EOS Setomaal. Ülo. Ühe kulla ja Leima evelin Tertes sinna iis Päbene päiv naka sõda, kuule säädme, illos, kive ja olemine on ka setomaal tõkvalt võidki raadio nupukesele džuut hell monoKändler. Selle jõe kristlik traditsioon ütles, et bar Hilla on vaikne nätel ja paast läbi saanu vahtsena Elo oma here. Nüüd. Nüüd olid Pitoobitad ja ilota. Seal on ka tämbenelost setomaal, ööse käit, ümbri, kerkoi armulaval. Kui pälvneses, siis munaloomkale munne vertame ja pillimäng mäe lähme siis kuu kerkumano ja siis metsa ja külla. Peiga kiri värk. Ahjust ning kiriv setomaa kultuuripilt ongi. Ütte lõdagul oledki kerko ja järgmine päib omme. Sääne pidu, Iowa järg imestad. Kõneleme metsa- ja küla Michiga, valgu Toomasega, Andreller, Iisak Suleviga ja hundi Pauliga, nüüd nime Ammakinud, kolm meest Keavitas metsa, jää munaloom katteta ja kolm meest omavagi nuut ja pidev Hobestasid lambit, kitsi, nimek, kolme kese. Omavaks ka metsa ja küla bänd diale tuleva riide rahvabändi poolfinaali võistlema. Vilits poisiga. Setomaal on see nädalavahetus nii palju sündmusi olnud, Tiia, kohe astu või kostmida hartale. Parhilla ole tulnu neda ja külamajja ja teisel pool lauda istus Netšajeva küla bänd mul. Kas mul on õigus? Nii või ka ütelda, et nende Netšajeva metsa ja praegu on too küla küla nimi metsa ja aga aastasadu vannu kaarte peale, on ta nimetus olnud tõesti Netšajeva Netšajeva, Netšajeva küla. Kõneleme väikene metsakülast, kus and sest et ma tean, et teil on Parhilla vahtsele maja ehtamisel ja laulukooride EPA-s ja arengud elama ja kas naabrid Tombil mana tulnu või, või ka palju noori inimesi, küla küll fondi. No Elo, väikeste siit aknast lase omava tiigi veere ja tähendab jah, tule ilmselt suurem hulk rahvast kokku, meil on lonka ehitad Ladile siis oma loom ka väiksemalt. Diano ehiti lonka külamehe ele tulime külameestega kokku toomas. Oma palli seal veel meil on nimutatud küla, jagunes nagu kolmestiku, vanasti oli suur metsa ja mõtle vahel, eks ole, siis nüüd on mõttes vahele, kasu on väike enese, siis on keskne suurenetse segast külastik, sõlmehi. Tämbam liha, Võõda, Iisake, sa oled Kanadast teri, kes seal ka munne veeretati vä? Ei no see on pikem park, et annavad šokolaadimunad ja šokolaadijäneseid ja nii et mingi mängid sa barreteet vaikselt Monakesed peidus ja siis lapsed lähevad otsima neid. Aga mingi vertimine je, nii palju inimesed koos on, ei ole page tabeli. Ma tean, et te olete rahvabändi saate Jana ütles sealt televiisorist jõudnu ooperis kavandaja, et kas Tallinna sõita Habassidega läte massinidega ta 300 kilomeetrit ärg? 13 aprill on kõigil võimalus, Kaia, kui sina seal mäng vä kõnelgi väikene, et kunsti jõudsid sinna rahvabändi ja mis te oodat tult? Sinakas tollest peale viis, kohv meil on viis aastat tagasi, Me läksime oma oma külamyysiga siis ansamblit tegema siin külapäevast ja, ja siis see aasta Kiva, jah, siis kutsuti meid sinna tall, nahe tall, nahe televiisoris mängima ja ole seal Itevoori mängno ja võitsime järje diagdjoriidemile siis vastakuti, see on see pool pool poolfinaalile vastakuti säänse pundiga nagu nagu Vilitš poiss või seto keeli või ütelda külaelu, et et kui, kui kuskil poolfinaalis siis lats. Oled ikka kokku leppinud, kui ma 30 aastaga, sest sa siis tuled mu juubelile mängima, kas Parilla või ballal. Ta ütles soovi luua. Mob alles ja siis Evelini luurahvale. Metsaküla pan mängisite luu pääl Kirjasto, Evelin viis on peri Iirimaalt ja sõnam siis eesti keeles. Jaan Tätte. Seal rämbene elas setomaa lattumadele, mehe nesaja külale, kasumist ja küka hüve. Aitüma maale Leima Evelin elast setomaal on jälgi eetri kiis päeva talt viietsituudistsit.