EOS Setomaal. Kultuur. Tervist kolle ja ma olen Ootovi Mirjam ja seadvoori kõnele elas setomaal ansambli Zetodega keha pidas oma viieteistkümnendat sünnipäeva Anse Välloga vahtse plaadi lätsi Liina. Palju õnne, türa, jumalaid kõva, 15 aastake folki ja rokki nagu võmmi vahtsele. Diviis. Isa, õe külalegis ei logise oma onu käest hiljuti Kelloll hällipäev, et no et pois hoit. Onu vastas Kitma. Võib-olla lähed kadedas? Nii et ta on väga hea, kui need kulla ja saanuaids arro kah, kui viste tähendas eesti keeles ja Jalmar just ütli Omni häste läkadedest loheaks, kui harva saad hümni pilli mängivad pilli ehmatanud. Et ei, kõik on, kõik on õige. So 15 aastaka tull võib-olla kipelbiti kummi. Arsime alles toll, kui me olime viis aastat vana ja mõtlesime, et noogu nüüd laiali lähme, siis no 10 aasta pärast. Kambeki, aga no ei ole vaja olnud Kambeki Dettani, et. Minahoid teie olete kõik mööda ilma lavia Verscao ammu särada ka suure ela taht, Velemist. No ma arvan, et me kõik olla sõbra ja hoidkimiku kui inimesi Mildiviisulle, siis saax nakate kõrvale hoida, taha ei, koka sai, aga muidu on hääl, kui arva, saad jälgi, koka. Reimo mattis sealt siin, too noor liiga. Jäädan katsevastane. Ja maale katesse aastaga oleme siis bändi nii jalgu selle seomaks puhkus, palju-palju parem kui mänegi mängi päikese, Reisway seikluspark või mida iganes mõistet välja mõtelda. Zetodega kuus püüne pääl olla vai prooviruumi olla Tuom sääne elamus vai iialgi või tollest välja tulla, jah, need ja ega tavainimene ei kannata ka jah. Kuis tee selle plaadi peale olete välja valinud, on ju suur töö tolle pärast ma saan aru, et tule rahvaluulega veidikese tüüteta helindada, viisistada lõi nii, et mõtli ühise sõna välja ja siis naq tulema. No ma võin öelda, et viienda plaadi tegemine on kõige lihtsam tuummõte, et meil oli viisaastaku haigu teda. Nii salvestime mõne pala ju nagu neljanda plaadiga maha saime, nii hakkasime pihta ja läksime vahtset tegema ja siis nii-öelda salvestama vahtisid palu ja, ja vahtset seto rahvaluulet. Ja võikski öelda, et nüüd minema aastaga detsembrikuu, kui meil oli viimane seal salvestus, siis meil oli õnne kolm lugu purki püüda niietu albumi pääl omava viie aastaga Joosultet pala ja, ja nii ongi, et too lõplets jah, oli auküsimus. Kokku on ju väga raske saia, mis tugevuses mõla raamatul päämine, lõuapidamine vaid. Jah, meil on mojo raamatu huma, chat, meil oad, sätmine, kannata kõrvalist pilku, jalg. Naljad ei lahtised loomingut. Esivanem pidi kirja pandvaid täpselti Uma imede kirja pannud. On küll, sõnused jäid Tiimade hulga. Sool plaadil nii palju võin öelda, et on ka kats vana hiti üts neist võsvia ja uss veama muu imadetu sõnadega. Midagi veel. Mati sõltum, kaitse autor. Valla instrumentaalpala on nimilugu, lätsi Liinam jaami ühte tehti bändiga ja Tõnu Petseri Palamine tamm. Kuuma seto vaiba on kõik haige, söime, ütles kõikko. Ära oled sa olnud kõik Aik setomaal, aga Zolt ainukene Jaanus viskari, Jaanus jalgupidi setomaale jäänuway. Kuid jah, ma paar aastat tagamaks tulli tagasi ostatuks oma mõtsa vahel. Teise mehega siis nagu küla, elagu kõrsik maks, kutsunaid, rööpaid tulek. Kuigi küllasaares Kõve Lassid jälle paar õlli, liiga palju aja kogu aja, kui ei toogem tegelikult niimoodi, et kulli hääl olla salkohomovaks. Kuigi turvaline tunne ja toda enam, kui kui pere muga Nov olema metsase vaikselt, siis, siis on vahepütti märki, mis sa tiit peale tuua, et trummi mänginud. Minuga on selline lugu, et ma olen, käin nii harva setomaal, et mulle isegi keel ei tule enam välja imekeelega ja mis ma teen? Eks ma teen muusikat, madi, muusika, valuta telki. Sünkroontõlge sünkroontõlge siin Artur del viipekeelt. Õpin, õpin, lõpetan kooli. Lõppude lõpuks ma olen seal käinud juba aastast. Kes seda enam mäletab? Kehasessaa, minust saab arvutitehnik, ütleme mis peaks saama. See on töö, mida sa setomaalt deta, küll seal metsa vahel on hääleviia. Vot see on väga hea point. Seda saab pealset tomat ja siis ta saab kodus teha ja nagu setomaad pean ikkagi koduks seotud keelt enam ei oska. Ega Ongijaid vers käed Raudki Einer näkkas ka vanaks jääma ja vala vanad pentimi. Raudteepeenar kõikoko, panni meile siis nüüd kütti Martiniga teooriasse võib nii olla praktika. Kas sul peramis uudis, olled, obsed näitlejast, mis värk metsaga neid on? Linnas no. Laatiale Läti mõttes Läti metsa ja ma olen näitlejaks. Malle, selline näitleja, Parhilla mõtli, muidugi Kiwaja mõtlejad tahtsid midagi vaheliselt manu, õppis mõnedsi luua. Metsandust õppima kohe nüüd sääsest mõtsamees, aga varsti ei ole hinnanud mõttes. Ma ei mõtle mitte maha võtta. Ööbige artram Artur rohkem kasvatuse pääl laivis, niiet Soloogia võsa harvendati hooldusnoorema mõtsa peal on vahva olla. Tulemus, mis pärast perre jääs, siis toome silmale kaia. Te olete suure panuse anno nagu Jalmar püttel palja usku disEdi otsa, seda kultuuripolitseil, olles nüüd oma juttu hoopis tööse ja Mehhilavam mehi mõttekabe, et tulega plaat, kov oma õnne kummardus seto leelo le. Mõtlesime jah, et tuum, selle plaan, et kui noh, ilmselt, kui, kui muud mõtet pähe ei tule, et siis saad plaani töötaja, et võis vähetähtsam mõne tähtsampa, võib-olla kõik tähtsampa, kõik oma sama tähtsa loo panna siis leelo kujul plaadile, et siis on nagu leelo park, setod kõlas, võis olla veidi kummaliselt, aga, aga nii homme, et eks me, eks ole ju tegelikult säänse laulumehega kosteid Liil siis Timohaava, näete, sa müüd imelisel juunil virske Triski siis juuni lõpu tasama Verske, seto folgil siis juuli lõpu Viljandi folgil. Kui hästi läheb siis ka kuningriigi päeval ja siis kimalt Viru folgil ja siis ka teisi. Et suvi on ta kuue haug ja ja kae, perra Molo vihikust ja, ja siis tulge veid, kulla. Väga hea Aitüma teile mehe. Pank edesi ja hoidke seto lippu kordel Duda laia. Setamiisile aituma ka sulle külla ja mõtle hädaigu ja ütletud peramist kõrda 11 aastake-le seto lugusid, teeni, pida, maid, teatepulk edasi anda. Järgmine Iisrael tervitas Teide oba Leima Evelin.