Reklaam on selline teema, mis kindlasti kõiki väga erutav ja on osasid rekla, vaatame, mis erutavad hoopis rohkem kui teised, mõned võib-olla isegi liiga palju, vähemalt selline mulje võib jääda. Ehk siis pahatihti noortele suunatud reklaamteostes juhtub midagi koledat, tavaliselt ka midagi, midagi lõbusat sinna juurde, aga keegi kukub kusagilt alla, keegi saab millegiga vastu pead. Mõnusad banaanikoore naljad ja noh, loomulikult tekib küsimus, on see nüüd kõik kuu sündsuse piirides või ületatakse selle rekla raamiga mingeid eetika, sõrme või käitumisnorme, õpetatakse võib-olla noortele mingit sellist olemist, mis tänapäeva maailmas ei sobi. Ja küsimus iseenesest väga õige, aga peab tunnistama, et inimesed võtavad reklaami tibake liiga tõsiselt. Tegemist on ju lõppude lõpuks siiski loominguga, et tegemist on sellise nähtusega, mis peab meie tähelepanu köitma ja, ja meie arvamusi muutma võib-olla isegi väikeste elukorraldust igal juhul muutma näiteks seda, mida me sööme, joome või mida tarbime. Ja, ja seda ei ole võimalik teha nüüd väga tuimalt ja ja, ja, ja korrektselt eriti veel sellisele kummalisele kambale nagu seda on noored vanuses 15 16. Eks me ju kõik ole kunagi kooli ajal teineteisele mingeid sittukaid korraldanud, visanud kellelegi trussikud lambi otsa pärast pikka tundi või midagi muud toredat ja võib olla ja nii-öelda näiteks slaidireklaamides, millest siin juttu oli ongi just nimelt selle väikese lõbusa emotsiooni peale see reklaam üles ehitatud. Muidugi, teda on kõvasti võimendatud ja, ja mida need kaks noormeest seal korraldavad, võib-olla päris sellise standardse koerus alla ei käi, aga aga igal juhul ei ole ka midagi hullu. Nii et mina soovitan küll vaatajatel reklaame jälgida ja natuke rahulikumalt ja mõista võib-olla rohkem seda, mida seal reklaamis öelda tahetakse, kui seda, kuidas seda tehakse. Aga võib-olla üks asi veel reklaamide kohta, et ma pean tunnistama, et hoopis rohkem kui võib-olla natukene natukene yriteerivad reklaamid ajavad mind isiklikult närvi keskpäraselt reklaamide ja võib-olla isegi mõttetud reklaamid. Ehk siis iga reklaami peale on võimalik tegelikult reageerida kahel moel. Üks on see, et sa vaatad reklaami, sulle hirmsasti meeldis, mida sulle lubati, sa lähed poodi ja vaat et ostadki selle toote või kasutad seda teenust, mida seal reklaamiti. Aga on ju ka võimalus, et see reklaam sulle kohe üldse ei meeldi ja jaa jaa või siis on ta nii igav, et peaaegu üldse sinu tähelepanu ei köitnud. Vot siis on ka võimalik selle reklaami peale väga kenasti reageerida. Ärge palun ostke inimesed neid asju, mida reklaamitakse igavalt nõmedalt. Mis reklaamid teie tähelepanu üldse kohe ei köida? Nii et olgem mõistlikud ja tublid tarbijad, ostke neid asju, mida teil vaja on ja miljardit sulamid on lahedad ja jätke ostmata kõik need asjad, mida teil tarvis ei ole ja mille reklaamid on igavad, kui.