Tänase linnalegendi ütleme siis rubriigis helistame meiega, ma räägin ära, kes enam ei kuulnud, milles linnalegend on, räägib sellest, et omal ajal biitlite ajal oli see imedemaa naistel ei olnud sukkpüksinõukogude ajal sukkasid ja siis nad joonistad endale söega, siis triibu nii-öelda taha sääre peale kuni Peipsini välja. Et nagu sukk jalas väärisid neid, keetsid oma jalgu sibulakoortega pruunid sukad, nagu oleks mulje jätnud, oleks jalas ja helistama siis ühele vanemale piitnikule üldse Eestis. Helistame kallastes Peipsi äärde, kus elab Marta, kes omal ajal kõva biitlite fänne ja kes selle asjaga nii-öelda räägitakse, tegeles. Tervist Marta. Ma olen kuulnud, et sa ikkagi oled praegu umbes mingi 146 aastane ja töötad lendoravamuuseumis. Ei no too võlts jutt maale ütleskümmend kolm, aga muuseumitöötaja muuseumitöötaja. Räägi, mis lendoravamuuseumis huvitavat on? Seal on palju, elasid toesseum, ütelda Alutaguselt oma Oravitu, tulin töid ja jäinu. Jah, oravaid, eesti keeli oravaid Aravitan, pöördusin. Jääkaru on meil ja noomi homme linnukesi. Lend lendloomana. Tahtsin seda küsida, et olen käinud Aegviidus hundimuuseumis, seal on väljapanekul on Venemaa väljapanek ja sellisest asjast nagu hundinoku, lu ja mägranoku kasvama lendoraval noku lu. Ei no eksam kus ta vähekene Elmaluuta, sa jääd lotendamatu asjakene, kui ta luud seen ei ole. Laadlusel ei ole niimoodi säälemiks. Kont eeldule asjalga. Saad aru ka? Enam-vähem sain aru, jah. Kui klient on see, püsiks siis selle linnalegendi kaotaja, et ma ei tea, kas te kuulute ennem, et siis biitlite ajale värvisite siis oma jalgu söega ja sibulakoortega, et jääks mulje, et teil oleks sukad jalas, kas see oli nii? Ja ta oma iga lugu oma õige loojaga tulla. Sokisaiad, sukki, saia ja kui sa neid saite, kas jalga paneb andseteks kappi, et no kaitsebki, kui jalga panete, nutt värvinud jalgu sibulakoortega sai võitja kartuli juurutaja pruunistatud lihtsalt esmase ja siis läksime jalapruunist. Teemegi. Aga räägi, miks te seda tegite, miks, nagu paljasjalgsed prouad, siis ütleme, biitlid, biitlikute. Müünud ega ega, ega mehe kaest, häälset ega keskaja sinna, kui sa lähed palja jalgu ega seal nagu maaplika. Niimoodi eksperdid peenelt nagu linnaproua invest rõivele ja siis saatiks mehe leelo saaja. Aga kas, kas nagu sellest võiks need tänapäeval nagu ka selles mõttes nõu võtta, et praegu just oli üks uurimus sel nädalal selle kohta, et tegelikult on ikka see ka solaariumis käik väga kahjulik ja sedasi naha pruuniks kõrvetamine, et äkki oskate öelda niuke tyyp neist nagu pruuniks saamise nippidest kõige paremini? Ei, no eks sibulaga sibulaga paneksin talle. Kas te olete mulla, Värnu kunagi? Ja vaat siis paned sibulakoort, paned sinna täpikesi saades, paneb tangu või kruupe ja siis paned endale ümbrevoled sibulakoorte tangu ja koopi siis käelet melisega, lapikese ümbre ja siis leetu männi võid minna, Ronny, võtmine Mul on veel seal, istud veidi algused, nii ilusas pruunis, täpi jõuan veel pääl ja. Aga seda ohtu ei ole, tavaliselt muna keedetakse selleks, et, et seda ohtu siis ei ole nagu, et et liha luude küljest. Noh, ega see ei lase ennast keeta, lähed lihtsalt oled kuumal vannil. Laseb tulla sibula koorega, viimases pruunis, et eks ole nüüd, eks minema minema, nädalevil käevannil, jumalate, näoliste pruun male ütelda. Selles mõttes, et ma tahtsin küsida, et kas ta siis omal ajal, kui sukad jalga, endal värvisite, kas ta siis mehed kaesid Kadeid jummal, piip pidudel saite endale? Kaematultuuri võtma selge sõduri Volku selga ja tahtsime abistama nakata jummal rabistama. Jajah, jajah nägava. Ja. Rakova. Äkki seletada, milles Ragamine täpselt seisneb? No mis sõidu pealt sa seal üks midagi pikali viskama pikali viskate siis. Meeste värdjad külvast. Aga sellist asja ei olnud, et kui meesteid räägistama Ragoma hakkas, et tuli see nii-öelda see võlts asi, võlts uk nagu natuke kulus maha ja mees vaatas, et kuule, sa oled nagu maatüdruk, pole selles hukaga midagi. Kas mehe töid, kuidas vanasti need biitlite peatel välja või Piipivad olite, biitlid käisid ka teil? Mis aastal see vali? No kuuekümnendatel, vot kui ma nüüd õigesti mäletan, kuuskend katesse, meil oli lutti verel lustivere, loll, suur piiblipidu siis sõelmeid, kõgete võetus. Johni ja Pauli ja ega ma ei mäleta, mis nime oli lausa poisi. Käe müütannia ujuma. Teine levileeringite Jenna äraminek, et tegelikult ülest ilusa poisi oli. Muusika meeldib? Ma ei mäleta, eks meeldis, mulle meeldis Talsi väga. Mulle meeldis aru vedav ellu või praegu kena vähekene. Kas tal oli ka mingi sukaprobleem, et paljasjalgsed naisi võtnud? No tollel ka, ühesõnaga tal oli toetajatega talles, kasva, Joosid kas või ostsid sugugi endale suka pähe. Ma tahtsin jõuda sinna, et kuidas teil seal kallastes nende pangaröövlitega on, kas nad omandus hukka ei olnud, siis värvisid kõne mustaks. Varrega laguneti varretetel kõrgiteedwanaid Juhani Boy peletisi tundub rest Otto päris toitu. Ja, ja ma ei saa küll asja Edimete klassile, siis jummel ta poiss tallest küll asja ei saa. Igatahes linnalegend on siis nagu tõene. Oi, mul on siiamaani Tõne kõrku ei vii sukapükse jalga panna, tõmbaks ka triibu peal, ei ole paadi vana. Aga räägi enne me pika elu jooksul, mida sa ennem lendoravamuuseumi tööl, kus sa ennem, mis seal, kus sa töötanud oled veel või teinud, ütleme selle pika aja jaoks. Jummal Maljastanyangi mõlgi Estonian oli ütelda kostüüme umbe õmblesi ja värvusega värv, seda ütelda meid kappide ja lugege male Estonian ollu. Kasutad ikka sihukesed vana head ei rahva rahva värvimisstiile. Luik, see, kas nüüd ooperilaulja, meil ei ole raha kunagi hoole, pulgana, vea pandimajja hirmsa joa, kõik ju niimoodi huulepulga veeta seal pandimajja ja siis mis sa teed, kus oma etendus on meil sulle üldiselt meid pääle seda siis ka, et võtad sibulite, peeti punapeeti talle möödume krohviga krohviga, nägu puderdada, krohviga eks nüüd näha valgesse peediga paratuuled punasesse ütelda tahuvik. Kuna tätoveeringuid, kuidas te tegite? Tollel vinna, olles ette tätovee vangivärk, maid, maid, vangi, pildi, nätedaldist. Selge suur tänu teile, Marta ja loodame, et need lendoravaid hoopis tulevad kõvasti keemilisest puhastusest tagasi pannakse muuseumisse, me saame neid näha. Jah, natuke kaevama, eks kallastele ja teedele suka ja meiki kruvid.