikult filmi pilte teha ja pilt nägi jumala ilus välja. Aitäh. Teil on hea maitse heala. Kas seda filmi näidatakse kuskil mujal ka Eestis? No tähendab, festivalidel on festivali idee-le oleme juba saatnud seda ja ja, ja plaan on, plaan on kindlasti ka kuskil juba mingisuguse kuldnoka saanud või midagi? Ei, praegu on ainult Eestis ja auhinna saanud, et rohkem seda või sellist sina Saksamaal ja Vanilla Ninja kond vanilje linna kontserdi hoomapina näidatakse. Saksamaa, Eesti õhtutel näidatakse seda, kõigepealt on eestlasele mõisniku filme IRL eestlaste ansambel aga selleks oleks ilus ju. Miks mitte? Räägi tüdrukutega? Jah, jah, nendega rääkisid nad kogu aeg, muidugi vahet on seal, ma ei tea, kellega ei räägi, kolm on kolmanda samad vaata kui visuaali peal, lähme siis ennem seda võiks olla veel alustataks olla näiteks Evald Okase nagu maalid ka, onju, ja siis tuleb film ja siis tuleb alles tüdrukutebänd. Ja lõpuks on. Bändi asemel võiks hoopis lasta mingit koera muusikat, näiteks. Ja õhtu lõpuks tuleb Kiva, et kõik inimesed koju läheks. Jääks staadionile, Raikama tulev Kiva ajab kõik minema, vot sellise ilusa mõtteavaldusega. Me lähme nüüd muusika pausile, lähme käime ära. Niimoodi siis raadio kaks maailmas kohvik-klubi peavad. Külas on Ove Musting ja äsja laulis meile saksa ansambel jõude lauluga lauluga lauluga, mis rääkis tüdrukutest, kelle tööks on olla võimalikult liikumatult poeaknal ja kanda rõivaid, mis on selles poes müügil. Tšauhh. Ove Musting fännidele ütlen, et vahepeal mul õnnestus ära näha tema käsivarrel olev tattoo ja tegemist on siis illustratsiooniga raamatust Kalevipoeg. Selliseid külma vanglasse TEHA, Ove ei ole. Ta on. Vot see on nagu niisugune koonduslaagris, sina olid siis? Ma vaata, ma ei taha rääkida ja kõigil luukered on kuskil kapis, jah, ei taha sellest rääkida ja mõnel lausa luukerede. Ma ütlen ausalt, kui minul oleks käe peal ka Karu taga Aderi adra taga talumees kündmas karu, ma ei tahaks ka rääkida, siis sul oleks, siis oleks paari aasta pärast lausa Kari käepalee kaevandrein, jumala ilus detukas on tegelikult aitäh sõna kaunist, see on jah selline selline, ütleme ütleme kolmekordne viljakuse sümbol, et vaata, mees, viljakas härg on reeglina viljakas ja talle endale ümber ja põld on viljakas. Paremini kui, kui sa poja said, siis peale seda tegid adra või? Ei, peale seda, mul on põllutegid tähele, ei, nüüd kus poja sündis, siis on mul plaan veel erinevaid tätoveeringuid teha. Mis need oleks, loodame, et mitte, poja peal. Esialgu mitte, kui ta ise avaldab arvamust, et võiks, siis, siis küll ei tähenda, et vaat siin on näts, pane see, alustame. Vaata et sa ise palju filme. Oled sa kursis, mis toimub maailmas? Ma ikkagi muidugi muidugi püüan jõudumööda, aga, aga kahjuks ei jõua nii palju, noh, kahjuks ei jõua kinno, mõtlen praegu on viimasel viimane viimane pool aastat on mul läinud just selle enda filmi tegemise ja, ja teine kõige tähtsam projekt. Pisipoja ütleme pisipoja siia ilma aitamine, jätmise jätmine, aitamine ja tema eluasemetulevase eluasemeette valmis vooderdamine, vooderdamine, just pesa ja tubli. Aga mis oli sinu kõige suurem filmielamus viimasel ajal, mis nagu kohe paugust meelde? Peale muidugi selle, kui meie esilinastuseni selle filmi oma, siis ma nägin sinu silmas väikest pisarat. Tõesti, mul mul ongi niisked silmad kohe praegu ka natukene ongi, ongi sest see nii ilus, et sa vaata raadios olla rääkinud, no meil on alati heinalkkondlikud kõrval. Aga mis oli peale enda filmi viimase aasta või niimoodi esindajad? Ma arvan, et ööl mõlema mulle. Mulle väga meeldis miljon dollar, beib eelmine aasta, see on sellest poksija tüdrukust ja vot selle sellepärast, et vaata, väga palju on nagu väga palju filme, kui sa hakkad vaatama, siis ma aeg-ajalt ajan oma leiud sellega närvi, ütlevad, tahad, ma ütlen sulle, mis nüüd nagu toimuma hakkab, sest et stsenaariumide süžeed on ikkagi reeglina, kui on žanr on teada, siis tegelikult on väga aimatav, milline on, milline on lõpp või milline, milline see lõpplahendus võib nagu tulla. Ja siis ma ajan teda sellega närvi ja tal on selle üle kindlasti hea meel. Aga, aga miljon Dolorbeibli niisugune film, mis mis mis oli selles mõttes, et kui lihtne lugu, kui mõelda sellest, et nii nagu muusikud otsivad teemasid, millest nagu kirjutada või mis nüüd teha järgmine plaat, teha Ann plaged või vat ever siis, siis on nagu võiks selle filmiga on samamoodi, et eks ma ise mõtlen uusim stsenaariumi variante. Ja siis ongi see, et mõtted, mis teemal võiks teha. Ja, ja kui vaatad mõnda, noh nagu seesama miljon dollar, beib, kui lihtsast loost oli tehtud film ja see lõpp, kuidas kubjas laseb kõik variandid läbi, mis, mis ta lõpuks saab ja tuleb see et nagu hoopis teine inimene ravis nagu ennast terveks läbi teise inimese surma või noh, see oli, see oli minu jaoks, sest sügava mulle see meeldis, kuigi ma tean, et paljud vihkavad Hollywoodi, aga mulle meeldib väga nüüd avaneb kõigil, teil tähendab teiega verelisi suve võimalus minna sahkahte vaatama kinno. Saak kahte sa ei ole näinud seda või saag? Ei ole soo soo. Üks väga huvitav film, soovitan vaadata, ma rohkem ei tahakski. See on mingi õudukas järekile, meeldib seal, sellel seal filmis lõigatakse sureb küll väga palju inimesi, aga keegi sellest tervemaks ei lähe. Vastupidi, mille talle? Kes on sinu eeskuju? Kumiir, Kumiir, mentor. Ma arvan, et eestlased on hästi palju või jah, ma arvan, et on palju, aga kindlasti ütleme, noorematest tegijatest või kes mulle, kes nagu ütleme, režissöörina on minu arust väga kõva on on samm nendest, kes on teinud minu arust kaks väga head filmi, millest üks on ameerika juut ja teine on rõhutu prestiižsem, et et viimane, see viimane vilu, jah, see viimane hänksiga, see see ütleme, kuidas kogu selle loo ülesehitus ja, ja samamoodi on kasutanud juba ja noh, näiteks näiteks oli seal basseini oli selles filmis, mis, mis olid iseenesest nagunii nii lollilt lihtsalt mõtet, miks, miks ise nagu noh, miks, miks ise ei ole sellist asja ära teinud või seal mingit hästi hästi hästi vahvaid asju. Ja samamoodi Ameerika Utivoolad, see, kui hakata mõtlema, et millest see lugu on, et peale filmi vaatasin, uurisin netist selle filmi kohta ja vaatasin neid lisasid, millest nagu stsenarist ja režissöör räägivad, siis see on nagu vot, see ongi üks asi, mida sa hakkad tegema ja teine asi, milleks see lugu kasvab. Kui need mehed rääkisid hoopis erinevat juttu, kumbki tegi oma lugu, rääkis ja see, mis lõpuks nagunii nagu, ütleme, ekraanil on, mida ise näha, et on hoopis kolmas asi. Loomulikult Igalühel tekivad oma seosed ja kuidas ta seda Filgnevad, ikka film, erinevalt erinevalt kindlasti erinevalt. Aga see ongi, et kuidas, kui hakata mõtlema, millest see lugu oli, siis on jällegi, et seda. Et kui sa hakkad nagu, noh, vaata, kui lähed kinno, eks ole, vaatad mingit telekavast, kus on mingi filmi sünopsis. Siis kui ma peaks üles otsima selle ameerika jutisenopsis, et kas see mind nagu kutsuks vaatama. Loomulikult see, et hiljem hiljem ta kõiksuguauhinnad on saanud, seda enam inimesed lähevad ja laenutavad, vaatavad aga seda, et kui palju inimesed võivad nagu öelda seda, et nad käisid mingit asja vaatamas ja ütlevad, et kurat, see oli kihvt asi on ju. Ja hiljem tuleb, et saab mingisuguse, ma ei tea. Oskar Valever noh, pahatihti need sünopsised ei ütle filmikohtadega tegelikult mitte, miljonid räägivad lihtsalt selle ja et mis, mis lugu seal filmis seda, kuidas see film tehtud on, ühte sama lugu peab ikka väga sitasti, väga hästi teha. Ja seal nendes sellise täitsa hästi teinud, ma arvan küll, ma arvan, et on, ma arvan, et on ikkagi väga-väga tugev tegija aga sinu jutueelistusi kuulates, mis on need nendesse filmid ja siis sisseklint instituudi miljonitele veidi ja, ja need, mida sa siin oled öelnud, et vot nii lihtsad asjad, et kuidas ise ei ole teinud. Et tundub, et sinu järgmine film siis kisub sinnapoole, millal iganes tuleb ja milline on taga ei ole, kisub sinnapoole, et see on ka nagu siukene noh, nagu inimdraama. Kui, kui võtta, kui see vanameeste paradiis oli muidugi selline nagu muinasjutt, oli nii reaalne ja noh, nagu on olemas niisugune lõbus lugu, et siis sinu eelistusi kuulates tundub, et sa ise liigud nagu võib-olla mingi tõsisema draamaloo poole või? Jah, tegelikult on mul üks, üks lugu, mis on päriselus tulnud, aga, aga ma, ma väga, väga väga kaalun seda lugu, ma seda stsenaariumit tegelikult juba juba kirjutama, aga aga. Vaat siin ongi, et mulle mulle meeldivad selles mõttes lihtsad lood, et tegelikult Hollywoodis saab kunsti teha ja et selles mõttes, et kui minu arust on nagu filmi eesmärk on, on inimest meelt lahutada või siis et ma arvan, et kui sa filmi ära vaatad, sa ei pea minema koju mingit puslet hakkama lahendama ja, või, või siis, et sul on kassiahastus on peal nagu oleks hirmsasti mingeid mürgiseid puu või Marju vilju proovinud ja järgmine päev on halb olla. Et tottworni jah, et, et ma arvan, et lugu võiks lihtne olla, aga see lugu, mis sul peas on, on väga keeruline. Ei ole veel leidnud seda lihtsalt või siukest otseselt lahendust sellele, et toredaid niukseid, iipe inimesi leidub, Rein, mis seal nii väga muusikapala peale väga diile muusikat Mister Musting, te muusika videosid kratend, Vie olete teinud, mis muusika, mida te olete teinud? Viimane muusika veidi olime siis oli hea või oli üldse olemas eksisteeris või see ainus, mis sa teinud oled? Ei mul või see osa sellest muusikavideost olnud. Skoop äranumbreid nimeta nimetada, siis nad on olnud neli, mis, mis asja, mis nad on, räägime mehega, kellel on olnud neli muusikavideolevimuusika, kuid milline neist viimane võib-olla. Viimane oli, jah, oli üks-ühele vene tüdrukule üks asi, aga eelmine seda. Ühesõnaga tüdruk, aga üle-eelmine, see oli ühtedele poistele, poisi poistebändile, kas te võtsite madal leiva käest ära, et te hakkasite-Venemaale tegema? Mine tüdrukutele, kas, kas sina, kas sina võtsid leiva näiteks? Ei võtnud koselt või kose leiva ära, kosel ei ole üldse enam lauale midagi panna. Ma arvan, et seal sama hea küsimus, jah. Aga räägime sellest sool Melissa videos siis natukene režissööri režissöörina välja andsid. Et kas valisid ise selle loo või oli see nagu niisugune asi, et Ove, palun teeme video. Ei, tegelikult oli see meelisse laulva. Ma arvan, et see oli täitsa jumala okei laul ka sellest et minu arust olnud omas žanris on täitsa hea bänd ja, ja sellele sellele loole video tegemine oli. Ses mõttes oli fänn, et et et lõbusad poisid Teine teine pool oli see meil Me korraldasime kästingud videos video, stsenaarium nägi ette, et seal pidi olema palju tüdrukuid. Vot see oli vist kõige huvitavam koht selle filmi juures, jah, kõige huvitavam filmi juures kõige huvitavam oli selle juures, kui me tegime kästingu, filmisime tüdrukuid üles, vaatasime, et keda nagu välja valida, siis meil käis seal mingisugune, ma arvan, mingi 100 tüdrukut läbi ja kui me neid küsisime nende käest veel üks küsimus, kas nagu napis riietuses tantsimine on probleem oli ainult kaks vastust. Ei ole probleemi, kui napp Mul on tunne, et see oli selline, küsisid talt, kas ta teeks selle põrna filmi rahastamist, teeks, teeks küll. Praegu on küll veel arvamus sinust muutunud, kogu selle intervjuu käigus ma räägin, ma räägin, see on see on see kavalad ajakirjanikud ja siukseid, jutu paunikud. Vaata, pööravad kõik tagurpidi ja me elasime ikkagi saatekülalisel rääkida, mis sa tahtsid öelda. Vihma tühika kas mõni lugu olemas ka, millele sa kindlasti tahaksid muusikavideo teha või mida sa sihuke kurat sellele võiks küll teha ju? Kurat, kui ma saaksin system of Downile teha video, siis ma arvan, oleks oleks väga, väga, väga, väga rahul. Ma arvan, et see on läbirääkimiste küsimus, ainult. Ma arvan, et Mägi-Karabahhi ja võta paar lammast paar kuivatatud kuivatatud särge kaasa ja ongi video olemas, seal? Ma arvan, ei muidugi, aga Eestis on mõnda. Kas Eestis on üldse tehtud mõnda ägedat muusikavideot, sinu arvates peale selle meie tee tehtud, kus olid tüdrukud väga ilusad ja ma võiks öelda niimoodi, et Eestis on palju huvitavaid muusikuid tehtud ja ma tähendab, mis on, muidugi on see, mis on kuul diileri niisugune härra nagu Martin Vinkel, au ja kiitus talle tegi seda eestlaste video. Ma siinkohal ütleksin. Tsiteeriksin truubid, kes ütles, et et kui juba helimehed teevad selliseid videosid, siis videomehed Peaksid küll varsti hakkama oma leivakotti kokku pakkima. Vinkel on helimees, vinkel on põhiliselt ikka helimees, aga ta ta ütles, et asi huvitas ja võttis nagu ette ja küsisin, kas veel teed, ma küsin, kas teid veel, et võtad leiva ära, siis ta ütles, et ta mõtleb sellele. Sinul endalgi on ju bänd nimega vinni, puhkes, oli siin raadio kahes meie leivaraadios oli aasta demolooga nuudlid ja hapupiim. Mis see Winny Puhh, mis dance on selle Põlva bändi ja kas ta on sama bänd, mis oli kunagi oli ta nime all kuskil 96. oleks viienda aasta võitie puh. Ei, ei, ei vaata. Vaata, ma räägin jälle jälle jälle need ajakirjad kõlakad fabritseerima, seda ajalugu ja passima, vabandust, sellega on see asi, tai pohh oli tai pohh seal eraldi täiesti eraldi, viie puh, aga aga Winny Puhh tekkiski noorteraadio Ove Winny Puhh tekkis, tekkis 93 94. aastal ja, ja nüüd me siis otsustasime kuulsaks saada ja hakata pappi teenima jõhkralt selle selle projektiga, et me teeme bändi ainult raha pärast. Aga no see nuudlid ja hapupiim on ikka suurit, kuidas selline kalambuure sündis siis kalambuure sind oli kõige naljakam oli see, et Malin Ma olin päev ennem, mis midagi ei saa aru, et päev ennem sain ma võrri endale Riga võrri oma oma tütarlapse vanaema käest Ihastest, ma vedasin selle auto pagasnikus Põlvasse ja siis ma otsustasin pühapäeval, kui meil oli proov Põlvas, et ma lähen sõidan võrriga proovi ja siis poole tee peal läks võrr katki ja siis ma hakkasin vänta väntasid mingisugune kaks kilomeetrit võrriga Riga ja Riho ja väga-väga-väga valus pudeliga kunagise pill, kõva pill on, siis me jõudsime prooviruumi. Ja siis me alustasime kuidagi sellised, kõik olid sellised söönud mingeid mürgiseid puu- ja juurvilju eilne päev ja kõik olid natukene katkised ja siis siis me hakkasime, hakkasime tegema. Ja meie laulja kirjutas need geniaalsed lauluread. No tal on väga palju aega, häid sõnu. Ei no kui sa kokku oled pannud sõnu, Ta sa pead terve loo jooksul, ega sa ei pane ju kordadesse, sa pead ju kõik uuesti kirjutama. Billy, sina seal bändis mängid kitarri. Kas sina oled see mees, kes karjus seal, mis, eks x tähendab siis võrke ja eks sa ise räägid ka kodus seda võru keelt või? Põlva mees, miks sa võru keelt räägid, aga tegelikult ma olen üldsegi sündinud Sõmerpalus Antsla lähedal Võru lähedal ja Antsla ja nojah, ja kogu eks, eks sugulased ja kes on Setumaa piiri äärest ja noh, seal ütleme ikka lõuna lõuna osariikidest pärit et tegelikult ikka on Tallinnas ka inimesi, kes, kes ikka pursivad või püüavad rääkida seda, seda keelt, tegitegi, bändiga, muusikat, armastusest, niikaua kui hakkasite tegema eesti keelest, siis hakkasite, mõtleme ainult rahale ja. Ja nagu ma arvan, ma ei, ma ei usu jutus ennerlerile raha pärast, jah, jah. Jah. Me isegi ei näinud sinu siin filmis, mis on pisaraid täis, ei leinud isegi siukest iroonia moment. Vaata ennem vaatasin jah, et raha ei olegi naljaasi, ega raha ei ole naljaasi. Vaata, me mõtlesime kõigi, võrdleb eestlastelt raha kätte saada selle nende ilusate lüüriliste lugudega ja siis siis võib minna ka välismaale, aga ikka samas ikka võru keel, ma arvan, et raha oleks teise väärtusega, kui näiteks Jakobson naerataks pillil, mitte oleks nii tõsise näoga. Aga vaata, see ongi tegelikult väga nagu haige teema, mille pärast näiteks kui meil on passipildid ja näiteks pass on niisugune huumorimoment, on kõigil inimestel keegi taha kunagi oma passi teistele näidata. Ja siis seal on siuksed väga hirmunud ja inetud inimesed, reeglina mingid pildid, mis on tehtud mööda nikkus ja kõik inimesed on väga tõsised ja kurjad seal kuskil vanglas tehtud pildid just kinnipidamisruumis seal ei lubata üldse naerata, ei lubata. Kuna sa istusid, Ma ei ole istunud kunagi maitset seal ühe pildi andnud mingi olude sunnil. See on mingisugune muu teema ja mina ei ole, ausalt öeldes kassa toome, toome selle heinad ja toome luukere kapist välja, oota toome selle luukere kapist veel, mis, mis selle muusikapala peale, mis on Ove just saatsin Tartus ju tegelikult stuudios on ju just stuudiosse. Me viskasime su siin ära ja pakkusime sulle süüa kõik ära ja ma nii palju võin ette öelda, et jah, et Eesti rahvas, hoidke alt, on tulemas sel aastal kindlasti album, mis ületab oma müügirekordid ja ma arvan, et Winny Puhhi album ületab oma müügivõimalust. Ei olegi, kus isegi ostad kaks albumit ja ma arvan, et me saame isegi oma kategoorias Winny Puhhi kategoorias võime isegi mõne auhinnad võita. Arvestades seda, et seal kategoorias liiga palju konkurente pole, siis kuuleme. Imani näilik üle Ohike nuudlid ja hapupiim Ruuglipla pubi, lei luuglid ja kagu piina Juumi pääle, ega süü haige rake keset hülge, nüüd. Aga neile härra süüli Pallo. No vot Niisugune laulsid ja annaks jumal, et ikka rahvas jõuaks raha eest muusikat ka nii palju kuulata, kui teie seda raha eest teha. Eks ole, aga samas on südamlik lugu, täielik kohvik-klubi võib olla sama lauset, ütlen eino ega vaata, kahu räägib ka alati, et tema põlgab neid rahu on meil Tõnis kahupea ja senise kuhugi kao meil Tõnis kahu kuulus, ütleb ka, et tema põlgab nagu neid arutelusid muusikast, mis, mis räägivad niimoodi, kus on nagu sõnadest ja muusikast kuidagi eraldi käsitletud või et sõnadel mingeid asju siin on tõesti. Tõesti niimoodi, et ühtede sõnadega saab väga palju muusikat ära teha, seda ma tahtsin öelda. Väga hästi öeldud, Rent, teil on, teil on haruldaselt hea maitsega. Aitäh, palun, tähendab vot see, et seal siis Võrumaalt pärimis loomise karjatasid, kui sa seal lapsena televisioonis Ta talus oma talus, mis loomad, medalid, häänid ja ühenide, ühenide jaanakanad ja ei lehmad ikka, mis Melik lehmadel olid. Kirjutas sai nalja Rysimuse lehmadele küsimus. Vääni lüpsmine, võib-olla igavene tegu on väga valus ja püüab pureda Võrumaataludes, aga samas rääni piim võib päris hea olla, sellepärast et kindlasti raipesööjad, kalad näiteks kõige parema maitsega kalad. Silmud ja, ja angerjad, angerjas ei ole mingi raipesööja naljade. Olevaid küll ole mõistlik, väikse kalamees, kuidas sa räägid, ise tegid siukse, tellime jälle kalamehest, on kujunenud nii loll, kuidas saab öelda, angerjas sedasamust kihitada ei söö. Ilmud söövad, tohman, silmud, söövad, öös ilutsevad aip silmad suudlevad. Saadik sööge mitte midagi, nagu Mussitavad, kõike, mida nad oma elus kohtavad, kallistavad silmud, ongi suured musitada, enne satuvad raiped kogu aeg ette, nad inglise keeles silmangid kisser siis. Kes, kes siis üks silm on päeva kinos haistis, haistis aifisse. Vot niimoodi, ega me hakkame otsi kokku tõmbama, tellime endale nüüd poolküpse shatoobreani heani, kääni piimajuustuga ja raipe kass ilmut kõrvale ja see võib-olla kõlab hästi natuke mao verd. Üheni piimajuustuga. No vot ja, ja ega ei olegi siin midagi siin, aitäh tulemast meile saatesse. Muidugi vähemasti aitäh kuulajat kuulamast. Tükk tegu tahab veel midagi öelda. Ma tervitan poja, Tom murterid ja oi kui ja kallile marile ütlen, et see sõnum, mis asi, ma olen täiesti päri. Nii tore mees oli tänase nime sõnum, see oli ilus sõnum. Nii tore mees on meil täna saates, kes tervitas, tervitas oma kallimat ja nimetas teda ka peale seda, kui nad on ühise lapse saanud neiuks. Panid tähele. Ma panen alati tähele, külalised räägivad, vaata, kus on alles hingestatud noormees, teesis ilusaid filme, Ove ja, ja head muusikat, jah, ja edu sulle täna öösel siis seal stuudios täna öösel ei maga, täna öösel ei maga, väikese lapsega perekonnad ei maga ükski öö. Ma tean. Ma olen sellest selle selle ja Ma olen natukene eemal olnud mõned mõned päevad või ajad, ütleme niimoodi ja ma lähen kuulan seda ilusat lapse laulu. No nüüd siis kõigile kuulajatele aitäh ja soovime teile seniks head sigimist.