Meie ees laual on rohkesti fotosid ja ajalehtede väljalõikeid. Neid sirvides tahame heita pilku Eesti NSV teenelise näitleja Eduard kinni. Sisukale elu jalava teele puutub silma koltunud foto, millelt vaatab vastu energilise, mõtliku ilmega lapse nägu. Pole raske taibata, et sellest mõtliku ilmega lapsest on aastakümnete kestel kujunenud üks meie tugevamaid karakternäitlejaid. Kui vanade seltsimees Tinn sellel fotol oled? Seega olete oma päritolult Valgamaalane? Seda päriselt mitte. Sündisin Emajõe ääres Hummuli anamõisal, kuid oma lapsepõlveaastad püüdsin Võrumaal koikule Depal Riia maantee ääres. Ja hiljem läksin oma haridusteed jätkama Valga linna. Kas teie kiindumus seltsimees Din teatrikunsti vastu avaldus juba varasest lapsepõlvest? Puutusin teatritegemisega kokku iginoore poisina, kuid teater mulle juba lapsena eriti südame lähedal oleks olnud, seda ei või ütelda. Olin oma iseloomult häbelik ja endassetõmbunud, seetõttu ei julgenud mõteldagi sellele ilusti, võiks kunagi näitleja saada, kes peab avalikult suure rahvahulga ees paljastama oma tundeelu. Ja ometi valisite endale näitleja elukutse. Millised asjaolud suunasid teid selleks? Mütsile suunalised mõjutused tulid mul lähimate sugulaste poolt. Tol ajal harrastati ohtrasti asjaarmastajate näitemänge, kus mängisid kaasa ka minu vanemad õed-vennad. Üks esimesi eesti pulsilauljaid Aino Tamm oli mulle isa poolt suulane nukupuuted temaga äratasid meis kõigis huvi kunsti vastu. Minu vanem vend Johannes tundis suurt huvi lavakunstieritilaugu vastu. Ta oli üks. Ja nii valisite siis teie ainsana oma perekonnast kutselise lava, teen. Jah, seda küll. Kuigi algul unistasin maalikunstnikukutsest joonistusõpetaja pensast pärinevad suure kunstiandega inimesel Soodovi mõjutusel. Ühtlasi ta oli üheks esimeseks inimeseks, kes suutis mu meeli köita ka lava kunstik külge. Ja ta soovitas mul ennast siiski edasi arendada maalikunsti alal pensa kunstikoolis. Kuid sellest ei tulnud midagi välja majanduslike võimaluste puudumisel. Ja nii seisingi pärast Valga kooli lõpetamist teelahkmel kuunid ja siis otsustasidki lava tasuks. Ei see otsus tuli mõni Ta hiljem valgest võtsin ette pika teekonna Petrogradi tööd ja äraelamisvõimalusi otsima, milleks nii kaugele kodu Petrogradis. Sealses apteegis töötas kauemat aega mu vanem vend August. Võib arvata, et selles suhtes ei pettunud feil. Võin ütelda, et tänu just Petrogradis nähtud suurepärastele näitlejatele vallutas teater mu meeli lõplikult ja sellest Ja teised võite kujutella, millise mõju ja huvi teatri vastu see minus esile kutsus. Kuid reaalsed võimalused oma unistuse teostamiseks puudusid teil sellelegi vaatamata. Seda küll. Töötasin pingsalt apteegis ja õppisin sel alal edasi, et omandada algul apteekriabilise ja hiljem juba proviisorikutset. Kuna siis teil avanes võimalus, esinesid esinemiseks kutselise lavad Pärast nõukogude võimu kehtestamist avati Petrogradis uus riiklik teatrikool esimene näitlejameisterlikkuse kool. Mind võeti sinna vastu õpilaseks ja seal hakkasin saama süstemaatiliselt ettevalmistust kogenud pedagoogidel. Õppejõududeks olid näiteks. Palju ütlesin ja teised kuid interventsiooni pealetung kiskus teatrikoolist pärast üheaastast õpingut ära rindele. Hiljem, kui sõlmiti vaherahu Nõukogude Liidu ja kodanliku Eesti valitsuse vahel opteerisin Eestisse. Lasin, astusin oma katkenud lavaharidust jätkama draamastuudios soli 1000 924. aastal. Ja sellest ajast alates hakkasin pidevalt kaasa mängima draamastuudio teatri lavastustes ja ühtlasi olin ka stuudioõpilaseks. Teatristuudio lõpetasin 1000 927. aastal. Eespool mainisite, et taotlesite endale apteekri kutset. Kas otsustasite täiesti, loobus sellest, kuigi see oli kindlasti majanduslikult tasuvam kui näitleja. Ja sellesse omamoodi tragikoomika oligi. Vahepeal olin ühe aasta Tartu Ülikooli üli planeedi, taotlesin proviisorikutset. Loodetavasti oleksin selle saavutanudki, kui poleks lasknud ennast nii kaasa kiskuda, teatrist teatrikoolis käis, töötasin apteegis küllaltki soliidsed palgaga, kuid kuid siiski otsustasite teatri käsukesed ja ega see kerge just polnud. Olin juba perekonnainimene ja eriti seetõttu sain sugulastelt sõpradelt sarjata, et mõistliku Anetiga inimene loobub oma kohast. Argia rajab tuleviku ähmasele perspektiivile teatris. Siinjuures tuleb meeles pidada seda Kas teie otsus teatri kasuks ei valmistanud teile hiljem pettumusi? Ei, seda mitte. Olgugi et mullad ei algaastad, polnud suvi kerget ja paljutõotavad. Kuidas võttis teie esimesi lavasele vastu publit ja arvustus, kas leidsite kohe rahvaga tiheda kontakti? Vaat sellele küsimusele on raske vastata. Vaevalt leiad ükski algaja näitleja täielikku kontakti publikuga all, kusjuures me võime kõige rohkem kõneleda ikkagi sellest, kuivõrd tal on lavaline eeldusi. Ja kuivõrd minul neid oli. Seda on endal raske otsustada. Kui ma ei eksi, siis näen ma siin ajaleheväljalõigete seas ühte arvustust, esimene sellist. Näha laval ainult noori näitlejaid ja nende puhtu siis kirjutada üksikisikulise arvustuse pole kerge. Eduard Tinn. Ivan noorina ei saanud vist väljendada kõike, mida ta suudab kuid siiski peatele andma esimese koha meesnäitlejate hulgas. Kuidas kulges teie lava Tiirasi pärast teatrikooli lõpetamist? Olin mõned aastad draamastuudio teatri näitlejaks ja mängisin kaasa ka vastasutatud Tallinna töölisteatris. Missuguseid ülesandeid teile kui noorele näitlejale usaldati? Mängisin palli ja mitmekülgseid osi nii suuri kui ka väit. Kesi esimeseks osaks oli asend klaverinäidendis kopseid. Mängisin selles kanneteenerit. Te olete teie siin ajaloolises kübaras, millisest näidendist see foto pärit on? See on Rolaani mäng surmast ja armastusest. Kloot vali osa. Vot see osa sai minu elus ainulaadse arvustuse osaliseks. Nii et palju aastaid hoidnud seda arvustust kui kõige parimat. Tähendab, see oli siis parim arvustus, mis teie senise töö kohta on kirjutanud. Üheski teises arvustuses pole minu kohta ütelda, vot nii kibedasti tõtt kui selles. Kui ma seda esimest korda lugesin, siis lõi algul küll tujust ära, aga hiljem, kui meile rahunesid, leidsime, et see arvustus polnud sugugi pahatahtlik. Nagu näitlejad tihti kipuvad selle laads teadmiste puhul arvama. Vaid see arvustaja suhtus vastutustundega noore näitleja edaspidisesse arengusse ja tegi sellega mulle palju head. Pani mõtlema paljude oluliste asjade üle, mis mul seni olid silmapaari vahele jäänud. Kas te mäletate, milline oli selle arvustuse peamine mõte? Peamine viga oli minu juures see, et ma arvuste sõnade järgi korraga kõik jõuressursid mängu panin ja piltlikult üteldes hakkasin kõikidest relvaliikidest liiga ohtrasti tulistama. Kui Kloodi te ütlesite draamastuudio teatris ja kuhu te sealt siirdus? Draamastuudio teatris ma olin 1000 üldse 32. aasta kevadeni ja sealt läksin, vildak Liiserikutel ja vahetalitusel Estonia teatrisse. Muide, Hilda kriisi aprill on minu Plavati otsustav ja suur mõju olnud ka edaspidi. Teatri kuulis meie lennupeamiseks õpetajaks ja kasvatajaks, olles ise väga andekas ja kohusetruu näitleja omastega suurepäraseid pedagoogi võlgid kiindusin juba oma esimestel teatriaastatel temasse kui suurepärasesse kunstlikkusse ja kasvatajasse. Seepärast võtsingi leedri kutse vastu ja läksin Estoniasse kus ta tegutses ka lavastajana. Ja milliseid tulemusi andis ühest teatrist teise üleminek, kas teile, kui noorele näitlejale usaldati meie kõige tugevamas teatris ka vastutusrikkaid ülesandeid? Oma nõndanimetatud eksami osala mängisin Bertifikistavad tagasitulekus peaosa tublirides, praegust NSVL rahvanäitlejat, professor Ants lautorid. Estonias mängisin kaks hooaega. Märkimisväärsemaid toodavad, tulid seal kolmanni näidendis kolmas tee iluduskuningannast ja õnnelikus Zakaria, siis peale nende mängisin veel lastetükkides ja mõnes operetis. Miks te lahkusite Estoniast? Silda kleeseris? Surma järel ei käinud väheste töövõimalustega mis ei suutnud mind rahuldada. Kuna Estonia teater koosnes tol ajal peamiselt vanadest ja tugevatest näitlejatest siis oli ta oli omane teatav enesega rahulolu ja äratallatud teeradade käimine. Minule kui veel noorele näitlejale ei pakkunud see rahuldust ja kartis Sammeldumist mida tundus olevat nii mõnelgi tookordsel. Estonia näitlejal. Pidasin paremaks lahkuda. Selline teie otsus oli selle aja kohta kindlasti küllaltki imestama panev, sest Estonia teater oli ju kodanlikul Eesti päeval paljudele näitlejatele igatsed kohaks ja vaevalt tahtis sealt keegi vabatahtlikult lahkuda. Edasiarenemise nõrga perspektiiviga? Ja siis tahtsin saada distantsilt teadlast ja paljude minus tekkinud probleemidele lahendust leida. Ja seepärast mai läinudki Estoniast kuhugi teise teatrisse, vaid loobusin paariks aastaks otsesest teatritööst. Estoniast lahkudes tehti mulle ettepanek asuda Ugala teatri kunstiliseks juhiks kuid ma ei usaldanud end veel küllaldaselt ja loobusin Gazprilis. Estoniast läks teedee tagasi jälle appi. Seda mitte. Ma tahtsin endas arendada ka Läti võimeid ja seepärast võtsin vastu ettepaneku Eesti haridusliidult. Sõlmisin lepingu kaheks aastaks, paludes näitab kunstiinstruktori kohale. Haridusliidu näitab kunstiinstruktorina avanesid tell kaheldamatult soodsad võimalused näite juhatusliku võimete arendamiseks. Üks suurepärased võimalused. Ma puutusin tihedalt kokku laiade töötavate hulkadega ja õppisin tundma eriti maarahva ja tööliste kurssi nõudeid. Tegin süstemaatilist tööd loengute ettevalmistamisel. Ja haridusliidu viljakale tööperioodile järgnes. Viljandi teater Ugala. Ma sain selle teatri direktoriks ja kunstiliseks juhiks. Samuti olin ühteaegu ka näitejuht ja näitleja. Lainiksite mõningaid teoseid, mida lavastasite Ugalas? Esimeseks kas oli August Kitzbergi libahunt, milles mängisin Marguse osa? Ja üldse kogu meie repertuaar koosnes tuleja sisukama. Teostest ei puudunud isegi Feczpir. Lavastasin hotellu mängides ise nimiosa. Kui ma ei eksi siin sellel fotol oletegi kirurg, platonkreczetti osas peaks seda küll ja teie partneriks oli. See oli meie teadeid kõige tugevam härg variseks kokku tehes sääraseid ots, töökoht ja suurepärane inimene. Pisut veider, tsipa tal turjal 65 aastat, kuid tal pole jätkunud aega näitamiseks. Vaeseke. Ka teie teete palju alalõpmata seotud haigetega, viimasel pälvad tüütan eraldi kunagi varem ja kummaline. Mul jätkub aega isegi Unstamiseks. Unistate keerukatest operatsioonidest. Vouyston operatsioonist, iseenda südamel juures. Olete haigestunud dist lootusetult. Huvitav. Kes, kes oleks see kirurg, kellele ta usaldaksid tema südant? Vastake plato noote. Pole närtsinud. Tol õhtul vahetasin nyyd kaotleta ning meenutasin lapsepõlv. Tee kingitus. Platu äratas kõigi kallimaid mälestusi. Satub. Kui ainult isaseks terveks siis mingi, ta jääb ellu, eks ole, jääb ellu. Ta jääb ellu Kasparatajatel projekti projektiprojekt on juba parandatud, kuid mina soovitan teil Platoni veond mitte rutata. Asjal on äärmiselt vastutusrikas vaeva, argad liigad. Ma käisin eile õhtul kaks korda ta laiali. Kui te leidnud kodunt lasega ele, parandasid projekti. Jah. Mis siis? Ei midagi. Ma palun vabandust, tulin ainult kolmeks minutiks. Platoni või sa tead, et ma olen siiski sinu sõber ning sellepärast ma olen ka alati varjanud sinu kirurgiliste eksperimentide tulemusi. Minul kui kodanikul polnud õigust seda teha, kuid me kõik oleme inimesed ja oma palju nõrkusi. Ühel sõbra vastu, teisel sõbra armsama vastu. Üks hetk, ma lõpetan kohe. Sinu viimane eksperiment ilma haige loata ilma sugulaste ja minu kui asutuse juhataja loata ole häirinud avalikkust ja eriti meie arst, sa tahad sellega raevu solidaarne, seda kuid nii või teisiti pead seda teada saama. Ma mõistan, platoonil on raske seda sulle öelda, kuid mina olen kohustatud seda tegema. Täna kaks tundi tagasi, sinu isa pärast tema kaht operatsiooni. Kes oleks võimeline valetama tütrele ta isa surma? Bei hävitasite minu projekti, teie aitasite mul mõistan. Ma tahaksin teil. Ning säärasel hetkel diplatoon valetasite mulle valetasite. Vabanda teid, kuulake mind. Ei, pole vaja. Vaiki. Pole vaja, Platon. Arkadi. Aidake mul minna lahkuda sellest. Platon konkreetset oli teie esimeseks kohtamiseks Nõukogude lavateostega Drell. Vaesed peale selle oli mul tihe kontakt Nõukogude Liidu kunstieluga. Mulle saadeti sealt paljud juhuseid, eriti teatrikunstiteooriasse puutuvaid. Seetõttu oli mul juba neil päevil veel on vähem selge ülevaade Nõukogude teatrist, saavutustest. Kut, ainult väheseid Nõukogude Teoosi tuli meil võimalik laval etendada. Ugalas tulite sunnitud lahkuma fašistide sisse tungitud? Ja selle viljaka tüüpidioodi katkestas sõda. Vaktsineerisin Nõukogude tagalasse, kuhu jäin Nõukogude Eesti vabastamiseni. Kas evakuatsioon katkestuste teatri tegevuse võidud lühikeseks ajaks? Töötasin algul mõned kuud kolhoosis brigadiriks. Siis olin eesti rahvuskorpuses, kuid juba esimesel sõja-aastal asutati Eesti kunstikaadrite säilitamiseks ja arendamiseks Eesti riiklikud kunstiansamblid, kuhu kutsuti ka mind. Nii et seal avanesid jällegi uued võimalused oma teatritöö jätkamiseks. Olin algul juhiks näitlejaks esinesin rinde brigaadides ja ringreisidel. Hiljem määrati mind kunstiansamblite direktoriks. Olin sellel kohal, kui Nõukogude Eestisse tagasitulekuni. Ja see järgi sai teist riiklikud, draamateatri praeguse uue teatri näitejuht näitleja. Ei algul oli ka siin vajadus direktoriks. Kunstiliste ülesannete täitmisele sain asuda veidi hiljem. Kas kohanesid kiiresti uue ümbrusele? Venom siinseid kolleege olid mulle kõik juba tuttavat varasemast draamateatripäevist. Vahepeal oli neile lisandunud noori andekaid inimesi. Leidsime õige pea nendega ühise keele ja võib tunnistada, et tunnen end selles kollektiivis hästi ja saan enda võimeid rakendada küllaldaselt. Ja selle osa kehastamise eest määrati teile möödunud aastal Nõukogude Eesti preemia. Siin sellel pildil võidki teid vist näha professor polessajevina innukas vestluses noormehega. Ja see on siis korras. Järgmised küsimused juurde rumm kui arvan, et ruumi me leiame, kasvõi mõni palee, neid on ju nüüd küllalt, vabaljaktsioonige. Kas olite kindel, et leiame ausaid inimesi, kes tahavad töötada? Sest pärast seda, mis juhtus novembris kõik see, mis sundis novembris meie teadlaste enamik konnaga kahtlus, umbusk, isegi vaen nõukogude võimu vastu. Paljudel on see nüüd juba üle elatud, on pehmenenud, sest võim osutus püsivamaks, kui seda mõned arvasid. Ja viimaks tei hinda veel küllaldaselt üht tähtsat tegurit. Mis uss, mis ikka iseennast, eeskuju, mida te näitasite tervele tervele teadlaste maailmale oma kirjaga läkituse kant orgentsile. Kuulge, ärge laulge mulle tõsiseda hooplevalt ennast ülistavad seda vaid säri, seda kätke, see paneb, joogid jahivad, tean, tean, see on vana paat ja nüüd on see mul veel rohkem tugevnenud eeterlike võtlevat isikud. Aga nüüd võtsid töölised oktoobriseti ja näitasid, kes on target ja mis peaasi, neil pole mõtet tegudest lahku läinud. Seda te ütlesite õigesti. Aga ma tahan teha ainult ühe paranduse selle kohta, et intelligentne, neid on ju samuti igasuguseid unustada jälle iseennast, Dmitri Lorjoonuitš. Ja peale selle ärge unustage, Dmitri Illar joonuitš uut intelligentsi, ütleme näiteks bolševistliku juhte. Kas Lenin ei mõtle kogu rahva eest? Ma olen uhke, et olen ta kaasaegne. Ma austan teda ja tabelit, kõik seda teaksid. Olen kindel, et ta viib inimkonna õllele. Seda te ütlesite väga hästi. Nonii siis inimesi me leiame. Aga varsti algab Petrogradi nõukogus instituudi projekti asutamise koosolek, aga öelge mulle minult ettekannet ikkagi saate esitada, eks ta kindlasti teeksite seda palju paremini, et näiteks siis Vaba Lembit eksis? Ei käi, olete haiglane, lamagi kuude läheks koosolekule. Usaldada teile niisuguseid ettekannet, botaanikaakadeemia projekt? Te peate lamama, mina ei lähe Petrogradi nõukogu koosolekule, kus vaadatakse lähedasi pilootprojekti üle, lähiasemel lähen sinna, mina ei. Õige niisugune uuriti. Õpilane, abiline, kuid Petrogradi nõukogu liige, kas olen mina, kui olete te parajasti mõlemad poisike? Olin sinna valitud balti merelaevastiklase poolt ja nina putilovi tehase tööliste poolt. Ja lõbuks, kui Lenin saaks teadete haige, olete ta keelaks teid välja minemast liinidel? Kullake, haige oledki tegijaga, mitte mina. Ta pole mind kunagi näinud ega tunne mind hoopiski. Aga ikkagi, kas jogurti Leninit läinud olen palju kordades. Temaga kõnelesin minust soolite taliga, räägib. Pean ütlema, et ei ole. Ja sest ma rohkem kuulasin, tema rääkis mulle täitsa. Minge pealegi minu aastakoosolekule. Ma usaldan, vaat see on torelik ja palun vabandage seal mind, et haigestusin. Huvitav, kas Petrogradi nõukogu eraldab summasid raamatukogu jaoks, aga kuidas siis muidu kindlasti eraldab, võitsin oma raamatukogu? Jäi ärge muretsege, raamatuid, me saame jälle ja peas joon raamatut, raamatut, inimesed, õpite. Kas mu raamat ilmub varsti? Ma ootan, ootan, ootan nüüd juba üsna varsti. Niisiis ma lähen kaasa härbas õnn kaasa. Nagu võime lugeda siin olevast arvustusest leidis osa ja vastuvõttu. Näitleja Eduard Tinn, kes mängib polessaiva osa, tuli oma ülesandega hiilgavalt toime. Eduard Tinn on helde näitleja, tema loominguline pale on küllalt rikas ja ta pole kitsi eredate värvidega peene psühholoogilise nüansseerimisega, huvitava väljendusrikas Eestiga. Ja sellel fotol siin on, see on vist Petrooviku müüdiast rahu saar. Ma ei mõista, mis eest võiks teenijatel olla need perekonnanõu pidanud, ma pean oma otsusega tutvustama kõiki meie majas eluneva inimesi. See on väga tähtis. On lihtsalt hulluks läinud. Kuid minu ja minu perekonnaelu olenes nendest armsatest enim vaimule, vastumeelsetest mõistetest pärast rahu sõlmimist mõttes Inglismaa ja koos temaga ka mina. Et sõdadel on tulnud lõpp ja et igal juhul meie põlvkonnale jatkub Raust koediga aastaga. Päästa siis härrased, olen otsustanud arvult kõik oma ettevõtet likvideerida. Likvideerinud omaettevõtete Inglismaal ning välismaal olen otsustanud katkestada kõik oma vanad sidemed duaalseta tugevate niitidega satskonna külge seovad end maha jätta, selle seltskonna maha jätta, Londoni. Jätta. Ma teadsin, et minul sõnad kutsuvad esile segaduse kuid ma olen samuti vähendunud, et kui te mind läppuni olete kuulanud, Sestan Auscotta, Venuga ei iialgi. Minu naine, keda ma olen harjunud armastama ning austama, lihtsalt ei suuda nagu iga teinegi naine kujutele meie pale, Pervastaja kaike koledusi. Väikestele saartele. Nende tiheda rahvastiku ja soov linnadesse koondunud eluga on seisab sõda kole. Mis tahes varjendisse 20 meetri sügavusse lõhkeb seal kohutava jõuga hävitab ümber 200 meetri ulatuses absoluutselt igasuguse elu. Meie maale takt. Kalar said pomm. Ka, et on leiutatud käes, millel ei ole mingit mingit ärevust. Kas te paistate mingit värvust ei mingit maitset. Ütelge seitsmest in kas teil on oma senise lavade kestel olnud teiste meie teatriinimeste poolt suunavaid mõjutusi? Kujusid on. Tööks kasulikke mõjutusi saanud oma vanematelt kolleegidelt. Üks neist on varalahkunud Hilda kliisor. Tema jäägitu siirus ja südamlikus ning suur entusiasm ja edasi tunglevus on, tiivustab mind kogu minu senise lavatee kestel Nõukogude Liidu rahvanäitlejat professor vantslavrilt. Olen saanud väga palju kasulikke õpetusi kutse- eetikas ja distsipliinis. Näitlejatest on mind alati võlunud Hugo Lauri äärmine lihtsus ja südamlikus ning tema RV osade lahtimõtestamine. Aus suund köitis mind oma suure seesmise intelligentsi ja sügavusega. Ja Tarmo juures on mind paelunud suht jõulisus ja ekspressiivsus ning muidugi vanameister Paul Pinna. Tema suur leidlikkus ja kombineerimise oskus igas keerulises lavalised situatsioonis on vajalikuks omaduseks igale näitlejale lavastest olnud tugevate abi saanud osade õigel lahtimõtestamisel ja filosoofilise tuuma leidmisel. Professor Priit põld roosilt, kelle otsesel kunstilisel juhtimisel on müürinud praegune viimane teatrite periood. Põldroosiga kuus. Vastutusrikas Adreni osa on seni viimaseks teie rohkes osade galeriis. Kas meil on võimalus seltsimees timinaadid lähemal ajal jällegi mõne uue suure ülesande lahendamisel? Näitlejana mul praegu ettevalmistusel kaaluvad ülesannet ei ole. Küll aga valmistan ette uut lavastust Mother'i komöödiat Rohelise Neeme isand, mis peaks lavaküpseks saama juba lähemal ajal. Peale otsese teatritööd tegeleb ka noorte näitlejate kasvatamisega riiklikus teatriinstituudis ja samuti olete sagedaseks esinejaks raadios, kuuldemängudes, lugemistundides, samuti filmide sünkroniseerimises. Kas seda praegune pingeline ülesehitustööajajärk nõuab igalt kodanikult maksimaalselt tööviljakust? Seepärast ei saamist keegi olla passiivseks pealtvaatajaks. Tunnen suurimat rahuldust ja rõõmu oma tööst ja seepärast pole mahti tunda väsimust. Täname seal kindlasti huvitava vestluse eest. Oodates delt järjest uusi ja uusi kaasakiskuva teatrielamusi soovivat raadiokuulajatele jätkuvaid edusamme meie Nõukogude Eesti parimate lavakunstnike esiridades. Peatselt ootame teilt uusi haaravaid, osa kujundusi ka raadio kuuldemängudes. Selja taga on meie naised ja lapsed ei, aiad ja paberid, meie vabad laulud. Kõik, kes seda, mis meil on kallis ja lähedane helitas jultunult vaenlane. Ja kättemaks okupantidele. Seltsimehed rahva õnne eest. Isamaa eest. Ukraina eest lööme peatut vaenlast lõplikult. Seni, kuni me käed liiguvad seni, kuni veri voolab meie soontes hävitame vaenlast. Hobustele rünnakule.