Me oleme lähenenud Tallinna lennujaamale ja mitte just eespool tuleb kuskilt tagantpoolt ja nagu väike laps, ollakse vilkirjutajate kinnine ala ja sissepääs ainult Nõmadega hingehoidja on siin selline filter. Finantalligantallik saan nii, et me peame täidukat tähendavat dokumente näitama, et vaadata seda, kuidas tahate, lennujaamast, teie tundub päris karm värk olevat, et siin on suur aed ja käib üks autoga, läbivaatamine otsimine. Näen palju vilkuvaid, tule sees. Siis ma olen lennukite paremal pool juba. Ma näin kaverit, mitte sinna päris pisikesed. Samas on jälgimas kontrollimine, käib teil auto kapoti lahti. Nüüd minnakse, vaadatakse taha, tehakse tagumised luugid lahti. Käib üks agar kontrollimine ja nüüd siis peavad minema kuhugi siseruumi, kus nad siis saad nõusega. Ja järgmise asjana siis käib pommi otsimine autolt mingist pommi tikkumine, eks see ükskõik, mis asjapulk peegeletab ennikule. Praegu on, nagu te olete filmides näinud. Peegel on suhteliselt täitsa paistab midagi. Meil ei. Kasva dokumendi välja. Niimoodi. Karola paljaks. Palun ära võta telefon, oli ta. Sealt ära. Ema olin läbimine, Karola asetses ühte kasti kuuma, viskan oma õppejuurde, see, kas siis läheb kõõlpekist tunnistami? Niuksed piuksud, panen sellega peale. Nii ma panen masinais sõitma. Ta tahtis käima panna. Mingi. Selga tagasi panna? Nii nüüd ma sain endale. Ma olen telefoninumber, 643 loomikesestan läbi käidud ja nüüd me oleme täitsa lennujaama territooriumil. Oh issand, kuidas ma tahaks joosta ühe lennuki peale ja kaugele soojale maale lennata viiakse liikuva autoga. Tre. Kas see vastab tõele, et toitumine serveeritakse lennukites, nendesse pannakse hästi palju rohkem maitseaineid kui muidu, sellepärast et kõrgemad Tal on maitsemeel hoopis teistsugune. Ma ütleksin vastupidi, mitte ei panda rohkem maitseaineid, tõepoolest kõrgemal on maitsemeel teistsugune. Aga me oleme lähtunud seisukohast, et inimestel on võimalik soola pipart ise juurde panna, kui nad vajavad. Seetõttu pigem on see täiesti normaalne toit. Ja kui inimene soovib soolasemat, siis ta saab endale juurde küsida kuulajev pipratoosi. Mille põhjal te teete valikud, et mida sinna ja üldse valmistatakse? Valikud siin sõltub sellest, millist kontseptsiooni lennufirmad kasutavad lennufirmad tegelikult otsustavad, millist toitu Nad pardale soovivad. Ja toidumenüüde koostamine toimub siis kord aastas. See tehakse siis rahvusvaheliste kokkade poolt see presentatsioon ja sõltuvalt siis oma strateegiatest ja ütleme, rahalistest võimalustest teevad siis lennufirmad oma valiku. Nüüd see, mis puudutab Travers klassi reisijat, kui kasutatakse poopkontseptsiooni ehk siis reisijal on endal võimalik osta lennuki pardal süüa. Selle valiku teeme meie siin ja sellest aastast me nüüd läheme selle tee poole, et me üritame seda menüüd üsna tihti muuta neli korda aastas, et reisijatel ei tekiks sellist tüdimus toidu suhtes, sest meil on ka reisijaid, kes liiguvad üsna sageli ühtedel ja samadel marsruutidel. Aga need portsjonid Need on tegelikult suhteliselt väikesed, et kuidas on see võimalik, et suuremad mehed saavad ka sellest kõhu täis, kas siis kuhu on kokku tõmbunud seal kõrges rõhuga või siis hoopis on seal mingisugused ained, mis toidavad rohkem toidu sees? Tegelikult on tingitud siin väga paljudest muudest asjaoludest, olgem nüüd. Võtkem võtkem asja selgelt, et lennukid ei ole väga, seal on omad kindlad. Kaalud kui palju võib lennuk võtta peale selle tõttu ka ju teada, kui inimesed liiguvad pagasitega, et on ka pagasipiirangud ja, ja toiduvalik ei saa ka olla nii suur, et igaühele vastavalt nii palju anda, nii nagu inimesed ise seda soovivad. Nüüd need portsjonid on välja töötatud oma ala spetsialistide poolt, kes lennuki pardatoitlustusega töötanud üle noh, üle 10 aasta 20 aasta ja need sõltuvad need portsjonite suurused ja see valiku suurus sõltub väga palju, mis kohta sõidetakse. Kui pikk on lend, nii et need varieeruvad, kui palju siis keskmine toiduportsjon kaaluda võib? Täiesti sõltub, kas ta on 150 grammi, 200 grammi pluss siis lisaks veel kas magustoidu salatiosa, nii et väga raske on üheselt vastata millal valmistatakse toitelt, kas kohe enne lennukile minekut või päev ennem või kuidas see käib. Tavaliselt on see maksimaalne aeg on 24 tundi ja see algab sellega, et ei jaksa. Kõigepealt soe toit valmis. Kuna hügieeninõuded on piisavalt karmid, siis soe tehtud soetada toit jahutatakse kiirelt maha kell, millel on jälle omad nõudmised ja pannakse siis külmikusse ja pakateerikakse siis vahetult enne lendu kaks tundi vähemalt enne lendu on siis kogu toit valmistatud ja on valmis lennukile minekuks. No näiteks kui tulevad jõulud, kas siis ilmub sinna menüüsse mingisugune muu valik juurde jõulupärane toit näiteks. No ütleme, verivorst ja on problemaatiline, sellepärast et teadaolevalt veretooted ei seisa ja, ja me ei saa lubada, et kliendid on pärast kõhud haiged või mida iganes. Küll aga mingeid eri, sellist ekstra kas siis nädala, eri või, või päevaäri, me oleme sellele mõelnud ja ilmselt me seda kasutame. Kunagi on võimalik lennukis ka suppi süüa siiamaani, kui ma olen lennanud, ma olen ainult sõnakas kartuliputru, mingi kastmega või siis mingisugusest makaronide tehtud rooga. See nüüd sõltub täiesti sellest, millised on meie pakkematerjalid ja teadaolevalt lennukis tuleb seda supiga soojendada, keegi ei taha süüa sellist külmunud ja hangunud supimise ei ole üldsegi isuäratav. Väga palju selles kinni. Ära ei tüüta selle. Juba teadlikud selliseid riideid sellepärast ei olegi metalli küljes. Tööd jäävad koju.