Lähme küsime vastuseid Tallinna transpordiameti juhtivspetsialisti Toivo Hallik mäe käest. Ristmik on praktiliselt juba selline, et see samm on vastavuses ja ainuvõimalik muidugi selle koha peale isegi mõtlema hakkan, kuhu sinna veel võiksime ja peaksime ette ütleme niimoodi miljoneid aastaid ja linna poole Zidane'i. Ja teisel pool on ju isegi ujutasime normidesse teatada enne ristmikku peale ristmikku, eks ole, see on ju vastavalt liikluskorraldusele juba Nende linna tänavate normidele vastavaks teha, kuna see taksopargi ristmiku niivõrd suuremõõtmeline, siis ei saa ju praktiliselt ütleme niimoodi, et sina kahele suuna enne ristmikku, noh nagu öeldakse mõlemat tehasest inimesed teada üle tee ka saamaks hakkaksid jooksma kohe üle tee. Teeks ma kujutan ette enne ristmikku Endla tänavale või ma olen ju põhimõtteliselt teha on ju võimalik, eks ole. Aga, aga samas siis on enne ristmikku heaks teatas, eks ole, ja peale ristmikku peab ka jääma peatsest, seal toimub, osa inimesi kasutab, kasutab nagu öeldakse, seal on Moskva peatus, kasutab ümberistumiseks rolli ja 23 ja 17 bussi, eks ole seal tantsinud, see peatus peaks ka jääma n enne ristmikul, kui peale ristmikku, eks ole. Arvestades taksopargi tänas ristmikul koormatus tipptundidel, eks ole, see on isegi mõtlesin üks üks selline jälle üks ohtlik seen tekib juurde, tähendab kuna ühistranspordipeatused on küllaltki suure liiklus optikusega aastas, juhtub üsna palju õnnetusi inimestega. Aga samas kui võtta see peatus, mis on pärast ristmikku ehk siis seal peatud number kuus troll sinna teisele poole lähevad ju mingisugused kaks, kolm, neli ja üheksa, et äkki sisse. Kuulge, aga kõik on üle ristmiku, me vaatame, et seal tulevad taksopargid, tähendab tulev sõpruse puiestee täiteks lähevad kopi pool, eks ole. Jälle on peale ristmikku Aleksandria ja teine teine jälle peatuste vahe on ääretult suust ristmikule ja siis ütleme näiteks ükskõik tahes sõpruse puiestee linnuteel, eks ole seal Rimi kaubanduskeskus, seal oli võimalik. Me kohe ehitasime, eks ole, sinna peatuse kohe kaupluse ehteks inimesi oleks mugavus, kus ehitatud on igal pool, kus tähendab liiklustingimused, seda võimaldavad, tähendab teadlased on kaubanduskeskuses teed, eks ole. Kui inimene seal peatsest maha tuleb, et ta tahab kohe minna üle tee, seal on see ülekäiguristmik olemas, et kui teha lihtsalt vahepeatus näiteks number kaks ja kolm lollile, mis sealt mööda sõidavad, siis see number kuus ei pea seal peatuma, kuna kuuel on kohe peale listliku peatus, aga kahel kolmel on kuskil kaugel nurga taga. Tähendab, kui me ütleme niimoodi, et sinna teha, eks ole, kui me ühele nimelt ütleme niimoodi näiteks muust jätsid, siis praktiliselt tulevad sealt läbi autobussid 16 17 23 ega nemad seal mööda siis hakkavad inimesed nõudma, kas siin praktiliselt, et need hakkaks ka seal peatuma. Küll ma saan aru, et sinna ei ole peatuse tegemine eriti võimalik merele ristmiku üle koormatusele, kui seal võib-olla oleks ütleme näiteks kas või kahes tasapinnas, eks ole, siis oleks võib-olla, aga praegu praegu lihtsalt see ütleme, see ristmik on niivõrd suure ülekoormusega, mis võimalused siis tulevikuks, mis on need sinna peatust teha, vot vot see on nüüd antud olukorras raske, kuna ei ole seal enam mitte kuskilt vabad maalasi Atonkviimne kui meestel minu arvates praegu välja võetud ümberringi on ju majad, eks ole, kuskilt ei ole enam maa-ala võtta, nii et hetkel ja lähitulevikus sinna mingisugust just ei tekita. Minu arvates külmit.