Mõne nädala eest samas kohas ja samal ajal kuulasime laule, millel on omal kombel mitu elu uuele ja uues esituses on mõned neist isegi korduvalt üle elanud uuestisünnirenessanssi Raima lõppedes tookordse helijälje sõnadega. Kohtumiseni järgmisel renessansi. No see hetk on nüüd käes. Aga ühe laulu meenutamine jäi meil eelmisel korral lausa pooleli. Omakil, mis õhuväenõu on läbi elanud, õigenitu uuestisündi. Ja jätkan siis täpselt sealt, kus pooleli jäi. Povi polnud sugugi algul vaimustuses, kui kuulised Rolling Stones kavatseb selle laulu ette võtta. Aga kui autoritasud temani hakkasid jõudma, muutus mehe meel ja järgnevad aastad tõid endaga kaasa ka koostegemised, nii et autori pahameele kohta võis öelda samuti eteid sool õue näo laula nagu sulle meeldib. Ja nii tegi ka Rod Stewart klaveril hüüame klagan ja kitarril Ron nivood. Aitäh, aitäh, Rod Stewart, asi haruldaselt selge. Ajas ajas. Helijälge ajas. Ilusat pühapäeva vikerraadiost Helgi Erilaid. Raimo Seljamaa ja laulud, mida aeg pole suutnud endaga kaasa viia Õhk särises elurütm muutus, midagi polnud enam endine. Kuningas oli oma troonile astumas. Tead, sa oled ainult üksi Pärnu ukse taga, kes luurab ja luurab. Ilves salvestas selle loo 1956. Tema publik oli õnne tipul nagu iga tema uue laulu puhul. Ja oli see alles nali. Kui telesaatejuhti Allen kutsus jälvisiannašeusse, käskis tal smoking selga panna ning peaaegu liikumatult seistes oma Hounto kära laulda. Elvise kõrvalistus äärmiselt nukrat silmade, maani rippuvate kõrvade ja õnnetu moega taksikoer. Oli see alles nali. Aga läbi Elvise fännide vaimustusepuhangute kõlas ka teistsuguseid hääli, mis väitsid, et Elvis Presley varastas selle laulu mustalt rütmibluusi leedilt võlli Mei piignama Sontonilt Ilvestasamachountogi juba 1952. Järgmisel aastal kerkis Londoni laul Melbourne'i rütmibluusitabelis seitsmeks nädalaks esikohale kuid Elvise minuga ei saanud seda teadagi võrrelda. 1900 viiekümnendad noil aegadel esitasid paljud lauljad samu laule ja enne Elvist oliga Hountrogist juba kümneid versioone tehtud, nii et vargusest ei saa siin kuidagipidi rääkida. Aga Willi mees, Anton oli tõesti väärt oma hüüdnime, Big mammata oligi päris kogukas, väga võimsa häälega lauljatar, kes teatas näiteks, temal ei ole mikrofoni vaja, temal on hääl. Ta polnud iial muusikat õppinud, tal oli uskumatu anne, nagu ta ise on öelnud, õpetas ta end ise laulma ja suupilli mängima, abiks kõik see, mis ta oma elus kogenud, oli ta ise kord nentinud ka seda, et ta võiks ilusa häälega ka laulda, aga ta ei taha. Kuulake ja te taipate, mida ta mõtles. Neil aastatel valitsesid muusikaturgu singlid ja sellest Hountogi kirjutajate Cherry Liiber ja maits dollari omaaegne uljas väljaütlemine. Et me ei kirjuta laule, me kirjutame heliplaate singleid ja singlit ega ka jätkame. 1965. aasta algul tõusis Briti tabelites esikohale tajada Huey thing for You. Esitajate Kings. Rei Davis on öelnud, et laulu meloodia tuli tal meeltesse rongi istudes teel stuudiosse ja stuudiotööpausi ajal kohvi juues tuli tema juurde tekst. Nii see käib. Ja põnevil oldi, kuidas rahvas Kingsi uue rahulikuma palge stiili vastu võtab ja võttis hästi. Aastakümnete jooksul on seda laulu esitanud paljud erinevate muusikastiilide esindajad, kantrimees Dvaid tõukamist, krindeini, aga ütleme 1960.-te lõpu siis tegi Chicagost pärit muusikakollektiiv nimega flok oma töötluse. Floki, see on meie, iseloomustab ansambli albumi saatetekstis kui uut põnevat suunanäitajat muusikas, kelle allikateks Erinevad kategooriad, bluus, džässrokk, gospel, kantri, paraku flok pikale aegseks suunanäitajaks ei osutunud, võrreldes kahe teise samadel aegadel esile kerkinud bändiga. Ago ja plats võttenteers. Järgmisel 1970. aastal ilmus küll veel üks album, siis aga siirdus viiuldaja Cheri Kuud Manson Mclafini maha Višnu orkestrisse ja soolokarjäärile ning bloki õitsva aeg saigi läbi. Järgmise laulu tekst sündis 20 minutiga. Selles on juttu abielutruudusest, vastutusest, kiusatusest, loobumisest ja pahategudest hoidumisest. Aivok lain kõnnin mööda nööri. Pole ime, mis, kes oli just naise võtnud ja otsustanud oma elu õige mehena elada. Aasta oli 1956. Uus kantrihitt oli sündinud. Kes oli seda alguses aeglasevõitu ballaadina kujutlenud, kuid saame koos. Produtsent Sam Phillips huvitas kiiremat tempot ja nii otsustatigi niinimetatud kaubarongirütmi kasuks, mis on tuttav paljudest Johnny Cashi lauludest. Ja nii muutus käes jääl üha madalamaks ja madalamaks. Žanrikaatsi põrandi plaadil kuud rokkinud tsunamit leidub üks pisut teistsugune Aivok Alain esitajaks 1900 üheksakümnendatel tuntuks saanud rokkgrupp. Liew, kes on pärit Pennsylvaniast ja juhtfiguur ning laulja on, et Kowalczyk Rock Bean flaiv on Johnny Cashi kantri loole üht-teist üllatavat lisanud. Ja miks ka mitte, muutuvad ajad, muutuvad stiilid. Laulu sõnum jääb ikka samaks. Niuke Ellingtoni orkester, kraav on aastast 1937 seegi on neid meloodiaid, mis kulgenud aastakümnest aastakümnesse ja omadega, jõudnud ka 20 esimesse sajandisse. Neljal tahtis, et tema orkester peab kõlama alati täpselt Glenn Milleri orkestri na ja Benny Goodman oli alati oma orkestri A ja O. Eesliinil, sest niuke helingtono oli teada-tuntud ka selle poolest, et võttis arvesse kuulda orkestri pillimehi, nende omadusi, sõltuvusi ja küllap seepärast muusikutki olid Ellingtoonile lojaalsed, naljalt orkestrist ei lahkunud. Lest pool salvestas karavani mitmel korral. Esimene neist oli 1948, aga seda on teinud ka Pill, Heili. Pill Heili, kas ta laulab ka siis seal vä? Ei tähendab ma võin sulle öelda, et laul algab tekstiga, et Nathan Stars vaos Chain show praid, aga ta ei laula, aga mängib kitarri. Ja nüüd siis karavani ka 20 esimesse sajandisse. 2001 sai parima instrumentaalesituse Grammy prajand lookestra laulu eest karavan ja 2006 sama kategooria parima instrumentaalesituse Grammy, lest pool ja lõputa võimalustega karavan. Pill helila muide teinegi karavan veel karavan tvist, aga kolmest toast täna aitab seikeks. Karavan olema, millest nii palju eri lauluvarianti sai luua, aga Kiihritzerson meenutanud, miks ja mina, Meryanfifol ja Annitab ballemberg. Olime 1968. aasta lõpus ja 69. alguses Brasiilias Ühes mad tahngrast rantšos maailma, kas ümberringi aina hobused ja kannused ja kauboid. Istusime mekiga verandal, tundsin ennastki natuke kauboidena ja ma hakkasin niisama naljapärast kitarrile üht lugu sõrmitsema. Kirjutasime kantri, Honk laulu koos tegime seda akustiliselt kitarril 1930.-te Chimioroughersi kantri ning Hank Williamsi võtmes tema Honky tonki lugu meenutades. Ja lõpuks otsustasime selle anna siis 1969. aasta lõpul ilmunud letid pliid albumile. Ja kaasa tegi salvestusel Ameerika esiviiuldajaid, sõltumata muusikastiilidest, kes mänginud ka pill mon Rõuga. See oli tõepoolest Rolling Stones, aga veelgi Fritzersi meenutustest. Mõni kuu pärast Brasiilia seiklust olime juba salvestusstuudios ja mingi kummalise seletamatu metamorfoosi abil leidis Honky Tonk Women uue kuidagi tumedama pluusilikuma kõla. Hoopis teise tunnetuse ja stiiliga. Selles pöördes oli oma roll Stonsidega liitunud endise, see on Mäeli bändi kitarristi Mick treileril. Niimoodi rääkiski ja kohedega jätkab. Neil aegadel avanesid, et mulle uued kitarrimängumaailmad tänu rail kuuderile, kes mulle esimesena näitas lahtise häälestusega kitarri mängimise võimalusi. Ja kui veel siis üks keel alumine ära võtta, siis avanesid mu eest viiekeelse lahtise häälestuse kogu ilu ja võim. Ja sellega ma mängin kõiki Stonside tuntumaid rif. Tavapärase häälestusega neid ei mängi. Braun, Žuger, Tammeling, Tais trump pintsak ja Honky Tonk. Kolme neist oli esimene kord, kui ma seda häälestust kasutasin. Uhke, aga siis võib äkki juhtuda, et sa leiad kaardi, millele on kirjutatud elektroVossa sammu. Rolling Stones aasta 2006 ja tegelikult on neid plaate isegi kaks, aga sõnava 1900 viiekümnendatel kuuekümnendatel laineid löönud Brasiilia järeton Brasiilia, kus ühes kauboid ja hobustega rantšos Honky Tonk Women õieti sündiski nimetatud kaardil on puhastonside tuttavad lood ossanova rütmis ja grupi kruda. Braia sensuaalne naishääl on leidnud sellise tõlgitsuse. Harold Arliin teed, Cooler oli edukas laulukirjutajate tiim, laulud, alligaator. Köhler teksti autor, arlekiin muusika ning nagu niuke Wellington, olid nemadki seotud haarlamy kuulsa Koton klaveriga. Aga mitte ainult tööd tehti ka Produeil ja Hollywoodis ja peale selle kõige oli Harold Darling aga ise suurepärane laulja, aga laulis Narva kolleegide kurvastuseks nüüd härralda liini kooleri piduin Devel anda tyyplushi laulu esiettekanne toimus katanglappis 1931. aastal kätt Galloway poolt. Aastal sellega esimesena plaadile laulis, kuid mõni kuu hiljem tegi seda Tui Armstrong. Samuti. Seda vahel magusvalusat olemise laulu on esitanud nii bigbändid kui solistid läbi. Seda kümnete. Ja laul on ka George Harrissoni paraku peale siin ilmast lahkumist ilmunud albumil Preinuvast kitarri asemel mängib ta siin Ukuleeled ühte oma lemmikpilli. Martin Scorsese dokumentaalfilmis George Harrissoni Living in the materjal World. Meenutab Tom Petty, kui see ühel kaunil hommikul Harrison tema poole sisse astus, skaks Ukuleeled. Ja nii nad siis päev läbi aias kõndisid ja mängisid, niiet peti Ranne oli järgmisel päeval valus ja kange. Aga igal juhul said auguleele akordid selgeks. Õhtul siis, kui Harrison hakkas ära minema, võttist autost veel peti meenutab, oli vist neli Ukuleeled igal juhul auto, pagasiruum oli neid täis ja siis George ütles. Näe, võta need ka endale, kunagi ei tea ja millal neid vaja võib minna ja ega neid ei pruugi teistel alati kaasas olla.