EOS Setomaal. Pao lugu. Tervist, kulla ja ma olen uut Mirjam ja seadvooridi elas setomaa laulurubriigis juttu seto lipust, kuist, seto oma lipu saiva tuust kõneles meile Kööne päält, sootska sarveõie. Tegelikult on ju niimoodi, et Zetadelam Tiida olevalt Katslipu üts, mis on Parhilla üts, mis rolle? Hinne Tuut, sootska Sarve Õie. Kas Tiiete kõnelda tolle Edimense lipu saamise lugu ja siis kuuldavasti ju sillaotsa liidi setode Ast. Koko banze valmis meisterdi Rikka Ivani sugupuu lipuberravaid. Guinemisest saavad kokku siis nad tahtva nendestki tõist märkiga hindest kohegi üles välja pandud, noh nagu mõnigi malev saab kokku või kõikjal kokku, teeme hinde lipud, minestad üles ja näed, nüüd ei jätku, see oli mülemassis, ole nyyd. Kõrvast meenutame kant, Lääne Tõdimine lipp välja nälja. No kui mul, et nii väga hästi meeles tuuell ka valge pääl menegi kiribanud mind kirid, käsikiri atooliks, ütle suguvõsa. Ja siis kadunuma, mis Ain Sarv geol seto Kongressi vanemate kogu tunnukes kõnelema seto sil. Kui rahval või seal oma lipp kuvas, seto kongress üldse tal oktoobril kaitses 1000 kats järska, siis võtati vasta, et seto oma rahvas. Et me oleme kõik ei pea ju olema nii, kui poliitiliselt on kirja pannud mäleski setomurret kõnelev männegi etniline rühm võis olla etniline rühm, on tunne, et nii ole, ole rahvas ja notad, võrakad, jaka, võrokesi, oma rahvas, kihklase jätkas kihklas oma rahvas, et etud Sõnna rahvas Väiga peletas ja mid tuli kokku kongressil ja ja ütle, et meelerahvas, too kirja pant ja katus tuut arvestuse varvest ei arvesta, et meil rahvas staatu taha ja võtke või jätke ja, ja siis sarva indulduga välja. Järgmet seal, et võistled ruttu vahtluse kongressi nagu eesti keeles ütles erakorralise ja siis seal ta ütel, et meil või selle Uma Lipp tõi välja Nelli lipu, et luide Vaichel hommide sorti, et Kinklemja meels ja oligi, et järgnevatel aastatel kate 1003. tal aastagalk katagi üldse tal novembril Obinitsa Obinitsa Sis Parhillane küla keskus, eemia in näol siis Obinitsa kuul fotos seal oligi erakorraline kongress Nelly lipukaistel seal või lipu, moodu pilti ja siis siinemise araadi poon The King, kõle ja mees, noh nii nagu üks mäletad, kas on mäensena eri variandi seal olliva seal. Nüüd see asi on too, et nende pääl olnud kire Jolki püügi admicotto Kai rahvarõivaraamatut või raamatut ja, ja nüüd nüüd töid ja, ja too siis sai kõge hine, helusid olla pangevitsa vöökiri Kohom negatiiv-positiiv, noh nagu settasylam käsikirju pääl ja köie reie pääl hele hetuma, hele Hetu vähem et kui nüüd naha rahva võib põhjarahva nime oma nahaga kõik mäng või et üks asi on pantüdzilde tumma tõsildam Helledusamasi negatiiv-positiiv ja, ja siis too too läkski ja siis, et kas too kiri ongi valge pääl olev valge rahvas, et valgete Keyne seal peal on siis nii oma oma kiri. Ja kas ta keskpaigas õnnetu kiri, Vassistu kiri tege ristirist või olla nii, et rist on keskpaigaga ristel üle või ja, ja Sistut pointi Pontry ja säänest muudu, siis arvati, et on ja kui niimoodi point, et siis niimoodi on ja too jälle rahvasse meelemsaine lipp ja rahvas tuga rahual rahwaszontuga harinu. No lipp nõstatas, kuna vaiagi attach. Nii et mu meelest on meil kõik Asja siiski peris nii lihtsa ole nüüd kuss, setode loom, oma vald, taht, vahtsane vallavolikogu seto lipuni vappi kintada setomaa vallalipust ja vapist tuugavale Janov heraldikanõukogu on mind ka eestkõneleja Herodes Priit ütlejad, setomaa lipp on loodu ühendama setomaarahvast üle ilma ja see mõte on ta lipp ka igati omal kodusel kua Heroodese sõnul kõnelda Kimmo piirega oma Maldsusest siis tulnu arvesta tuuga, et vitsa rahvuslipp sai olla oma valdsus, lipp. Setomaa, vallavolikogu esimees, järvelile Rein kõneleskinnid edesi, mina siis setomaa lipussaa. No eks heraldikanõukogu oma ees kirjaki kaotanu ja Belnu näen, see võis olla kõik valdade lipu ja valdade lapin. Nokkinud lahe om sääne ühtlustamine mingist otsast vajalik. Aga ega me ei saa nüüd päris võib-olla Kaia õnne mänsidki formaalseid reegleid selle telo hoopis teistsugune, et Marvad Eestimaal Tiidas kõik seto tiirlema setomaa lipp ja võib-olla hoopis niimoodi mänzigi erandi tegeva mänzigi asja vil pagepast ja omavalitsusele hom, Tartu voli ja õigus otsustada oma sümbolit üle oma märkide üle, siis ma usun, et et me siiski vastu volikoguga kitame hääst, et setomaa valla lipussaalsetavali. Aituma järvelille Reino läitumaga sarve õiele ja aituma sulle kulla ja ma olen nootovi Mirjam ja elas setomaal, on jälle eetris nagu üks nädali pärast päält. Viietzeituudisid.