Mul on selline oluline teadaanne kõigile Mick Pedaja fännidele. Nägin teda Solarise keskuses NS kinga ees. Korraks vestlesime ja siis ta ütles, et ta töötab uue albumi kallal vao. Nii et inimesed, kes on mõelnud, et kas tuleb või ei tule siis vastus on tuleb. Ja kui küsida, millal, siis detsembris ilmselt. See on, see on nagu päris popkultuurialane uudis või, või nagu niisugune, nagu see on nagu päris teema. See on täiesti päris teema ajada ka. Noh, inimene oli ikkagi noh, ma nägin piinatud kunstniku, ütlen ausalt, ma nägin piinatud kunstniku selles mõttes, et keset loome balangut, põhimõtteliselt inimene oli tulnud korraks välja, eks ole ja üritas neid deemoneid enda õlgadelt nagu maha saada hetkeks, et siis tagasi sukelduda, sinna sukelduda sinna. Muusiku stuudioprotsessi põrgukatlasse, onju? Ja sina kohe esimese asjana tirisid ta oma küsimusega sinna tagasi. Ma olin kohe mikrofon, nina alla. Tere err. Raadio kaks popkultuurist, Jim Ashilevi tülitab. Kus on uus album, kas üldse tuleb ja kui tuleb, siis millal ja siis ta vastas panin ta sundolukorda. Kuningad ei tõstmata. Ma isegi ei tea, mida ta osta tahtis. Ma kuidagi segasin teda täpselt niisugusel hetkel, et paistsid, pühkisin kõik mõtted tal peast, aga ma tean, et see küsimus vaevab paljusid ja ma täitsin oma raadioajakirjanikukohust. Uurisin välja, mis, kes, kus, kuidas ja sellised nad vastased olid, nii et minu töö on siin tehtud, aitäh. Tere, minu nimi on Ivo krustak, tere, mina olen Jim Ashilevi ja te kuulate saadet popkulturistid. Selline sa jätsid selle sinna kuhugi õhku üles lause lõppu, et just tahaks siia midagi veel lisada. Just aga lisa tulebki nüüd kui inimene hakkab kuulama seda saadet, kas pole nii, on, on, on, on, see oli nii-öelda kaljuriidepuu ja nii-öelda noh, mõnes mõttes kuigi okei, Clifanger peab olema ikkagi mingi asja lõpus ja mis tal praegu midagi ei lõppenud. Aga kõik said aru, meil on nii intelligentsed kuulajad ja paljud neist on meiega olnud kaasas juba aastaid, nüüd võib öelda, nüüd võime lubada selliseid õhku rippuma jätmisi ja seletamata jätmisi. Nüüd sain minagi aru, selles suhtes oli hea, vaata viimases saates me korra arutasime nende nende kuulaja kirjadele ja ma mainisin niimoodi kuskilt natukene jutu sees, et vahel need siuksed, kõige toredamad, kõige ägedamad kirjad jäävad nagu pikka aega vastamata, sest me tahaks nad saates saatesse esile tõsta ja siis täna oligi täna täna ma mõtlesingi, et nüüd nüüd on aeg, et siin augustis juba mõtle, mitu kuud tagasi kirjutad, sest neile äli sellest, kuidas ta tahaks. Noh, me olime tegelikult suvel, küsisime ka, et millest me võiks rääkida, sest noh, olgem ausad, ideed on otsas. Ja. Kui olla kristalselt aus, ideid pole kunagi olnudki ja aga õnneks vahetevahel tõesti inimesed pakuvad meile neid ja siis me selle rasva peal nagu elame. Ja ja Eli kirjutas tegelikult kohe väga mitu mitu mõtet, mis võivad veel üks hetk teistki korda saatesse tulla, aga ta. Teema, mis ta nagu üles tõstatas, laiemalt olid filmid ja me oleme filmidest natuke rääkinud ka ja ilmselt siin ta mõtles nagu selliseid suvel ilmunud uuemaid filme. Aga eraldi tõi välja selle, et mida me üldse nagu tähesõdade nendest antoloogia filmidest või nendest vahepealsetest filmidest arvame nagu see rõugu on, ja soolo film ja küsib, et miks meie arvates on soolo, ei tõmmanud fänne kinodesse ja ma mõtlesin, et et staar vorstist üldse hoolimata sellest, et me oleme sellest rääkinud, et me oleme nagu vähe rääkinud, et võiks nagu rohkem sest alati, kui, kui on põhjust Tarvožist rääkida siis on juhtumisi mõni film välja tulnud ja me ei taha nagu liiga palju sellest rääkida, sest muidu äkki keegi kuulab ja rikume tema jaoks filmikogemuse ära. Aga praegu on niisugune hea seif aeg, et kõik filmid on justkui nagu suuresti välja tulnud midagi uut kohe nüüd välja tulema selle, kuigi nüüd siin mõne päeva eest esilinastus Star Warsi uus multikasari resistens, sellest võib-olla räägime ka natukene. Aga aga, aga võtame siis võtame kohe nagu algusest peale. Milline on sinu lemmik Star Warsi film üldse, kui kõik kõik seda arvu asi, muide kogu universum ette võtta, mida sina kõige rohkem seda arvusi puhul naudid? Naljakas, keegi pole mult kunagi küsinud midagi, nii isiklikku. Ega selleks me siin oleme, selleks me siin oleme vist. Mul minu peas need Star Warsi erinevad episoodid, nii väga, isegi eristu, kui ma olen päris aus, nad eristuvad ainult nende kolmikute okei, ehk siis vana kolmik, siis null nullindatel kolmik ja siis see kolmik, mis praegu on jõudnud publikuni ja need on kõik väga erineva siukse. Kuidas öelda, nad on erineva maitsega teosed ja, ja mulle mõnes mõttes väga meeldib see uus mekk, mis on tulnud kaasa nende uute filmidega ja ütlen kohe ära, ma ei ole näinud soolofilmi ja ma ei ole näinud rõugu anni ega ka seda uut animasarja, mida sa mainisid. Aga me rääkisime viimases saates oma erikorrespondendi Heleene vetikuga, Adam Driver, rist kes on andnud, avanud täiesti uue ja, ja avara ukse ebatavalise iluga meestele, nii filminduses kui ka tavaelus skoorimiseks. Ja, ja ma pean ütlema näiteks täädem, draiveri tulek kailu, plönni, tegelaskujuna, sinna staagosi maailma on mind väga elevile ajanud, minu meelest see on väga põnev karakter ja mulle meeldib, et just draiver on võetud seda rolli täitma, sest ta tõesti oma sellises omapärases veidras ma ei tea, miimikas ja siukses kehakeeles, nagu sobib ta on, noh, ta on nii huvitav. Ta on nii huvitav inimene, keda jälgida ekraanil ja kui panna ta sellisesse ulmesaaga raamistikku, siis seda, seda huvitavamaks läheb, sest et seal nii ootamatu koht justkui kus näha nii veidrat näitlejanatuuri. Aga ma ei tea jah, need nullindate staagorsid tunduvad mulle tagantjärele mõeldes üsna kuidagi lahjad, mõttetud, et neil neil, see oli kõige vähem võib-olla siukest nagu stiili noh see arvutigraafika või sihuke nagu gold animatsioon oli jõudnud mingisse punkti, kus saigi minna hulluks nende linnade ehitamisega ja kuidagi näidata neid erinev plane, peakeskkond ja maailma ja nii on ja seda ekspluateerida päris palju. Aga seal ei olnud nagu mingit siukest, nagu mingit siukest kiiksamis võiks võimaldada nendel filmidel muutuda kultuslikuks minu meelest. Et need päris vanad filmid seal päris vana triloogia seal nagu, kuna need tehnilised lahendid ei olnud veel nii head filmitegijatel Snap pidid Nendes nende piirangutega kuidagi hakkama saama, pidid, pidid panema need piirangud nagu enda kasuks tööle ja selle tulemus on see, et tehtud on praeguse tänases mõistes arhailiste vahenditega on tehtud ikkagi niisugune nagu suurejooneline, ulmeline vaatemäng on ju siuke nagu ulme, ulme, epos, ulmeooper ja, ja need uued filmid, mis nüüd on tulnud, neis on tunda mingit, nagu ma ei oska öelda, seal on mingisugune stiil, mida ma ei oska ja viimati jah, oligi, kui ma vaatasin lõpuks seda, seda suurt võitlust vaata kus kailouenn, jaa, jaa, rei, naiskangelane, seal võitlevad siis nende punaste pahade tegelastega selles siukses punases keskkonnas selle, selle põhipaha, kolli, mingisugusest trooniruumi seal, kus iganes, onju et see, kuidas see oli kõik üles võetud, see kohati oli nii stiilne, et see oli natuke juba nagu noh, nagu nagu, kui Tarantino teinud võitlusstseene. Kyll pillis näiteks oli selline pikk võitlusstseen, kus vahepeal võideldi siukses nagu sinises ruumis või nagu võimegi läbi sinise klaasi vist nägime seda või kuidagi noh, et taust oli sinine, näge siukseid nagu inimesi, siluett, musti siluett, niimoodi tohutus sellises võitluskoreograafia seal vot mingi sõge, väga hästi sätitud ilu ja mingi sihuke nagu ooperlik sihuke, nagu, et ma, ma ei ole suur ooperisõber, aga miks ooperid tunduvad mulle põnevad nagu jällegi nagu tänapäeva lavastaja seisukohast vaadates on just nimelt see, et kuidas sa saad luua mingisuguse visuaalse kihi sellele muusikale peale, mis oleks ühest küljest sihuke tohutu lihtsustus. Aga teisalt, et võiks mõjuda väga tugeva mingisuguse nagu sümbolina noh et sai ehk siis, et noh, et et sa saad jah, mingisuguse siukse nagu visuaalse kunstiteose luua selle muusikalise kunstiteose peale veel, eks ole. Et siuke nagu ooperlikke ilu selles mõttes tabas mind ja liigutas mind selles praeguseks viimaseks jäänud. Selles filmis filmis, mis oli episood, episood seitse või kaheksa, mis asi selline, see oli, kaheksa kaheksa jah. Vot jah, et, et need on minu muljed ja, ja millegipärast mulle lihtsalt vaata, me oleme seda ka arutanud, et mõned inimesed on Star Treki inimesed ja mõned on arvursi inimesed. Et ma olen just nimelt sellest Star Warsi inimene, sest et mulle meeldib, kuidas see kõik on disainitud. Mulle üldjoontes meeldib Saagorsi esteetika ja kuigi neid lugusid vahel järele vaadata ja siis ma olen ikkagi nagu jälle ja jälle nentinud, et need lood on tegelikult nagunii lihtsakoelise töö justkui. No mis, mis asi see nagu, kas see oligi kogu see asi, et see on nagu huvitav mõelda, kuidas millestki nii lihtsast on kasvanud midagi nii suurt, et fännide jaoks ongi mingisugune täiesti omaette mütoloogia, võrreldav sele Sõrmuste isanda maailmaga, mille tol kiin, nagu ma omal ajal lõi, eks ole, et et see, et sinna universumisse on tulnud nii palju lisamaterjale, fännidelt, igasugustelt, kaasautoritelt on nii palju teooriaid, nii palju kõrvalisi ja paralleelseid, stoori harusid ja nii edasi, et et see on seda lihtsalt vägev jälgida, et kuidas mingi lihtne asi võib kasvada nii suureks, et sellest saabki omaette maailm ja see on miski, mida ma ikka väga imetlen ja, ja selle selle soojas ma ennast nagu selle, selle ma ei oska rääkida enam hädaga. Aga see hüppasid kohe nagu nende uute filmide juurde tegelikult noh, käies käies korra üleni nii selle nii-öelda originaalse triloogia, mis, mille tootmine algas seal 70.-te lõpus ja siis korra mainides ka siis seda 2000.-te triloogiat, et kas sinu jaoks nagu need filmid selles tasemes, et kuidas, kuidas nad sulle istuvad, ongi, et need kõige uuemad sinakas kõige ägedamad siis 70.-te ja 80.-te filmide sisse 2000.-te omad ei ole, kui ei pane neid endaks. Küll ei ole kõige uuemate suhtes veel seda lõplikku otsust langetanud. Aga see on minu jaoks nagu ikoonilised on ikkagi need kõige vanemad, kolm nagu, mis, mis, mis üles filmiti kõige varem. Et sealt noh, sellest ei saa nagu üle ega ümber, et need panid selle märgi maha ja sealt see, sealt see kõik idanema ju hakkas, aga ma tunnen, et need uued filmid, et neil on mingisugune potentsiaal seal on midagi põnevat, midagi seal nagu ikkagi vibreerib. Aga ma ei tea, veel, käib läbi mingi jõud. Ja. No ütleme niimoodi, et see on nii naljakas, et iga kord, kui tuleb välja Uus Star Warsi film siis ma, ma tavaliselt olen väga suur nende Star Warsi erinevate foorumite peamiselt reditis Starvoshi sablediti lugeja ja seal iga kord, kui film tuleb välja, siis inimesed panevad seda, seda järjest pikenevad nimistiku filmidest kuidagi enda jaoks iga kord jälle uude järjekorda, et milliseid, millised filmid nüüd ikkagi need lemmikud on ja millised vähem lemmikuid ja mis rohkem meeldivad. Ja, ja ma olen, ma olen nagu selles suhtes natuke naljakas vist ei ole olnud ühtegi korda kaasa arvatud kõik need 2000.-te Star Warsi filmid, kus ma oleks nagu Starbosid filmi ära vaadanud ja tundnud, et ma ei olnud sellega rahul. Ja, ja noh, ütleme tagantjärgi analüüsides noh, eriti seda, seda esimest filmi, mis 99. aastal välja anti Fenton mõnes, et nagu seda eriti tagantjärgi vaadates on mingisugused mõtted, et et, et noh, jah, ma saan aru, miks seda väga palju ei armastata, sain aru mitmetest probleemidest, mida seal mida seal välja tuuakse, ma saan aru, miks ta fännidele ei meeldinud, sest noh, eriti see see hetk, kus viimases Star Warsi filmist oli juba ju 16 aastat ei olnud midagi toimunud ja kõik hoidsid hinge kinni otseselt nüüd tuleb uus Star Wars ja see oli nii erinev noh, ütleme nii, selle visuaalse stiili poolest kui ka siis selle teemakäsitluse poolest, et, et tihtilugu seda nalja visatakse, et kui, kui esimesed Star Warsi filmid, mis välja tulid, et originaaltriloogia filmid olid justkui sellised vestern filmid kuskil kosmoses, et mingi hästi lihtne sihuke Hirostierni, et nüüd tuleb Skyu ooker ja tema päästab kogu universumi ja, ja ja tal on siin kõrval kangel jah, ütleme kaaslane Han, Solo ja, ja, ja printsess, Leia ja kõik on niisugune nagu äge äge sihukene, padi Adventure või, või siuke sõprade seiklus, siis enamasti tuuakse paralleelne kõrvale see, et kuidas algas siis Fenton manis ehk siis sellega, et mingid probleemid on senati teil kokku ütleme kaubanduskokkulepetega ja nüüd tuleb diplomaatidel seda arutada ja et kas ikka tuleb teha blokaad planeedi ühesõnaga see oli täiesti teine, teine lähenemine ja teine stiil, hoolimata sellest, et noh, ilmselt George Lucas, seal endal oli kogu see lugu sellest nii-öelda galaktilisest problemaatikast ja, ja sõdadest ja kõigest nagu peas valmis ja, ja see oligi see lugu, mida ta tahtis jutustada, sest noh, muidugi ega sõjat ka noh, ütleme päriselt riikide vahel ei sünni tühjast kohast, alati on mingid mingid mõtted, mingid konfliktid, mingid arutelud püütakse diplomaatiliselt, mingid asjad kukuvad läbi, keegi üritab mingit oma liini ajada. Et selles mõttes ma, ma usun, et ma saan aru, mida Lucas püüdis teha, aga ka minule ütleme see see lähenemine, et, et võtame nüüd ikkagi ühe korraliku kosmoseseiklusfilmi ette ja vaatame, seda on oluliselt südamelähedasem. Ma olen hästi palju näinud ka erinevaid siukseid paralleelseid lähenemisi fännide poolt, et kuidas oleks võinud selle selle filmid me ütleme siis kahe tuhandendat triloogia teha niimoodi, et see oleks nagu natukene parem olnud, et ma olen siukseid, erinevaid teooriaid nendega. Aga noh, see selleks, et kui, kui mina mõtlen selle peale, et millised filmid mulle kõige hingelähedased on, siis kindlasti juba puhtalt minuvanused on see originaaltriloogia, mis, mis algas seitsmekümnendatel, kõige olulisem, sest ma mäletan väga, väga hästi, kuidas ma väikese lapsena mingilt Soome kanalilt oma esimees Tarmo Olgo filmi kuskil poole öö ajal vaatasin, kuidas, kuidas see tekitas mingisuguse siukse. Vau, et ma ei ole midagi sellist varem näinud, see oli kohe hetkega tegelikult selline endassetõmbav. Ja ma mäletan väga hästi, kuidas ma käisin isaga kinos, kui hakati välja andma, see oli, see oli vist viies episood siis empostvaiks back sellisele digitaalne väljalase, mis siis noh, fännid teavad, eks ole, George Lucas võttis oma filmid vähemalt neli korda ette kenal filmid ja tegin need natuke paremaks iga kord nii öelda panisel kive juurde ja tegi valgus mulki natukene erksamaks ja, ja natukene pani eriefekte juurde kõike muud. Aga minu jaoks see kinoskäik isaga, et jälle minna kinno Star Warsi filmi vaatama. Ma olin ääretult oluline ja, ja selline märgiline ja nii palju, kui ma niikaua kui ma üldse mäletan, olen ma alati Star Warsi fänn olnud. Ja noh, tegelikult mõtlen, et need, need kahe tuhandendatel väljatunud filmid, ma olin siis veel piisavalt noor või piisavalt laps, et, et see ei olnud minu jaoks mitte mingi probleem, mina ei olnud nii nagu selle sellesse teemasse süviti sisse läinud, et, et need filmid oleks mind kuidagi fännina solvanud. Ma olin piisavalt laps, et seda huumorit noh, ütleme hinnata, mis sinna oli lastele sisse pandud. Tõesti nüüd eriti ka need uued filmid, mul ei ole kordagi olnud kinost lahkudes tunnet, et ma vaatasin halba Starbolisi film ja ma tegelikult tunnen kuidagi väga nukralt ennast või kui ma mõtlen nendele inimestele, kellel see tunne on, sest noh, täiesti kohe kindlasti on see Disney see, see, see hetk, kui Disney ostis Tarvu asi ära ja nüüd nad oma filmid välja andnud, siis täiesti 100 protsenti kindlalt peab ütlema, et ega fännide seas on väga tugevat lõhet tekkinud, et on tõesti neid, kes ka mina siiamaani väga naudivad seda, mis toimub ja neid, kes tunnevad, et nende lapsepõlve, nende fändlust, nende emotsioone, selle filmiga on täielikult petetud ja nad nad tunnevad, et nad ei saa seda kunagi enam tagasi. Et see on neilt ära võetud justkui Disney poolt. Ja, ja siis me jõuamegi nüüd ka nende antoloogia filmideni ja selleni, et soololleks kinos päris kehvasti. Ja, ja nüüd on justkui kogune kusest arvursi Universumi laiendamine kuidagi ka juht Disney juhtkonna poolt nagu sellisele ootele pandud, et, et, et vaadata, kuidas fännid ikka tunnevad ennast nende filmide osas, kas neid ikka tahetakse vaadata. Aga mida, mida sina näed, millist väärtust on pakkunud need antoloogia filmid selle suure loo kõrvale? Minu jaoks on nad alati olnud väga lahe viis seda lugu edasi rääkida, kui me mõtleme selle põhiliini filmidest eriti esimesest kuuest filmist, siis seal see on lihtsalt Skyu Aceri lugu ja tegelikult noh, olgugi et nüüd on üritatud ja suure fännide vastume meele osaliseks saanud see otsus, et me nendes juues kolmes filmis üritame nagu seda Skywookeri teemat nagu natuke kõrvale lükata, et luuk on ikkagi olemas nendes filmides hoolimata fännide mõistes nagu väga negatiivse tegelasena isegi et, et see on olnud alatise Sky vokkerite lugu, Need, esimesed kuus filmi ja, ja minu jaoks on natukene igav, mitte et need filmid ise oleks igavad, aga ma tahaks seda laiemat universumit palju rohkem nendes filmides näha. Ma olen väga suur fänn olnud Starbosi osadele arvutimängudele ja eriti nendele animeeritud sarjadele ja, ja ka osadele raamat tutele ja muule sellele nii-öelda eks bändid univasse sellele nagu laiendatud universumile, mis muidugi pärast Disney ostu sai ka sellise suure šoki osaliseks, et varasemalt oli peetud väga palju, noh, ütleme ka fännide ja kirjanike poolt kirjutatud raamatuid asju osaks, sellest nii-öelda kaanonist. Et pärast Disney ostu määrati ära, mis on kaanoni, mis ei ole suurem osa neid raamatuid lihtsalt lükati välja, nimetati ümber legendideks, mis sa täna lähed ostma mõnda seda raamatut, mis on kirjutatud enne Disney ostu, siis selle peale on kirjutatud Stars, Legends. Ja, ja noh, nüüd luuakse siis hästi palju uusi koomikseid, raamatuid, mänge, sarju, filme kõike juurde, et siis seda nii-öelda kaanoni universumit laiendada. Aga seal on nii palju põnevat ka nendest nii-öelda ametlikes multikates ja raamatutes, koomiksites, seal on nii palju teisi lugusid, mida rääkida, nii palju teisi põnevaid tegelasi ja need antoloogia filmid, need, need vahepealsed filmid on olnud võimalus natuke näha neid, seda maailma nagu teiste silmade läbi näha uusi planeete ja kohti näha, kuidas toimib kogu see nii-öelda kõik need tsivilisatsioonid selles galaktilises kogumis seal, üleüldiselt, mis on teada, mis ei ole, mis ajas me üldse olemas, sest noh, samamoodi päris ajalugu, meie ajalugu natukene igav, kui sa keskendud ainult maid esimesele, teisele maailmasõjale. See ongi kõik, millest me räägime kogu aeg, kõik lood aint toimeteliselt, need olid nii olulised sündmused, ma saan aru. Aga tahaks ju kuulda, mis oli 5000 aastat enne esimest maailmasõda või, või 200 või 4000 aastat pärast. Et noh, kõik need lood on võimalikest arvurs universumis rääkida ja mul on näiteks väga meeldinud nii Star Warsi sarjad, kloun, vorst kui räbalas, mis on küll rohkem lastele suunatud multikad on, aga sealt on pärit mu lemmik staablisi tegelased nagu näiteks Ashoca, kes oli, kes oli siis Anakin Skywalkeri õpilane ja hiljem ka siis, kui Anakin oli juba tars veider, siis temaga nii-öelda astus võitlusesse ta seal on siukseid, põnevaid tegelasi, nagu pindu, kes on nii-öelda selle jõu, tumeda ja valge poole vahel eksisteeriv olend tal on, tal on nii mõlemad pooled ja ta on selline. See on hoopis teistsugune olend, lähtub hoopis teistsugustest põhimõtetest, et seal on nii palju sihukest põnevat lugu. Et Ma tahaks just seda rohkem soolo ja, ja rõugu ongi, on jäänud kuidagi väga palju rohkem sinna piiridesse. Aga praegu väidetavalt on tegemisel üks selline sari mitte siis animeeritud sari, aga kohe selline live action, mille nimeks tuleb Lorjend. Mis räägib, siis ma ei tea, kuidas see siis eesti keeles on seal planeet mände loor, ehk siis ma ma mandalorlaneva. Et siis selle, selle planeedi ühelt ühelt ühest, ühest siis olendist räägib see sari ja see peaks tulema niisugune väga vesternisarjadest inspireeritud lugu. Ma väga-väga ootan, et see võiks tulla väga põnev. No ülimalt põnev on minu meelest see, et tänapäeval on veel võimalik näha elavaid metoloogiaid et on võimalik näha, kuidas mütoloogia areneb, kuidas sinna tuleb erinevaid vaatenurki juurde, kuidas tuleb erinevaid liine juurde. Väga sarnasel väga sarnaselt sellele, mismoodi tunneme Antiik-Kreeka mütoloogiat kus on samamoodi mingisugused tuntumad lood ja narratiivid ja sündmuste käigud ja siis on mingisugused alternatiivsed jutustused, mille puhul ongi lõpuks lugeja enda otsustada, et milline versioon siis talle rohkem meeldib, eks ole, et kas talle meeldib rohkem see versioon, et see mis iganes tiivuline olend siis ikkagi kõigepealt tappis oma ema ja siis läks selle kitsega kuskile üle ookeani või siis Kitsopis ise läks sarvega, lõi selle ema surnuks ja siis nad läksid koos selle kitsega üle ookeani, aga see tähenduseni natuke teine kits tuli ohverdada pärast või no et seal on nagu erinevaid alternatiivseid lahendusi erinevatele lugudele, mis kokkuvõttes ükski neist enam ei saa pretendeerida absoluutsele tõele praegu Disnil on see võim, et nad saavad siis panna. Nendele raamatutele või koomiksite millele iganes peale selle sildi, et see nüüd on legend, ei ole osa sellest peavoolust. Aga lõpuks mütoloogia ja müüdid ongi ju rahvale fännid, kes on, kes on fännidele kokkuvõttes ja, ja nii nagu pärimusega ikka, siis pärimus elab oma elu ja, ja pinnale jäävad need narratiivid, mis inimestele rohkem korda lähevad, nii et kokkuvõttes on lihtsalt hämmastav jälgida, kuidas tänapäeval on võimalik ikkagi näha, nagu kuidas värskelt mütoloogia kasvab ja areneb, milles ta kooris on väga selgelt üks meie tänapäeva läänemaailma suuri mütoloogilisi lugusid, kuigi tegevus toimub kosmoses. Ma ei tea, võib-olla kõik inimesed ei ole seda seost enda jaoks teinud, kellel on näiteks ulmeallergia. Neid inimesi on päris palju. Kes näiteks mu vanaema käskis kohast arvursioon, käskis kohe telekal kanalit vahetada, kui mõni kääbik ilmus ekraanile või kui, või kui lendas üle ekraani mingi kosmoselaev. Et noh, lihtsalt ei ole mõne inimese Mairje. Aga aga noh, mõnes mõttes on see vorm, mis on see väline vorm või see kuidagi või noh, kuidas võtta okei, mõnes mõttes niidi mässich kehtib ka seda kursi puhul, et seal on, see ei ole ainult vorm, et see kõik on kosmoses ainel. Aga ühesõnaga see on imetlusväärne, kuigi on selles saagas nagu väga palju siukseid, nagu. Üllatavalt banaalseid hetki. Eriti jah, nagu sa ütlesid ka, kui vaadata tagantjärele, nagu sa ütlesid, et kui sa vaatasid näiteks seda fante menesid, siis sa said aru, okei, et ma suudan mõista, miks ta ei võetud nii soojalt või miks nii, paljudel on nii palju probleeme sellega. Aga jama tavaliselt sarnaselt sinuga ei lähe üldse ühtegi staagoisi filmi vaatama, sellesama sellesama. Rahuldamatu see eelhäälestusega või sest et ma, sest et see on eelkõige ikkagi lõbus. Ja mulle meeldib minna sinna fantaasiasse sisse ja sellepärast ma ka mõnes mõttes isegi naudin halba maitset, kohati siukse filmil ja, ja just just ja noh, ta tantsib menetluses mulle väga meeldis näiteks start maol sihuke paha tegelane. Sest et jällegi kuna Ma paljuski kuidagi saan elamusi puhtalt sellest, mismoodi on mingi maailm üles ehitatud, mis, missugune arhitektuur seal on, missugune mis riideid inimesed kannavad, mis nägudega nad on, milline on kosmoselaevade hõljuki disain, see on koguse world pilding jaama ehitamine seal ümber ja et siis näiteks Maul sihukse arengutüübina oli väga-väga huvitav arvestades tahtma olija ja hobivanni ja siis tema selle õpetaja vaheline sihuke kolmikvõitlus oli, see on, see on siiani mu lemmik hetk nende menes, sest see on väga-väga lahe. Võitlusstseen. See, oota see, see moment, kus nad ei saanud vahepeal võideldavates, tulid need mingid laseruksed tulid vahele ja siis nad lihtsalt pidid vahtima 11 tutti ja mõlemale silmisse pilk, et nagu, et noh, üks meistrit lahkub elavana, üks lahkub surnuna. Aga kuidagi nagu, et kuidagi seal oli väga, see oli väga ilusti lavastatud ja kuidas öelda, see koreograafia oli seal jällegi väga, väga lahe. Ja tegelikult lahkusid mõlemad elusana, sest kui vaadata nüüd neid multikaid kloun koos ja, ja reblus siis sealse tars mooli lugu on väga-väga huvitav, mis sai temast pärast Fenton ministrit. Kusjuures nüüd, kui kui fännid soovitavad vaadata seda nii-öelda esialgsete või seda uut triloogiat, seda 2000.-te oma siis soovitatakse hakata vaatama Fenton manissi lõpust alates sellest, kui võitlusseemned muu vahele jätta. Ja kui nüüd mõni inimene tõesti otsustab nii teha ja tahab suurem osa sellest Fenton venelasest vahele jätta siis mul on teile suurepärane selline viie pooleminutine kokkuvõte sellest, mis toimub filmis Fenton. Nii et ei peagi seda tegelikult vaat kuulab. Kas polnud mitte suurepärane ülevaade Starvusi esimesest osast, Fenton mõnes, see oli suurepärane. Virde alk all jänkowitki lugude saaga, Bygens, mis on siis selline? Kastan jänkovic või jänkovitš? Mina olen vaat Jenkovice öelnud. Hash lõbus. Tarantsee lõpus ei ole. Aga ei ole ja lihtsalt ongi jalgu peas, minu peas on ta nimi lihtsalt teine. Noh, tema, tema on ju tuntud oma suurepäraste suurepäraste erinevate siukeste paroodiate ja, ja versioonide pärast ja noh, see on, ületab kõik kõik minu ootused selle puhul, milline võiks olla üks noh, nagu sa ütlesid selline mütoloogiline lugu või ütleme, lugulaul siis Star Warsi ainetel. Ja, ja väidetavalt kirjutas ta selle loo valmis, olles ainult lugenud internetti lekkinud esialgset või mingit mingit stsenaariumi, et ta silmi tol hetkel näinud, kui ta selle loo kirjutas ja siis, kui ta oli kinos ära käinud, siis ta Bident mingid üksikud muudatused tegema jällegi lugu valmis. Väga lahe. Aga jah, see, see esimene film nii nagu ta on, ega ta väga fännidele ei meeldinud. Episood üks episood igatsesin nihventsem venes. Ja noh, täna me oleme hoopis teises seisus, et ma, kui, kui see küsimus jälle tõstatub, et miks, miks siis Star Warsi fännid on nii vihased, on vihased Johnsoni peale selle viimase lääs teda ei pärast on, on boikoteeriksid boikoteeriksid seda soolofilmi, et miks see kõik juhtub, ma vaatasin just mingi nädala aja eest, umbes niimoodi on, eks selleni Youtube'i kanal nagu vais crack ja nemad on teinud erinevaid selliseid videosid, kus nad analüüsivad läbi filosoofia, ajaloo, popkultuuri ja nendel on, on eraldi sari Nende analüüsivaid raamatuid, mille nimel Saagnouts, kus siis üks selline gängster räppari tüüpi inimene analüüsib. Staar ärkab gängster räppari tüüpi. Kirjandusklassikat nii ja, ja nendel on, kas siis Cinema, kus siis analüüsib tulnukas maa filme või kuidagi niimoodi sellist ja kasutades siis klassikalist filosoofiat Okei, sõbrad, paremad viited meile, saate märkmetesse ka, onju, ja ma leian, et ka üles aadressid, mis oli popkulturistid punkt com ja sealt leian Ja osade kohta palju lisainfot või, või siis natuke lisainfot olenevalt osast. Kõlab nii hästi, aga noh, kui ma ei ole siuke inimene, kodukatel käiksin, siis ma läheksin kindlasti meie Facebooki lehele ja Ligiksin seda, kui ma seda veel pole teinud või jälgiksid meid Twitterist, purk, popkulturistid või instagram, las jääb, ma ei tea, see ei ole põnev konto meil ma, kusjuures. Ta enda tweet'id kõik ära aga see on teine teema mõneks teiseks ajaks, võib-olla, aga, aga jah, nemad siis tegid nüüd hiljuti ühe video sellest, et kus nad võrdlesid seda, mis toimub täna Star Warsi maailmas suure kirikulõhega, mis toimus roomakatoliku kirikus just selle osaga, et, et et on olnud olemas niisugune nii-öelda jumalik tegelane nagu George Lucas, kes on loonud tähesõjad. Ja, ja tema poole hoolimata sellest, kas sulle meeldis, et tema valikud või mitte, sai vaadata, kui see, kes kannab Star Warsi, tema ongi selle looja, tema sõna on kuld. Ja nüüd noh, on on, on, on justkui George Lucas täiesti ära kadunud, kõrvaldatud on mingi uus jumal, mingi Disney korporatsioon ja fännid tunnevad, et, et nad ei mõista, miks Disney tehtud valikut paremad kui nende tehtud valikud või nende soovid. Sest kui Lucas oli see, kes, kes nagu põhimõtteliselt omast arvasid, ta võis ükskõik mida sellega teha, sest see oli tema lugu, siis Disney on, on ütleme sama palju või isegi vähem õigust selle loo lihtsustamisele kui ükskõik millisel fännil. Vähemalt see, see jätab sellise mulje, sest noh, kui, kui hakata selle peale mõtlema, fännid on loonud nagu sina isegi ütlesid selle mütoloogia enda omaks, nad on kirjutanud raamatu, tõid nad on teinud atraktsioone ja nad on elanud Star Warsi, paljud inimesed käivad ühelt konverentsilt teisele, riietavad nendeks tegelasteks uue Star, Warsi filmitulek on nende elus ülimalt oluline asi. Ja nad täna tunnevad ennast petetuna, sest nad ei ole nõus nende valikutega, mida Disney on teinud ja nad ei saa aru, miks need valikud justkui on paremad kui, kui need valikud, mida nad ise teeksid, tundes seda materjali, tundus, et nendel on õigus selle materjali eriti nähes seda, et, et Disney on siis visanud kõrvale väga palju siukseid aspekte, mida nemad pidasid oluliseks. Noh kui meil on näiteks luuks Kaju rohkem kui, kui vaadata seda, kuidas teda käsitleti nüüd siis tänaseks legendideks saanud jutustustes Sis luks kaevokker oligi ülimalt oluline osa galaktika ajaloost ja, ja tegi veel palju suuri tegusid edaspidi. Raien Johnsoni filmis oli luuk selline selline noh, antikangelane või, või niisugune negatiivne tegelane, kes tegelikult oli pööranud selja universumile galaktika päästmisele ja oli nüüd Eratlikuks kuhugi saarele läinud, ei tahtnud kedagi aidata, tahtis eemale tõmbuda. Ja, ja see, see noh, nagu on, on paljudele fännidele kogu see käsitlus vastu käinud, rääkimata siis kõigest sellest, et et noh, et justkui nähakse nagu väga palju seda poliitilise korrektsuse tonti nüüd nüüd Disney tehtud filmides, et kõik on justkui puhtalt ainult sellise Kasu kasumi teenimise eesmärkidel tehtud otsused, et rohkem naistegelasi rohkem vähemus ja kõike seda, mis tegelikult noh, nagu me varasemates saadetes oleme rääkinud, lihtsalt loomulik areng, vajalik areng Hollywoodis, eks ole, et meil oleks rohkem, ütleme, erinevaid inimesi kujutatud filmides, aga aga fännid näevad mitmes kohas selliseid probleeme, kus nad tunnevad. Et neid enam noh, neid neid nende vajadusi enam ei rahulda. Aga see ongi loomulik kaasnähe sellise hiiglasliku fenomeni puhul. Kuidas oleks üldse võimalik jätkata selle saaga jutustamist niimoodi, et ühel hetkel kõik jääksid rahule, ma ei kujuta ette seda. Praeguse seisuga on ju ikkagi üks populaarsemaid moodsa aja muinasjutud Ta oli või müüte üldse. Ja see tähendab, et neid inimesi, kes on staar kursi vaadates üles kasvanud või, või või ma ei tea, siin sündisid seitse aastat tagasi ja tunnevad nemad on ka Star Warsi vaadates üles kasvanud, onju. Neid inimesi on lõpuks kokku nii palju, et see on jälle omaette huvitav. Seisund, milles võib sattuda ilmselt iga stsenarist ja iga režissöör kellale lõpuks langeb lauale see leping Disney poolt. Et teie olete siis need, kes need teevad selle järgmise episoodi. Õnn kaasa. Et. Mida saab üldse seal teha nii et valdav enamus inimesi oleksid rahul? Ma ei kujuta ette, et minu meelest on ikkagi nende uute kõige hiljutisemaid linastunud filmide puhul ikkagi tunda mingit mõnusat siukest kvaliteeti küll jaa, mina ja see on ainult minu arvamus, et mina ei nurise. Aga jah, mulle tundub, et see on sihuke et mingisugune nurina foon peab jääma, sest teisiti olekski ju võimalik. Ja see, et inimesed nii kirglikult vaidlevad ja et ongi seda koos, nii, nii oluline osa sihukese nohikukultuuri DNA-st üleüldse. Ma arvan, et see vaidlemine oma õiguse tagaajamine oma mingite versioonide eest kuidagi seal Rauskamine mingites erinevates foorumites, kus ma ei käi või ma ei tea, kus need arutelud toimuvad. Reli okei, reditis noh, et ma arvan, et see kõik on ju ka noh, mingil äraspidisel kombel ikkagi selle armastuse väljendus fännluse väljendus, see, et inimesed nii kirglikult pühendunud pühendavad mingeid Maide, unetuid, öid või mõni võib-olla isegi et kuidagi teha kellelegi teisel pool maakera selgeks rediti kaudu. Et ei, ikkagi see ei ole õige, mismoodi luuks Kaivo köit nüüd on, kujutan küll, või mis iganes, on ju, et et see näitab, et, et inimesed on tõeliselt võtnud selle loo nagu enda omaks ja nad. Ja nad tunnevadki, et kui keegi autor teeb mingi otsuse, millega nemad ei suuda nõustuda, siis on liiga tehtud nende enda loole, justkui mitte see autor ei teinud oma. Kehvasti, vaid ta tegi minu lugu kehvas. Ja see on nagu kokkuvõttes suur võit ikkagi nii George Lukesele kui ka turismile kui ka staagorzile. Et kui palju on üldse mingeid suuri lugusid, mida inimesed nii isiklikult võtaks või, või mida inimesed nii väga tahaksid kaitsta või mille nimel nad tahaksid seista järjekordades ja ööbida vaid kino ees, tänaval, olla esimene, kes saab saali või mis iganes, et noh, see, see kõik ongi see meie ajastu suur muinasjutt, üks nendest ja ja kõik see vaidlemine ka näitab seda, tegelikult on jube hästi selle kõigega. Aga nagu sa ütlesid, et režissöörile pannakse siuksed paberlauale, et sina oled nüüd järgmine, kestab neid fänne rahuldama ja kusjuures seesama vais cracki video tõi välja ka selle, et sellise filmi nagu lõugen režissöör James mängavalt tema üks hetk ka twitteris nagu tõstatas selle teema, et noh, et kui, kui sedasi jätkub, kui selline viha tegelikult jätkub, siis, siis mitte ükski andekas režissöör ei tahagi tulla neid lugusid jutustama. Sellepärast et sa, sa tahad midagi huvitavat ja selles on midagi teistmoodi teha. Sa tahad oma oma loomingulisust väljendada ja, ja fännid, fännid ründavad vastu. Siin ta kirjutaski, võitis, et et kui, kui saabub punkt, kus nagu suurte frantsiisifilmide kirjutamine ja režissöör või noh, ütleme siis Directing, mis tal siis režissööri minema lavastame, lavastamine on, on muutunud nagu emotsionaalselt samale tasemele kui uue piibli peatüki kirjutamine. Noh, põhimõtteliselt et, et kui sa, kui siin nagu selle eest on, on juba tõenäosus, et sind visatakse kividega, nimetatakse teostajaks. Et siis Teostaja oled sa niikuinii, aga teotaja teote olete siis kas sa midagi kehvasti? Okei, aga autorina teostaja igal juhul sellest pole pääsu. Et sa muutud teotajaks, et siis paljud nagunii-öelda, julgemad ideedega inimesed, need, nad lihtsalt ei taha enam teha ja jäävadki filmid, ütleme selliste kehvemate režissööride ja korporatsioonide vedada. Et lihtsalt keegi ei taha neid enam vastu võtta, aga, aga mina, ma olen pigem positiivne. Esiteks, kuna mul on õudselt meeldinud Star Warsi, need uued filmid ka Han soolo oli üks mu lemmik Star Warsi filmidega tseni lõbus ja äge film, see oli siuke kauboifilm natukene. Ja, ja mina usun, et üks hetk, see Disney leiab selle tasakaalu, nagu nad on teinud Marveliga, kus tõesti ongi niisugune äge äge filmiseeria. Kokkuvõttes ma räägiks kaks hästi veidrat lugu seoses Tagoosiga, räägi seal lühikesed. Üks neist on see, et ma ei ole nagu mingi tohutu korporatiivsed, tehingute ja lepingute huviline, et keskkes, keda nüüd omab ja kes noh, et ma saan selle teada, kui on vaja, lõpuks on ju, kui see tuleb 100 korda jututeemaks, siis ma kuulen sellest. Aga see, et Star Wars on Disney oma on jõudnud mulle lõplikult kohale ikkagi tänu sellele, et mu neljaaastane tütar, tal on selle fruuseni hambahari millega kaasneb selline äpp. Et sa paned selle äpi tööle, siis ta loeb, on ju sekundeid, et ikka kaks minutit järjest peseks hambaid ja siis seal ekraani peal ka samal ajal üks hambahari peseb ekraani justkui sellest hambapastavahust puhtaks, sealt alt tuleb välja siis pildikene Pruuseni universumi linna peseb Elsa, pese hambaid, et siis on, samal ajal saad vaadata, mingi ilus pilt tuleb, lihtsalt kõik on erinevate kunstnike tehtud ilmseteni. Ja siis ühtlasi kui minna sealt Frozeni pildialbumist välja, siis seal saab lapata, mis albumid veel on saadaval. Kui sa maksad juurde seal rahasel äppi sees siis seal tulekas Star Warsi albumit ja siis see ongi näha nagu oma armastatud staaburisi Miki hiire ja Elsa ja Anna kõrval nagu Faineleid, Rowda point, homne. Siinse kõik nüüd ongi siia, see kõik maandus siia liivakasti põhimõtteliselt ja teine lugu on see, mul väiksena oli vahetevahel niisugune tunne, et ma kogesin mingit sündmust ja siis, et keegi teine sekkus mu mälestustesse, tegime ajus mingi muudatuse ja natukene muutis seda mälestust, et ma mäletaksin seda teisiti, aga jäi alles nagu mingisugune kahtlus, et oot, aga see oli natuke teistmoodi. Ja kuna väiksena vaatasin Star Warsi noh ikka mitmeid kordi Smoneering mälestused, kuldne robot, et temaga kaasas oli mingi hõbedane robot, nagu, kes tegi ka ta kaitseb, see oli samasugune. Ja siis mingist hetkest ma nägin, et seda ei ole siin filmis ja lihtsalt ongi. Käisin lasteaias, mõtlesin, et okei, kes selle mälestuse nüüd ära asenduse, miks seal oli samasugune, ühesõnaga. Võib-olla ma saan selle kunagi veel teada, ma ei tea, võib-olla surivoodil kunagi antakse mulle see mälestus tagasi sellisena, nagu see oli ja vandenõu saab paljastatud. Miks oli oluline, et ma seda hõbedast robotit enam terve elu ei näeks? Kusjuures mingi vandenõuteooriat on mingeid mingeid asju, mida terve põlvkond inimesi mäletab valesti. Et siis mul ei tule ühtegi näidet praegu võib-olla keegi meil Facebookis Facebookalt popkulturistid või otsige otsingukohast popkulturistid. Et, et kirjutab meile mõned näited sellest, aga ma mäletan, et on olemas küll sihuke vandenõuteooria, et kui on mingi asi, mida terve põlvkond mäletab jutumärkides valesti, et siis tegelikult see juhtuski niimoodi lihtsalt nüüd tagantjärgi on kõik asjad ära muudetud, et see, et oleks selle nii-öelda uue narratiivi järgi võib-olla siis noh, ma ei tea mitte ühtegi teist inimest, kes muidugi mäletaksid, sihttrepi kõrval oli teine samasugune, aga hõbedane robot. Ja siis kõik ajupestud ja ainult minul jäi see viimane ajurakk alles kus, kuhu oli talletatud mälestust tema sõbrast, kes oli hõbedane. Eks need need vandenõuteooriad, mis päriselt ka on tõesed, ongi tavaliselt need, mitte ainult üks inimene, usub. Ja ja ma hakkan väga palju loenguid pidama sel teemal ja müüma raamatuid ja Facebookist juba varsti leia Tiiventi. Roboteid oli kaksi medali kaks, neid oli kaks. Ja jääb alatiseks kaks. Ma igatahes loodan, et mis iganes ka nüüd Star Warsi puhul välja ei tule. Et see jääb mulle ikkagi meeldima. Ma vaatasin nüüd ära ka selle uue multika resistentseks kaks esimest osa. Ja kuigi ta on selline natukene veel siukse lapseliku, siis mulle ta ta vähemalt esialgu jättis hea mulje, see on sellises väga sarnases animatsiooni stiilis, nagu mitmed jaapani multikad on ja näiteks viimane leidsin, tahaks öelda, et samasugused sihuke seošeeding või ma ei tea, kuidas seda kutsutakse sellesse animeeritud stiilis ja väga äge tundub, aga aga aitäh Chimmetsa minu käest arvasid, rääkisime nii, ootasin seda lihtsalt aastaarvu osist rääkida, olgu jõud sinuga ja ka kõigi teiega, armsad kuulajad. Ja kuulame lõpuks viierdal jänkowitki loo, sest noh, ei tule iga päev võimalust mängida õieldajal jänkovicki saadet jääb lõpetama LUGU, jõuda.