Kell saab hetke pärast 15 ja 18 minutit. Jätkame valitud lõikudega elaviisaadetest. Neljandal juunil oli Olavi pihlamäe külaliseks Eino Baskin ja pärast Edit Tiefi kaunist hümni armastusele kuuletegi katkeid just sellest vestlusest. Härra Baskin te olete rääkinud sellest, et te olete nagu vangis istunud, kas teil on ka kunagi öeldud, et noh, Baskin ka ei tähendab, et sa oled nuhk mulle keegi öelnud, et sa hakkad nuhiks, on küll öeldud ja, ja mitu korda see käis ju väga lihtsalt, tähendab meil on mingisugune ettekujutus, vale ettekujutus sellest, võib-olla proua Parek teab seda asja paremini kui keegi teine, sest tema oli ideoloogia. Kes sattus trellide taga ja arvatavasti tema teab seda paremini kui keegi teine. Aga tähendab, see toimus hoopis teistmoodi, see toimus niimoodi, et ülekuulamisel Öeldi sulle alguses, kas te tunnete sellist inimesed, näiteks provokatiivne küsimus kolleeg ja tunnen, mis te võite tema kohta midagi ütelda, mis, mis mõttes ma peaksin ütlema elu, ta on selles mõttes, et, et kas teil ei tundunud, et see inimene kuidagi olles seltskonnas väga palju räägib anekdooti nõukogudevastaseid, tähendab üks küsimus on juba esitatud selleks, et ära oodata, kas sa selle peale ütled jaa või ei? Kui sa ütled jaa, jah, ta tõesti tegi seda siis järgmine samm uurija poolt on juba, kas te ei tahaks edaspidi meid aidata, Ta ja nii edasi ja nii edasi ja nii edasi. Aga kui sa kohe resoluutselt ütled selle peale minule tundub, et sel teemal ei olnud kunagi mingisuguseid jutte, kui sa oma oma vastustega annad mõista, et seda teemat sa kunagi ei hakka üles tõstatama ja sinu jaoks ei ole see probleem. Kuigi sa aru saad, siis entusiasm, uurijat, entusiasm kaob, kusjuures mitte vangile ei esitata neid küsimusi, vaid ma mäletan, ühel ilusal päeval ma olin tudeng, kui mind kutsuti välja teatriinstituudis, olin, kutsuti välja. Nad tavaliselt ei kutsunud kunagi pagari tänavale, nad otsisid igasuguseid kohti. Kuskil restoranis või kohvikus või, või ükskõik. Isegi teatris võis näiteks mõni inimene su välja kutsuda ja teatri direktor ütles, et vot sinuga tahetakse rääkida. Ja siis see inimene ei tahaks minna oma garderoobi ja minuga pisut vestlema. Tähendab, nad leidsid igasuguseid selliseid nurki ja kohti, kuna ma valvasin mõlemaid keeli perfektselt, ma olin nende jaoks küllaltki hea suutäis. Aga see tähendab siis seda, et põhilised küsijad olid nagu vene rahvusest töö jäi, olid igasuguseid, oli igasugu mindon küsitud, mitmeid kordi on venelasi olnud tõsi olnud. Naabitsiaalselt on mind, enne kui mind arreteeriti, kutsuti mind paberisse ja, ja ametlikult kuulati üle, seal olid eestlased. Uurijad aga tähendab, küsimus on selles ja siis hakati ääri-veeri rääkima, aga teate, ma pean teile päris ausalt ütlema, kuna mu elukutse on näitleja. Ja ma olen siiski improvisaator eluaeg olnud. Ma pean ütlema, et Nad ei olnud eriti kõrge meisterlikkuse inimesed, nad olid primitiivsed nende intonatsioonide nende küsimuste esitamises oli juba selge, kuhu nad tüürivad. Nad, nad olid liiga frontaalses. Võib-olla ma ei tea kuskil Moskvas võib-olla ma ei tea kuskil kõrgemates sfäärides, võib-olla olid peenemad poisid, aga minutaolisi poisikesi nähtavasti tegelesid ikkagi algajad amatöörid. Ükskord ma sattusin nihukese mehe kätte, kes oli natuke targem, tundus ka intellektuaalse natuke diaatrid tundev inimene. Aga tähendab, mul oli alati üks ja see sama vastus. Et mind huvitavad rohkem naised. Töö ja teater ja minust ei ole tolku. Ma ei olegi rake mees, järelikult ma ei käi seltskondades. Ma istu öösel kuskil klubis ja restoranis nendes seltskondades, tavaliselt inimese keeled lähevad rohkem avameelsemaks, kuni inimene on midagi võtnud. Ja ma olen tavaliselt kodusistuja poiss. Ma siis ei olnud telekat, loen või vaatan teatrit või käin proovidel tol ajal ma tegelesin veel isetegevusega väga palju. Aga selliseid püüdjaid on väga palju olnud ja teate, ma pean teile ütlema. Oli neid inimesi, kes mina arvan, et oli neid inimesi, kes tundsid huvi sellise asja vastu. Et nad võisid tegutseda agaraid, loll on ju väga palju. Ilfi ja Petrovi on selles mõttes väga tore. Humoreski tehakse inimese kohta, tähendab, antakse karakteristikute, üks küsib, mis te arvate, kas ta on, kas ta on väga tark, kui teine ütleb, aga äkki ta on haiglane ja otsivad kõik variandid läbi? Lõpuks rääkida on lihtsalt loll. Tähendab selliseid lihtsaid avaraid, loll oli küllalt, tähendab, me teame ju, vaadake kui näiteks juhtub õnnetus tänaval, eks ole, olete tähele pannud, mõni inimene ja laip lamab või, või keegel haavatu, mõni inimene mööda ei saa, aga mõni seisab kõrval ja on jube agar küll ta jookseb telefoniputka vahet ja küll ta annab arstile arstile nõu ja politseile ütleb, et näete, see oli nii, et ma see siin siin kui sel ajal, kui tema tuli, sealt tähendab neid Acareid, inimesi, sul loomus, see on inimese loomus ja nende hulgas oli neid, kes tulid igati aru ja kevades mulle esitama selliseid küsimusi üldse. Mis puudutab seksi, mis puudutab probleeme, mis on seotud just selle keelatud viljaga, nõbedas. Tähendab, selliseid provokaatoreid oli metsikult palju. Ära baskime korraks, tuletame meelde, mille pärast helistama pandi, mis oli see põhjus, tähendab, mind pandi istuma praktiliselt auto raamatus, ma kirjutan sellest pornograafilise pildi näitamise eest. Te saate must aru, tähendab see praegu tundub nii naljakana, et keegi ei saa aru, tähendab, ümberringi on Seksoppide ja, ja me vaatame videot ja käime, pornofilme on, meil on omad ajakirjad nõia ja, aga siis see oli keelatud, tähendab ja tegelikult mul ei olnud neid pilte seal lihtsalt tapetseeritud või see oli fabritseeritud lugu. Ta oli täielikult fabritseeritud, oli kolm neli tunnistajaid leida, kes ütlesid jaa, aga tegelikkus oli hoopis teine, ikka poliitiline tagamaa. Et saaks nagu selle mehe ikka seest ära, sest tema keel tundus liiga terav ja kui kedagi üldse huvitab, ma arvan, et see enam kedagi ei huvita. Praktilised, süüdistasid üksteistsugune, vaadake, kunagi oli siin Gerretz ja, ja laagi protsess ja Milaniga sellel protsessil lihtsalt pealtvaatajale. Ja tol ajal pressi loosis istus. Ta vajas käisse lugu istus Iisraeli kultuuriatašee, kellega mind tutvustati ja tema võttis minul aadressi, mina võtsin temalt aadressi, ju tema oli siis julgeolekusfääris. Julgeolek jälgis teda, ma sattusin siis sellesse tasku. Arvatavasti teda arreteeriti. Võib-olla taskuraamatus oli minu nimi või minu telefon, nii see algas. Ahaa, Baskin, ahaa. On nimekirjas, Iisraeli tähendab kultuuriatašee nimekirjas, aga tol ajal oli ju seotud teate kui raske see probleem oli meil ka välismaalastega suhtlema, absoluutselt võimatu oli rääkida välismaalasega numalini noor küll. Ja siis andis ta mulle raamat. Ta kinkis mulle Nürnbergi protsessi esmani. Tähendab raamatu Eismani kuritegudest ja see oli tõlgitud vene keelde Saksamaal trükitud see raamat. Ja see raamat oli minu käes, ma andsin isale lugeda ja ja keegi kellelgi olema vist arvatavasti näitasin seda raamatut, see oli ta ei olnud keelatud küll, kuna ta kede ärris tähendab demokraatlikult, Saksamaad olid trükitud aga nähtavasti meie jaoks siiski keelatud ja hakati seda raamatut otsima, haketi tähendab, leiti pretsendent selleks, et siiski minust lahti saada. See käsk tuli ülevalt mulle näiteks kohtunik ütles mu emale, et teie pojal ei oleks pidanud teie poegi, oleks pidanud üldse siin Majas istuma. Aga paraku elu on niisugune, midagi ei ole teha ja siis, kui see kohtunik oli juba pensionil, Maida nime nimetada, seda oli väga sümpaatne, tore inimene. Ta ütles mulle ka, et me ei saanud mitte midagi teha. Käsk tuli ülevalt, et otsus oli nagu ette ära tehtud ja, ja see oli kõik ette teada ja ma tean neid nimesid, ma tean neid inimesi, kellega see kõik on seotud, raamatus on sellest jutt. Ma arvan, et ei ole vaja võib-olla nii pikalt täna rääkida, aga praktiliselt me tuleme selle juurde. Et tähendab KGB agent, KGB agent, minu arvates on olemas kaks liiki neid agente, on neid, kes süstemaatiliselt töötasid ja, ja tõid sellega kahju nii-öelda teistele inimestele. Ja on olemas need agarad lollid, kes sattusid sinna kes sattusid sinna, mitte teades, et neid hakatakse edasi pidi ekspluateerima, aga nende nimi oli juba nimekirja. Ja võib-olla nähes, et nad on absoluutselt nii intellektuaalselt kui ka kui ka ütleme, no täiesti mittekõlblikud selleks tööks neid jäeti kõrvale, hoiti voole varuks. Aga praegusel hetkel see nimekiri satub teie kätte ja te leiate seal. Kuidas elu läheb, sest saad reagi, on seal Avi, kuidas on siis härra Baskini elu viimasel ajal kulgenud läinud? No kuidas ma pean teile ütlema, tähendab kõige tähtsam see, kui inimesel on tervis, kõik need mersud ja kõik need Volvod ja ja kõik need kreeka sõidud ja Küprose sõidud, kõik on, see on see on kõik tore, kõik on sümpaatne. Aga kui pole tervist, siis ei ole ka seda absoluutselt vaja ja mina kuulun nende inimeste hulka, kes on seda läbi elanud omal nahal. Kaheksa aastat tagasi ma olin tegelikult surivoodil, vaevalt keegi andis mulle lootusi, näete, kaheksa aastat on mööda läinud, ma elan siiamaani, teen tööd. Ma olen teinud 16 lavastust, neli, vii lavastus väljamaal. Ma olen palju teinud televisioonis, raadios ja ma pean teile ütlema, et ma tunnen mõnu töö tegemisest mõnu läinud sellest, et ma saan teha tööd, et ma saan oma aastates veel nii aktiivselt tegutseda, oma tegutseda, kuigi võib-olla mõttes on juba mitu korda olnud, et on aeg ära minna vanalinna stuudiost 13 aastat, nüüd 14. hooaeg on selja taga. Ma olen sellesse teatesse pannud kogu oma südame, kogu oma tervise. Sest kui mina alustasin seda teatritegemist, siis olid Eestis ei olnud ühtegi peale riikliku teatri ühtegi teatrit siis oli ikka raske võidelda nende ideoloogiliste veskitega. Praegu, mis on teie, TV3 inimesed tulevad kokku garaažiteater, viis, inimesed tulevad kokku, VAT teater. Seltsi inimesed tulevad kokku Kralli teater. Üleöö võib teha teatrid ja ma ei ole selle vastu. Mida rohkem initsiaatoreid, mida rohkem inimesi, seda parem. Aga need on ühepäevaseened. Tavaliselt need kaovad kiiresti horisondil vaevalt et need teatrid 13 14 aastat vastu peavad. Mina isegi juba tunne, nii et võib-olla oleks õige aeg vanalinnastuudio peale mõelda hobist teisest vaatevinklist tuua kohale üks noor Nüganeni taoline mees, kes paneks täiesti uued alused teatrile, kes võtaks täiesti uue meeskonna, kes looks täiesti uue miljöö, jäetaks täitsa uues softis, nagu ma ütlen keema, sellepärast et mina ennast teatud määral siiski ammendanud, ma olen ikka nii palju teinud, tööd juba teadis, vaevalt et mu fantaasia ületaks seda, mis ma olen juba teinud. See on üks asi, nii et mina tunnen rõõmu iga päev elatud päevast. Ütleme jumalale, aitäh. Võib-olla vahel usklikuks muutunud, ma ei tea, aga fakt on see. Keegi ikkagi reguleeris minu, minu, minu, minu nii-öelda teist ülestõusmist ja mina arvan nii, et kui ma päev otsa olen elanud, normaalsed pole arsti poole pöördunud siis olen õnnelik. Aga härra Baskin, omal ajal, kui te olite tõesti tõsiselt haige ja siis liikus igasuguseid lugusid sellest, et tegelikult teid äratas ellu hoopis mingi imearst mingi posija. Hea tähendab, mul oli kontakt Leningradis tol ajal Leningrad üks inimene, tähendab, kes mind aitas, aga rohkem minu arvates aitas mind üks inimene siin Eestimaal. Ma ei tahaks nende inimeste nimesid nimetada mitte sellepärast, et ma ei taha neile reklaami teha ei positiivsed ega negatiivsed, aga need inimesed minu, vaata, kes mind on aidanud, on väga tagasihoidlikud inimesed, kes ei vaja erilist reklaami ja neil on küllaltki suur klientuur. Peale minu nii öelda taassünni on neil väga tugev klientuur olemas. Ja tõesti, ekstraseltsidega oli vul kontakt, naisel ei olnud teist välja pääseda, pöördus lihtsalt selle inimese poole. Kui palju ta aitas, kui palju ta ei aidanud, on raske öelda, eks ole, aga fakt on see, et iga kord, kui ma olen temaga kontaktis olnud selle daamiga ja selle mehega on alati mingil moel stress maha võetud ja niuksed valud südames maha võetud väsimus maha võetud. Tähendab, ma olen epi aktiivselt tunnetanud seda, et peale nende visiitide ma olen erksam. Teovõimelisem. Ma olen aktiivsem ja ma ei tunne füüsilist valu, see oli kõige tähtsam. Siis peale operatsiooni mul väga tugevad valud, rind, rindkeres olid, eks ole, stenokardia kui selline siiski käib veel vahetevahel nitroglütseriini purk on taskus. Aga no ma elan, ma töötan. Nii et ma ei ta võib-olla sellel teemal nii palju peatuda, sellepärast et 64 aastane mees peaks õnnelik olema, et ta töötab, ta tegutseb ja don tööd ja et on tööl just ta, et on töö peale välja visatud. Kui ma olin pensionieelik, eks ole. No võib-olla tuleb ka see päev, kus kultuuriminister ütleb, aitab, aeg on ära minna. Ma ei tea, kas see päev võib tulla ka seoses sellega, et öeldakse, vat Baskin oma prügikasti mängite praegu nii edukalt, et sellega te peate oma teatri ära majandama, dotatsiooni me enam ei anna, see tähendaks ju praktiliselt ikkagi teate surma. No ta on juba praegu, me oleme nii ääre peal, meil on juba nii väike dotatsioone, et me praegu ilma sponsoritelt ära mina ei saa. Siin oli jutt vahepeal, võib-olla linn võtab meid oma käe alla, tähendab noorsooteatri ja meie tähendab küsimus on väga-väga problemaatiline. Praegu nii-öelda peost suhu. Kui sponsorid annavad, siis me saame lavastuse välja tuua ei anna, siis me ei saa välja tuua. Ja ma pean ütlema, et sponsorlus kui selline on väga vajalik asi. Meie valitsus peaks mõtlema selle peale, et need aktiivsed sponsorid, kes tõesti toetavad kultuuri, neilt peaks tulumaksu vähem võtma kindlasti, nii nagu kogu maailmas on kogu maailma suured firmad, kes Kersponseerivad kultuuri. Need, valitsus tuleb neile vastu selles küsimuses, sellepärast et et oleks mõeldamatu, et nad sponseerivad ja veel võetakse neilt kõrgeid tulumaks. Ja siin peaks kahtlemata olema mingisugune kompromiss selles küsimuses, mis puutuvad. Meil on stuudios kui teatrisse, siis ma arvan, et igal teatril oma tõusud ja mõõnad. Me ei ole praegu kõige paremas nii-öelda nimekirjas ja see on tingitud kahest asjast. Esiteks, kui kaua eksisteerida üks teatri majata. Teiseks, näitlejad on väsinud sellest Elust nakatumise ja palgad on väiksed, näitlejate eksistents on probleem, tiline inimesed jooksevad mööda linna ringi, teevad sipsiku reklaamija, õllereklaami ja kuiva karme kargi taoline näitleja karjumelviga õhtu telekas. Eks ole, siis ma arvan, et ta ei tee seda heast elust, sest ma arvan, et reklaam iseenesest ei ole nii kõrgetasemeline kui vennad Lauten, sakid või, või need tööd, mida see suurepärane näitleja on teatris teinud. See on ikkagi sellest tingitud nii vaarikulgulgagangrul kui ka ükskülal kui ka krimkovil, see on tingitud sellest, et see annab letile juurde, aga teie ise praegu reklaamis küll pole esinenud. Mind ei ole kutsutud, tohoh, mitte ükski inimene mind üldse ei kutsuta raadiosse, te olete esimene. Mind ei kutsuta televisiooni, võib-olla seepärast ma kritiseerin väga palju telekat, ma ei tea. Ja mind ei ole kutsutud ka reklaami tegema. Poolteist aastat tagasi mari klameerisin Tartu vett ja see esimene viimane reklaam pärast toodi mulle seda vett juua koju, mida ma deklareerisin. Kauaks. Pargin ei ole enam nii populaarne ja ta ei ole ka nii moderne sest ikkagi need näod, kes on praegu orbiidil, need Ida everyt käega ei kutsuta reklaami tegema, eks ole ometi suurepärane näitleja? Salme Reek veel kuskil siin-seal. Unikaalne näitleja, nagu ta on, esineb raadios telekas tema reklaamid minu arvates oleks väga sümpaatsed. Kui juba Mikiver reklaamib, ütleme, kobi Pauligi kohvi, eks ole. Siis Salme Reek võiks reklaamida kõike seda kaupa, mis ei lähe. Sest kui tema Valeva oma oma sõna käima, kui tema ütleb näiteks ostke närimiskummi Mixit, mis kleepub esimesel hetkel mu hammaste külge, siis seda hakatakse ostma. Põhimõtteliselt ei ole selle vastu, näitleja teeniks lisareklaami absoluutselt ei ole selle vastu, miks ma peaksin häbenema seda, miks tähendab esiteks kõik inimesed püüavad oma perekonda toita, kõik teevad kõikvõimalikke asju selleks, et toita, sõidavad Soome maasikaid korjama lähevad sanitarid, eks tööle. Miks ma peaksin põlgama neid inimesi? Nad tahavad, et nende perekonnad normaalselt, aga kas härra Baskinit, teie käite Soomes sellepärast, et toita oma perekonda paremini vaid, või see on siiski mingi tahe saavutada mingit teine tasand, mida võivad meie vabariigis pole praegusel hetkel võimalik saavutada, Soome ei ole see tasand, mida ei ole poole palvega pürgiks, siis peaks juba Saksamaale või Inglismaale või Prantsusmaale sõitma ja Ameerika pole ka see tase. Me lihtsalt liiga kiiresti praegu muutuda ameerikalik nikuks. Arvame, et see on mingisugune loodav stiimul. Ei ole, ei ole. Ma arvan, et esiteks meil läheb 100 aastat, enne kui jõuame nii kaugele. Teiseks siin on mentaliteedi küsimus, siin on inimest omavaheline läbisaamise küsimus ja ärme unustame seda, et inimesed praegu tähendab kuidas praegu on nagu kehakultus rohkem kui hingekultus. Tähendab, hingesoojust on ikka vähem, inimesed muutuvad üksteise vastu ikka praegu külmemaks ja jahedamaks ja seda tuleb ka aru saada. Tähendab, kui raudeesriie langes, siis tõusis kuld, eesriie praegu on, eksole, stiimul, raha, ma pean saama Mercedes, ma pean saama volvo peab olema firma. Ma pean sõitma Venemaal, eks ole. Tähendab, ma pean, aga noh, igaüks ei saa. Selleks on vaja esiteks annet täpselt nii nagu näitlejaannet vaja business mediaan, eks ole. Rockefeller müüs avenüü nurgal sigarette ja temast sai Rockefeller, aga see ei tähenda, et homme mingisugune, eks ole. Ma ei tea. Kõiv või korv või või või keegi läheb, eks ole nurga peale ja hakkab müüma sigarette ja homme saab temast Eesti kõige rikkam mees. Proosile nähtavasti teab tervet seda etappi, mis moodi see asi algas. Ja mis moodi see asi tähendab, kulgeb ja proua Evelin täpselt samamoodi. Selles mõttes need kaks daami on minu jaoks mingil moel. Heas mõttes etalon, ma tunnen elevine hästi, tunnen tema pürgimise tema tema tema töid ja tema tema tähendab sidemeid kultuuriga ja nende edasi. Miks mitte, miks mitte maja absoluutselt, ütlen nende inimeste kohta. Andku jumal neile jõudu ja tervist seda kõike teha. Sest lõppude lõpuks virelemine on ka üks element, mis oli nõukogude süsteemile väga-väga omane virelemine, mitte midagi tegemine. Vaadake neid elukutseid, partorg, mõtelge neid elukutseid, eks ole. Lektor. Mõtelge natuke neid elukutseid, eks ole, see oli ju virelemine, kes see oli. Reaalne tegutsemine, inimene elab ühe elu ära, ta peaks elama selle elu õnnelikult see kas või selles mõttes mitte ainult rahalist aspektist, vaid ta teeb oma tööd, mida ta armastab näiteks arst, eksperimentaatori, arst, kirurg, see arst, kes lõikas mu süda, ta peab õnnelik olema, et talud võimalust tähendab teha inimesi õnnelikuks. Tähendab selles mõttes, milles me neile ja ärimeeste suhtes olen väga positiivselt häälestatud, kui kui see on kõik aus, aga ikkagi teie töö Soomes, kas teie jaoks oli see lihtsalt üks selline business etapp? Mina arvan nii üks kui teine, tähendab see oli ka teenistus kaotamata ja see raha, mis ma seal teenin, annab mulle võimalust elada, mu palk ei ole suur. Ma saan kätte praegu nüüd uue palgaskaala järgi 1000 krooni. Pluss pension ka või? No 150 saan pensioni juurde. Tähendab, aga mu abikaasa on teise grupi invaliid, eks ole, ja saab seal pisku. Ta ei tööta nii et selleks, et normaalselt elada. Mu korteri üür on 480 krooni pluss garaaži, üüri ja nõnda edasi. Tähendab selleks, et normaalselt ei lähe ka sellest rahast on vähe, andke andeks, milles te garaaži üüri maksate, sest küllaltki tuntud on see lugu üteldes garaažist hoopis tõmmati auto ära. Vaadake, asi on selles, ega siis majavalitsus ei hakka sellepärast, et mult ära varastati auto minult Ma vähendama üüri või likvideerima vaatamata, et mul ei ole pool aastat sooja vett olnud, mult võeti ikka soojema eest vaatamata selle peale, et mu korteris oli terve talv pluss 11 12 Ma maksin ikka kütuse eest, lihtsalt ühel ilusal päeval tulin, ütlesin ma enam ei maksa. Aga siis hakkasid natuke liigutama. Mõned tulid toru, ürit, tulid midagi vaatava koputama. Aga ega sellepärast soojemaks ei läinud, tähendab, mina arvan niimoodi, kui meilt nõutakse, peab olema sajaprotsendiline särgis. Vaat selles mõttes me oleme nii maha jäänud siis kui Soomes ma elasin teatri üürikorteri ja kui üks päev oli mingi dushirike ja ma ütlesin teatri direktorile, et ma täna hommikul ei saanud enne proovi. Tõenäoliselt jumal hoidku. Sel ajal, kui ma proovi tegin, sel ajal torujuhid tegid kõik korda, et õhtuks oleks soe vesi edus. Tähendab, selles mõttes me oleme jubedalt maha jäänud ja mulle isiklikult tundub, et nõuda on kerge. Aga andke, andke sedapsi, elementaarselt inimesele vaja. Aga teie küsimus nüüd Soomest, tähendab, ma arvan, et soome teater ei ole niisugusel tasemel nagu eestidaater selles mõttes, et loomingulises aspektist lähtudes ma Draamateatris tegin praegu mõrtsukat Fredit ja tundsin ennast 100 korda paremini ja huvitavam oli mul teha tööd kui Soomes. Kuigi härra Šveitsi aumärgi, mida me siin hiljuti mängisime kahasse üks vaatus Eesti teatri- ja üks vananenud stuudio, teine vaatus soome teatri siiski minule tundub, et soome teater mängis. Ja nüüd siis sellest, mida siis Eino Baskin sööb, armastata kotlette, sest et praegu Arkadi haide kotletid see on ilmselt Komoreskmis kenaadi Hasan või poolt, oli omal ajal väga-väga kuulsaks loetada üldse kulinaartehnikumi õpilane seeria. Kas te julgesite üldse võtta seda Hasanovi repertuaari ja eesti keeles teha? No ma võtsin juraikini oma Kaagaraidsin ikka, tol ajal oli minu arvates populaarsem artist üldse nõukogude liidus ja vaevalt et talle üldse siiamaani on leidunud ka asemiku. Azarov on väga andekas inimene, võib olla number kaks. Peale Raikneid vaataks praeguses situatsioonis, Kasnevad Casanova on, on, on väga andekas inimene, aga me võtsime ju meelejahutaja, näiteks kui me tegime. Me võitsime põhiliselt 70 80 protsenti oli kõikuma, riskid, Vene omad. Aimla tõlkis ja sabast kinni ja kompanii luges. Nii et selles mõttes ei olnud eesti huumorit nii palju. Kall kirjutas natuke natuke, kirjutas kaitsjana mõningaid humoreski oli Aimla ise kirjutas, aga suurem osa vene humoreski. Teate, ma pean teile ütlema, et Ma tunnen siis kinni huumori, prantsuse huumorit, saksa huumorit on lugenud, ma pean, ütled vene huumori selles mõttes meie süsteemi jaoks meie elu jaoks kõige aktuaalsem, sest Ta kritiseeris neid probleeme, millel meie inimesed olid teadlikud. Vaevalt et inglane, prantslane üldse sellest asjast aru saanud ja vastupidi, meie ei oleks kunagi saanud nende huumorist aru ja sellepärast praegu me ei võta kõiki huumorit vastu, kui me näiteks loeme praegu ajalehtedes neid humoreski tõlgituna inglise või prantsuse keeles. Ega me nendest alati aru ei saa. Ja selles mõttes Te küsisite, Kärt, mis kotlette mina armastan, ma olen kahjus, gurmaan Ma armastan süüa, see on minu suur viga. Skleroos on ka sellest tingitud. Ma armastan magusat, näiteks kõik teatrid karjuvad jumala pärast torti ja kui on mingi olemine, mina olen viimane, kes ära läheb. Ja ma ei võta tilkagi alkoholi, aga ma söön kindlasti tordi ja saia ja küpsise lõpuni. Ja see muidugi üldse ei ärrita, et kõik hakkavad karjuma, et see on ju ometi see suhkrul, mis on väga kahjulik ja, ja, ja, ja ma olen nagu narkomaan selles mõttes, et ma ei suitseta, May joob, aga magusat armastavad jäätist navi süüa. Aaviksoo tuli muidugi ma piirang viimasel ajal nii palju kui võimalik. Minu abikaasa teeb kõik selleks, et peita igasse nurka. Jumal, meil on. Meil on, mul on sihuke tunne, et meie korteris on nurki rohkem kui tube sest igas nurgas on ära peidetud kompvek või tahvel, šokolaadi või midagi niisugust vajalike tuuakse ja vahel ma ise ostan vaikset. Vaat kui ma sõidan, vanasti sõitsin, sain endale osta seda, mis ma tahtsin. Ma ikka ostsin endale pähkleid sokolaadi, mõne magusa saiakese nüüd praegu ei ole probleem, võid kõike siin siit saada, aga ainult üks väike probleem on, raha peaks seal ainult on rahaprobleem. Ja sellised mõtted, hobused olid Heino Baskinil neljanda juunis elavi saates ja, ja vahepeal laulis Mireimadki. Nüüd kuulete kuni selle tunni lõpuni laulmas Patricia gaasi, seejärel veidi reklaami, täistunnil kell neli uudised ja siis saate viimases tunnis on võimalus kuulda huvitavat Anti Liivil, kes siin stuudios oli teisel juulil.