Elust setomaal. Kuuendal seitsmendal oktoobril petesse Obinitsa leelokonverentsi ning kõrvaldajast tamme leelo tarku Kogo, seto kultuuri fond, seto kongressi vanepidaja koga Minkast seal juttu tule õrna aare, kui sa võisid mulle veidikene ette kõnelda, et Bismi sügise harrastama naka leelo konverentsil suru. Omma tuut märkne ja arvanud on Väiga vaia, Tiide kostmi, tule ja kost tuleva leelopargi, et homsame ballamine, et kõik leelokoori või pargid elugi saavad tuules nagu kohale, niipalju kui neid sa tulla. Ja mõtlesid uubele Ekja näidetu pargialust andsinuinemisele, kes minemisi oli ja siis om sääne ballamine, kabiilad, tuletasin meelde onu laulud, mida Inemise Edi metsana nagu sinna koori tõi nihkega koor nagu Alost ja sane tallamine koori siis la süütele kats laulu, nuid, laulutuust, alastus, avast ehk ütlemi Tuudjat. Et kuismuudu seto laul on siis siin 30 40 50 aasta see onu Ants minemise on ja mis tast saanud on ja tuul läbi siis arutlusega tuud. Et kuis moodu, Ando seto Vanna päri laul, aah tagasi olnud ja ta õnne päiv oles edesi kaemise tuleviku kaemise päi. Ja seal võttas sõidukene laebalt mittena leelo. Aga meil on ka, siis teeme neid asju nagu Tiide ja arata omavahel ja näete ette 50 aastat, 80 500 aastat missa, seto keelest, kui ka seto keelt kõnelda, kuis siis hoita toodet time, tahtmine Timmekas seto keeles laulda, pinna OP tema tagasi tuua, olles noortarniga olema, kuis modu meil setomaal ja ka mujal juba Geouci või on toima põlvkondade vahetus, kuis modu, missa läänest Modomi läbi ole Petserimaalt, aga jaa, Petserma, tasa, põlisrahvaga Winlastega, nii Petserimaal kui ka siis siin eesti kanoide nõideni sõpruga, kes on parkla Petserimaale elama tulla, kes on ka siin rahvusest mujalt ja kes nagu tahtvat viida, mis on lihtsalt oma, mis seda hinda, peri olemine ja nii samatame peas, beat arutama, kaduda, et nüüd on meil loodu siis töötu vahtsana siis ühendus Siberi setode ka. Et kuis moodu saavuta Siberezetosid, Kasmi saavuta, kus minge omavahel nagu läbi samuti ka tuul. Et kuismuudu õhtu, seto hinda olemine on setomaal siberi Petseri koha peal Eesti 50 ja saasta pärast. Ja kõiki näid küsimisi arvamisi märgatada asja arutades, siis, kuuendal, seitsmendal oktoobril Obinitsa leelo konverentsil. Ja kodusest on siis külakeskus on mõtelda nii Modotmedi mingit säänest, vits kõnele siis edasi istuses istmel härja time sinna e Ati emid sõõri taha siis teda kolaskordavate kulatamine Hiiumaa ja arvad osa, mis siis seal puhkekeskuse Obinitsa saagas annakutetes head rongiga rongiga saab tulla, rong saab minna. Et Väiga palle, et mõtelge näide Ni do leelo peale mõtlen keele peale noori peale hindade olemise peale. Ma poisile ütle tuud, ma mõtlen, et kui ma kerku, siis on vanainimese sääl mõtelda kas setomaa, õigeusu kiriku ka 50 aasta pärast, aasta pärast, kus ta oma, et kõik tuumis siin omma. Et kuis modu ta võisi olla, mis nagu juhtus ja mismi saadeta või mis pead tegema. Setomaal nii Liinu, mõtelge kõigi nende teemade pääle nii tõlke kuuendal seitsmendal oktoobril Obinitsa. Ale Leima Evelin Samuel tämber neelas setomaal.