Tere õda, kus sa raadiokulle oleval pri Valdo ja kõnele tsipake võrokesi tegemiisist pargile on, keda Jane looduskaitsekuutuur nakatusest võti Eesti looduskaitse seltsi Varstu osakonna Inemise ette uurimise matka Eesti lõunatipu, mille pärast meil juba mitu aastat ka suur murekam sinna plaanitust Etacats suurt Tolo kivi, kaevandust Akva kaitsealadesse, biitri lähtule Apäält Kalarika ju on, tan viil hulka loodus väärtüüsis, mida paikliku Inemise hoita tahtva uurimise matkahaigu lühtinuid, viil monolähtuvalt kõneles Eesti looduskaitse seltsi Varstu osakonna päämis. Silla silver. Levitasime vääga palju huvitavaid samblikke samblaid ja seeni ja nuid, et ära määrata ökoloogia, bioloog Palo Anneli põlve alla, et sealsamas kaevandusala peal on neli tase kaitsealuse liigi ja 14 kolmanda kaitsealuse liigi samblaid ja samblikke seenevil lisas ja muidugi mis ennepi esiole, mille ütleme 16 orhideeliiki ja kõike muu puu ja Chirgu ja looma, mis omava ka varem juba kirja pantu. Mika oli üten ka looduskaitse seltsist. Hüdroloog Arvo Veskimets, kelle ja seal suur üllatus. Enda jaoska palju kinemis Eesti, et seal on tegemist karstialaga tähendas tood, et kõik kogumist rahvas tõi suurest kraavist kogunev vesi, Juusk üte kotuse pääl, Cheeride näpa maa sisse. Me otsime ET kastakovski välja tulla ja tuut katest saalis, Levekynatu tähendas tood, et vesi, mis eran kaevandusaladelt välja pumbata, too vesi või ka jõuda jummal Tiit kohe, sest too lubjakive vahel kostuv vesi liigub, tuli kus hoopis teistmoodi, kui ta mõnel kraavin või lombin joosk. Aga seni mis kaevandaja uuringuid seal kirjutatu seal üldse karstiala ei ole, tähendas toodet. No samad karstiala pärast Nuide siini samblikke samblaid, sellepärast, mis sealt nüüd omleti Nuide pärast tuletuur maa-ala uuesti korralikult läbi uuri ja ma usun, et kõik Inemise, Sava, too maa-ala, seal on väärt kaitsmist. Üleeile õdagu sai võroliinan Stedingu majan kullelda kirjaniku Kauksi Ülle mutituugodzile. Määne om peris maalane ehk vannu kombide hoittle maa ühinemine ja mina hävitas tal seo ilma haigu Eloleiaia Lääne Tuinemine, siis on Kauksi Ülle. Tähendab ennem pärismaalane pead olema kaval ja tark kinemine, peate maailmaga kursis olemise mon, Kaermaatidski ekraatsin, vari, neela sinu Paceyblitesse naabri sulle ei mürgita midagi, et sa saad niiviisi elada, et seal kõik ei langeta vahet, pidemed Hummukukel katesse laupäeval puid ja ei niida muruniitja ka, nii et olen mõttel on tänapäeval pärismaalane olla peris rasse, tegelikult võimatus tekkis sellepärast, et muidu ei saa firma kasumit esikkasvatajat toitluse seisak, heki, sulle rämpstoitu, aga neil on vaja oma ülejäägi maha siis kus sa panka raha eliinaisava protsenti ei saa, Rootsi palk ei saa rootslasi, sponsori tuum, mis praegu toimus Miloodusega ja kus puu ei ole inetu puu, vaid on puity ja mõttes ei ole muud, kui puupõld ja naases saadetas Sanna sünnitama ja et nagu maks natukenegi jälle maailmaga kursis ei ole, nii ma akvani kohal pärast sule ja kirjuta jälle mõne luuletusena missa, luuletajana, tallekaga, Muugaks kiit kui lihtsalt luuletajat. Kas pärismaalase elu on ka midagi ilusat ja häädam nagu lilli häitses Mõks illusse. Vihma satas õige laulja, kui Keva Jaksub lämminud ja suvel lämminud ja talvel külme ja talvel lumme jahtu kui Lazzakülangi ära ja, ja too, kui mõistad midagi vil säänest tüüteta ja kui su käest nakaseks mingi lilli häitsema ja mida sa arvad, kas maaelu küsis võimekas häälduma, ta muutus, kõik haig ta väega muutus, et mul tämbauljust iile kirjutatu luuletust, ust, et kus ma mäletad, kus kõneldi lehmi, nimedest, et kuski äkki passi ja lehm valla ja kus lehma märgiva ja nüüdses umbses sane kirjeldus tollest, et kus Kell katesse laupäeva Humuku tervel külal üürga, sellest siis kõikvõimalikku muruniiduki mine või suvel Liina, talvel Vaiknega suvelmine või liine, et suvel on maal palju võõrast rahvast tegelikult tumma Nuinemisse ju vere poolest üks kellelegi või kellegi sugulase või siia elama tulnud, aga näidata ei tajutud külaühiskonda külakogukonda ja noh, neil ei ole, see andsid kirutamata säädüsiieti, kirik haigu ei sobi, kõiki saagasid sisse lülitada ja muruniidukit ja jättumala hingamispäeva ja pärast Ta ei vähem raisata, kui tohib, maatöid deta ja kõik Nossansse nagu püha ja tabu ja mõnikord kaos ära, nad on keeruline edasi anda, ma looda väga ATU suitsusaunapärimust, suits on asi, et kus saates midagi edasi anda, aga ütleme niiviisi kõigi asjade, enne, kui sa Tulatse, kuigi sealt arvutist kätte saatidele midagi suudakvil ütelda, selgita, või nii, et vot nagu ka toru ja kullesse, et vene keelt meeldejätja, et tollega pead tegelema praktiliselt, ega jumala käiv Ja ongi selleks korraks kõik saate saatuse kokku. Harju Ülle lugi, Valtri Valdo vahtlane võrokeelne saade. Tule jal nädali pärast tulevane ela päeva kell viis läbi viis minutit.