Ning nüüd kihnukeelse uudise õhtast kihlaseltsiinik, sealpool merd, mina ole kase, Mart manajast. Sa mitu aastat on sedasi olnud jaanireede või jaanineljapäeva juba ette vägeva torma lahti kisu ning ning joosta pesad rabade pealt mereväes vikerraadio murdekeelse uudise torm minema, nemad lähevad ise puhkama ning tühe päevadel joonist kuni Mihklini netti eetrisena põlente, aga kihnlased peabki muretsema. Pangentika pühapäeva hommikul kellad tõrisema ning kaheksa 15 onud Uiad, uudised eetris. Kus see siis täna läheme? Minu meelest on paras aeg Ärma roosile küla minna, lähme siis Rootsi küla urma veoksi vigurici enne maa kihnlased jaanijuhtudega. Härma Roosi ka sea mäletad oma kõige kõige kõige ilusamalt Jaani õed koha. Ja miks ei mäleta lapse põllul mäletame palju paremini kui nüüd vanaduses. Ühesõnaga mõtelda saab kõiki, nagu unenäod ikka kõik lapsepõlvest. Kus kohtasse kõige ilusam öö, siis oli sinu elus? Meest oli järjeküles vanaema juures, seal nii mindi, jaanitulele tehti seal umba, Veske oli seal üle tee seal mere poolkõrgeid, mereäärsel tehti särjekülase käigule, tegi ise neid köiel, Osamaliseerumässad vaatasid, kui läksime, teed kadu. Et küll lande elusad laevad olid kõik Kihnus ning ehitud kaskadöör ehitatud. Neid oli, mina ei tea, kui paelume oli alles väike. Kas need olid siis need purjelaevad Sassiga, Keva veeti Riiga ning taline ning kui sa rääkisid tumba Veske juures jaanituld tehti, kas see oli siis see koht Sacia karjamaajaan oma pildi peal nältamitele veel. Ja just see oli ju sealsamas ligidal natuke maad, karjamaad, kadu või merejärk kadu minnes, mere ääres oli rohkem võõrumässa kodule. Kihnu. Olen vasaku, ikka taheti, et nad tulevad või eriti tahetas. Ja see oleneb, kuidas oli ikka ikka käsid paelu, mässakugesid 100 saksas varuauku, praegune Subaru sadam, mis öelda, see sinna sinna lähedale tulin, siis mindi kõik 100 saksa vaatama, seal oli siis pidu, need tulid kõik Pille ning alkoholiga. Vasaku tal olid siis omad pudeleid juures ning kindlasti paksid koha või oli ega eks oma põõsa all. Seal põõsu ei ole aga igaüks ikka nagu nüüdki ikka naised ise campus, mehed ise kampa üks oma kambaga ise ikka. Pillimehed olid siis ikka omade või olid need ka maisemalt tuld. Ikka kõiki sugulasi oli ikka Kihnu pillimehi oli kohe ning tantsiti ning mere ääres nii kaua öeldi, see tore pidu oli, aga see Lumba Veske. Kui mindi, siis üks naljakas jutt, mis mulle lapsepõlves siis meelega ta ennem oli kümnikuks oldi, käidi oma pere-perelt hellema teatud aeg, milles keegi jälle käästkümnikukses sihuke moed oli vanasti üks, näeme, kas neid laevu kõik nässu toetasid, aga üks naine rääkis. Oleksime erekorrapealt ühe rubla saanud, vaja kahemastiline randas olla. Mina mõtlesin, et nüüd kümneiku korra peal, aga nüüd, kui vanemaks olles vajan nüüdne arvu jäämist, kordame. Ikka jah, ega saare peal ka siukse kergema kombega naisi ning mehi elan, aga kuidas siis seal peol nihukese tantse siis tantsiti? Ikka kõik neide Kihnu tantslanemis, Kihnus tantsiti nöödeldesse, vanad tantsud on nüüd niisugune, üks lapsega oli, vaatan, et miks need õõtsad nagu puud tormaga nüüd teistmoodi tantsu sama muidu, aga siis oli kõiki, tõmba Jurka jooksupolkat. Win kirkad Savikoja venelast ja aga ega tantsu vahel oli ikka enamlaste polkaga. Kas Kihnu poisid tüdrikusi ikka metsa ka meelitasid? Ei, see ei ole ju ikka kõik, olid korralik, normaalne, jookse aulas kulda, kordagid Kihnus. Ega mina seda ei mõtle ja mõtle ikka seda teist asja seda sõnajalaõit otsima. Ei, seda ei käibes ühtegi kihnusse, muidu naljaasi. Ikka kõik hoidsid oma autoriteeti või au. Ei mina tean, kuidas seda öelda. See oli ikka Kihnus Nabelu kardetav, kui tüdrike poisiga tantsis ning rääkis, see olekski soovitav kiitlustestes. Enne maa pidi ikka kirikust läbi käima ning abielu astma ning siis võis oma mehega tantsima minna. Sedasi Oliver. Ei noh, tantsiti ikka ning see andis märku, et see poiss seal silma jääb, neid, kui poiss ikka poisid, tantsid küll küll noh, oli ikka inimestele nagu tähele pandud või otse märgetud kedest poiss vaata kulgedes tüdrikuvatamisest otsapidi ju, et noh, et midagi anda. Kenasti Mihkel Jaani juures ja vaatas ikka otse sind või vaatasid sea otse Mihkelt. See oli jaanilaupäeva, kui me registreerimisolime, siis märkas küll juba hommikumärke, muidu registreerime äge sisend. See ostmata lugu, et hommikul ärkas nii Köstamendid registreeruma, seal nüüd ikka luuletajat, koha, valedlejad otse. Seega tõsine me saame antas vallatleda, sellepärast et paberi unev tarneid. Mihkli vend oli ka meie koos kõik. Kas enne maika Guapaatia põletati või paat oli naa tähtis asi, et seda ei tähendanud õletase pidin ise laguma vä? Ei, vana puhati põletate ikka kui oli selline võimalus, aga minu teada oli neid poeta, palu väheme. Õiga aega võeti puud maha, need poed seisis kaua. Igaüks hoidis oma puhateni kooli Ede nähtuda, Aadam, Elazbon surne. Millal võib puud võtta nii materjalide, selles? Sasias ja Roosi nendele inimestele soovitisi joome õhta siia maisemalt Kogo sõitvad ning ning hiinlastele omadele kunagisi siis tulele lähtuvad ning nendele kysi minemata jätma. Ei, ei egas majas peab üks ikka minema minemata ei või jätta. Sellepärast et see pidi olema vana rahvatarkuse järgi, siis on põllusaadused Need kõikkonde kasuvad päramineni kui majast üks. Jah, ikka korra peab ikka äge. Me tahaksime näha, mis seal on, palju rahvast seal on, mis seal täheksanegiga korrabepiilme skeeme. Rootsis ei ole Sis kenadalt Jaanjotad, tee oma nina ikka tahmatusekskuaming laskmite, siis poiss metsa ennast meelita ning Masakatel aga räägi, et kõiki pudelis ei pea mitte põhjani jooma. Pudelit ta võib ju küll ka tulla, see palju elusam, kui õõtsub. Selline saigi tänaõhtune saade siit Kihnust või head uudised juba pühapäeva hommikul. Olge ikka rõõmsad ning terved, kõik nüüd jaani ning võidupüha tsiinik sealpool merd.