Kommunikatsioonijuht Timo Hartikainen, aga põhimõtteliselt on kõik kampaaniad nii-öelda reglementeeritud, piiritletud kampaania tingimustega, mis on ka meie kodulehel üleval ja käesoleva kampaania tingimustes on kirjas kampaanias osalevad isikud, kes tellivad kroomid paketi teenuse Starmani levialas asuvale aadressile, kus ei ole eelneva kolme kuu jooksul tarvitada ühtegi starmani pakettidest, internetti, pakettidest või telefonipakettidest välja arvatud juhul, kui tegemist on korteri uue omaniku või uue üürile. Aga et kuna meil on nii palju erinevaid kampaaniaid siis selle kampaania üks tingimustest on selline, et sellepärast sai tema kahjuks sellest välja. Aga ta tahabki teada, et miks see niimoodi on, et, et peab olema täiesti uus klient. Et me teeme erinevaid kampaaniaid erinevatele sihtgruppidele erinevate pakkumistega, et praegu käesolev kampaania on mõeldud nendele, kes ei ole meie kliendid või on meie kaabeltelevisiooni või digi-TV kliendid, et on kindlasti olnud ja tuleb ka selliseid kampaaniaid, kus tema saab osaleda. Toome sellise näite, et kui antud klient oleks kolm kuud tagasi lahkunud teie pakutavatest teenustest ja oleks nüüd uuesti liitunud siis oleks saanud need soodustused. Ja siis tuleb järgmine kampaania tingimuste punkt, isikud, kes ei ole viimase kuue kuu jooksul saanud starmani teenustele kampaania soodustust. Kuus kuud tagasi oleks pidanud loobuma, et saada praegusele. Noh. Põhimõtteliselt jah, et kui ta ei ole eelneva kolme kuu jooksul tarbinud ühte neid teenuseid ei ole viimase poole aasta jooksul ühegi teise kampaania soodustust saanud, siis ta oleks saanud, siis ta saaks praegu kasutaja. Aga teil on ka kampaaniaid nendele inimestele, kes hetkel on teie kliendid. No põhimõtteliselt on ka see kampaania mõeldud nendele inimestele, kes on praegu meie kaabeltelevisiooni ITV kliendid, kolmikpakettide klientidel on kindlasti võimalus soodustingimustel liituda Parema kolmikpaketiga.