Tere de kullede mahlagu peramist, mulgi uudistesaadet, mulgi kultuuri instituut korraldab see aasta neli mulgi söögipäeva mulgi kapsa päev oli juba ära ammen, 25. aprillil tuleb mulgi korbi päev kahesse kotuse pääl üle Mulgimaa on töökambri, kus saab esikäe jahudsesteta ja mulgi korbi tegemist õppi. Mitmest Mulgimaa kohvi poodist saab korpe kodu üten kah osta. Mulgi korpe Ameri kant, Emmdeetu esid muudu. Enembiste käis Mulgimaal korbi pealik, jää rammus munade, Kõllatsustetu mannapuder. Mina Käisi korbi jutu Aaman Tarvastu mulki Albi Virve ja Veidebaumile iilige. Vanal ajal, kui mina väits oli keti saia üldse pühades, aga siis nädala keskel tekit karask. See oli kahe korbi tegemine, oli ülestõusmise pühade ajal kevade emotsiooni saanud, ilus komme. Mina kõnele, kuidas minu kogun need korpi käti kindla peale, igal pool oli raske esi muudu kuna sai ja, ja üldse korpideti, arva siis meil lastel oli Äämiil kui saia kätki, see oli üldse osa pühadest ja meil ketikate mudu karpi Tillykse korvpalli panna korvi. Neid Kütsate tehnilised Koklykse, kui noodi ära jahtunud, lõigati pooleks ja panti pääle manna korbi päälist, mis oli enne valmis. Seda ei tohi teda nagu mannaputru, ta on palju vedelam. Vaata, tead, tõmbab saia pääl, esid kõvemadest temale pannas, siis võid ammuna erasike suhkrut, soola ja siis, kui see oli ära jahtuma bankisi pääle, siis seda enam ahju, kes pump, aga töine korpoli nimetati põksu piima Corp, seda meie kodunt plaadisaiatainas keti alla kutsuti teda paksu piima korbis tennises, ütle teda selle kohupiimakorp Leili kõnele, kas sinu kodun käis samamoodi? No enam-vähem see oli tähtis, et just mulgi koert, sest et tema annaga paksu piimaga Solesi paksu piima korpoliiki omaette söödeti, jah, no nagu virve tütrele, et plaadi peal ja sipanti kige tervega ahju, aga liha ja suvistepühadesöök oli mannakoer. Teinekord tuli see mannapuder kõige vedel, vedel tulid aga selles, kui sa, tantsijad õige ohtrasti muna sinna sisse vaata, ega sa munaga ei tohi enam ju keeta, ega seda putru, sest et siis kui munad kokku sisse, seda enam ju seda nägu ega tegu, aga siis ta justkui lääs pähe vedelas, siis pisteti vahest fraasiks, saas ahju muidugi pandiga võid ja siis oli see putruce justkui sedasi säras päält. No igatahes, minul tuleb lillagi veel vesi suhu, kuna mõtlasele korbi pääle. See oli pühadesöök, kas seda söödi, kodun oma pere või jagati teistega? Muidugi jagati, kui seal tuli ta külalisõigem, palju käidi ju sellel ajal ka surnuaia veeren, siis võeti kah iki üten. Jaanilaupadjeti küll seda korpi aketi jaanilaupäeva palju väikseid saiuvad, seda võeti surnuaida mitte surnuaiasöömises, vaid küla, kus siis see oli lõpp, madal, suur pidu ja püha jaanipäeval tulime kokku, kui surnuaida üle kihelkonna ja siis segame surnujänes, söö neid siis teki väikseid saiakesi nagu küla kostis, nii olime nagu vankri pääl ja sel ajal kui see teenistus sunno ära lõpi, ega siis inimese kohe kodus-le temas raadio omavahel juttu läksime vangerde manu perast antises külakosti või mindi külla, nii, see mulgi korp peksis manna Corp kui kaasi paksu piima Corp. Olime nagu rohkem pikki kevadise ja suvitsa söödi, mis pärast sedaviisi. Suvel oli ju muna saia rohkem ja piim oli kähen ja piima, muna oli mulgi korpa, teinekord tekkis suvel, aga kui oli see talude, sealse talgu, mina mäletan küll isegi Ruja Peskmise masina manu ketti, sedasi kitsad. Ja sealt see suure laua peale pandi, jahtume kohvi küljes, teda piimaga, süüdistada korpi. Ja võib-olla vahest, kui siis oli veel raasike jäänu talvest ülemani marjake või mõni õuna kuivata tõunakesistati Kauna supi manu. Kes tahtnud esi kah Mulgimaale korpe süümovi tegema tulla Vaariku veebilehe pealt www punkt. Mulgimaa punkt ee järgi. Gussommen korpededas sess kõrrassommede korbi jutu otsan saatexe said kokku ilves, Kristi ube uudise jälle kate nädaliberast, kaheksandail mail tulevad õisi päev, peame kevadepüha.